Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracení - Prolog

Cedriku, ty žiješ?


Ztracení - PrologCo kdyby Rozbřesk skončil jinak?
Cullenovi jsou rozprášeni, jeden z Volturiů jim změnil vzpomínky. Všichni si teď myslí, že jsou sami, že jejich lásky zemřely v boji. Naleznou k sobě znovu cestu?

Maličké děvče se pevně drželo dlouhých chlupů z rudohnědého kožichu obrovského vlka, který uháněl přes les rychlostí blesku. Každý by se ho jistě bál, ale ona ne. Byl to teď její jediný přítel. Rodiče ji poslali pryč, aby ji zachránili. Má o ně strach, pláče pro ně. Nemají šanci. Postavy v černých kápích mají navrch. Není to fér, její rodina si tohle nezaslouží. Slzy dopadají do hustého vlčího kožichu. Vlk také běží smutně. Cítí, že se jeho malá přítelkyně trápí. On se taky trápil. Její matka byla jeho nejlepší přítelkyní a jejího otce měl v hloubi duše také rád. Vážil si jejího dědečka a zbožňoval její babičku. Respektoval její strýce a němě obdivoval krásu jejích tet. Děvčátko se jednou bělostnou ručkou pustilo vlčích chlupů a sevřelo v pěstičce medailonek, který se mu houpal na krku. Zkřehlými prstíky opatrně medailonek otevřelo a zadívalo se na maličký obrázek svých rodičů.

„Nikdy na vás nezapomenu, moc mi chybíte...,“ zbytek slov se utopil ve vzlycích.
Vlk utíkal stále dál a ona nevnímala vítr, který ji tahal za bronzové lokýnky, ani déšť, který na jejích šatech nechával mokré skvrny. Teď tu byla jen ona a její smutek a Jacob, její vlk. Pokračovali by dál, ale ona už byla moc unavená, a tak zastavili. Z malého batůžku, který patříval její tetě, vyndala několik sendvičů a trpělivě čekala na svého vlka. Když se podívala do batůžku podruhé, nalezla tam obálku s penězi, různé cestovní doklady a složený papír. Nedočkavě ho rozbalila. Byl to dopis od její matky. Přečetla ho se slzami v očích, a potom ho pevně přivinula k hrudi. O několik minut později ji tak Jacob našel. Byla stočená do klubíčka a k srdci si tiskla ten vzácný dopis. Zvedl ji ze studené země a vzal ji do náruče, opřel si hlavu o kmen a také usnul.

Ráno je probudily sluneční paprsky, prosvítající mezi korunami staletých stromů. Oba se cítili špatně, jako kdyby se jim Slunce vysmívalo. Jako kdyby se smálo jejich neštěstí. Snědli několik sendvičů a vydali se znovu na cestu.  Ona znovu plakala. Plakala pro rodiče, pro rodinu, pro vlčí přátele, pro nové přátele z různých koutů světa. Stýskalo se jí po velkých chlapcích z La Push, po starostlivém Carlisleovi a milosrdné Esme, po krásné Rosalie a Emmettově vtipu, po Aliciných vizích a její neposedné povaze, po Jasperově vážnosti a klidu. Po matčině lásce a otcově nadšení. Stýskalo se jí také po ženách z džungle i po rodině z Denali. Tušila, že zemřou, že je ti v kápích nenechají žít.
Pamatovala si ten vypočítavý úsměv černovlasého muže, který těm v kápích vládl a pamatovala si i zlý škleb na tváři muže se sněhobílými vlasy. Vzpomněla si i na jedovatý úsměv rudookého děvčete a na stejný úsměv jejího bratra.
Najednou už nemohla plakat. Byla z toho velmi nešťastná, nejraději by se znovu rozplakala, proč nemůže plakat pro své rodiče?!

Seděla na vlčím hřbetě a snažila se vnímat jen jeho natahující se svaly a pravidelný krok. Chtěla si vyčistit hlavu a přemítala, kdy ji její vlk odveze domů. Bodlo ji u srdce, když si uvědomila, že doma už nikdy nebude doma. Už nic nebude tak jako dřív.

 


Prosím, napište, jestli mám pokračovat. Za každý komentář budu vděčná.

Vaše Shire


Shrnutí

1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracení - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!