Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 10

Druhá šance na lásku k povídce


Túžba 10Tak je tu ďaľšia kapitola a ja dúfam že keď sa vám bude aspoň trochu páčiť, tak mi necháte nejaký koment. V tejto časti si Bella s Edwardom dajú stávku... a jak dopadne?

„Pri Jacobovi sa mu postaviť asi nechcelo.“ Povedala som s úsmevom a sledovala ako Edward prekvapene zastal a pozeral na mňa s otvorenými ústami.

Išla som pomalým krokom ku východu, pretože som čakala kedy sa Edward spamätá. Ale on tam ešte stále stál a vyzeral ako by videl mŕtvolu.

V duchu som sa radovala keď som počula ako sa za mnou rozbehol.

„On totiž nevie robiť viac vecí naraz...a hlavne chudák nevie čo chce!“ povedal a pri tom sa hral s opaskom. Prekvapene som sa na neho pozrela a on mi venoval nevinný výraz.

„Myslím že ty nevieš čo chceš a on sa ti to chudáčik snaží naznačiť... tak zahoď svoje primitívne neandertálske pudy a staň sa chlapom!“ zakričala som a nahnevane pozrela. On mal na tvári stále arogantný výraz a pozeral na mňa so zdvihnutým obočím.

„Ale vie čo chce... že áno?“ naklonil sa k svojmu rozkroku a ja som sa nahla za ním.

„Neboj sa veď on raz vyrastie a pochopí kam by ťa mal strkať.“ Šepkala som do Edwardových nohavíc a následne sa pomaly vystrela a odkráčala.

„Nepočúvaj ju.“ Počula som ako hovorí Edward a úsmev sa mi ešte viac rozšíril.

 

Pomaly som otvorila dvere a vonku uvidela chvostíka, ktorý sledoval ako mu Jacob niečo ukazuje. Keď ma Jacob zbadal natešene ku mne pribehol.

„Bella, chcel by som ísť niekedy do mesta išla by si so mnou?“ povedal a ja som vypleštila oči.

„Ty nie si gay?“ spýtala som sa a Jacob sa začal preafektovane smiať a od kŕčov sa chytal za brucho.

„Ach ty trúba!“ skríkol a pleskol ma po ramene.

„Koza.“ Doplnil po pól hodine sa smiechu a ja som prekvapene nadskočila keď sa za mnou ozval ďalší priteplený smiech.

„Sliepka!“ ozval sa Edward za mnou a smial sa spolu s Jacobom, ktorý dostal ešte väčší záchvat smiechu. Obidvaja si tľapli a ďalej so smiechom išli ku autu.

„Debili!“ Zamrmlala som si ale už iba pre seba a neochotne nastúpila do auta a s tými DEBILMI.

 

Znudene som sledovala ako Jacob niečo šušká Edwardovi do ucha, ktorý sa celý čas pochichotával, keď som si na niečo spomenula.

„Kde je chvostík?!“ skríkla som a Edward hneď šliapol na brzdu. S nadávkami ako „pribrzdený chvostík“ otočil auto a vracal sa spať.

 

S úľavou som si vydýchla keď som zbadala chvostíka ako nervózne so slzami v očiach postáva na parkovisku. Keď nás zbadal rozbehol sa ku autu a rýchlo nastúpil. Nenápadne si utrel oči a urazene sa mi otočil chrbtom.

„No tak Chvo... teda Matt, prepáč.“ Ospravedlnila som sa mu a on si iba odfrkol.

„Odpustíš mi?“ spýtala som sa a on zakrútil hlavou na nesúhlas. Nahnevane som sa pozrela na Edwarda ktorý sa vpredu zlomyseľne škeril.

„Ja som si ani nevšimol že by som ťa do toho kina viezol.“ Vyhovoril sa Edward a ja som prevrátila oči.

„Ó chudáčik na Viavoce ti kúpim liek na sklerózu a teplotu.“ To posledné slovo som zasyčala a on sa ešte viac uškrnul.

Celý čas domov sme neprehovorili ani slovo a okrem Jacobovho chichotu nebolo nič počuť.

„Matt, nechcel by si prespať u nás?“ spýtala som sa ho opatrne rozhodnutá aspoň trošku si ho udobriť. On sa na mňa prekvapene pozrel a následne sa mu pery roztiahli do úsmevu. Vybral si mobil a volal jeho rodičom.

„Môžem!“ zvýskol zrazu a pevne ma objal. Iba som sa na neho usmiala a sledovala ako Jacob vystupuje a beží do svojho domu.

Edward ma celý čas prepaľoval pohľadom a kŕčovito zvieral volant.

Keď sme konečne zastali pred domom chvostík rýchlo vbehol dnu a hodil sa na gauč.

„Cítim sa tu ako doma.“ Vzdychol a s úľavou si vyzul topánky. Edward znechutene zvraštil nos a zabočil do kuchyne. Pomaly som si to mierila za ním.

„Mal by si si ho obľúbiť.“ Oznámila som mu a on sa na mňa prekvapene pozrel.

„Prečo?“ spýtal sa ma a pozorne si ma premeriaval. Jemne som sa na neho usmiala pripravená ho znova nahnevať.

„Pretože s ním budem tráviť veľa času... možno večnosť a večnosť a večnosť...“ pokračovala som a Edward si zhrozene zakryl uši.

„To ti nedovolím.“ Povedal nahnevane a ja som na neho výsmešne pozrela.

„Môžem si robiť čo chcem a ty s tím nič nenarobíš!“ oznámila som mu a vedela že na toto mi odvrávať nemôže. Bezmocne na mňa pozeral.

„Je niečo čo by som mohol urobiť?“ spýtal sa opatrne a sadol si na stoličku. Na tvári sa mi objavil ďalší úsmev a ja som sklonila hlavu a podišla k Edwardovi. Obkročmo som mu sadla na nohy a cítila ako mi ruky obmotal okolo pása.

„Vždy sa dá niečo urobiť.“ Povedala som a hlavu si oprela o jeho čelo.

„No...“ zašepkal a ja som si vychutnávala jeho vôňu ktorá ma obkolesovala.

„Čo keby sme sa stavili.“ Vyhŕkla som zrazu a on sa mi zahľadel do očí. Hlavou mi naznačil nech pokračujem.

„Vsádzam nato že sa ti do dvoch hodín nepodarí presvedčiť Jessicu aby s tebou išla na rande.“ Povedala som a Edward ma sledoval s pozdvihnutým obočím.

„Čo keby sa mi to nepodarilo?“ spýtal sa a ja som sa pousmiala.

„Tak sa rozídeš s Jacobíkom a budeš chodiť so mnou do konca života!... a k tomu samozrejme počítam aj tie povinnosti.“ Žmurkla som na neho a bolo vidno že ešte stále rozmýšľa.

„Budem s tebou chodiť týždeň aj s tými tvojimi povinnosťami.“ Oponoval a ja som nakoniec prikývla na súhlas. Lepšie niečo ako nič. A najlepšie na tom bolo že ja som vedela že vyhrám, pretože Jessica s ním nikam nepôjde.

„Už sa teším.“ Povedala som koketne a pery jemne obtrela a tie jeho. Rýchlo som vstala a zasmiala sa keď som videla Edwarda so založenými rukami.

„Čas ti beží.“ Pripomenula som mu a on vystrelil ku dverám a už aj sedel v aute.

 

Celý ten čas som nervózne pochodovala po celom byte. Nahnevane som pozrela na Chvostíka, ktorý ma celý čas zvedavo sledoval.

Keď už konečne prešli dve hodiny, stála som pri okne a vyčkávala Eďovo auto.

Zrazu som započula škripot bŕzd a uvidela strieborné volvo. Edward z neho vystúpil a už z jeho výrazu som videla že som vyhrala. Začala som nadšene poskakovať a pritom si tlieskať.

Sledovala som ako Edward vošiel dnu a hneď sa rozbehol do svojej izby. Rozbehla som sa hneď za ním a sadla si na jeho posteľ.

„Tak ako si dopadol?“ spýtala som sa aj keď odpoveď som už dávno vedela.

„Ja tomu nechápem... to som až taký škaredý?“ spýtal sa ma zúfalo a ja som si ho obzrela. Nebol škaredý. Bol dokonalý , prekrásny, úžasný a hlavne sexi. Bola som rada že mi Edward nečíta myšlienky, pretože by ma asi prinajlepšom zabil.

„No nie si na tom až tak zle.“ Rypla som do neho a on sa zaškeril.

„No tak to ma ani nechceš čo?“ opýtal sa ironicky a hodil na mňa nevinný kukuč.

„Odteraz na týždeň sme oficiálne pár.“ Povedala som a zasmiala sa. Pomaly som vstala a pristúpila k nemu. Ruky som mu položila na hruď. Pousmiala som sa keď som zbadala jeho vystrašený výraz.

„Keď to zvládneš s Jacobom, zvládneš to aj so mnou.“ Povzbudila som ho a sledovala ako sa lišiacky usmial. Jemne sa ku mne naklonil a uprene mi hľadel do očí.

„Myslím že to prežijem.“ Zasmial sa a začal sa približovať k mojim periam. Zastavil sa tesne pred nimi. Cítila som ako sa veľmi jemne dotýkajú tých mojich a opantane vdychovala Edwardovu vôňu. Jazykom mi opatrne obkresľoval dolnú peru až mi nakoniec vkĺzol do úst. Začal ma jemne bozkávať. Najprv opatrne no potom viac nenásytne. Rukami som si ho snažila pritiahnuť čo najbližšie ku telu. Priala som si aby sa táto chvíľa nikdy neskončila, no niekto zaklopal na dvere.

Edward sa odo mňa odtiahol a ja som nechcene spustila preč ruky z jeho tela. Sledovala som jeho výraz. Oči mal zatvorené a hlavu sklopenú. Po ďalšom zabúchaní ju prudko zdvihol a nahnevane pozrel na dvere. Načiahol sa po kľučke a dvere otvoril dokorán.

„Jacob.“ Povedal a prevrátil oči.

„Čo ste tu robili?!“ spýtal sa nahnevane a pohľadom kmital z Edwarda na mňa.

„Študovali sexuálnu výchovu.“ Vyprskol Edward a ja som na neho vypúlila oči.

 

Predchádzajúca        Ďaľšia             

Shrnutie poviedok

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!