Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Prolezli s odřenýma ušima!

Bella and Reneesme


Prolezli s odřenýma ušima!Populární bulvár Lesk opět přináší žhavé novinky od naší rodinky. Jak asi vypadalo jejich vysvědčení tento rok? Pro vás je dáváme k přečtení i zde.

 

Magazín Lesk, nejčtenější noviny


 

Prolezli s odřenýma ušima!

 

S koncem školního roku přichází pro většinu dětí především období stresu ze známek na vysvědčení.  Někteří z vás by se mohli domnívat, že Cullenovi, kteří již prošli školou několikrát, nebudou mít žádné problémy. Nenechte se však zmást. I upírům to občas ulítne!

 

Našemu tajnému zdroji Ňufáčkovi se opět povedlo odcizit z rodiny nějaké peprné informace. Tentokrát nám přinesl velmi zajímavé inkriminující dokumenty.

Do rukou se tak našim redaktorům dostala celá vysvědčení všech školou povinných členů rodiny. Pečlivě jsme je analyzovali a přinášíme vám ty nejlepší postřehy z nich.

A aby toho nebylo málo, zastavili jsme se na tiskové konferenci a požádali členy rodiny o vysvětlení jejich studijních výsledků. Máte teď jedinečnou šanci se na to všechno podívat a posoudit, jestli si své známky zasloužily.

 

Jako první jsme se vrhli hned na vysvědčení věčného vtipálka Emmetta. Okamžitě nás do očí praštila snížená známka z chování. Naše otázka byl tedy zcela jasná:

„Proboha, co jsi dělal?“

„No, jak jsem měl vědět, že to ty schody nevydrží?“ zaculil se na odpověď Emm.

Vyjádřil se tak o nehodě, která se stala týden před koncem vyučování. Podle jeho dalšího vyprávění, chtěl sjet dolů za Rosalie jako Mach k Šebestové. Zábradlí to ale nevydrželo.

Velice nás překvapilo ohodnocení „dobrý“ u předmětu chemie na vysvědčení Alice.

„Ona si na mě prostě zasedla!“ okomentovala svou známku vztekle Alice.

„Taky, kdo by se nenaštval. Řekla jí, že v té halence vypadá jako velká rozjetá ropucha,“ dovysvětlil za ni Jasper.

„A nevypadala snad?“

Doposud jsme se domnívali, že Edward Cullen je absolutně vzorný žák, ale jeho známka z biologie tomu neodpovídá. On sám se ke svému pochybení nechtěl příliš vyjadřovat. Řekl jen, že ho bižule prostě nebaví. Mnohem zajímavěji to však okomentoval Emmett:

„Kecá. Byl zkoušený z pohlavních orgánů a ty mu nikdy nešly.“

No Edí, však my víme, hih.

„Nebudu se přece pořád učit angličtinu. Nebaví mě a nelíbí se mi. Od teď budu mluvit výhradně francouzsky,“ odštěkla velmi krásnou a plynulou francouzštinou Rose, když si paličatě stála za svým přesvědčením. Jejímu učiteli se však mluvit v hodinách čistě francouzsky zdálo sotva dostatečné.

Jasperovo vysvědčení ozdobila trojka z dějepisu, zřejmě kvůli hádce s učitelem. Proč proboha by měl zrovna tenhle upír mít špatnou známku z historie?

„Přece nebudu poslouchat někoho, kdo si myslí, že Jih prohrál!“ vysvětloval s historickým zápalem Jazz. Co na tom, že občanskou válku opravdu vyhrál Sever?

Zřejmě nejmenším překvapením byla Bella. Stejně jako vždy, kategoricky odmítla vylézt na hrazdu a kladinu, a proto jí s tělocviku nakonec vyšla dvojka.

„Alice mi říkala, že to není dobrý nápad a já přece nejsem blázen, abych to riskovala,“ říká na svou obranu Bella. No, v jejím případě možná vážně udělala dobře.

Nessiino vysvědčení vypadalo z přední strany celkem povzbudivě. Na to, že prochází tuto třídu poprvé, si nevedla vůbec špatně. Rodiče, tedy Edward s Bellou, už se ji chystali předat odměnu, když je napadlo ho otočit. Jaký asi musel být jejich šok? Z kolonky neomluvených hodin tam na ně koukalo číslo 8.

„Když to bylo jednou a já našla takové malé koťátko a ono potřebovalo pomoct, a tak jsem…“ snažila se z toho nejmladší z Cullenů vymluvit. A snad by i uvěřili jejím sladkým očím, kdyby jich Jacob neměl stejný počet.

Konec konců, jeho vysvědčení bylo asi nejzajímavější. Škola v rezervaci má velmi zvláštní styl hodnocení. Není víc co dodat, než že prospěl s vyznamenáním. Podívejte se sami.

 

A co na známky svých ratolestí rodiče?

„Prolezli! Oni všichni prolezli! No tak to se musí oslavit.“ Jásali Esme a Carlisle dvojhlasně.

No, Cullenovi, to jste se teda předvedli. Ale aspoň vidíme, že nikdo není dokonalý. I upíři mají ve škole své problémy. Tak si nelámejte hlavu se svými výsledky a radši si užívejte. Hurá na prázdniny!!!

Vaše Deedee a Kejkej

 


Starší zprávy - Kauza Island, Film o Cullenových nebude     Shrnutí: Deedee/Kejkej



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prolezli s odřenýma ušima!:

 1
21.07.2014 [12:10]

venaCullenó...tak to je úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jacob byl nejlepší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.08.2011 [13:22]

Stefka22To se vám povedlo, hlky, moc dobrý! Výborný! Skvělý! Úžásný! Tleskám... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!