Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 5


Túžba 55 kapitola je tu a ja dúfam źe sa vám to bude páčiť lebo som si tím nebola istá... a ďakujem za komenty a aj prosím o nové...

Opatrne som odhodila mobil na posteľ a usmiala sa. Mala som taký dobrý pocit. Ako keď človek spraví dobrý skutok... a ja som nič dobrého neurobila. Práve naopak. Ale ani to ma neodraďovalo hlasno a zlovestne sa zasmiať. Potešene som zatlieskala rukami nad mojim konečne vydareným plánom. Nevedela som popísať svoje pocity. Víťazstvo to bolo to správne slovo.

S neustálym poskakovaním a pískaním som išla po schodoch do obývačky. Edward sedel na gauči so skríženými rukami a na tvári mal zamračený pohľad. Prešla som okolo neho akoby sa nič nestalo a namierila si to rovno do kuchyne.  Prudko som otvorila ľadničku a zostala zarazená.

„Edward!“ zakričala som a sledovala ako pribehol ku mne.

„Deje sa niečo Bella?“ povedal a venoval mi krásny úsmev.

„Veď nemám čo jesť.“ Nechápavo som zakrútila hlavou. Edward nakukol dovnútra.

„Tu máš mrkvu.“  Usmial sa a strčil mi podnos nejakú trávu. Vypúlila som na neho oči.

„Mäso som vyhodil... aby z teba nebola guľka.“ Povedal až príliš milým hlasom a líca mi natiahol ako malému decku.   Nešikovne som sa mu vyšmykla a išla späť do obývačky. Pomaly som si sadla a sledovala nejaký film. Nechápala som tomu. Veď ešte pred chvíľou to vyzeralo že ma pri najlepšom zabije a teraz sa na mňa pozerá tak bratsky. Pousmiala som sa. Bola som rada že mi Edward nevie čítať myšlienky inač by som ho asi vydesila mojimi nechutnými predstavami každého druhu.

Ale aj tak moja najčastejšia  predstava bola, že ku mne do izby v noci vkročí Edward iba v boxerkách a usmeje sa tím šibalským úsmevom. Jemne si ľahne vedľa mňa do postele otočí sa a povie...

„Chcela by si brokolicu Bella?“ spýtal sa zrazu Edward a mňa tím vytrhol zo snívania.

„Nie!“ zagánila som na neho a znudene prevrátila oči.

„Odvez ma za Jessicou prosím.“ Povedala som a sledovala Edwardov nedôverčivý úsmev.  Nakoniec sa predsa len postavil a nastúpil do auta. Pohodlne som sa usadila vedľa neho a hlavu si oprela o jeho rameno. Jemne sa na mňa usmial a ja som mu ho opätovala.

Jessica od nás nebývala ďaleko takže sme tam za chvíľu boli.

„Zavolaj keď budeš chcieť odvoz.“ Zamrmlal keď som vystupovala z auta.

Nadšene som sa rozbehla k jej domu. Zaklopala som a hneď nato sa objavila Jessica vo dverách. Hodila koketný výraz na Edwarda, ktorý čakal dokým vojdem do domu.

„Prišla si včas... nikto nie je doma, iba nejaký kamoši.“  Ukázala na gauč kde sedelo pár ľudí. Medzi nimi som rozpoznala aj tvár toho chalana ktorý sa dal prehovoriť na Edwarda. Keď ma zbadal nadšene mi zakýval a naznačil aby som si k nim sadla.

Neisto som sa posadila a  Jessica si sadla vedľa mňa.  Ten chalan sa na mňa žiarivo usmieval.

Zrazu mi do ruky vrazil tú svoju a silno ju stlačil.

„Moje meno je Black, Jacob Black.“ Povedal  a ja som sa nahlas zasmiala. Nechápavo na mňa pozrel.

„Bella a rada ťa konečne spoznávam.“ Povedala som zabavene a snažila sa na neho usmiať.

„Čo si dnes robila?“ spýtala sa ma Jessica odrazu.

„Bola som doma a sedela a nič nerobila.“ Odpovedala som úprimne.

„A ako sa má Edward?“  spýtal sa zrazu Jacob a zahanbene sklopil hlavu.

„Má sa skvelo... a pozdravuje ťa.“  Zaklamala som a sledovala ako sa mu vyjasnila tvár.

„Stále o tebe rozpráva dokola a dokola, ale hanbí si  priznať že sa mu páčiš.“  Zakrútila som hlavou a potichu sa zachichotala na Jessicinom výraze. Jacob na mňa vytreštene pozeral a postupne sa mu výraz menil z prekvapeného na vzrušený.

„No vieš ja na neho teraz nemôžem prestať myslieť... dokonca sa mi o ňom snívalo.“ Povedal zasnene a usmial sa. Určite nemá s Edwardom krajšie sny ako ja. Zachichotala som sa. Popravde mi ho bolo trochu ľúto.  Nie je fér že ho Edward takto namotal a on nikdy u neho nebude mať šancu.

„Ahoj.“ Ozvala sa zrazu za mnou a ja som prekvapene vzhliadla. Za mnou stál asi 16 ročný chalan a snažil sa na mňa usmievať.

„Čau.“ Odpovedala som bez záujmu  a otočila sa späť.

„Volám sa Matt.“  Povedal a ja som sa na neho ani neotočila. Nepotrebovala som sa zahrávať s takými chalanmi. Ja som chcela len a len Edwarda.

Sledovala som ako si Jacob niečo ťuká na mobile.

„Koľko je hodín?“ spýtala som sa a vytrhla mu ho z rúk  aby som sa sama pozrela.

Prekvapením som vypúlila oči a ústa dokorán otvorila. Na pozadí mal obrázok nejakého nahého chlapa s riadne vypracovaným telom, ktorý mal na krku Edwardovu hlavu. Jacob mi urazene mobil vytrhol z rúk. Pomaly som zavrela ústa.

„Edward má oveľa lepšiu postavu.“ Dodala som a Jacob sa zasmial.

„Ja viem raz som ho videl ako sa prezlieka v šatni.“ Povedal a na tvári sa mu objavil spokojný výraz.

Chápavo som zakývala hlavou. Mňa už veľa krát napadlo nainštalovať Edwardovi do sprchy web kameru, ale vždy som si to odhovorila. Veď predsa zas nejakú tu slušnosť v sebe snáď mám.

 

Ešte dlho sme sa s Jacobom a Jessicou rozprávali. Už som bolo pomerne neskoro keď ma zrazu Jacob schmatol za ruku a ťahal ma do nejakej izby. Potichu otvoril dvere a rozbehol sa ku posteli. Jemne       si kľakol a a vytiahol čierny kufrík.

„Vieš si jediná, ktorá mi vie poradiť ohľadne Eďuška... takže najprv to ukážem tebe.“ Povedal a aj s kufríkom sa zavrel do kúpeľky. Znudene som sa oprela a stenu a čakala dokým Jacob víde. Spozornela som keď sa dvere otvorili a z nich vybehol Jacob. Neveriacky som si dávala dokopy čo práve teraz vidím. Predo mnou stál polonahý Jacob iba v kožených obtiahnutých slipoch z ktorých trčali ružové brmbolce v tvare srdca. V ruke držal bič a na nohách mal papučky.

„A to nie je všetko.“ Povedal a otočil sa mi chrbtom. Na zadku slipov bola Edwardova fotka. Nadšene som zatlieskala keď vytiahol kožušinkové putá.

„To sa mu bude páčiť... Edward to rád tvrdo.“ Povedala som a stále sledovala Edwardovu fotku.

Natešene som pleskla Jacobvi po riti a zrazu počula zdesený nádych. Naraz sme sa  s Jacobom otočili a uvideli Edwarda stojaceho vo dverách ako zdesene sleduje tie ružové brmbolce.

„Ahoj Edward.“ Povedal Jacob a koketne sa na neho usmial. Edward si vystrašene zakryl oči  začal cúvať do zadu. Pred dverami sa na Jacoba ešte raz neveriacky pozrel a nakoniec vybehol von z domu.

Bežala som za ním a so smiechom pozdravila Jessicu.

Už som si išla sadať vedľa Edwarda keď vybehol Jacob a kričal.

„Milujem ťa Eďo... si môj jediný.“  Edward na nič nečakal a stúpil na plyn.

Celú cestu kŕčovito zvieral volant a občas sa aj znechutene otriasol.

„To bol môj najhorší deň v živote... nič strašnejšie som v živote nevidel... žiaden horor nič.“ Opakoval si stále pre seba a hľadel na cestu.

„Buď rád že nebol nahý.“ Skonštatovala som nakoniec aby som ho trochu upokojila. Edward bolestne zatvoril oči.

„Fuj ty prasa!“ Sykol a zhrozene na mňa pozrel.

Sledovala som ako sme pomaly zastavili pred domom  a Edward sa zahľadel do okna. Kŕčovito sa nadýchol a vstúpil do domu. V strede obývačky stála Tania so skríženými rukami a sledovala Edwarda.

„Musíme sa porozprávať.“ Povedala rozhodne.

---------------------------------------------------------------------------------

Dúfam že sa vám tento diel páčil a hlavne že som neurazila fanúšičky Jacoba, lebo bol jediný ktorý ma napadol...a prosím o komenty... ďaľší diel bude zajtra podľa toho ako stihnem a koľko tu komentov bude.... tak príjemné čítanie

Predchádzajúca           

Ďaľšia

Shrnutie poviedok



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 5:

 1
2.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [21:58]

Tak toto bolo super. Že ružové chlpaté putá. Emoticon Emoticon :D
No super kapitola. Bella má naozaj 14, lebo to tak nevyzerá. Emoticon

25.09.2011 [19:36]

Sima777nemám čo jesť !!!! haluuz...ja neviem si pomoct a bellu si predstavujem ako malu potvoru!!!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!