Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever Together 2 - Sleduješ mě?

Wall by Ranya 2


Forever Together 2 - Sleduješ mě?Konečně jsem napsala pokračování k téhle povídce, je to takové na mě moc rychle ale vy jste ti kdo to čte a komentuje tak uvidím :)

2.Sleduješ mě?

Když jsem se ráno probudil zjistil jsem že bych měl nastoupit na nové škole, nějak zvlášť se mi tam nechtělo poslouchat myšlenky těch rozmazlených holčiček. Nakonec jsem se šel přichystat, budu tam nový kluk. Kéž by tam byl ten anděl kterého jsem včera potkal v obchodě, ani nevím jak se jmenuje mám opravdu smůlu. Když jsem byl připravený do školy nasedl jsem do svého volva a jel směr škola, překvapivě jsem našel školu hned napoprvé.
Když jsem zastavil na školním parkovišti všechny holky se koukaly na moje auto a čekaly kdo vyleze, určitě už někdo zaslechl že má přijet nějaký Edward Masen. Nechtěl jsem přijet do Forks s přímením Voltury tak jsem si nechal příjmení po matce.
Ok, Edwarde budeš muset vystoupit.... sakra už blázním. Nakonec jsem vystoupil a projel očima všechny dívky na které jsem viděl, potom mě upoutala dívka která seděla na schodech u školy. Zamířily ke mě nějací tři kluci a podle jejich myšlenek a jak vypadaly určitě jsou školní frajírci, určitě jim vadí že stratily pozornost.
,,Čau já jsem Mike"představil se kluk který byl ve předu a ukázal na kluky za sebou ,,to je Jacob a Taylor" Ti kluci vzpomínaly na to jak se k nim chová a co spolu zažily.
,,Čau jsem Edward"představil jsem se zase já.
,,Chceš se k nám přidat? budeš populární na téhle škole jako já"určitě chcu být jako tenhle člověk, je jako kdyby neměl srdce.
,,Ne nechci se k tobě přidat, co bych s toho měl"řekl jsem a šel jsem ke škole, zastavil jsem se u té dívky která seděla na schodech jako hromádka neštěstí.
,,Nechceš si promluvit?"vypadala smutně, bylo mi jí líto.
,,Ne"zašeptala potichu, slyšel jsem ji kvůli mému sluchu. Zamířil k nám ten kluk Mike, začal jsem ho nenávidět.
,,Nezahazuj se s touhle holkou támhle je Jessica ta je nádherná"řekl a ukázal na tu holku která k němu šla.
,,Nech mě na pokoji jasné? nemám zájem se přidat k tobě a tvojí partě!!"zakřičel jsem na něho, tohle nečekal takže odešel pryč a já jsem se věnoval té dívce.
,,Kdo ti ublížil?"zeptal jsem se znova ale jinak.
,,Nikdo, jen jsem včera potkala skvělého kluka ale on nic o něm nev-"nedokončila to protože se na mě podívala, zůstala na mě koukat s otevřenou pusou. Po krátce době jí došlo že kouká překvapeně a zavřela pusu, byla nádherná...úplně stejná jak? Ano to je ta dívka s kterou jsem se včera srazil v tom obchodě
,,Jak se jmenuješ krásný anděly?"bylo vidět že byla překvapená, nevím jestli tím oslovením a nebo že mě znovu vidí.
,,Isabella" Isabella....Isabella....Bellinka...Bella...Bells.
,,Nádherný jméno Bells"
,,A-a-a-a tvoje?"byla vcelku nervozní ale nevím proč, myslela toho kluka ze včerejška mě?
,,Edward"dívaly jsme si navzájem do očí, byl jsem šťastný protože jsem v tuhle chvíli věděl že ona je ta s kterou chci trávit věčnost.
,,Neměl by jsi se semnou bavit"řekla a odešla, určitě bych ji dohnal ale byl jsem překvapený. Každá dívky tady po mě toužila abych byl sní ale Bella? odmítá mě? zrovna když tu jedinou chci.
Musel jsem jít do kanceláře pro pár papírů a rozvrh a potom jsem šel do třídy, přál jsem si mít jednu hodinu s Bellou ale štěstí my nepřálo. Pořád ke mě chodila Jessica, Andrea , Nikola a spoustu další.
Z poslední hodiny mě naštěstí vysvobodilo zazvonění zrovna když mě chtěla Jessica dát svoje číslo. Šel jsem na oběd, všiml jsem si že Bella sedí s nějakou holkou v rohu jídelny tak jsem šel za nima.
,,Ahoj můžu si přisednout?" Bella je asi samotářský typ tady ve škole, ale byla tak roztomilá včera.
,,Jistě že můžeš"řekla ta dívky která seděla vedle Bells, Betty.
Její myšlenky byly hodné a né takové jako těch co jsem zatím potkal, Belliny jsem neslyšel a to mě nejvíc vadilo.
Během oběda jsem se snažil začít s Bellou mluvit ale furt mě ignorovala, nechápal jsem tu změnu. Včera byla plná života a dneska jako kdyby jí ho někdo vzal, nebavily jsme se spolu jenom občas s Betty.
Tyhle dvě nepatřily podle myšlenek do oblíbenosti na škole, ale najednou si všichni přály být na jejich místě spíš Belliným. Když jsme dojely šly jsme na parkoviště, díval jsem se jak odjíždí z parkoviště a já ji následoval. Jen jsem domů kde jsem ucítil známou vůni Chris!!!!
,,Co tady sakra děláš?"vyjel jsem na něho, protože kdyby věděly o Belle byly by to určitě začínající problémy.
,,Uklidni se prosím, poslal mě Aro. A od kdy si na lidské dívky?" myslel na to jak nás spolu viděl ráno a potom na obědě, na to jsem zavrčel.
,,Ani se ji nedotkneš je ti to jasné? a co nejdřív pojedeš zpátky do Voltery a mimochodem ty mě sleduješ?"byl jsem fakt naštvaný a povídal jsem co mě zrovna napadlo.
,,Neboj se nic ji neudělám, Aro a hlavně tvoje matka měla strach když ses neozval"super snad tu nezůstane.
,,A odjedeš kdy?"nepotřebuji tady mít nějakého upíra.
,,Zítra...copak nepozdravíš svého nejlepšího kamaráda?"
,,Dobře pozvu tě na lov ale zvířat"odfrkl si ale nakonec jsme se na ten slíbený lov vydaly a skolily pár medvědů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever Together 2 - Sleduješ mě?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!