Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever Together 5-Lisa

Stephenie Meyer


Forever Together 5-LisaMám tady další dílek xD Ano, musím říct, dost jste si počkaly, ale stálo to za to ne? Doufám, že se vám to bude líbit xD

Lisa

Když jsem přijel ke škole nikdo tam nebyl, šel jsem si tedy sednout na lavičku ke které chodíme s Chrisem. Vypnul jsem si úplně mozek až na vzpomínky, vzpomínal jsem jaké to bylo když jsem byl malý a co se za tu dobu stalo. Z přemýšlení mě na zem vrátila až něčí ruka na rameni, když jsem se podíval na vlastníka uviděl jsem Chrise. Nechápal jsem co tady dělá měl být doma, skazí mi mojí schůzku s Bellinkou.
,,Je mi to líto Edwarde" řekl a stále se mi díval do očí, nechápal jsem jeho slova a ani to proč je tady.
,,O čem to mluvíš? a kde je Bella?"
,,Bella nepříjde, sledoval jsem ji a všiml jsem si že jejímu otci se udělalo hůř a...." chtěl něco říct ale dál už nepokračoval, nechápal jsem proč se takhle zarazil. Postavil jsem se a šel jsem do svého auta, počkal jsem než nastoupí za mnou a my vyjedeme. Po delší době mu to samozřejmě došlo a udělal to co jsem potřeboval, potom jsme vyrazily na cestu za Bellou. Když jsme zastavily u jejího domu šel jsem ke dveřím, Chris ještě nevěděl co po něm budu chtít ale snad mě poslechne, musí.
Když jsme zazvonil chvíli nikdo neotevíral potom se ale u dveří zastavila Bella a otevřela, její výraz byl překvapený protože mě tady nečekala.
,,Ahoj nepřijela jsi tak jsem tě přišel unést" řekl jsem se a usmál, její pohled skončil na Chrisovi...samozřejmě že nechápala co tady dělá semnou.
,,Ahoj měla jsem ti nejspíš zavolat, ale nemůžu musím se postarat o tátu"řekla a začala zavírat dveře.
,,To jsem zařídil proto je tady Chris, postará se tu dobu co budeme pryč o tvého otce. Učil se od svého otce který byl doktor pomůže" 
,,Nejsem si jistá, skoro ho neznám na to abych ho nechala z Charliem" samozřejmě ho neznala ale já ano, nenechal bych někoho kdo by mohl ublížit její rodině.
,,Nic se tvému tátovi nestane slibuji, Chris je jako můj brácha věřím mu" chvíli přemýšlela a potom odešla, vrátila se až když měla kolem pasu mikinu pevně uvázanou.
,,Dobře, Chrisi na ledničce jsou pokyny řiď se podle nich" Chris jenom přikývl a mi s Bellou nasedly do auta, Chris mě uklidňoval v myšlenkách že to zvládne a kdyby něco tak ihned zavolá.
Když jsme vyjely v autě byl klid a nikdo nemluvil, strašně mě otravovalo že jí nemůžu číst myšlenky tolik bych si to přál. Opravují mě myšlenky holek kteří si myslí že jsem nádherný a takové blbosti, u Belli bych se něčeho takového nedočkal...tolik bych si přál slyšet na co právě teď myslí.
,,Bells na co myslíš?" zeptal jsem se jí na konec protože ta touha vědět to byla silnější.
,,Na nic určitého Edwarde" řekla a zhluboka dýchala, slyšel jsem to tak zřetelně jako kdybych byl úplný upír.
,,Jak dlouho to takhle je?"zeptal jsem se po chvíli ticha.
,,Nevím o čem mluvíš" 
,,Jak dlouho je tvůj otec nemocný?"její srdce se zrychlilo a oči se jí začaly třpitit od slz.
,,Po tom co umřela máma tak pět let, nedokázal se stím vyrovnat a začal pít...dopadl takhle" tohle musela být hodně bolestivá vzpomínka, celou cestu jsme spolu už nemluvily. Bella se pořád dívala s okna a nebo zkoumala mobil jestli náhodou nemá zprávu nebo hovor.
Konečně jsme se zastavily u jedné restaurace kousek za Forks, byla velmi velká a určitě né ta nejlevnější. S mým kontem který mám od rodičů bych si mohl pořídit několik hlavních jídel a ještě auta, Bella se ale na restauraci dívala tak jako kdyby jí měly každou chvíli vypadnout oči z důlku.
,,Belli děje se něco?"zeptal jsem se na konec protože se ani nepohnula.
,,Já jen....nemůžu si dovolit jíst v téhle restauraci"
,,Ale ano můžeš" jak si mohla myslet že bych jí nechal platit?
,,Mýlíš se, jsem ráda že vystačím s penězma od zbytku rodiny" pomohl jsme jí vystoupit aji přes její protesty.
,,Belli ale já neříkal že budeš platit" vzal jsem ji za ruku a šly jsme dovnitř, divil jsem se že mě nepustila a nebo neuhnula.
Když jsme vešli Bells zůstala překvapeně koukat jako venku, sedly jsme si ke stolu který byl v rohu.
Objednal jsem nějáké jídlo které bylo v seznamu jako třetí, nakonec nám donesly nějáké maso a rýže. Musel jsem uznat že to nebylo špatné ale na krev to nemá, hlavně tu lidskou.
Ochutnal jsem ji pouze párkrát v životě když jsem byl malý. Belle to taky chutnalo protože to snědla skoro celé.
Když jsem zaplatil vyjely jsme cestou domů, teda Bella si to aspoň myslela protože jsem jel do jednoho parku nedaleko mého domů. Když jsem zastavil Bella byla zmatená bylo to na ni docela vidět, nejspíš si myslela že ji chci snad znásilnit nebo co.
,,Co tady děláme? měly jsme jet ke mě né?"
,,Chci se jenom projít jdeš semnou?"zeptal jsem se, chvíli jsem čekal na odpověď ale potom jsme vystoupily a zamířily k lavičkám a povídali si.
,,Jak dlouho tady žiješ?" zeptal jsem se.
,,Od narození ale ty jsi se přestěhoval nedávno že ano?"
,,Máš pravdu, moji rodiče se spolu hádaly nemohl jsem to už doma vydržet" trochu jsem lhal, trochu teda docela úplně. Ale co bych jí měl povídat? jsme upíři a živýme se krví? neboj se ale já jsem jenom poloviční a živím se jenom zvířaty? opravdu upřímné.
,,A žádného sourozence nemáš?"
,,Ne jenom Chrise kterého znám od té doby co jsem se narodil, je jako můj bratr" tohle byla konečně pravda, nesnesl bych kdybych musel pořád jenom lhát.
,,Já mám bratra ale skoro se o nás nezajímá, žije v La Push s tím namachrovaným Mikem a Jacobem" v jejím hlase byl slyšet smutek, měl jsem strašnou chuť ji obejmout a přitisknout si ji k sobě.
Ani jsem se nenadál a opravdu jsem ji obejmul a tisk na sebe, potom jsem ale uslyšel zavrčení z lesa a ihned se tam podíval. Nikoho jsem tam neviděl ale myšlenky byly slyšet až moc dobře... 
Edward Volturi se zajímá o lidskou dívku, to bude určitě zajímat jeho rodiče.... to byly myšlenky Lisi kterou my našly rodiče jako manželku ale nikdy jsem to nedovolil.
Chtěl jsem se za ni rozběhnout ale musel jsem myslet na Bellu, byla by v ohrožení kdyby zjistila pravdu. Rychle jsem ji vzal za ruku a pomohl do auta, téměř jako šílenec vyjel a řítil se do Forks jak nejrychleji to šlo. Nakonec jsem zastavil před jejím domem a doprovodil jí až ke dveřím kde se vystřídala s Chrisem.
,,Chrisi moc děkuji že jsi se postaral o Charlieho" řekla a obejmula ho, Chris jí to opětoval ale ovládal se aby jí moc nestiskl. Když zavřela dveře šly jsme s Chrisem k autu a já mu mohl říct co se dneska stalo.
,,Chrisi narazily jsme na nějákého upíra podle mě to bude Lisa ale utekla, nemohl jsem se za ni rozběhnout, viděla mě s Bellou jak se sní objímám nesmí se jí nic stát" musel mě mírnit protože jsem skoro už řval, nemohl jsem si ale pomoct protože Bella byla teď můj střed vesmíru, nemůžu ji stratit.
,,Uklidni se Edwarde najdeme ji ale uklidni se" řekl a vzal si odemně klíčky od auta, jely jsme domů ale než jsme tam dojely přišla mi esemeska.
EDWARDE VOLTURI OKAMŽITĚ PŘIJEĎ DO DOMŮ!!!!!samozřejmě mě to napsal otec, nebylo ani tak těžké uhádnout co mu způsobilo tuhle náladu.

• →



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever Together 5-Lisa:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!