Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracení - 3. kapitola

the-host


Ztracení - 3. kapitolaProbouzí se další členové rodiny. Odhalí Alice Volterrský podvod?

Ztracení - 3. kapitola

Pomstychtivý

 

Emmett

Slunce se mi opírá do tváře a já se cítím mizerně. Můj anděl, který se mnou byl od mých posledních lidských chvil, najednou zmizel. Nezmizela, oni mi ji vzali! Oni mi ji ukradli! Půjdu a nakopu jim ty nadřazený zadky. Doufám, že jim ta garda aspoň prořídne. Poprvé za celou svou existenci se cítím sám. Neuvědomoval jsem si to, ale ona tu byla od té doby, co jsem otevřel oči jako upír, a od té doby mě neopustila. Až teď. Teď je pryč navždycky. Ze vzteku jsem vyrval blízký strom a rozmlátil ho na třísky. Teď mi teprve došlo, že nejsem tam, kam Volturiovi přišli.

 

Edward

Ztratil jsem ji. Znovu. Tentokrát ale navždy. Asi mi nikdy nebylo souzeno mít ji. Copak jsme ale proti osudu tolikrát nebojovali? Ne, bez ní nemá cenu žít.

 

Carlisle & Esme

Každý kolemjdoucí by si pomyslel, že na louce leží šťastní manželé, kteří tam usnuli, než se nebe zatáhlo. Když ale žena otevřela oči, podívala se zděšeně kolem. Její děti tu nikde nebyli. Ani ona na tomhle místě nikdy nebyla. Potom začala hystericky škubat za ruku svého nikdy nespícího manžela, který nyní vypadal, jako kdyby spal.

„Carlisle! Carlisle!" křičela.

Najednou otevřel oči, ale nevypadalo to jako reakce na její křik. Spíš jako by ho nějaká síla konečně propustila ze svých spárů.

„Co se stalo? Kde to jsme?" zeptal se a začal utěšovat svou ženu.
„Já nevím! Stáli jsme na mýtině a potom už nevím vůbec nic!" vzlykala. „Děti jsou pryč! Já mám strach!"

Přivinul ji k sobě, ale utěšit ji nedokázal. Nemohl najít slova útěchy, když se cítil úplně stejně jako ona.

 

Bella

Po mém výbuchu by mě Esme vyhnala. Celé spodní patro velkého domu bylo zdemolované. Dlouhé rudé škrábance nyní zdobily všechny zdi. Prohrábla jsem si vlasy a zahodila omítku, která mi zůstala na prstech. Schoulila jsem se za gauč a v hlavě se mi vyrojily vzpomínky, vzpomínky, jak jsem tu sedávala. Taky jsem byla zničená, ale tehdy trpělo tělo a měla jsem jistotu, že mi to utrpení ukáže mou krásnou šťouchalku, mou Nessie. Teď jsem neměla žádnou jistotu, jen smutek a samotu.

 

Alice

Jednotvárné klopýtání po dlažbě Ria mi v mém zoufalství moc nepomáhalo. Nedokázala jsem na něj nemyslet. Byl pro mě všecko. Přistihla jsem se, že zaostřím na každého vyššího blondýna. Jak mi ho mohli vzít? Co tím získali?

Kamínek který jsem žmoulala v dlani zazvonil o dlažbu. Slyšela jsem tlumené hlasy volající mé jméno. Před očima mi běžely obrazy. Emmett, Volterra, Jasper, znovu Volterra. Ale oni jsou mrtví! Nebo snad ne? V hlavě se mi objevila hrůzná myšlenka. Volterrská garda je velká a schopnosti některých ani neznáme. Co když nás Alec odřízl od okolního světa a v tu dobu padlo rozhodnutí? To by vysvětlovalo, proč jsem nic neviděla. Co když nejsou mrtví? Hlavou mi bleskla ještě děsivější myšlenka. Jasper to neví! On mě jde pomstít! Moje vize mi konečně začala dávat smysl.

„Musíme do Itálie!" vykřikla jsem.

„Vždyť jsi říkala..." začal Jacob.

„Já vím, co jsem říkala! Vím, co dělám, věř mi!"

Protočil oči: „No dobrá, ale cestou mi vysvětlíš o co jde."

Zrychlili jsme. Dneska není čas hrát hru „na lidi". Sice se občas někdo otočil, ale dneska je to jedno. Musíme je zastavit.

 


4. kapitola

2. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracení - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!