Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žádná svatba nebude! - 17. kapitola

JB


Žádná svatba nebude! - 17. kapitolaBude Edward na rodiče žalovat? Uvěřila by mu Bella vůbec? Co bude dál? Přeji příjemné počtení. ;)

„Bell?“ zeptal se náhle po chvíli ticha, kdy jsme oba sledovali televizi v objetí toho druhého.

„Hm?“ Zvedla jsem hlavu, abych mu mohla pohlédnout do obličeje. Byl zvláštně vážný. „Děje se něco?“

„Jo,“ přisvědčil. Posadil se i se mnou na jeho hrudi víc zpříma a celý se napjal – nešlo si toho nepovšimnout, a tak se mu podařilo mě lehce znervóznit.

„Potřebujeme si promluvit a já se bojím, že mi neuvěříš.“ Věnoval mi krátký smaragdový pohled svých očí plných strachu.

„Co se, ksakru, děje, že jsi takhle nejistý?“ vyjela jsem na něj nezadržitelně. Vřelo to ve mně zmatkem, stresem nasbíraným po celém dni a náhlými obavami, co tak strašného se děje, že s tím vyrukoval právě teď.

„V první řadě, než ti to povím, slib mi, že mi budeš věřit,“ začal opatrně, ale to ve mně jen zbytečně ještě víc vzbuzovalo obavy, co tak vážného mi chce říct.

„Slibuju,“ mávla jsem rychle dvěma prsty ve vzduchu na znamení důvěry, aby už konečně začal mluvit.

„Dobře,“ přikývl lehce a konečně spustil. „Vím, že to bude znít neuvěřitelně, ale je to pravda,“ začal se okamžitě obhajovat.

„Jasně, chápu,“ opakovala jsem po něm poslušně, aby se konečně zklidnil a dostal se k hlavnímu tématu, „mluvíš pravdu.“

Lehce se na něj přenesla moje podrážděnost, protože se viditelně zakabonil nad mojí nedostatečnou vážností. „Renée a Esmé se na nás domluvily. Nechtějí, abychom se vzali a ani spolu vůbec byli,“ vybafl na mě najednou přímým útokem a já nestihla zírat.

Cože?!

Nejspíš si všiml mého vykuleného obličeje, protože se hned začal vyptávat. „Copak na tebe nic nezkoušely? Opravdu nic?“

„Esmé,“ přikývla jsem stydlivě a ucítila, jak se mi hrne do tváří krev při vzpomínkách.

Zvedl mi bradu a zadíval se hluboce chápavými smaragdy do mých očí. „Omlouvám se za ni,“ hlesl.

„Ty za to přece nemůžeš,“ okamžitě jsem začala odporovat a přitulila se k němu ještě blíž. Potřebovala jsem ho jako oporu, abych se všem problémům mohla postavit čelem z bezpečného přístavu jeho náruče.

„Nějak to zvládneme,“ ujistil mě sebejistým šeptem, který na mou duši měl úžasně uklidňující účinky. „Patříme k sobě a já se od tebe nikdy nenechám odtrhnout. Miluju tě.“ Srdce se mi rozechvělo spokojeností a štěstím.

„Taky tě miluju,“ vydechla jsem.

„Vážně?“ optal se s hraným překvapením.

„Ne,“ odsekla jsem pohotově a vyplázla na něj jazyk.

Vyjekl s rebelskými jiskřičkami v očích překvapením a najednou, aniž bych si toho všimla dopředu, na mě zaútočil polštářem. Celkem slušně mě majznul po hlavě a tentokrát jsem překvapeně vyjekla já. Rozehrál naši další polštářovou bitvu.

 

• • • • 

 

„A sakra!“ ozvalo se z druhého rohu místnosti. Před chvílí mu oznámil zapípáním mobil, že má novou zprávu, ale já jsem nevyzvídala, kdo to píše. Takticky jsem vyčkávala, až se o tu informaci podělí sám od sebe. Jenže když nad ní seděl s otevřenou pusou už asi tři minuty a k ničemu se neměl, pomalu, ale jistě jsem se už odhodlávala k vybídnutí. Moc mi nepomohlo ani to, jak si před sekundou ulevil. Co tak se děsivého dělo?

„Bello?“ vytáhnul do otázky značně nervózně.

Lenivým pohledem jsem přešla z monitoru notebooku, kde jsem se už dvě hodiny snažila opravit jednu kapitolu nové knihy, přestože to nešlo tak, jak bych si představovala a přála, a podívala se na něj tázavě.

„Co je?“

„Myslím, že máme problém,“ oznámil ustrašeně.

Co se, proboha, zase děje?

„Už zase?“ opáčila jsem a pátravě se po něm dívala.

Nešťastně se zašklebil. „Esmé nás zve na oběd.“ Protočil oči nad tou ironií, že upíři budou obědvat s lidmi.

„Je to jenom jedna rodina – zvládneme je levou zadní,“ okamžitě jsem ho začala uklidňovat, a abych přidala svým slovům na intenzitě, přešla jsem rychlými kroky místnost a ocitla se u něj. Vytrhla jsem mu Shakespeara, co měl v rukách a ještě před chvílí celý zabraný četl, a sedla jsem si mu na klín.

Celou dobu seděl a mlčel jako zarytý, nevypadlo z něj ani jedno slůvko. Dělal mi starosti, měla jsem sto chutí ho objednat k psychiatrovi. Měl všechno v hlavě v pořádku, když se tolik obával samotné, samotinké jeho rodiny?

„To asi jo,“ připustil konečně po chvíli ticha, „ale ona pozvala i tvé rodiče,“ dodal a se mnou se roztočil svět.

„O-ou,“ vydechla jsem vyjeveně.

„To teda,“ souhlasil a pohladil mě po vlasech.

„Ale musíme to zvládnout,“ zakňučela jsem žalostně. Upřímně jsem se o nás dva bála. Jak se zdálo, byla proti nám jen Renée, Esmé a možná i Carlisle, ale i tak to byli nebezpeční protivníci.

„O tom ani na chvíli nepochybuj,“ odhodlaně prohlásil Edward.

 

• • • •

 

„Kde vězíš?“ zahulákal už asi podesáté Edward naštvaně z přízemí. Nejspíš byl taky nervózní jako já. Jenže já si to na něm aspoň nevylévala.

„Neječ na mě!“ odpověděla jsem mu křikem a začala jsem se znovu prohrabovat oblečením, co se přede mnou kupilo v jedné velké hromadě. Znovu a znovu jsem se vším přehrabovala a hledala jsem to nejlepší, co bych si na sebe mohla vzít. Jenže nic takového snad neexistovalo, protože jinak jsem si to nedovedla vysvětlit.

Nezaslechla jsem ani jeden krok po schodech, takže když se u mě náhle objevil Edward, docela slušně mě vylekal.

„Proč si nevezmeš třeba tohle?“ spustil omluvným tónem a já se podívala, co to drží v ruce. Do té doby jsem si myslela, že si mě vážně chce udobřit, ale jakmile jsem zahlédla tepláky, co se ještě před malou chvílí nacházely úplně na dně hromady, a jeho křivý úsměv plný provokace, hned jsem pochopila, oč mu jde.

„Nech toho!“ okřikla jsem ho rázně. „Já vážně potřebuju pomoct!“

„Dobře,“ souhlasil, upustil na zem tepláky, které se zase přidaly k ostatním hadrům, a zkoumal. „A co tak tohle?“ zvedl mezi ukazováčkem a palcem průsvitnou krajkovou košilku s rozpustilýma očkama.

Začínala jsem běsnit. Copak teď máme čas na nějaké blbnutí? Už víc jak půl hodiny tu bezradně stojím a nevím, co si obléct! Jak dlouho se pak budu líčit?!

„Pokud toho nenecháš,“ začala jsem vyhrožovat se zvednutým ukazováčkem, abych dodala na patřičné důležitosti, „tak mě v tomto,“ ukázala jsem na jednu nohavici tepláků, co vykukovala z hromady, „ani v tomto,“ můj pohled poukazoval na košilku, co se mu neustále houpala mezi prsty, „neuvidíš.“

Provinile, ale stále s jiskřičkami v očích, sklopil pohled, v rukách sežmoulal košilku do ruličky a schoval si ji pod svůj polštář. Zatímco já jsem ho bedlivě pozorovala, jestli nechce udělat další lumpárnu, on se prohraboval množstvím šatů, triček, džín, košil a dalších druhů oblečení.

Nakonec vytáhl jedny, které nebyly vůbec špatné, a já nemohla uvěřit, že jsem si jich nevšimla dřív.

„Co ty na to?“ optal se s pyšným úsměvem na rtech.

Beze slova jsem po nich chňapla a oblékla si je. Když jsem se podívala do zrcadla, uznale jsem přikývla. „Jsi dobrej.“

Šaty, které byly bledě modré, mi skvěle ladily se světlou pokožkou a hezky obepínaly mou postavu, přesto nijak zvlášť drze, abych vypadala jako levná holka.

„Já vím,“ sebejistě prohlásil a já se nezmohla na nic jiného, než na něj vypláznout jazyk.

Líčit jsem se kupodivu ani moc nemusela – k šatům se to ani moc nehodilo a já to stejně moc neuměla, takže to dopadlo tak, že jsem použila jen řasenku, pudr a lesk na rty. Za deset minut jsme se loudali k autu.

„Nechce se ti, viď?“ zeptal se Edward starostlivě, když si všiml, že zpomaluji čím dál tím víc.

„Jasně, že ne,“ souhlasila jsem chraplavým hlasem, který se objevil vždy, když jsem byla nervózní a on to moc dobře věděl, takže ho to v mé odpovědi ještě víc utvrdilo.

 „Co kdybychom se stavili ještě natankovat auto?“ navrhl ochotně. „Protože jinak bychom se nemuseli ani dostat domů, a to by byl přece průšvih,“ usmál se nevesele s vidinou dnešního brzkého odpoledne.

Nadšeně jsem přikývla a trochu víc se uvolnila.

Trochu jsme si zajeli, ale to ani jednomu z nás upřímně nevadilo. Celou cestu jsme mlčeli – oba jsme byli zahloubaní do svých myšlenek. Jen jsme se křečovitě drželi za ruce, jako by se nás měl každou chvíli někdo pokusit rozdělit a my se na to připravovali. A v podstatě to tak i bohužel bylo.

 

Když jsme přijeli k čerpací stanici, zase jsem musela jak hruška sedět na svém místě, dokud mě Edward nevyzvedl.

„Můžu natankovat já?“ vyhrkla jsem s prosíkem hned, co mi došlo, že tohle přece byl vždycky můj sen – vlastnit a obstarávat dokonalé auto.

 Trochu se zamračil, jak přemýšlel, a viditelně se mu ten nápad moc nelíbil, ale když jsem vykulila psí očka, neochotně přikývl. A já byla opravdu ráda, že jsem přišla na novou přesvědčovací fintu.

Okamžitě jsem se hrnula k pumpě a vychutnávala si ty okamžiky jako malé dítě. Požitek po dokonalých pár minutách mi však okamžitě zkazil můj miláček.

Ten drzoun, který se celou tu dobu opíral jen půl metru ode mě o kapotu mého opravdového a věrného mazlíka, mlsně nekoukal na mě, ale na nějakou couru, co se přímo před jeho nosem plazila po své rachotince s houbou a kýblem vody. Zrzka s pořádným dekoltem, který jí také pořádně vykukoval z titěrného nátělníčku.

 Popadl mě hrozný vztek. Co si to on i ona dovolují?!

 „Edwarde?!“ prořízla jsem ticho zuřivým ječákem. A on? Stěží mi odpověděl – dokonce mi ani nevěnoval omluvný a zkroušený pohled!

 Neměla jsem daleko k vybuchnutí. I když to moc dobrá omluva pro to, co jsem udělala pak, není. Rozběhla jsem se k té náně s naštvaným vrčením. Jakmile mě spatřila, jako by se mě začala bát, a to mému vzteku ještě napomohlo.

 Ona se předvádí před mým Edwardem a pak se mě bojí? Co je to za pořádnou ženskou?! Vytrhla jsem jí z rukou tu houbu, kterou čistila auto, a bezmyšlenkovitě jsem využila toho, že byla vodou přímo extrémně nacucaná. Vykroutila jsem ji na svůj o poznání menší hrudník, a tím jsem si taky konečně vysloužila zpátky pohled toho chlípníka.

 V té chvíli už mě přímo očima hltal. Ne zrovna můj obličej, jinou část těla, ale to mi bylo už upřímně fuk. Vtiskla jsem do ruky té zrzce nazpátek houbu, a aniž bych si jí nějak víc všímala, rozešla jsem se pomalými kroky k Edwardovi, zatímco on mě stále hypnotizoval pohledem.

 „Co... Co j-jsi to udělala?“ vykoktal překvapeně.

 „Copak se ti to nelíbí?“ zeptala jsem se stejně překvapeně a znovu se to ve mně začínalo vařit. To jsem to všechno udělala úplně zbytečně?

 „Blázníš? Jsi d-dokonalá!“ vyhrkl.

 Hlasitě jsem se zasmála a vrhla se na jeho rty.


Plánuju ještě asi dalších osm kapitol - možná i víc! -, a tak bych se ráda zeptala, jestli jste ochotní číst dál. Děkuju moc za komentáře. Jste miláčkové. ♥


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žádná svatba nebude! - 17. kapitola:

 1 2 3   Další »
28. Satu
01.07.2012 [2:12]

SatuPekelné Bambi? Emoticon
Pozri, kto tu na teba mrká, no netvár sa tak prekvapene, tiež by si nemusela ani slintať. Emoticon Emoticon Snáď si si nemyslela, že na našu odhodlanú Bellu a po uši zamilovaného Edíka len tak zabudnem, no nie?! Emoticon Emoticon Emoticon
Ehm... pravdupovediac, už som trošičku mimo, kto, čo, kedy, ako, kde, prečo, s kým??? EmoticonTakže mi to o niečo dlhšie potrvá, kým sa zorientujem, ale neboj, šak počkaj, sestři, ja sa hneď dostanem do formy a zamorím ti to tu Satu-efektom! Emoticon Natulína by ti o tom mohla písať básne, ver tomu. Emoticon

Ale osobné problémy bokom, teraz je tu biznis. Emoticon
No sláva! Edward sa nám rozhúpal a povedal Belle o tom zákernom pláne, ktorý na nich ušili ich drahocené mamičky. Emoticon Tomu to trvalo, poviem ti, ako lačnému na záchode, ty kokos! Emoticon Emoticon Bella to vzala ale v celku dobre, aspoň, že sa priznala aké hokusy-pokusy s ňou porobila Esmé. Emoticon Opováž sa ich rozdeliť, oni sú také dve malé hrdličky a zatiaľ všetky prekážky zvládli, takže bacha na to! Emoticon Aj keď... vlastne, ja už nemám nárok na zmenu deja, sakra! Emoticon Emoticon Pche! Už nemám tú magickú moc ovplyvnenia! Emoticon No nič, snáď, snáď, snáď vieš ako na mňa a v nasledujúcich desiatich kapitolkách, ktoré som tak zanedbala, prekvapíš mňa aj čitateľov. Emoticon Ale žiadne také zákerné prekvapenia, ktorých si schopná iba ty, jasan?! Emoticon Emoticon
Ááále, mám taký tušák, že som túto kapitolku už komentovala... Emoticon Či? Emoticon Ach jo, mám v tom mišunk. Emoticon Každopádne, nebolo by na škodu, kebyže príde Bella na vojnové pole v teplákoch. Náhodou, tepláky sú sexi, no nie? Emoticon Emoticon Chudák Edward, Bella chytá nervičky a zakaždým si to musí odskákať zrovna on, no holt, chlapec má smolu. Emoticon Ale priznám sa, v tvojom podaní je z neho síce taký malý chlapček, ale je neskutočne zlatý. Emoticon Normálne ho žeriem, a to ja mám radšej tých zlých chlapcov. Emoticon Emoticon Emoticon Ale on je proste tak, tak... Emoticon Myslím, že ta slina hovorí za všetko, že? Emoticon Aj to tankovanie, jáááj, dokonalosť. Chválim ho. Emoticon Emoticon
Ááá, ty ma chceš zabiť! Emoticon Tuším sa ich menšia zastávka na tankovia o niečo predĺži. A jéje, krásna scénka. Bella ako bohyňa pomsty a Edward s chvostom medzi nohami, tak to má byť! Emoticon Emoticon Keď už sme pri tom, aj Edward mohol na seba niečo vyliať, vyžmýkať... skrátka, dať, sakra, to tričko dole, no nie? Emoticon Emoticon To ešte bude, budš mať peklo, ak v nasledujúcej kapitole nenájdem pokračovanie takto dokonalého konca! Emoticon Emoticon Emoticon To by ma poriadne nasralo, tak pekne to totižto začalo a nemyslím, že bude vadiť, ak sa zdržia o niečo dlhšie. Emoticon
No nič, padám na 18-ku! Emoticon Čakaj ďalší žhavý komentár! Emoticon

A teraz, ukážem ti kúzlo, chceš? Emoticon
Pozeraj sa presne sem a... Čáááry máááry...
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk! Emoticon

Pche! A už ma nevidíš. Emoticon Emoticon

PS: Vidíme sa... šak ty vieš kde! Emoticon
PSS: Sakra, ja zas kecám, na nezastavenie. Emoticon
PSSS: Fááájn, už tu skutočne nie som. Emoticon
PSSSS: PuuuF. Emoticon

09.05.2012 [17:57]

NatyCullenAha, tak teď su tu v křeči! Emoticon Emoticon Emoticon Bella se nám pěkně rozjela, bože, fakt z toho su mrtvá pod stolem. Dobře, už v pohodě. Emoticon Kapitola super - to už samozřejmě víš -, Bella Edwardovi uvěřila, takže by ten obídek měli nějak zvládnout - snad. Emoticon

26. budiška
25.04.2012 [15:03]

Nejprve bych se chtěla omluvit za pozdní komentář. Sama nejlíp víš, proč píšu až teď. Emoticon Emoticon Nejvíc mě rozesmála Bellina reakce na nemravné pohledy jejího Pana božského. Emoticon Emoticon Emoticon Proč mi to děláš? Emoticon Emoticon Teď nebudu psát, že už se těším na další kapitolu, protože už jsem jí četla, nicméně piš dál - co nejrychleji - nemůžu se totiž dočkat pokračování. Emoticon Emoticon

24.04.2012 [18:43]

77Alex77V prvom rade sa ti chcem strašne ospravedlniť, že som túto kapitolu neprečítala a neokomentovala skôr. Ja som ju tu videla, lenže nejako som nemala čas prečítať si ju. A potom som na ňu zabudla. Ja viem, som strašná čitateľka... Emoticon Emoticon A je mi jasné, že môj suchý koment ti to nevynahradí. Skúsim sa polepšiť, sľubujem

Budem sa opakovať, hovorila som ti to už niekoľko krát, ale ty si úžasná spisovateľka! Ja si proste nemôžem pomôcť a musím to opakovať, preto vždy, keď prečítam niečo od teba, tak ma to dostane. Pri poviedke na tému Titanic som revala, pri tomto sa smejem... Emoticon Emoticon Ty vieš písať asi na každú tému. Miestami je to poriadne akčné,je to zábavné, romantické, napínavé, smutné,...To som ešte zvedavá, ako ti pôjdu erotické scény. Emoticon EmoticonV tejto poviedke sa toho asi nedočkám, ale vlastne to tu ani nie je treba. Poviedka je sama o sebe úžasná, nechýba jej nič.

Kapitola bola...Bože, dokonalá! Hovorím to síce pri každej kapitole, ale všetko, čo napíšeš je bomba. Možno sa ti miestami niečo nevydarí, ale to sa mi zdá, že tu bolo len raz. Ale to nevadí Emoticon

Strašne obdivujem, ako dokážeš pekne opísať ten vzťah Edwarda a Belly. Je to také milé, nežné, zlaté, láskyplné Emoticon Ten vzťah medzi nimi je originálny, aj keď neviem čím. Je milé, ako spolu dokážu riešiť problémy, aj keď teraz je to trošku tvrdší oriešok Emoticon Verím, že to zvládnu tak, ako veria oni, že to zvládnu. Tá chvíľka, keď si vyznali lásku sa mi veľmi páčila. Proste...krása! Emoticon Emoticon

A teraz...Jedna z najúžasnejších scén celej poviedky. Benzínka! To ma totálne dostalo! Kto ma pozná vie, že ja milujem vtipné poviedky aj keď mne samej to veľmi nejde. Emoticon Ale fakt..Edward bol božský a Bella dva krát tak! Emoticon Emoticon Emoticon Veľký potlesk pre túto scénu. Pobavila.Emoticon

Som zvedavá, ako to dopadne s tým obedom. Všimla som si, že už sem pribudla ďalšia kapitola, tak sa do toho hneď pustím. Určite to bude zaujímavé.

Rezulí, patrí ti moja hlboká poklona. Si úžasná autorka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Domik
23.04.2012 [17:57]

Domikmoc se těším na další díl!

23.04.2012 [16:11]

DarkFirefliesPáni, tak tahle kapitola vážně stála za to. Emoticon
Ani si neumíš představit, jak velkou radost mám z toho, že to Edward nakonec Belle celé pěkně vyklopil. Myslela jsem si, že bude dělat mrtvého brouka a raději jí nic neřekne. U chlapa by to rozhodně nebylo nic divného. Emoticon A stejně velkou radost mám i z toho, že mu Bella uvěřila. Při těch všech jejích pochybách o jejich vztahu bych se ani nedivila, kdyby mu řekla, že si to vymýšlí. Každopádně, když už to teď oba ví, mohli by to společně nějak zvládnout. Oba chtějí očividně o svůj vztah bojovat a když se spojí, myslím si, že to jejich rodiče nebudou mít vůbec snadné.

Z té jejich večeře nemám vůbec dobrý pocit. Esmé nejspíš zase něco chystá, otázkou zůstává co. Emoticon Emoticon Jinak si tu její večeři vysvětlit neumím, navíc když tam pozvala i Belliny rodiče. Emoticon Obavy jsou asi v tomto případu dost namístě.

U téhle kapitoly jsem se opět málem udusila a to rovnou dvakrát. Emoticon Poprvé, když Bella na Edwarda ječela, že na ní má přestat křičet (jop, jsem asi tak trošku magor, ale smála jsem se ještě tři minuty potom :D), a podruhé logicky u toho konce, který mi přišel absolutně geniální. Ať už tě to napadlo jakkoliv, nápad to byl skvělý a napsala jsi to ještě lépe. Normálně bych si přála vidět ten Edwardův výraz, protože ten určitě stál za to. Emoticon

Tahle kapitola se mi opravdu hodně líbila, byla nápaditá a napsaná na jedničku s hvězdičkou. Těším se na další! Emoticon

22.04.2012 [20:02]

Petulka01Jdalsíí :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Adus15
22.04.2012 [18:40]

Adus15Jasně jasně URČOOO piš dál dál :) ÚŽASNÁ KAPITOLKA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.04.2012 [14:48]

N1I1K1O1LNo ty krááááso! Emoticon Emoticon Emoticon Bella je vážně číslo. Emoticon Emoticon Ten konec mě vážně "rozsekal". Emoticon Emoticon
Ale jsem ráda, že Edwardovi uvěřila. I když jsem zvědavá na to veliké setkání. O co se zas Esme s Renée pokusí. Emoticon
Hej hou, hej hou, já 18. kapitolu chcou. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. terka
22.04.2012 [14:08]

jo a ještě něco už by se mohly vzít Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!