Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Kauza Island: Za vším hledej Cullenovi!

Edward and Bella by Jelda


Kauza Island: Za vším hledej Cullenovi!Na titulní stránce populárního bulváru Lesk se objevila velmi zajímavá novina ohledně Cullenů a zuřící sopky na Islandu. Pro vás jí dáváme k přečetení i zde.

28. dubna 2010 - svátek má Vlastislav

magazín Lesk, nejčtenější noviny


 

 Kauza Island:

Za vším hledej Cullenovi!

 

Na Islandu se probudila sopka pod ledovcem Eyjafjallajökull. Začala chrlit popel, dým a páru do výšky několika kilometrů. Zkomplikovala tím leteckou dopravu v celé severní Evropě. Úřady evakuovaly nejméně 800 lidí a zhruba 70 turistů, kteří byli uvězněni v její blízkosti. Vulkán, který se nachází asi 120 kilometrů od metropole Reykjavíku, oživl po téměř 200 letech. A my víme proč!

Pro začátek něco málo k faktům:

Sopka byla naposledy aktivní v 19. století, přičemž tehdy erupce trvala plné dva roky (1821 až 1823), napsal server Iceland Review.

Tentokrát byla ale erupce podle expertů desetkrát až dvacetkrát silnější a vyvolala v oblasti kolem vulkánu rozsáhlé záplavy. Hladina místních řek po erupci sopky, nacházející se pod dvousetmetrovým příkrovem sněhu a ledu, stoupla prý až o tři metry.

Aktivita vulkánu chrlícího páru a dým ani po 24 hodinách neutichá.

"Činnost sopky je stále intenzivnější. Z kráteru ale nevytéká žádná láva," řekl vulkanolog Ármannn Höskuldsson z islandské univerzity. Podle některých islandských expertů by sopka mohla dštít popel ještě několik dní, či dokonce týdnů.

Island má asi 320 tisíc obyvatel a nachází se na atlantickém hřbetu uprostřed severní části oceánu. Je vulkanického původu a ze 140 zjištěných sopek na něm je asi 30 považováno za stále aktivní.

 

Zdá se, že největší nebezpečí od zuřící sopky pominulo. Letadlový prostor nad celou Evropou se znovu otevírá. Vše se vrací do starých kolejí. A s odcházejícím mrakem sopečného prachu se začínají objevovat i doposud skryté nejasnosti ohledně výbuchu.

Včera večer přistálo v New Yorku speciálně vybavené letadlo. Na jeho palubě se za doprovodu slavné rodiny Cullenů nacházel i náš tajný zdroj, Ňufáček. Jak se tam dostal a jak se vyhnul podezření, je zajisté zajímavá otázka, nicméně v tuto chvíli nepodstatná. Mnohem důležitější je to, co nám Ňufáček po svém příletu sdělil.

„Před nedávnem se Cullenovi rozhodli udělat si rodinné líbánky,“ líčí Ňufáček, „vybrali si k tomu malebný ostrůvek severně od Anglie, Island.“

Není ani divu. Fanoušci, televize, novináři… naši drazí upírci nemají ani chvilku oddechu. Využili tedy příležitosti a odletěli na nikým nerušenou dovolenou.

Podle našeho zdroje se rodina ubytovala v malém hotýlku téměř na úpatí sopky. Kontaktovali jsme majitele hotelu a ten nám pobyt rodiny potvrdil.

„Objednali si čtyři dvoulůžkové pokoje v přízemí,“ dodává majitel hotelu Rkpfjweiuiur (Pod kamením – poznámka překladatele).

Cullenovi si dovolené užívali plnými doušky, proto hned první noc způsobila jejich přítomnost drobné otřesy půdy. Někteří obyvatelé je mylně pokládali za zemětřesení. Podle vulkanologů dosáhly tyto otřesy až k jádru sopky a probudily spící monstrum. To pak začalo chrlit sopečný popel. Další vývoj situace je již znám nám všem.

Z námi získaných informací se zdá téměř nezpochybnitelné, že za sopečnou erupci může bujará dovolená našich miláčků. Ňufáček konstatoval, že rodina byla výbuchem překvapena, zaskočena, pobavena, ba dokonce šokována. Nicméně, líbánky si tím zkazit nenechali. Nic horšího už se přece nemohlo stát.

Může se zdát, že Cullenovi způsobili katastrofu světových rozměrů. Ale podívejme se na to i z jiného úhlu. Za dobu výbuchu sopky, který způsobili, nespadlo žádné letadlo a neodehrála se žádná vzdušná katastrofa. Není to úžasné?

Díky problémům s dopravou se někteří prezidenti a představitelé vzdálenějších zemí nemohli dostavit k uctění památky polského prezidenta Kaczyńského. Mezi nimi například i Barack Obama. Spekulace říkají, že nebýt výbuchu, byl by v příležitosti této události určitě spáchán atentát na tento vábivý a lehce zasažitelný cíl. Nepřítomnost prezidenta Spojených států amerických však riziko mnohem zmenšila.

Nenaříkejme proto nad nešťastnou nehodou našich upírů. Hlavní přece je, že se jim nic nestalo.

Vaši redaktoři magazínu Lesk.


Starší zprávy    Shrnutí: Deedee/Kejkej



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kauza Island: Za vším hledej Cullenovi!:

 1
21.07.2014 [7:01]

venaCullenWow Emoticon

06.08.2011 [13:15]

Stefka22Bezvadný!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!