Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 21. kapitola


Dcera Voltery 21. kapitolaBella se na večer s Danielem opravdu moc těší a na konec večera snad nejvíce, měl by totiž dorazit Demetri.

21. kapitola

 

 

Na večer jsem se opravdu těšila a to hned z několika důvodů. Daniel byl i přes svou povahu příjemný společník, měla jsem možnost poprvé si někam vyrazit a potřebovala jsem ho tu zdržet dokud Demetri nedorazí.

Věděla jsem jak ho štve, že ho musel tenkrát nechat jít. Byla to pro něj věc hrdosti.

Po dlouhé poradě s Karin jsme vybraly temně fialové šaty na ramínka a s délkou sotva ke klenům. Tmavé šaty mi úžasně pasovaly k černým očím, které jsem si ještě zvýraznila fialkovými a šedými stíny.

Karin se na mou adresu vyjádřila, že vypadám vražedně krásně.

 

Do klubu jsem dorazila chvíli po sedmé. Uvnitř byla spousta lidí, ale najít Daniela nebyl vůbec problém. Většina jich totiž zkoprněla jen mě viděli, jen Daniel se vydal ke mě.

„Vypadáš překrásně.“ hlesl, než mi políbil ruku. „Zatančíme si?“

Přikývla jsem. Parket byl sice nervaný, ale brzy nám udělali místo. Zvědavě na nás zírali, asi často neviděly páry jako my.

Daniel si mě přitiskl do náručí a začal mě vést do rytmu hudby. Sice jsem tuhle hudbu nikdy neslyšela, ale Daniel byl tak dobrý tanečník, že tančit s ním pro mě nebyl problém. Co problém, já si to na výsost užívala. Trochu mi to připomínalo milování s ním.

Ani se nedivým, že na parket se už nikdo nevrátil.

 

Cítila jsem přítomnost dvou upírů, ale těm jsem nevěnovala pozornost. Ten na koho jsem čekala dorazil asi za dvě hodiny. Bezva. Zářivě jsem se usmála.

„Nepůjdem na čerstvý vzduch?“ zeptala jsem se Daniela nevině. Zašeptala jsem mu to přímo do ucha. Omámeně se na mě podíval a přikývl. Vedl mě k zadnímu vchodu. Hned jak jsme se ocitli v zadní uličce, přitiskl mě ke zdi a začal líbat.

„Bál jsem se, že se na mě budeš ještě zlobit.“

„Já sice ano, ale měl bys vědět, že Aro je dost háklivý, když mu někdo šahá na jeho majetek.“

„Tak to abych si dával pozor.“ usmál se na mě bezstarostně a chtěl mě znovu začít líbat.

„Na to je už trochu pozdě.“ zašeptala jsem mu důvěrně do ucha. Podíval se kam směřuje můj pohled a střetl se z Demetriho vzteklým pohledem.

Daniel začal pomalu couvat a Demetri se k němu se zlověstným úsměvem stále přibližoval. Odlepila jsem se ode zdi a prošla kolem Demetriho. Jen na mě kývl, pak se dál věnoval jen tomu, který mu před téměř dvěma roky proklouzl mezi prsty.

„Bello! Přece mě tu nenecháš.“ Bylo mi ho sice trochu líto, ale takhle by stejně nakonec dopadl až by se jim dostal do rukou. Volturiovi museli zachovávat pořádek a pokud někdo překročil zákon, musel být potrestán. Vztáhnout ruku na něco co jim patřilo nebyl právě nejlepší nápad.

Aniž bych se otočila zamávala jsem mu prsty a pokračovala uličkou ke svému autu. Bylo mi jasné, že ho Demetri nezabije, ale i přesto si ho pořádně vychutná. Už teď jsem slyšela za zády tupé rány, jako by do sebe narážely balvany.

Na konci uličky jsem zahlédla Edwarda a Emmetta. Nechápavě zírali střídavě na mě a na to co se mi dělo za zády. Došla jsem až k nim a otočila se zpátky. Demetri vypadal opravdu spokojeně. Tedy ne že by se usmíval, ale za ty roky jsem to už dokázala rozpoznat.

„To bude na dlouho.“ houkla jsem k těm dvěma vedle. Pak už jsem se vydala opět směrem ke svému autu.

 

 

<< Předchozí kapitola      Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!