Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever Together 4-Její bratr

EdwardAbella


Forever Together 4-Její bratrKonečně jsem napsala další pokračování jako poslední den prázdnin 31.8 :) Doufám že si to aspon užijete ptz nevím jak budu stíhat ;)

Její Bratr

Přeběhl jsem k oknu které bylo otevřené a dostal jsem se do domu, šel jsem se podívat domů a to co jsem viděl mě překvapilo. Bella seděla vedle svého otce který ležel na gauči, podle jeho myšlenek jsem slyšel že je mu blbě a má nejspíš teplotu. Bella se na něho dívala se smutkem v očích a já chápal nejspíš proč se takhle chová, má nemocného otce...třeba se dá nějak uzdravit. Chvíli jsem se na ně ještě díval, ale potom jsem uslyšel Bellu jak jde do svého pokoje tak jsem se schoval venku pod okno. Doufal jsem že hned usne a já se budu moct vrátit do jejího pokoje a dívat se na ní jak spí, bohužel mě únava popadla jako první tak jsem utíkal domů. Zastavil jsem se na jedné malé loučce protože jsem byl unavený a bez síly tak jsem usnul. Probudil jsem se za tmy ale nebyl jsem sám a nebyl jsem na louce ale v mém pokoji.
,,Tohle mi už v životě nedělej víš jaký jsem měl strach!!! příště mi zavoláš ano???"bylo to vážně komické.
,,Jasně mami a teď půjdu do sprchy"řekl jsem a také jsem tak udělal, dal jsem si studenou sprchu která mě dokonale probudila po té noci a bolely mě záda. Šel jsem dolů do kuchyně a modlil jsem se jestli něco neuvařil, moje přání ale nebylo vyslyšené takže jsem si uvařil sám. Pořád jsem myslel na Bellu a na to jak bych ji mohl trochu pomoct, zavolat tátovi jestli by mi neposlal Radka (náš doktor) který mi pomáhá.
,,Tak jaké bylo povídání s Bellou?"zeptal se mě Chris a mě zaskočilo právě sousto které jsem polykal.
,,Jak víš že jsem byl u ní? jak...jak??"když se snažil odpovědět přerušil jsem ho.
,,Radši to nechci vědět"řekl jsem a šel jsem si ještě lehnout, bohužel už jsem neusnul a bylo ještě pozdě abych se začal chystat do školy tak jsem běžel za Bellou. Okno bylo zavřené ale mě to nedělalo problém tak jsem si ho otevřel a díval se jak spí. Díval jsem se dlouhou dobu na to jak spí a když už jsem musel odejít zašeptala jedno jméno... Lukáš....
Nechápal jsem kdo to je a tolik jsem si to přál vědět, nevím jak se to stalo ale uviděl jsem jednu vzpomínku kterou jsem znal. Bella jak se objímá s tím klukem na parkovišti, nejspíš je to ten kluk Lukáš.
Rozhodl jsem se nakonec odejít tak jsem spěchal domů, když jsem tam přiběhl všimnul jsem si dvou batohů které byly v obýváku a v nich učebnice??? a sakra....
,,Chrisi že nenastupuješ do školy?"
,,Ano Edwarde, navrhly mi to tvoji rodiče takže mě neobviňuj nemůžu za to" mnou projel pocit vzteku, nechápal jsem co moje rodiče přimělo k takovému kroku.
,,Nebudeš semnou ve škole zakazuji ti to" nic lepšího mě nenapadlo, jenom kolem mě prošel vzal batohy a šel do auta. Vzal jsem si svůj telefon a následoval jsem ho. Cestou ke škole když jsem řídil snažil jsem se dovolat do voltery, někdo teda všichni mi to nezvedaly at jsem volal kamkoliv. A to by mi to měla moje garda vždycky zvednout, určitě jim to nakázal otec. Když jsem zastavil před školou všiml jsem si že už tam Bella stojí a vedle tí opět ten kluk, v jeho mysli se neukazovalo zrovna to co mě nezajímalo. Šel jsem si s Chrisem sednout na lavičky blízko školy, vystupovaly jsme podle všeho jako nevlastní sourozenci. 
,,Edwarde? vaši rodiče by chtěla abys přijel o víkendu" ani jsem Chrisovi neodpověděl a šel jsem to znovu zkusit za Bellou, doufal jsem že bych se sní mohl trochu sblížit. Když jsem k ní přišel uslyšel jsem konečně od toho kluka co jsem potřeboval:
Edward Masen? to je ten který chce zbalit mojí sestřičku a ona ho furt odmítá? určitě kvůli tátovy.
Tohle jsem přesně potřeboval vědět, je to její brácha a né žádný tajný milenec. Když jsem se před nima zastavil Bella se koukala na zem a ten kluk Martin na mě. 
,,Bello nechtěla bys jít semnou dneska na večeři? nebo bychom ho mohly přivést" slyšel jsem jak všechny holky povzdechnuly a chtěly být na jejím místě, ale to by se v tom případě nedočkaly pozvání. Najednou se k Belle přitáhl její bratr a něco jí do ucha zašeptal, přál jsem si být celý upír abych to slyšel. Najednou se mi podívala do očí a odpověděla.
,,Dobře půjdeme ven ale potom by dáš pokoj tak ve 4 tady u školy"řekla a odešla spolu z bratrem na první hodinu. Já du s Bellou na rande?? konečně mi dala šanci, ale bohužel nejspíš jenom proto aby se mě navždycky zbavila. Co když to dělala jenom kvůli tomu že je její otec nemocný? 
Škola utíkala dneska strašně pomalu, chvílemi jsem se bavil s Chrisem na kterého se dívala půlka školy a další půlka stále na mě. Takováhle pozornost mě už začínala vadit ale já myslel na Bellu a na to že sní strávím zbytek dne, a při troše štěstí mě aspoň ráno pozdraví. Když mi zazvonilo naposlední hodinu vyběhl jsem ze školy a šel jsem se převléct, moje poslední hodina byl Tělocvik. Ten jsem neměl s mím ,bratrem' protože se mu nelíbilo že by měl svoji moc zmenšovat aby někomu neublížil. Když zazvonilo na hodinu došel trenér a dal nás do dvojic, zeptal jsem se Belly ale ta už byla obsazená svým bratrem a na mě zbyla Jessica. Celou hodinu se mě snažila přesvědčit abych šel s ní ven místo Belly, ale nedala si to vysvětlit tak jsem radši zmizel z hodiny jak nejdřív to šlo. Měl jsem jít na oběd ale neměl jsem chut tak jsem se proběhl domů, tam na mě čekala moje milovaná lednička která mi dá co budu chtít. Když jsem přiběhl domů a otevřel ledničku zůstal jsem jenom koukat, byla úplně prázdná a ani jediný sýr tam nebyl jenom mrkev.
,,Chrisi kde je všechno jídlo? nedávno jsem byl nakupovat!!"zakřičel jsem přes celý dům a ve vteřině byl u mě a koukal do ledničky.
,,Chvíli trvalo než jsem předtím něco uvařil, všechno se spálilo"řekl a rychle odešel, byl jsem naštvaný protože jsem vážně začínal mít hlad a doma nic nebylo. Rozběhl jsem se aspoň napít nějakého krásného medvídka a čekal než bude ten správný čas jet pro Bellu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever Together 4-Její bratr:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!