Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever Together 3 - Žárlivost?


Forever Together 3 - Žárlivost?Je tady pokračování mojí povídky :) ano byla to dlouhá pauza.... :)

3.Žárlivost?
Když jsem se vrátily z Chrisem z lovu snažil se mi něco uvařit, nakonec po jeho neúspěchu (budu muset vymalovat) jsem to vzal za něho. Také jsem mu slíbil že ho objednám do nějakého kurzu vaření, bohužel mi řekl že on to nepotřebuje a doma máme Nicol na to aby vařila. Potom jsem se bavily co se za ten krátký čas doma stalo, nakonec se ukázalo že bych měl zavolat mámě protože je celá nervozní...jediný syn. Nakonec jsem jí musel zavolat ihned protože Chrisovi furt zvonil mobil, dohodly jsem se že je příjdu za měsíc navštívit ale jenom když odjede Chris. Bohužel protože jsem se hned po příjezdu neozval chvíli tady zůstane, ukončil jsem ovor s tím že musím jít spát že mám ráno školu. Chris se omluvi že si dojde na lov a já šel do postele, po nekonečně dlouhé době jsem mi nakonec povedlo usnout.
Zase se mi zdá sen o té dívce...Belle, byla krásná a smála se celou dobu jako v tom obchodě. Chtěl jsem aby se tohle právě dělo a já jenom nesnil, chtěl jsem vidět její úsměv před sebou a být ten pro kterého se směje. Z mého krásného snu mě vyrušila až nádherná vůně kvůli které jsem musel otevřít oči, Chris stál ve dveřích a v ruce měl tác s jídlem. Nádherně to vonělo a já věděl že tohle nemohl připravit, svoje myšlenky si chránil a myslel na Elizabeth. Je to jeho přítelkyně ale nikdo to neví kromě mě, dokonce to uchránil aji před Arem protože je v mojí gardě tak nemusí se mu hlásit.
,,Můj pane vaše snídaně"řekl a podal mi tác, byl skvělý až moc na někoho kdo nejí, v tom určitě něco bude.
,,Neříkej mi pane a kde jsi to vzal? po tom tvém včerejším vaření vím že tohle není tvoje práce"
,,Uvařil jsem to, díval jsem se na televizi na kuchařky"snažil se abych mu uvěřil ale kdyby říkal pravdu neskrýval by si myšlenky??
,,To je jedno kdy odjíždíš?" byl to můj nejlepší přítel ale nechtěl jsem aby se tu toulal nějaký bláznivý upír a mohl někoho zabít, potom by to ještě hodily na mě.
,,Neboj brzo protože se mi stýská po Eliz a chápu že chceš tady mít tu lidskou dívky"kéž by....
,,Já jsem také člověk mysli na to a také ona mě nechce"řekl jsem a sklopil hlavu, všiml jsem si kolik je hodin a že možná nestihnu přijet do školy.
,,Super a ještě budu meškat odvez mě"začal jsem shánět po celém domě oblečení a učebnice, nakonec jsme nasedly do mého volva a vyjely ke škole.
,,Proč jsi chtěl abych tě svezl?"zeptal se mě když jsem byly blízko škole.
,,Protože už jedu pozdě a také kdybych jel rychle tak nemám takové reflexi ty které máš ty"zastavily jsme před školou a já měl najednou čas, Chris jel opravdu strašně rychle protože je to tak pět minut co jsme byly doma.
,,Chystáš se odjet už tedkom a nebo až večer?"přece bych nešel domů pěšky né? to by mě bolely nohy...moje rychlost nadpřirozená je vážně malá a dost mě to vysiluje.
,,Neboj po škole přijedu"a stím odjel, já jsem se vydal ke škole. Dneska tam kde seděla Bella bylo prázdno, trochu jsem doufal že ji uvidím na tom místě ale štěstí mi nepřálo. Šel jsem na svojí hodinu kde jsem ji viděl v zadní lavici kde seděla sama, když jsem šel zaní a chtěl jsem si sednou sedla jsi tam ta holka Betty a já hledal volné místo. Jediné které jsem našel bylo vedle Simony kterou jsem ještě neznal, ale podle myšlenek jsem jí typoval na pohodovou holku. Když jsem si vedle ní sedl jenom jsme se pozdravily a dál jsme se spolu nebavily, neslyšel jsem z její hlavy nechutné myšlenky jenom se soustředila na hodinu. To se nedalo říct o ostatních holkách které mě svlékaly pohledem, dokonce si představovaly jak asi vypadám pod oblečením...nechutný. Když zazvonilo okamžitě jsem odešel, počkal jsem před třídou na Bellu. Když konečně vycházela chytl jsem ji za ruku a stoply jsme si bokem aby nás nikdo nerušil.
,,Hele co to děláš?"vijela na mě, něco takového nejspíš nečekala potom se na mě podívala a už mlčela.
,,Chtěl jsem si s tebou jenom promluvit zdáš se mi jiná"nevěděl jsem jak jí to říct, chovala se jinak než v tom obchodě a to mě mrzelo.
,,Jinak? neznáš mě..."
,,Máš pravdu, ale tu holku kterou jsem potkal v obchodě když jsem přijel chovala se jinak..usmívala se" dívala se mi do očí a já do těch jejích, nevěděl jsem na co myslí a to jsem si to tolik přál.
,,Zapomeň na tu dívku v obchodě, ta která před tebou ted stojí je ta pravá Isabella"
,,Věřím že ta která byla v obchodě jsi ty doufám v to" tohle musíme něják uzavřít bude zvonit a nechci aby přišla pozdě.
,,Tak to doufáš špatně" nechtěl jsem tohle poslouchat a odešel jsem, každá dívka tady po mě toužila ale ona? je jak ledová královna. Spěchal jsem na svojí další hodinu, celý den jsem Bellu už neviděl a nevěděl jsem jestli je to dobře a nebo právě naopak. U oběda jsem si sedl k jedinému volnému stolu a chvílemi jsem sledoval mého anděla, ani jednou se na mě nepodívala a povídala si s Betty. Zbytek školy (holky) se na mě dívaly celou dobu snad, kluci jenom záviděly proč nejsou na mém místě...přejde je to někdy? doufám. Po chvíli jsem to už nevydržel a šel jsem na parkoviště, naštěstí tam byl už Chris s mým volvem.
,,Ahoj Ede co se stalo? ten tvůj anděl je na tebe naštvaný"zavrčel jsem na něho, nechtěl jsem aby se o ní bavil. Najednou jsem ucítil tu nejnádhernější vůni a otočil jsem se a uviděl jsem ji stát vedle nějakého kluka, zvláštní semnou ani nepromluví a sním ano. Najednou ho obejmula a já jsem v sobě cítil že žárlím, tohle bylo tak velké a nečekané. Je to úplně něco jiného než když můj otec s matkou dovezly upírku která se přeměňovala a chtěly aby byla můj druh.
,,Ede u ní nemáš šanci nechceš se raději vrátit domů?"
,,A takhle ukončit pár těch týdnu...měsíců..který mi zbývají dokonce mojí přeměny? to neudělám"nastoupil jsem do auta, jestli se něco v mém životě nespraví tak odejmu domů. Když jsem přijel domů nevěděl jsem co dělat a tak jsem si zaběhl do lesa, přemýšlel jsem jako poslední dobou. Najednou jsem se objevil před něčím domem, uslyšel jsem z domu dvě srdce ale jenom jedny myšlenky. Šel jsem se podívat blíž a všiml jsem si že schránce je napsaný Isabella Swanová a Charlie Swan. Přeběhl jsem k oknu které bylo otevřené a dostal jsem se do domu, šel jsem se podívat domů a to co jsem viděl mě překvapilo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever Together 3 - Žárlivost?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!