Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 4

stmivanibylujgi


Túžba 4Tak pridávam tu ďaľšiu kapitolu. Som veľmi rada že sa vám táto poviedka páči a že mi tu nechávate aj nejaké tie komenty. Takže napíšte mi čo si myslíte o tom čo Bella urobila Edwardovi.Ďakujem.

Ráno som nadšene vstala a rozbehla sa do obývačky.  Bola som rada že už je konečne víkend  a ja nemusím ísť do školy, aj keď by sa mi teraz zišla rada Jessici.

Edward už zjavne nebol doma. Vlastne som tu bola úplne sama. Potichu som sa zachichotala keď som si spomenula na  Taniin výraz. Najlepšie na tom bolo že ona mi to uverila. Videla som jej to na očiach.

Pomaly som do seba nahádzala raňajky čo mi Esme pripravila a bežala k telefónu.

„Bella?“ ozvalo sa z telefónu hneď po prvom zazvonení.

„Ahoj Jessica.“ Odpovedala som jej a sadla si na gauč.

„Vyšlo to... uverila tomu?“ spýtala sa ma hneď netrpezlivo a ja som sa usmiala.

„Áno, ale Edward vie že v tom mám prsty a myslím že to aj ľahko dokáže Tanii.“ Povedala som smutne. Jessica bola ticho a rozmýšľala.

„No tak jej musíme dať ešte nejaký dôkaz.... myslím že toho chalana vybavím ľahko, stále o Edwardovi básni.“  Povedala a zachichotala sa.  Ani som sa mu nečudovala. Každý by sa chcel dotknúť Edwardového sexi zadku. Zamyslene som si to predstavila.  „Každý by chcel.“  Povedala som si  sama pre seba  a zasnene sa usmiala.

Chvíľu sme sa s Jessicou ešte dohadovali na detailoch a ja som v duchu ďakovala že ju mám. Pretože bez nej by som žiadny nápad nemala. Pomalým pohybom som zaklapla mobil a na tvári som mala samoľúby výraz. Možno som sa aj trochu bála že si Edwarda postupne znepriatelím, ale zas ma bolí pozerať sa ako je šťastný s Taniou. Áno som sebecká, ale Edward zato stojí.

 

Sledovala som nejaký detský seriál, keďže všetky iné kanáli už Edward stihol zablokovať.

Znudene som si oprela hlavu  o gauč a pozerala na tie kreslené postavičky ako sa hýbu.

Zrazu som započula škrípanie bŕzd. Prekvapene som zdvihla hlavu a trochu sa upravila.  O chvíľu už stál Edward vo dverách. Sám. V duchu som ďakovala že tu nie je s ňou.

„Ahoj ty môj malý žiarlivec.“ Povedal  a silno ma objal.  Chcel sa už odtiahnuť no ja som ho stále silno držala. Chcela som si ten pocit vychutnať. Mať ho tak blízko pri sebe. Cítiť jeho krásnu vôňu.

Po jeho otravnom vrtení som ho konečne pustila a on si sadol ku mne.

„Mám rád scooby dooa... žiadne úchylnosti ako  v tých seriáloch čo si pozerávala.“ Zasmial a venoval mi krásny úsmev. Prevrátila som oči čím som Edwarda ešte viac rozosmiala.

„Kde máš Taniu?“ spýtala som sa ho otrávene a on iba sklonil hlavu.

„Myslím že sa vyrovnáva s tím že jej chalan je gay a rozdáva si to s chalanmi na záchodoch.“ Povedal a hral sa mi s vlasmi. Pousmiala som sa. Eďo ešte ani netuší čo ho čaká.

„Č o keby sme išli do obchodu? Už si nemám ani čo obliecť.“ Povedala som smutne a Edward na mňa neveriacky pozrel.

„Chudinka... vidím že tu chodíš skoro nahá.“  Zakrútil hlavou a ja som sa na neho zvodne usmiala.

„Môžem ak chceš.“ Žmurkla som na neho a Edward na mňa vypúlil oči.

„V roku 2012 sa prebehnem po meste nahá...keby bol ten koniec sveta pravdivý.“ Skonštatovala som a Edward chápavo zakýval hlavou.

„Zabehnem si s tebou.“  Povedal  a vybral sa k dverám. Pomaly som išla za ním. Už chcem aby bol ten deň. Predstava že strávim celý deň vedľa nahého Edwarda sa mi veľmi páčila.

Edward unudene nastúpil do auta a ja som sa pohodlne usadila vedľa neho. Venovala som mu krásny úsmev a on mi ho ochotne oplatil. Musela som si ho zapamätať, lebo po dnešku sa na mňa už asi neusmeje.

Cesta bola celkom krátka keďže Edward išiel ako blázon.

Zastavili sme pred nejakým obchodom a ja som sa do neho hneď rozbehla. Zabočila som do uličky so spodným prádlom  a Edward za mnou išiel so sklopenou hlavou.

„Nepotrebuješ skôr  nejaké roláky?“  zašepkal  a posledné slovo zvýraznil.

„Nie... potrebujem toto... ak chceš choď preč. Poprosím iného chlapca.“  Povedala som a začala sa rozhliadať po obchode.  Edward sa zatváril otrávene a nechcene za mnou išiel.

Zastavila som sa pred podprsenkami a chytila do rúk jednu ktorá viac odhaľovala ako zakrývala.

Strčila som ju Edwardovi pod nos.

„Čo táto?“ spýtala som sa ho  a priložila si ju k sebe. Edward  znervóznel a pozeral  na svoje boty.

„Ja... ja  neviem.“ Zakoktal a ja som sa usmiala nad jeho rozpakmi. Chytila som ho za ruku a ťahala do kabínky. Pomaly som tam vliezla a začala si dávať všetko dole. Natiahla som si tú podprsenku a pozrela do zrkadla. Musela som uznať že vyzerá naozaj dobre. Prudko som otvorila dvere a sledovala Edwardov prekvapený výraz keď ma zbadal. Očami pomaly kĺzal po mojej postave a doslova ma hltal pohľadom. Zrazu prudko zatrepal hlavou.

„Zober si ju... len už poďme!“  povedal rozrušene s očami stále na mojom tele. Zatvorila som mu dvere pred nosom a v duchu sa smiala. Páči sa mi keď sa na mňa  Edward tak pozerá.

Obliekla som si svoje veci  vyšla zo šatne Edward už stál pri pokladni a peniazmi v ruke. Zasmiala som sa, pretože pre Edwarda to ešte vôbec neskončilo. Chytila som ho za ruku a vtiahla ho do miestnosti so sexuálnymi pomôckami. Zastavila som sa pri regály s pomôckami pre chlapov. Vsunula som tam Edwarda a do rúk mu strčila nejakú hračku. Presnejšie pomôcku potrebnú pre dvoch mužov. Jessica mi to presne opísala, pretože sa to dokonale hodilo k môjmu plánu. Pozrela som sa na hodiny a hneď si všimla Jessiciného kamaráta, ktorý pohľadom hľadal Edwarda . Keď ho zbadal zamilovane sa usmial. Edward tam ešte stále stál a treštil oči na tú vec v ruke. Spozornela som keď sa ten chalan zrazu  rozbehol  a skočil Edwardovi do náruče. Nohy mu ovinul okolo pása a začal ho vášnivo bozkávať. Mala som čo robiť aby som sa nerozosmiala. Rýchlo som vytiahla mobila tú scénku začala natáčať. Keď sa Edward konečne spamätal z toho šoku zhodil toho chudáka za zem. Rýchlo som schovala mobil a nahodila prekvapený výraz.  Edward čo najrýchlejšie vybehol z obchodu, no zabudol  že ešte niečo drží v ruke. V celom obchode sa rozoznel alarm a pozornosť všetkých zaujal Edward, ktorý stál pred obchodom s hračkou v ruke. Všetky ženy na neho koketne žmurkli. Edward to rýchlo odhodil do obchodu a rozbehol sa k autu.

Bežala som tiež pretože mi bolo jasné že by ma tu Edward s radosťou nechal.

Keď som nastúpila šliapol na plyn  a auto sa rýchlosťou rozbehlo.

Edward nahnevane bubnoval prstami po volante. Veľakrát sa na mňa otočil ako keby mi už išiel vynadať, ale vždy si to rozmyslel.

„Č o ťa na tom tak baví?“ spýtal sa zrazu hysterickým hlasom.  Iba som mikla plecami a ďalej sledovala les za oknom. 

Keď sme konečne prišli domov rýchlo som vybehla do svojej izby a hodila sa na posteľ.

Do rúk som chytila svoj mobil a vyťukala tam Taniine číslo. Do správy som vložila video, ktoré vyzeralo fakt presvedčivo, keďže sa tam Edward ani veľmi nebránil. Posledný krát som sa nato pozrela  a stlačila odoslať.

------------------------------------------------------------------

 V prvom rade chcem poďakovať za komenty, pretože dokážu veľmi povzbudiť v písaní. A dúfam že sa vám to páčilo, lebo to bol môj jediný nápad. Napíšte mi čo si o tom myslíte. Ďakujem...

Predchádzajúca                      Ďaľšia

         

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 4:

 1
1.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [21:49]

No tak toto Bella prehnala. Chhúďa Edo. Čo mu to tá Bella robí? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!