Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vždy je kapka naděje - Bonus: Lilith Volturi

wtf3


Vždy je kapka naděje - Bonus: Lilith VolturiTak jsem to dnes stihla! A připravila jsem očekávaný BONUS! Tentokrát z pohledu Lilith!

BONUS – pohled Lilith Volturi:

 

Tohle se mi vůbec nelíbí, ani trošku. Ta divná holka Bella… Absolutně ji nechápu. Ona pořád nechápe, že je můj. Že se budeme brát.

Jo, beru, že Edward si myslel, že jsem mrtvá. Beru, že jsme se zasnoubili před devadesáti lety. Ale tím se přece nic nemění. Nevadí mi, že měl někoho jiného, nevěděl, že jsem živá, teda mrtvá, živá… Mám v tom zmatek. Ale když přijdu, tak by ho měla z dobrého vychování opustit. Přenechat mi ho, je přece zasnoubený se mnou a ne z tou lidskou holkou.

Ale ona si pořád myslí, že ji miluje nebo co? Ale on je můj, já mám prsten a jí, jí ho rozhodně nepřenechám. Jednou mě o tu ruku požádal a já mu ji dám ať chce nebo ne. To nejde jen tak odvolat zasnoubení. Já mám prsten a on mi ho nevezme.

 

Blázínek, pořád mi tvrdí, že se nevezmeme. Už to vidím… Budu mít na sobě klasické šaty, které se nosily, když jsem byla mladá. krásný dlouhý závoj. Bude to krásné, všude sníh. Svatební pochod hraný na piáno. Bude to krásné.

A jelikož já jsem dobrá duše, nechám Bellu, aby mi dělala družičku. Oh, já jsem tak dobrosrdečná, až to bolí.

 

Ale přece si Bella nemohla myslet, že by s ní Edward zůstal, když má přece mě. A navíc ona je lidská bytost, on upír. Stejně by mu dřív nebo později posloužila jako svačinka. A navíc voní tak lákavě, až se mi na ni zbíhají sliny. Ne, slíbila jsem Edwardovi, že jí neublížím.

Moment, já slíbila, že neublížím těhotné. Ona už není těhotná. Ne. Ale mohla bych ji navštívit.

Přece jen jsem docela blízko a Alice mě neuvidí, když šla na lov. Teda vlastně uvidí, ale bude pozdě. Pozdě na to, aby mi zabránila v mé návštěvě. Rychle jsem se rozběhla, věděla jsem, že Edward má tu holku rád a čeká v lese za nemocnicí , aby za ní mohl přijít.

 

Rychle jsem proskočila oknem a nepozorovaně prošla chodbou. Nadechla jsem se, cítila jsem tady tolik čerstvé krve. Teď jsem byla vděčna za to, že mám dobré sebeovládání.

Šla jsem za její vůní. Velmi rychle jsem proběhla chodbou, vyskočila do patra, ještě jedno patro a pak jsem se zase vydala chodbou. Zahnula jsem dvakrát doprava a jednou doleva.

Proběhla jsem kolem skladu krve, nedalo mi to a já se zastavila. Ta vůně byla lahodná, ale už ne tak čerstvá a teplá. Nasucho jsem polkla, v ústech se mi začal tvořit jed. Chvíli jsem se v duchu přemlouvala, bylo to těžké, tolik lákavé krve,ale nakonec se zase rozběhla za Bellou.

Rychle jsem proběhla posledních pár metrů a pak se ocitla před dveřmi, za kterými se soustředila její vůně.

 

Jelikož jsem dobře vychovaný upír, tiše jsem zaklepala.

„Dále,“ ozvalo se. Skvělé, když by se mě náhodou snažila družička vyhodit, můžu se vymluvit na to, že mě pozvala. Usmála jsem se a vešla.

„Ahoj Bello. Tak co, už sis promyslela jestli mi budeš dělat družičku?“ zeptala jsem se a upíří rychlostí se posadila na její postel.

„Jdi pryč,“ řekla chladně.

„Proč mám takový pocit, že mě nemáš ráda? Jde o Edwarda, viď. Jestli ti to pomůže, tak se omlouvám, ale on si vybral mě. Mě navlékl prsten, přede mnou klečel,“ řekla jsem sladce.

„Proč mi to děláš?“ zeptala se a bylo vidět, že zadržuje slz. Co jsem zase řekla?

„Copak se stalo, že mi chceš plakat? Co jsem zase udělala špatně?“ ptala jsem se, nechápala jsem její chování. Co jí na mě tak vadí, co jsem jí udělala tak strašného?

„On mi říkal, že mě miluje. Proč mi to vyvracíš?“ ptala se a slzy už neudržela.

„Ty to nechápeš zlatíčko. On tě jen nechtěl ranit. On tě bude mít vždy rád… Jako kamarádku. Ale vybral si mě. Slíbila jsem mu, že se za něj vdám. Já sliby dodržuji. A nechci je porušit, zvlášť tento. My jsme si souzeni,“ řekla jsem a lehce ji pohladila po tváři, doufám, že budeme dobré kamarádky, tak skvělou družičku bych ztratit nechtěla.

 

„On je můj, já ti ho nepřenechám bez boje,“ vypravila ze sebe po chvíli tichým hlasem.

„Hloupoučká, ty bys chtěla bojovat se mnou? S upírkou? Měla bys to předem prohrané,“ chudinka, tak hloupý člověk.

„Já pro něj zemřu,“ zašeptala a sklopila zrak. Tak umřela, jo?

„Když si to přeješ, nezbývá mi nic jiného, než ti vyhovět,“ řekla jsem a poodstoupila. Bella se na mě vyděšeně podívala se strachem v očích. Proč se bojí, vždyť si to přála.

„Že pozdravuji J.Týho,“ řekla jsem a přešla blíže. Pak jsem se naklonila k jejímu uchu, bylo těžké odolat.

 „Je mi líto, že o tebe přijdu, byla bys skvělá družička, možná se setkáme v tvém příštím životě. Omlouvám se, ale přála sis to,“ řekla jsem tiše.

„Já mám prsten, ty nemáš nárok,“ zašeptala jsem a lehce ji políbila na čelo. Bella silně stiskla víčka a vyklouzlo jí několik slz. Napřímila jsem se a pomalu šla ke dveřím, těsně před nimi jsem se otočila.

„Bude to trochu bolet, ale slibuji, že to nebude trvat dlouho. Po minutě by se tvé srdce mělo zastavit,“ řekla jsem a chystala jsem se udělat něco, co jsem ještě nikdy neudělala. Bude to premiéra.

 

Pro větší efekt jsem před sebe natáhla ruku, přece jen má síla vycházela hlavně z nich.

Nezavřela jsem oči, chtěla jsem své dílo vidět. Ruku jsem pomalu posouvala k sobě a tímto jemným pohybem jsem měnila magnetické pole. Pomalu jsem k sobě přitahovala všechno železo, které její krev obsahovala. Působilo jí to nesnesitelnou bolest, ale ona se rozhodla trpět mlčky. Pak přišlo na řadu velké finále, rychlým pohybem jsem ruku stáhla k sobě a zatnula v pěst. Tím jsem to železo donutila prostoupit skrz její žíly, tepny, cévy a vlásečnice. To jí způsobilo miliony ranek, ze kterých se začala valit krev. Dokonce i z očních víček, dokonce i z očí. Než stačilo vytéct dostatečné množství krve už jsem byla na chodbě a za mnou levitovaly i dvě kuličky ze železa. Po vteřině se začal ozývat nesnesitelný křik. Co nejrychleji jsem dokázala, jsem se z nemocnice vypařila.

 

Teď už naší svatbě nezabrání nic a nikdo…

 

Kdo si myslí, že je Lilith blázen, cvok nebo šílenec ať zvedne ruku, tlapku případně ocásek!

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vždy je kapka naděje - Bonus: Lilith Volturi:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!