Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracení - 2. kapitola

honeymoon


Ztracení - 2. kapitolaCo se Ness & Jake dozvědí od Alice? Jak se se ztrátou vyrovnávají ostatní členové rodiny?

Ztracení - 2. kapitola

Osamělá

 

„Alice, mluv! Co se stalo?" naléhavě křičel Jacob.

Alice vypadala velmi zbědovaně. Vlasy, které se většinou nezbedně kroutily okolo jejího šťastného obličeje, byly nyní rozcuchané a několik pramenů měla přilepených na tváři. Vypadala, jako kdyby dlouho plakala. Nejvíc se ale změnily její oči. Z jejích očí šlo vyčíst pouze neštěstí a smutek, šťastné jiskřičky zmizely.

„Oni zabili Jaspera!" vzlykala. „Jeho i ostatní!"

Nessie se podlomila kolena.

„Maminko, né!"

 

Bella

Nešťastně jsem bloumala po důvěrně známém lese. Všechno mi je tak připomínalo. Mezi stromy se zaleskla okna domu, ve kterém jsem bývala šťastná. Neklidně jsem stiskla kliku. Uvítala mě tak známá vůně. To jsem nevydržela, zarazila nehty do nejbližší stěny a svezla se k zemi. Na místech, kde jsem seškrábla omítku, se objevily zářivě rudé cihly. Vypadalo to jako by stěna krvácela, krvácela jako mé mrtvé srdce.

 

Rosalie

Otevřela jsem oči a uviděla nad sebou zlověstné šedé nebe. Kde jsem? Potom mi to došlo. To nebyl sen! Já jsem sama! Proč já? Já nikdy tenhle život nechtěla! Emmett si to nezasloužil, mě měli zabít!

„Proč?" hlas se mi zlomil. „Emmette, proč ty?"

 

Jasper

Bylo to jako probuzení ze snu. Z nejhoršího snu v mém životě. Sebrali mi smysl mé existence. Nedokážu bez ní být. Našinec něco takového neodpouští. Zaútočím na Volterru a je mi jedno, že mě to bude stát život. Stejně už nechci být. Nechci být bez ní.

 

Alice

Mé druhé já zmizelo. Jako kdyby přestalo svítit slunce. I když mě našli Nessie s Jacobem, necítím se lépe. Také jsem od toho dne nic neviděla. Jako by se moje vize ztratily. Jako kdyby zmizely s ním. Nessie se mě vyptává, proč je Bella poslala do Ria. Je mi tak líto, že jí musím říct, že o tom sama nic nevím. Jacob nese v jedné ruce Ness a druhou rukou mě podpírá. Jsem mu vděčná, sama bych jít nedokázala. Veškerý odpor k němu dnes zmizel. Oni jsou jediní, kdo zbyl z mé rodiny.

 

Jacob

Snažil jsem se nás vyplést z temných uliček. Jednou rukou jsem podpíral Alice, která na tom byla hodně bídně. Jednou jsem přemýšlel o tom, jestli je vůbec schopná být bez Jaspera a teď mám odpověď. Není, nejde to. Bylo to jako oboustranný otisk. Bylo mi jí líto, jí i těch, co zemřeli. Nessie usínala, a tak jsem ji vzal a nesl. Pomalu jsme šli po špatně vydlážděné silnici. Alice najednou ztuhla. Nevěděl jsem, co se děje, ale její výraz mi napověděl. Ona něco vidí.

„Alice, co vidíš? Co se děje?" vykřikl jsem.

„Já n-nevím," koktala, „t-to nemůže být pravda!"

„Tak mluv!"

Sklonila hlavu a začala vzlykat.

„Já vidím Jaspera, jde do Voterry, útočí na ně a oni ho zničí."

„To znamená, že je naživu." byl jsem rád, i když „naživu" nebylo správné slovo pro jejich existenci.

„Ne, to znamená, že to nefunguje! Já viděla, jak ho zabili tam na louce. A potom jsem se probrala v lese s hrstí popela v ruce! Copak to nic neznamená?!" křičela jako šílená.

Nevěděl jsem, co jí na to mám odpovědět. Nessie už naštěstí spala, a tak jsme šli mlčky dál. Měl jsem hodně času na přemítáním o tom ubohém stvoření, které šlo vedle mě. Ona si to nezasloužila, on také ne, nikdo z nich si to nezasloužil. Ale co měla znamenat ta podivná vize?

 

 


3. kapitola

1. kapitola

Prolog

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracení - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!