Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

4.simisek -SKnihou


 

Hippokratova přísaha - 26. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Hippokratova přísaha - 26. kapitola„Fabiane, jsi celý po mně, takže si taky myslíš, že víš všechno nejlíp, ale ve skutečnosti nevíš vůbec nic!“

 

Bella Swan: Zabijak upírov - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 2. kapitolaBella sa stretne s rodičmi zavraždeného dievčatka. Jej prípad však nie je taký ľahký, ako si spočiatku myslela. Bude sa musieť prekonať a navštíviť nenávideného a zároveň pre ňu veľmi vzrušujúceho upíra. Čo ju však najviac znepokojí je sen o upírovi s bronzovými vlasmi.

 

Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 17. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 17. kapitolaNaštvane si ma otočil smerom k nemu a prirazil ku dverám skrine. Pokúsila som sa ho od seba odtisnúť.
„A čo teraz? Čo cítiš ku mne teraz?" zasmial sa a jemne mi prešiel prstami po tvári. Pod jeho dotykom sa mi pery nebadane otvorili.
„Momentálne cítim úctu," šepla som a prešla som mu ukazováčikom po hrdle. „Rešpekt..." Ruka mi zišla po jeho košeli ku hrudi. „Lásku..." Ešte nižšie - zatajil dych. „Vzrušenie..." zavrel oči a zastenal, keď som ho pohladila po odhalenej koži v okolí opasku, „a primitívnu túžbu," zapriadla som na koniec.

 

Bella Swan: Zabijak upírov - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 1. kapitolaBella Swan dostáva úlohu, ktorá zmení jej zabehnutý život navždy. Myslí si, že to bude práca ako každá iná, no do jej príbehu plného krvi a násilia príde nečakane láska, s ktorou sa nebude vedieť vysporiadať.

 

Hippokratova přísaha - 24. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Hippokratova přísaha - 24. kapitola„Už nikdy si neber jméno mého syna do huby!“

 

Velké holky nepláčou - 19. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Velké holky nepláčou - 19. kapitola

Bella nachází na Edwardovi spoustu chyb...
A Rosalie ví, jak to všechno skončí...

"Je to jako smrt a zmtvýchvstání. Přijde jako dívka a odejde jako žena a matka. Jak důležitým a tajemným procesem při tom prochází." Frederick Leboyer.

 

Změna plánu - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Změna plánu - 4. kapitolaBella se probouzí po dlouhém předchozím večeru a stále nemuže uvěřit, co se večer stalo. Je překvapená, ale i šťastná zároveň, její život nabírá jiný směr. Příjemné počtení přeje Irmička1.

 

Volterrská recepčná - 29. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Volterrská recepčná - 29. kapitola„A mám toho dosť!" zreval Aro na plné hrdlo. Celý sa chvel, ako malý ratlík. Vyzeral, akoby mal každú chvíľu vyletieť do vzduchu. Ešte som ho takého nevidela. Asi toto je ten zlomový bod. „Edward mal pravdu. Keď ťa videl prvýkrát, tvrdil, že si nebezpečná. Nemal som ťa premeniť. Urobil som chybu a musím prijať zodpovednosť." Netušila som, čo týmto vyhlásením myslel, ale keď som pozrela do tváre Edwarda, zľakla som sa. Jeho tvár bola v kŕči a neveriacky, značne v šoku, krútil hlavou.

 

Ako skrotiť ženu za 10 dní - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ako skrotiť ženu za 10 dní - 1. kapitolaEsme, ktorá v živote neurobila práve najlepšie rozhodnutia, sa vracia späť do Forks, aby bojovala o svoju neplnoletú dcéru Bellu pred súdom. Lenže čo keď Edward stretne krásnu tanečnicu v striptízovom klube a vyspí sa s ňou? A bude to Bella? Čo keď Esme dostane od súdu ultimátum 10 dní, podarí sa Cullenovcom skrotiť Bellu? A aké hriešne triky má táto teanegerka ešte v rukáve?

Dúfam, že sa vám nová poviedka bude páčiť a prajem príjemné čítanie. VictoriaCullen :)

 

Vampire reality - 25. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vampire reality - 25. kapitolaManželský život v podání Simone a Ara.

« Předchozí  1 ... 23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!