Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj osud - 7. díl

Edward a mimi


Můj osud - 7. dílMoc děkuji za komentáře, jsem ráda že se vám to líbí. Tento díl je opět zase trošku kratší

 

7.Prázdnota

Bella Swan

Pomalu mi začalo docházet co se stalo. „Ne!" můj výkřik zazněl přes celý pokoj „ty.. ty si děláš jen srandu že jo?" vykoktala jsem. Zavrtěla hlavou. Couvala jsem směrem od ní dokud mě zastavily dveře od pokoje. Vyběhla jsem ven a bylo mi jedno, že je tma a že nevím kam mířím, bez mé rodiny mi to bylo všechno jedno.

Zastavila jsem se až hluboko v lese, když se mi už začínaly nohy lepit do bahna a já neměla sílu běžet dál. Schoulila jsem se ke kmenu stromu a brečela. Nic mě v tu chvíli nemohlo zastavit. Uvědomila jsem si, co všechno jsem v tu chvíli ztratila. Už nikdy si spolu nesedneme k večeři,už nikdy nepojedeme na mnou tolik nenáviděné nákupy. Prostě nic. Už nikdy nic nebude jako dřív. Začínala mi docházet ještě asi další stovka věcí, které již nikdy nebudu moci děla se svojí rodinou. Začala jsem křičet na celý les „Proč já, proč!!" brekotem jsem se schoulila ještě víc ke kmenu stromu a vyčerpáním usnula.

Nevím jak dlouho jsem tam zůstala. Najednou jsem ucítila na tváři něco studeného. Otevřela jsem oči a spatřila Maxe, na kterého jsem úplně zapomněla. Hned za ním stála Claudie. Nyní už vyšla směrem ke mně a začala na mě promlouvat. To co říkala jsem nevnímala, protože jsem jí už vysela kolem krku. Odvedla mě domů.

 

Edward Cullen

Vše probíhalo stejně jako doposud. Veš kole se mě snažily získat dívky a Emmett si díky tomu dělal srandu na můj účet. Když jsem v úterý vysvětloval Katrin, že spolu chodit opravdu nemůžeme, objevil se Emmett. „Čau brašule" začal na mě volat ještě před Katrin „hele, co děláš večer, já jsme si koupil sexy spodní prádýlko a chci se ti v něm předvést." Protočil jsem oči a snažil se dělat že ke mně nepatří. Bylo pozdě. Katrin všechno slyšela a teď již vykládala svým kamarádkám, mimochodem největším drbnám ze školy, že jen na kluky. „Díky Emmette, teď si o mě myslí, že jsem teplej." Zaúpěl jsem jakmile Emmett zastavil „Aspoň tě už nebudou otravovat." Zasmál se a odešel. Stejně nechápu, že si ty holky nedají pokoj. Neuběhne jediný den, aby se mě alespoň jedna nezeptala, jestli s ní nechci náhodou chodit. Nechápal jsem co na mě pořád vidí. Bydleli jsme tu již něco přes rok a nic se neměnilo a myslím, že asi ani měnit nebude.

***

Seděl jsem s Alicí, Jasperem a Mattem v obýváku, když najednou Alice vykřikla „Bello!" všichni jsme se na ni podívali a Jasper ji začal nabádat „Alice, je to jen člověk, nemůžeš jí zařídit celý život a doufat že s tebou bude chodit jako jediná na nákupy." „Ne v to nedoufám, ale zemřela jí matka s otcem." Pronesla vážně, skoro až se slzami v očích. „To je nám líto, ale nic s tím neuděláš. Každý den někdo zemře, no tak teď to byly její rodiče." Pronesl s úsměvem Matt. Alice na něj vrhla vražedný pohled. Tu dívku, kterou jsem měl chuť zabít totiž nadevše milovala. Nenápadně jsem se podíval do Aliciných myšlenek, trochu jsem se o Isabellu strachoval, i když nevím proč. Zprvu tam nic nebylo vidět, poté se ale zobrazil les. Uprostřed něho byla schoulená dívka a ustavičně brečela. Poté jsem poznal že je to Isabella. Náhle se obrázek změnil, Claudie už byla u Isabelly a uklidňovala ji. Claudie z toho byla také zdrcená, ovšem ne tolik jako Isabella. Bylo vidět jak z její tváře, tváře Isabely vyprchala všechna radost a zbyla jen maska, která na ni vysela. Byl na ni žalostný pohled.

 

 

<<< Předchozí Následující >>>

Shrnutí povídek

Webhosting | Doména zdarma |



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj osud - 7. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!