Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 6

Sraz Ostrava!!! 22


Túžba 6Je tu ďaľší dielik. Dopredu upozorňujem že to je čudné a prichádza Edwardova odplata! Tak príjemné čítanie a hlavne mi tu nechajte nejaký koment.

Edward neveriacky pozeral na Taniu a ja ako vždy som sa začala smiať na jeho výraze, pretože očividne nečakal že Taniu ešte niekedy uvidí. Udivene na ňu pozeral no nakoniec  sa usmial.

„Ahoj.“ Povedal nesmelo a Tania iba pozdvihla obočie.

„Prišla som ti iba oznámiť že sa sťahujem späť do Denali.“ Povedala so zamračeným výrazom.

„Nie... prečo? Ty sa so mnou rozchádzaš?“ povedal Edward zúfalo. Potešene som sa usmiala a hneď nato nahodila zúfalý výraz. Chudáčik Edward. Povedala som ironicky.

„Edward prosím ťa veď som tie fotky videla nezahováraj zato sa nemusíš hanbiť.“ Povedala chápavo a potľapkala ho po chrbte.

„Fotky?“ povedal Edward a zamyslel sa. Zrazu jeho pohľad skĺzol na mňa a škaredo na mňa zazrel.

„Nie ja naozaj nie som gay.“ Vyhlásil netrpezlivo.  Tania sa viditeľne potešila a uľavene si vzdychla . Zrazu niekto zaklopal na dvere.

Edward rýchlo vybehol a otvoril dvere. V nich stál poštár s veľkým ružovým macíkom ktorý mal v ruke srdiečko. Vrazil ho Edwardovi do ruky a podal mu nejaký papierik, na ktorom bolo Jacobove číslo a stálo tam „veľmi mi chýbaš.“ Tania zdesene zalapala po dychu a hlavu si položila do dlaní.

„Ale ja nie som...“  bránil sa Edward no Tania mu položila prst na pery.

„No tak Edward už to konečne priznaj.“  Vstúpila som do toho a žiarivo sa na neho usmiala. Edward ma zamyslene sledoval . Najprv zamračene, no zrazu sa jeho výraz zmenil a on na mňa koketne  žmurkol. Prudko sa otočil na Taniu.

„Ako chceš Bella...máte pravdu... prečo sa zato hanbiť?“ povedal a nechápavo mykol plecami. Zostala som zarazená a s vypúlenými očami ho sledovala. Čakala som hocičo ale toto nie.

„Som na chlapcov... ženy ma proste  nevzrušujú.“ Otočil sa na mňa a potom na Taniu, ktorá keby nebola upír tak by určite plakala. Zrazu Edward vytiahol mobil a naťukal tam Jacobove číslo.

„Jacobko??? Tu Edward  nechcel by si ísť so mnou von?“ spýtal sa s tím najkrajším tónom v hlase aký som kedy počula a jemne krútil špičkou boty.  Tania to už nezvládla a so vzlykmi sa rozbehla preč.

Edward sa za ňou ani neobzrel, pretože horlivo diskutoval s Jacobom a dohadovali sa. Občas sa Edward aj prihriato zasmial.

„Dobre už idem a teším sa na teba.“ Rozlúčil sa Edward a nadšene sa na mňa pozrel.

„Ako vyzerám?“ spýtal sa ma zúfalo a začal sa upravovať v zrkadle.

„Som trošku nervózny.. bude to naše prvé rande.“ Povedal a hneď nato sa zarazil.

„Myslíš že sa mu bude páčiť môj zadok v týchto gatiach?“ spýtal sa a začal si ho obzerať v zrkadle. Neveriacky som stála a s otvorenými ústami na neho pozerala.  Môj Edward ide na rande s Jacobom. Vedela som že si zo mňa Edward iba robí srandu, ale nečakala som to takto.

„Myslím že sa mu nebude páčiť.. nie som dosť vytrénovaný.“ Zakrútil smutne hlavou a nešťastne držiac sa za zadok sa rozbehol k autu.

Neviem koľko som tam ešte stála a hľadela na za Edwardom, ktorý už dávno odišiel. Bola som taká prekvapená že som nevedela zatvoriť pusu.

Ešte sa mi nikdy nestalo že by som asi hodinu stála na tom istom mieste bez pohnutia a bez slova.

Nakoniec som sa predsa len vybrala do izby lebo ma premohol spánok.

 

Ráno ma zobudilo veselé pískanie a ja som prekvapene otvorila oči. Jemne som si ich pretrela.

Zatriasla som sa, pretože som si spomenula na ten strašný sen čo sa mi sníval. Bol tam Edward a Jacob, ktorý boli v saune a... nedokážem to ani len vysloviť. Predstava môjho sexi Edwarda a chlapca. Fuj. Zdesene som vstala a vybehla z izby.

Edward stál v kuchyni  a šťastne prevracal palacinky.

„Dobré ránko.“ Povedal keď ma zbadal a naznačil aby som sa posadila. Nechápavo som ho sledovala a nakoniec som si sadla za stôl. Edward na neho položil ružový tanier s palacinkami, ktoré ozdobovali srdiečka. Zdesene som sledovala ten tanier a ešte raz si poriadne prezrela Edwarda. Mal na sebe obtiahnutý ružový svetrík a čierne kožené nohavice. Už mi to aj celé prestávalo byť smiešne... skôr som myslela že sa rozplačem. Rýchlo som otriasla hlavou. Nechcem aby Edward videl že ma dostal.

Že  sa vzdávam.

„Tak ako bolo s Jacobom?“  spýtala som sa pokojným hlasom. Edward sa zamyslene zahľadel von oknom a zmyselne si oblizol pery.

„Ja... Bella som ti tak neuveriteľne vďačný... bez teba by som ho nikdy nestretol.“ Zašepkal a objal ma.  Snažila som si zachovať pokojný výraz a stále dookola som si opakovala, že v tejto hre nesmiem prehrať.

„No tak papaj.“ Prstom naznačil tanier a krásne sa na mňa usmial. Musím uznať že aj keď je oblečený ako gay je neuveriteľne sexi.  Nečudovala by som sa keby som sa teraz neovládla a niekam ho zatiahla. Spokojne som sa usmiala a Edward hneď spozornel. Nervózne sa ošil a odišiel z kuchyne.

S chuťou som zjedla palacinky a nakoniec sa oblizla. Nato že to bol chlap ktorý neje, tak varil výborne.

Prešla som do obývačky a sadla si vedľa Edwarda na gauč. Mal zapnutú televíziu domu, kde práve bežala telenovela Skrytá vášeň.

Edward  nadšene sledoval tú telenovelu a mne nevenoval pozornosť. Unudene som to sledovala. Nenávidela som tieto filmy a ako si pamätám tak Edward tiež nie.

Edward vzdychol keď tam bola scénka s Chuanom, ktorý polonahý umýval nejaké zviera. Znechutene som sledovala ako to Edward vzrušene sledoval a myslím že sa aj znova zamiloval.

Práve keď bola scénka kde sa dvaja znova rozchádzajú, poznamenám už druhýkrát v jednom diely začal Edward plakať bez sĺz. Nahnevane sa postavil a ukrivdene ukázal na telku.

„Prečo Chuan? Prečo?!“  vzlykal a schmatol vreckovky a začal si utierať  ‘‘slzy“.

„O môj bože Chuan nie!... veď ona ťa ľúbi!“ rozkrikoval sa po celom dome a rozhadzoval ruky do všetkých strán.

„Toto je s Jacobíkom naša spoločná telenovela.“  Poznamenal uplakane a utrel si oči. Prevrátila som oči. Na tvári som nemala žiadny výraz a iba ho unudene sledovala.

„Prajem vám s Jacobom dlhý a šťastný život.“ Povedala som a žiarivo sa na neho usmiala. Potešilo ma keď som zbadala že ho to vyviedlo z miery. Nakoniec ale zasa nahodila kamenný výraz a usmial.

„Ďakujem.“  Povedal a silno ma objal. Držala som ho celou silou a vdychovala jeho vôňu. Edward nevyzeral že by mu to vadilo. Chvíľu sme tam tak sedeli a objímali sa a ja som si užívala ako ma Edward hladí chrbte, no vyrušilo nás zazvonenie mobilu. Edward vytiahol z vrecka ružový  I-phone na ktorom bolo J ako Jacob.

„Áno macko môj?“ spýtal Edward a sledoval môj výraz.

„Budeš na dva dni sám doma?“  povedal prekvapene a zľahka si sadol.

„Jasné že u teba prespím... len čo s Bellou.“  Zamračil sa na mňa a ja som doslova hltala ich rozhovor. Tak toto už bolo priveľa... aby Edward išiel spať ku Jacobovi? Počúvala som ako sa dohadujú o tom kto koho viac ľúbi a ďalej som už nevnímala.  Zaregistrovala som že Edward už zložil a skúmavo na mňa hľadel.

„A vieš čo si už veľká... urob si tu nejakú párty je mi to jedno.“  Povedal a odišiel na horné poschodie.

Zarazene som tam stála a pozerala na neho. Toto nebol môj Edward. Môj Edward by to nikdy nedovolil a hlavne by sa netváril že je gay. Je to iba moja chyba.

Ale aj napriek tomu všetkému som stále nedokázala nechať Edwarda, pretože ma to bavilo. Bavilo ma robiť mu zle, pretože si ma tak viac všímal.

A možno je to dobré že budem mať párty... pretože to znamená že tam nebude chýbať Jessica.

Potopím ťa Edward Cullen. Povedala som si potichu a zákerne si žmolila ruky.

 

Prekvapene som pozrela na Edwarda, ktorý už schádzal po schodoch s taškou Hello Kitty a hlasno si spieval pesničku od  Nightwork-globální oteplování.

„Když jsem ještě býval malý kluk
kluci já měl sen
Sníval jsem ho každý,
každý všední den
Jednoho dne v neděli
Když naši za babičkou odjeli
pátral jsem v mámině šatníku
střevíce padly k mému kotníku
Teplý letní den
venku samci motýlí
řekl jsem si pochvíli

Já sem gay,sem gay,sem teplej
Já sem gay,sem gay,sem teplej
buď taky gay!!!“ spieval a retardovane pri tom tancoval. Neovládla som sa a naštvane sa postavila.

„Nemôžeš ma tu nechať samú...čo by nato povedala Esme?!“  zakričala som a sledovala ako sa urazene zatváril.

„Ale Esme tu nie je a ty si už dosť veľká.“ Povedal a čakal čo poviem. Bolo mi jasné že čakal iba na jedno... nato ako sa mu konečne ospravedlním. A to sa nikdy nestane.

„Nemôžeš ísť spať k nemu... čo si myslíš že bude chcieť po nociach hrať monopoly?!“ povedala som zhrozene a snažila si udržať vážny výraz. Nevedela som si predstaviť že by Edward išiel k nemu. A ani nechápem ako to Edward môže tak presvedčivo hrať.

„Nie ani s ním neplánujem hrať monopoly.“ Povedal a ja som cítila ako blednem. Edward zbadal môj výraz a pousmial sa.

„Monopoly nemá... budeme hrať scrablle.“  Zasmial sa a vybehol von z domu.

---------------------------------------------------------------------------

No tak čo hovoríte na teplého Edwarda??? Chcela som ho dať oblečeného ako Borata, ale nechcem vás znechutiť. :D Tak prosím o komenty a priznám sa že ja som na tej pesničke od nightwork úplne závislá.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 6:

 1
2.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [22:10]

Pecka. Teraz som asi prešla na Bellinu stranu. Teplý Edward. No nazdar. Emoticon To neveští nič dobré.
Super kapitola. Hlavne tá posledná veta, že "Monopoly nemá... Budeme hrať scrabel," Ako toto dopdne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.01.2012 [14:57]

Ceruzka"Monopoly nemá... budeme hrať scrabble." - záchvat smiechu jáj Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!