Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Lesk: Film o Cullenových nebude!

Rose a Jacob


Lesk: Film o Cullenových nebude!Na titulní stránce populárního bulváru Lesk se objevila velmi zajímavá novina ohledně Cullenů. Pro vás jí dáváme k přečetení i zde.


magazín Lesk, nejčtenější noviny

 

19. dubna 2010, svátek má Rostislav


Film o Cullenových nebude!

 

Poslední díl známé reality show Faktor strachu způsobil nevídané pozdvižení. Fantastická rodina Cullenů se skrz děsuplné úkoly dostala do srdcí stovek lidí. Již několik dní netrpělivě čekáme na jakoukoliv zprávu ohledně natáčení slibovaného filmu. A konečně je to tady!

Filmu se bohužel nedočkáme. Tak zní krutý verdikt televizní stanice Stmivani COOL. Zato televizní stanice již brzy vypustí do éteru nový komediální seriál!

 

Náš ověřený zdroj (nadále chce být uváděn jen Ňufáček) nám poskytl čerstvé informace ze zákulisí populární televizní stanice. Podle něj již proběhla schůze rodiny Cullenů a scénáristů Faktoru strachu ohledně plánovaného filmu. Výsledek této debaty byl ovšem šokující. Film není realizovatelný!

Náš tým se rozhodl přijít celé věci na kloub a zjistit pro vás nějaké zajímavé informace. Kontaktovali jsme scenáristky Deedee a Kejkej a prosili je o vysvětlení této situace. Ačkoli nejprve odmítaly jakoukoli komunikaci s médii, nakonec našemu nátlaku podlehly a k situaci se vyjádřily.

„Jak řekla sama paní Cullenová na konci speciálního upírského dílu Faktoru strachu, je nemožné shrnout zážitky této báječné rodiny do jednoho jediného celovečerního filmu,“ komentuje zprávu o ztroskotání natáčení filmu Deedee, „proto jsme se po dohodě s Cullenovými rozhodli pro jinou variantu, která bude pro diváky jistě stejně atraktivní.“

„Myslím, že už nyní můžeme potvrdit, že s naší milovanou rodinou upírů natáčí společnost Twimaniak a. s. nový seriál pro celou rodinu,“ dodává Kejkej.

Obě scénáristky se shodují, že největší problém dělá pan doktor Carlisle Cullen. Jeho služby v nemocnici jsou velkou překážkou plánovaného natáčení. Ovšem ani zbytek rodiny nezůstává pozadu.

„Spolupracovat s upíry je tak trochu o krk,“ smějí se obě scénáristky.

Pokoušeli jsme se kontaktovat i hlavní hvězdy plánovaného seriálu, tedy rodinu Cullenů, ale ty si producenti pečlivě hlídají. Vskutku se bojí jen úniku informací nebo je za tím něco jiného? O tom můžeme jen polemizovat. Co na nás tedy v plánovaném seriálu čeká?

Podle dostupných informací se máme na co těšit. Na tomto seriálu budou pracovat samá zvučná jména. Natáčení si vzal na starost tvůrčí tým Faktoru strachu, v hlavních rolích uvidíme Cullenovi a je připraveno i několik překvapení. Seriál bude zaznamenávat zážitky od doby, kdy do rodiny přibyl nejmladší člen Rennesmé. Podle dostupných informací se můžeme těšit na speciální hosty. Mezi nimi budou Chuck Norris (Walker Texas Ranger, Cesta draka), iluzionista David Copperfield, Robert Pattison (Harry Potter: Ohnivý pohár), Tom Hanks (Šifra mistra Leonarda, Andělé a démoni), Johnny Depp (Piráti z Karibiku, Alenka v říši divů) nebo také světoznámý zpěvák Michael Jackson.

Podle Ňufáčka jsou přípravy seriálu už v plném proudu. Cullenovi podepsali smlouvu s produkcí Faktoru strachu a scénáristky začaly zpracovávat jejich zážitky.

Nám tedy nezbývá než čekat. Brzy by se na obrazovkách našich televizí měl objevit první díl tohoto plánovaného seriálu. Ale, jak upozorňují obě scenáristky, je to jen na Vás. Bez diváků ani komerční televize nevysílá.

Nadále budeme s naším informátorem Ňufáčkem spolupracovat a jakmile se objeví první zmínky o možném datu vysílání tohoto seriálu, budeme okamžitě Vás informovat. Ale pššt! Nikomu ani muk. Od nás to nemáte.

Vaši redaktoři magazínu Lesk


Shrnutí: Deedee/Kejkej



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lesk: Film o Cullenových nebude!:

 1
05.08.2011 [20:35]

Stefka22 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!