Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žádná svatba nebude! - 16. kapitola

Sraz Ostrava!!! 28


Žádná svatba nebude! - 16. kapitolaOpět se nám na scéně objevuje Jess a ukazuje se jako správná kamarádka. Menší náhled do minulosti na střední ve Forks. Přeji příjemné počtení. ;)

 

Byla jsem nějak mimo. Stále mě trápilo milion otázek zpochybňujících blížící se svatbu. Všeho jsem měla dost. Chtěla jsem vypnout, alespoň na malou chvíli se přestat deptat.

 

Rozhodla jsem se přecpat natolik, že se nebudu moct ani zvednout a ani logicky uvažovat. Když jsem se s tímto nápadem rozběhla k ledničce a otevřela ji, byla jsem spokojená – tenhle ztřeštěný plán uskutečnit můžu, jídla bylo dost. Ani jsem se nenamáhala si sednout a s plnou náručí se rozešla ke kuchyňské lince. Pootevřela jsem všechny obaly, sklenice i víčka nápojů a dala se do přežírání.

 

Cpala jsem se vším možným, co mi přišlo pod ruku a opravdu můj nápad pomáhal – dokázala jsem se soustředit jen na to, co si dám do pusy jako další. Rvala jsem se kyselými okurkami, nivou, čokoládovým jogurtem a to ještě zapíjela rybízovým džusem a banánovým šejkem.

 

Pak jsem našla i menší zásoby v kredenci, a to byl můj konec. Do pusy jsem si zbrkle vkládala oříškové sušenky, paprikové brambůrky a lžičky nutely.

 

Po pár minutách obžerství se však ozval můj žaludek. Už toho měl chudák dost a nebylo se čemu divit. Okamžitě jsem vystřelila ke dřezu, do koupelny bych to už nestihla. A tak jsem všechno pečlivě naházené jídlo do sebe zase vyhodila ven.

 

Na čele mi vyrašil studený pot a jakmile jsem ze sebe všechno dostala, omyla jsem si obličej vlažnou vodou a vyčistila zuby. Upocené vlasy jsem si stáhla do culíku a šla si sednout znovu do obýváku. Pohled na jídlo bych nezvládla – tím jsem si byla jistá.

 

Chtěla jsem si hlavu zabořit do měkkého opěradla a myslet jen na svou bolest prázdného břicha, ale mobil, co jsem měla v kapse od kalhot, se rozbrněl. Myslela jsem si, že je to Edward a srdce se mi díky té domněnce spokojeně i rozrušeně naráz rozbušilo. Ale pletla jsem se – byla to Jess.

 

Už jsi doma? A nejlépe sama? J.

 

Nechápala jsem, co tím míní. Proč už? Proč sama? Nevěděla jsem snad o něčem?

 

Jo. Chceš se stavit? Vyťukala jsem a obratem odeslala. Hned přišla odpověď.

 

Vyrážím na cestu.

 

Sama pro sebe jsem si spokojeně přikývla. Alespoň ona mě přivede na jiné a snad i o trochu víc optimistější myšlenky. Chtěla jsem se zvednout a konečně po sobě uklidit tu spoušť v kuchyni, ale nemohla jsem se ani zvednout – kolena mi vypovídala službu, třásla se a nemohla mě udržet. Tak jsem se na úklid vykašlala a zůstala jen sedět. Jess na sebe nenechala dlouho čekat – za pár minut už zvonil zvonek u dveří.

 

„Pojď dál, je otevřeno!“ zakřičela jsem směrem ke vchodu. Dveře se otevřely, zaslechla jsem kroky, vyzouvání a odhazování bot a následný hlas jen metr ode mě. Otočila jsem se, abych ji mohla vidět a spatřila jsem tak její vyjevený kukuč.

 

„Téda, ty tu ale máš nepořádek!“ vyjekla. Stydlivě jsem pokrčila rameny. Měla odtud výhled až do kuchyně, a tak pochopitelně viděla i ten bordel. „Jsi v pohodě, Bello?“

 

„Ani ne,“ přiznala jsem a sklopila oči.

 

„A co se děje?“ začala hned vyzvídat a přisedla si ke mně.

 

„Mám pochyby o Edwardovi a mně,“ řekla jsem hned na rovinu. Nemělo smysl jí lhát – byla to má dobrá kamarádka a nehleděla jsem tedy na to, že je to pár let, co jsme se neviděly, a už se tolik neznáme, vždycky to bude Jess. Ta, které můžu věřit, i když jinak je to ta největší drbna pod sluncem.

 

„Děláš si srandu?!“ vyhrkla zvláštně vyděšeně. „Ty pochybuješ o takovém bohovi?“

 

„A to, že je tak dokonalý, víš odkud?!“ vypálila jsem na ni žárlivě. Možná mám o našem vztahu pochybnosti, ale ještě stále je můj, ona je ještě stále zasnoubená s Mikem a čeká s ním druhé dítě!

 

„Copak on se nezmínil o tom, jak jsem z něj omdlela?“ otázala se překvapeně a skryla si obličej vlnou vlasů, aby jí do něj nešlo vidět.

 

„Ne, to teda nezmínil,“ stále ještě trochu popuzená jsem štěkla. Proč mi to neřekl? „Takže samozřejmě hned spusť!“ poručila jsem pak okamžitě, protože se k ničemu pořád neměla.

 

„Jeli jsme sem s Mikem včera – zapomněla sis u nás předtím svetr. Otevřel nám Bieber a byl jen v trenkách.“ Neunikly mi ty zasněné hvězdičky v očích. Začínala jsem zuřit, ale zatím jsem se vcelku držela. „No, a já omdlela,“ přiznala zahanbeně. Možná jsem doteď byla slušně naštvaná, ale tohle mě rozesmálo. Jen jsem litovala, že jsem u toho nemohla  být – jistě to byla situace k popukání a já o ni přišla…

 

Jess vydala naštvané odfrknutí a já jen pokrčila rameny. To se divila tomu, že jsem se jí smála?

 

„No co – vždyť to muselo být strašně legrační!“ bránila jsem se a přitom se snažila v sobě co nejvíc zadusit další salvy smíchu.

 

S frustrovaným úsměvem si ke mně přisedla a zabrousila na opět bolavé téma. „Tak proč ksakru pochybuješ? Víš, jak Mike vyváděl, že jsem se doslova podělala z tvého snoubence?!“ Kulila oči a její obočí se naštvaně a starostlivě krabatilo. Jako by pochybovala o mém zdraví – ale o něm jsem občas pochybovala i já.

 

„Naši se rozvádějí,“ přiznala jsem hlavní důvod všech pochyb.

 

„Cože?!“ vyjekla překvapeně, nejspíš sama pro sebe přikývla. „Podrylo jí to myšlení na téma svatba,“ zašeptala si pod nos – i když já to slyšela – a měla pravdu.

 

„Jo, je to pravda,“ hlesla jsem lehce podrážděně a smutně naráz.

 

„Ale vždyť to nemůžeš takhle brát! Vy s Edwardem jste něco úplně jiného!“ zvýšila samým zápalem hlas a rozhazovala rukama kolem sebe, aby mě přesvědčila ještě víc.

 

„A to můžeš vědět jak? Spolu jsi nás ještě neviděla!“ osočila jsem se na svou obranu.

 

„Copak to jsi tolik zapomnětlivá, Bello? Ty si nepamatuješ, jak jsi na něj kdysi řvala v jídelně?“ poukázala na mnou dávno zapomenutou skutečnost.

 

„Cože?“ dělala jsem hloupou a chtěla řeč odvést raději někam jinam, protože tu vzpomínku mi sice připomněla, ale já si ji připustit nechtěla.

 

„Nedělej ze sebe blbce,“ napomenula mě Jess s jízlivým úsměvem. „Ale ráda ti to připomenu,“ usmála se mučednicky a já zaúpěla. „Víš, kdysi na střední jsi neměla ráda kluka jménem Edward Cullen, kterému nikdo neřekl jinak než Bieber. Jednoho krásného jarního dne nám ten floutek zasedl místo v jídelně, kde jsme obvykle sedávaly, a opaloval si tam od sluníčka ten svůj kdysi odporný ksicht naschvál úplně stejně jako my. Chtěl nás – největší školní krásky – nejspíš vytočit a přitom dostat do kolen,“ výsměšně se zasmála nad posledními slovy. „No, a ty jsi ho tenkrát docela slušně vykopla. On se bránil, snažil se flirtovat, ale ty jsi mu ten jeho oběd vyklopila na hlavu. Od té doby jste spolu nepromluvili ani slovo,“ osvětlila mi celou skutečnost.

 

„Oukej, přiznávám, že jsi nás dva dohromady už viděla. Ale jako pár ještě ne.“ Věnovala jsem jí triumfální pohled.

 

„To sice ne,“ přiznala klidně, „ale dokážu si vás představit spolu.“ Vyplázla na mě jazyk a já se nedůvěřivě zasmála.

 

„Hele, já to myslím vážně!“ namítla a já jen pokrčila rameny. Nic to nepomáhalo – já byla stále na pochybách.

 

„Mohly bychom se bavit už o něčem jiném?“ žalostně jsem zakňučela a začala na ni dělat psí očka. Nutně jsem se potřebovala odreagovat.

 

„Dobře,“ souhlasila.

 

„Díky,“ vděčně jsem povytáhla koutky úst, „povyprávěj o té žárlivé scéně Mikea – vážně bych ji chtěla slyšet!“ zachichotala jsem se.

 

Zasmála se a přitom jí obličej zčervenal. „Slušně vyváděl okamžitě poté, co jsme se dostali zase do auta. Žárlil, až jsem se musela smát, a to ho samozřejmě naštvalo ještě víc. Neustále se vyptával, co se mi na Edwardovi tolik líbilo, že jsem na něho tak hleděla, a jestli mi nestačí on. Chvíli jsem ho nechala nespokojeně reptat, ale když jsem se konečně odhodlala ho uklidnit, že Edward je sice kus, ale to on je muž, se kterým chci být, tak se trochu uklidnil a po pár minutách udobřování už to bylo dobré.“ Pokrčila rameny se zasněným pohledem do dáli.

 

Zasmála jsem se a byla šťastná i za ni, protože alespoň jí to momentálně klapalo všechno jako hodinky.

 

 

• • • •


 

„Vážně už musíš?“ ptala jsem se nespokojeně už asi po sté.

 

„Debbie hlídá mamka, ale sama ji neuspí. Uvidíme se brzo.“ Chlácholivě se usmála, obula si i druhou botu a nasoukala se do bundy.

 

„Dobře,“ souhlasila jsem vděčně – po pár letech odloučení jsem v ní našla zase úžasnou kamarádku, která mi dokázala pomoct.

 

„Tak se teda měj – a radím ti dobře, Bello, nepochybuj. Nemáš o čem!“ věnovala mi kázání, které mě sice ještě úplně nepřesvědčilo, ale bylo to lepší, než když jsem přijela od táty. Přikývla jsem.

 

„Díky, Jess. Pozdravuj Mikea i Debbie.“ Objala jsem ji na rozloučenou a když odjížděla, ještě jsem jí i mávala ode dveří.

 

Byla jsem víc v klidu, a tak jakmile jsem se dostala zase do kuchyně, pustila jsem se do úklidu. Žaludek už si dal pohov, takže to šlo vcelku snadno. Většinu jídla jsem okamžitě vyhodila do koše – nemělo smysl je uskladňovat, když za těch pár hodin, co tu Jess byla, hodně dobrot bohužel oschlo, nebo se tak nějak zkazilo. Bylo mi to líto, ale takový blázen, abych je radši schovala a pak snědla, i když už dobře nevypadaly, jsem nebyla.

 

Když bylo konečně hotovo, zasedla jsem k televizi a dívala se na jakýsi slaďák, i když jsem ho moc nevnímala. Byla jsem duchem naprosto nepřítomna.

 

Nevím, kolik času uplynulo, ale najednou bouchly vchodové dveře, až jsem sebou trhla a ozval se Edwardův hlas. „Jsem doma, lásko!“

 

Nepromluvila jsem, byla jsem plně soustředěna na uklidnění svého obličeje, aby na mě žádné nepokoje nepoznal. Neměla jsem náladu už dneska večer něco řešit.

 

Ale asi jsem nebyla zrovna moc dobrou herečkou – okamžitě poté, co vešel do obýváku a pohlédl mi do tváře, znejistěl. „Děje se něco, Bell?“ Starostlivě si mě přeměřoval.

 

Nemělo smysl lhát, a tak jsem stroze přikývla. „Ale nechce se mi o tom mluvit,“ dodala jsem po chvíli ticha, kdy nejspíš očekával, že mu řeknu, co se děje.

 

„Dobře,“ souhlasil značně neochotně, přisedl si ke mně a objal mě. V tu chvíli jsem byla klidnější.

 


Příště se můžete těšit na pár posledních romantických scén... Tak nějak si začínám zvykat na přidávávání kapitol k publikaci v úterý - shodou okolností to tento týden vyšlo na mé narozeniny, tak tu budoucí romantiku berte jako menší dárek ode mě pro vás.


U minulé kapitoly jste někteří tipovali do budoucna. Ještě hodnou chvíli se však nedozvíme, co měla vůbec Alice ve svých vizích. Děkuju moc za všechny krásné komentáře - dokážete mě jejich počtem i několika krásnými slovy skvěle nakopnout do psaní.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žádná svatba nebude! - 16. kapitola:

 1 2 3   Další »
26. Satu
12.05.2012 [11:57]

SatuNo sestři, tak už viem, čo ty robíš, keď si chceš vyprázdniť hlavu. Takto sa prežierať, no tsss! Ale banánový shake by si mohla poslať aj mne, čo ty na to? Mňááám!
No, vidím to tak, že dneska bude výdatný obed, robíš mi chute, ségra. Ani postaviť sa nebudem môcť, a to dneska opekáme... A tá spomínaná nutela, och, vieš ako na mňa. Trápiš ma! Už radšej mlčím. Emoticon Emoticon Emoticon

Chudák Edward, príde domov a tam taká veľká sediaca, napchávajúca sa guľka na kuchynskej linke. Bella by si mala dávať bacha, inak sa nenacpe do svadobných šiat.
Hááá, to má zato, že sa tak prepcháva! Len tak ďalej, Bell, do kuchyne vstup povolený len pod Edwardovým dozorom.Emoticon Emoticon
A jéje, Bella a žiarlivosť. O tom by sa dala napísať samostatná kapitola. Fuu, Jess ma šťastie, že sa Bella nevie ani pohnúť, inak by nedopadla dobre. Ale to omdletie bolo perfektné!
Bella, pokoj, Edward v trenkách.... To si tomu dala, rezulátko. Ja z teba nemôžem, či už pri Emmovi, alebo Jess, si neskutočná, sa váľam až pod stolom.... se podělala z Edwarda... Jak ty to robíš? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak ty takto, hej? Edward skončil s obedom na hlave? To by som chcela vidieť.
Ach jo, trošku ma hnevá, že je to také zamotané a Bella má toľko pochybností. Stále nemôžem uveriť, že a budú rozvádzať... Dosť ma to vzalo, priznám sa ti, takže neviem, neviem, či ti to odpustím. Emoticon Emoticon
Ten Edwardov príchod a Bella ho takto odpinká, no teda! V ďalšej kapitole čakám trošičku aj ten romantiky, alebo už hádky no... Emoticon Emoticon

09.05.2012 [17:47]

NatyCullenBrrr, ty kombinace jídla byly děsivé. Emoticon Otočil se mi žaludek, to mi věř. Emoticon Ale jinak se mi kapitolka líbila, Jess je tady opravdu super a myslím, že Belle moc pomohla, snad už nebude mít žádné větší pochyby. Jdu na další! Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [15:48]

DarkFirefliesKrásná kapitola. Emoticon
Ten začátek mě dostal. Emoticon Bellino vyžírání lednice vážně nemělo chybu a já jen tajně doufám, že to nebyla jen otázka nervů. Tohle by byly opravdu prvotřídní těhotenské chutě. A možná mám prostě jen bujnou fantazii, no. Emoticon To její následné vyvrhnutí všeho jídla si tedy neopovažuji k něčemu přirovnávat, protože si myslím, že kdyby tohle snědl člověk s jakkoliv silným žaludkem, udržet by to v sobě nedokázal. :D

Jessicu sice ve většině případech příliš nemusím, tady se mi ale jeví jako dobrá kamarádka. Myslím, že Belle dokázala alespoň na chvíli vyhnat z hlavy ty nesmysly a trochu jí povzbudit. A ta její historka o Belle a "Edwardovi Biebrovi" ve mně vyvolala záchvat kašle, který nemůžu teď kvůli tobě nemůžu zastavit. Emoticon Emoticon

No dobře, zpátky k tématu. Emoticon Bylo jasné, že Mike nebude příliš nadšený z Jessiny reakce na Edwarda a taky se tomu nelze divit. Který chlap by měl radost z toho, že jeho manželka/snoubenka (nebo jak to vlastně mezi sebou mají, dneska mi paměť neslouží :D), místo toho aby odpadávala z něho, omdlívá z cizích chlapů. Emoticon

Je sice dost na nic, že Bellu ty její pochyby neopouští, ale tak co se dá dělat. Když se to vezme kolem a kolem, dají se její reakce pochopit. Rozvod jejích rodičů pro ni byl dost velkým šokem. Asi je marné doufat, že jí to přejde, o to menší naději mám potom, co jsi napsala pod čáru... Jak pár posledních romantických scén?! To se mi vůbec, ale vůbec nelíbí, abys věděla! Emoticon Emoticon

No jo, ty jim dáváš zabrat. Škoda, že mu to na konci Bella nevyklopila Emoticon, hned by to bylo všechno snazší. Emoticon
Kapitolka se ti OPĚT povedla a já se OPĚT omlouvám za to, že komentuji až teď. Emoticon ¨
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.04.2012 [0:04]

Petulka01Jooo jsem tak rada ze Alice nezklamala.. a doufam ze to bylo gesto pratelske a ne jen nejake stinitko nebo role kterou ji dala Esme..
krasne napsane.. prelouskala jsem ted celou povidku az do jejiho dosavadniho konce..a uz se nemuzu dockat dalsi kapitolky..
klobouk dolu.. je to ctive.. a zabavne.. a fandim jim.. at jim laska vsechno prekona..
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. budiška
18.04.2012 [15:41]

Bylo to vážně skvělé. Nejvíc jsem se smála - jako vždycky, když se to zmíní - u Edwarda Biebra. Emoticon Emoticon Jinak banánový šejk je tvůj oblíbený, co? Emoticon Emoticon Hlavně s hranolkama. Emoticon Bella jí nesmyslné kombinace jídel stejně jako ty! Emoticon Emoticon Jsem fakt zvědavá co bude dál, protože jsi něco nakousla a víc jsi mi prozradit nechtěla. Emoticon Emoticon Emoticon Takže jen tak dále! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Domik
15.04.2012 [22:06]

Domikmoc se těším na další díl!

20. Adus15
15.04.2012 [17:00]

Adus15Krásné těším se na romantiku :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.04.2012 [14:42]

mima19974jééééé...Rýchlo ďalšiu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.04.2012 [14:28]

77Alex77Ja fakt nemôžem z tejto kapitoly. Dnes sa na všetkom smejem a keď som čítala, ako sa Bella napchávala, išla som skapať. Zožrala polovicu chladničky a nakoniec to aj tak všetko pekne vyvracala Emoticon Emoticon To je tak, keď človek žerie od nervozity EmoticonTú scénu si napísala úplne dokonale, ostatne ako zvyšok kapitoly Emoticon
Jess je skvelá kamoška. Aj po tých rokoch, ktoré uplynuli ju dokáže podporiť a nakopnúť. Je to proste kamarátka, ako sa patrí Emoticon Fakt milujem tvoju Jessicu. Jej charakter je BOMBA! Emoticon
Tá spomienka do minulosti ma dostala. Je ťažké predstaviť si Edwarda, ktorý nie je ten pán dokonalý Emoticon Popravde v mojej predstavivosti nemám presnú predstavu, ako ten Edward vyzerá Emoticon Ale keď mu hovorili Bieber, (ktorého z duše nenávidím)tak to musel byť otras. Samozrejme, nič proti fanúšikom Biebera Emoticon
Ja som na tom konci čakala, že Edward nakoniec aj tak z Belly dostane, čo sa stalo. Bolo by fajn, keby mu to povedala Emoticon A bolo by tiež fajn, keby Edward povedal Belle o tom, čo vie on. Ale to by nebola naša Rezulí, keby to ešte nezamotala. V túto chvíľu ťa asi zbožňujem najviac na svete, pretože pod textom si písala, že bude romantika. Och, konečne pohoda. Emoticon Viem, že som to bola hlavne, kto sa tešil na tieto akčné scény, ale ja pokojne prijmem aj oddychové časti. Som zvedavá, čo tvoja zázračná hlavička ešte vymyslí a tvoje šikovné prstíky napíšu. Fakt mám túto poviedku rada. Niekedy sa neviem rozhodnúť, ako chcem aby to vlastne pokračovalo, ale ty to napíšeš vždy tak dokonalo, že som spokojná. Máš talent a je super, že ho takto používaš. Touto poviedkou mi robíš neskutočnú radosť a ja sa vždy viac teším na ďalšiu kapitolu. A teraz hlavne, keďže sa chystá romantika Emoticon
Fakt obdivujem ten tvoj super štýl písania a to, ako ho dokážeš použiť. Si na tomto webe jedna z naj spisovateliek...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.04.2012 [11:58]

N1I1K1O1LNo jej! Jess byla vážně dobrá a u té historky ze střední jsem se slušně zasmála. Emoticon Emoticon Chudák Edward... Jestlipak si na to taky pamatuje? Emoticon
Jen je škoda, že je Bells pořád tak na vážkách. Edward by ji určitě neopustil. No, to zjistí sama. Emoticon
Příští kapitola bude poslední sladká? To si děláš srandu, ne??? Ty já mám zrovna nejradši. Emoticon Emoticon Řekne jí Edward o plánu jejich rodičů? Ono je taky možné, že mu Bella nebude věřit. Což doufám, že bude!!!! Emoticon
Tak se těším na příští romantickou kapitolku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS. Všechno nejlepší k narozeninám. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!