Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 9

The Host


Túžba 9No takže po dlhšej dobe je tu zas ďaľší dielik v ktorom sa Edward a Bella svojim spôsobom zblížia. Takže hlavne prosím o komenty, ktoré potešia.

„Mám pre teba novú úlohu, keď ju splníš pôjdem s tebou von.“ Pozrela som na neho. Nedočkavo na mňa pozeral a čakal čo poviem.

„Stačí zbaliť toho sexoša z tej izby.“ Povedala som a nevinne sa na neho usmiala.

Chvostík  vypúlil oči a nechápavo na mňa pozeral. Zrejme čakal že mu poviem že to bol iba vtip. A to som sa mu rozhodne povedať nechystala.  Jemne som ho potľapkala po pleci.

„Buď toto, alebo s tebou nikam nepôjdem.“ Povedala som  rozhodne a on sklonil hlavu. Chvíľu uprene hľadel do diaľky a rozmýšľal.

„Toho druhého že?“ spýtal sa s nádejou hlase a nervózne na mňa hľadel.

„Podľa toho z akého konca to berieš.“ Povedala som opatrne a dúfala že chvostík nezuteká, lebo iného pokusného králika nemáme. No možno by sa našiel ale chvostík je proste chvostík.

„Ty veľmi dobre vieš ktorý je krajší, veď si to videla!“ zasyčal a ja som sklopila hlavu.

„Je pekný svojim spôsobom... keď si niektoré veci odmyslíš.“ Skúsila som to znova a on zborovo zavrtel hlavou.  Nahnevane som sa na neho pozrela.

„Proste nie! nebudem sa hrať na teplého a baliť toho úchylného chalana, čo nosí kožené slipy!“ Povedal rozhodne a chcel odísť no ja som ho zadržala. Nemohol odmietnuť. Mne vždycky všetko vyjde.

 

„Vyzeráš dobre.“ Presvedčovala som ho dokým sa prezeral v zrkadle.  Neveriacky na mňa pozrel.

„Aspoň buď úprimná.“ Prevrátil oči  a ja som sa potichu zachichotala. Nevyzeral zle... vyzeral presne tak ako som si to priala.

„Vyzeráš ako Jacobov kamarát.“ Povedala som nakoniec a upravila mu šál a na vlasy mu dala ešte trochu gélu. Posledný krát som si ho obzrela a potom vytočila Edwardove číslo.

„Áno Bella.“ Ozval sa hneď po prvom zazvonení.

„Prišiel by si pre mňa  a môjho kamaráta ku Jess? Mohli by sme spolu napríklad zájsť do kina... zoberieš aj Jacoba.“  Spýtala som sa a čakala čo odpovie. Chvíľu rozmýšľal no nakoniec sa ozval.

„Ako chceš, vyrážam z domu.“ Oznámil mi a zložil. Natešene som poskočila a objala chvostíka, ktorého to vyviedlo z mieri.

„Dobrá správa.“ Zvýskla som a chvostíkovi sa rozžiarili oči. Nadšene začal tlieskať so mnou.

„Rozišli sa?“  povedal a s nádejou na mňa hľadel.

„Nie, ale ideme do kina. Je to všetko iba na tebe.“ Povedala som mu a uprene sa na neho dívala. Chvostík chápavo zakýval hlavou a ja som ešte bežala zavolať Jessice a dohodnúť sa.

 

Cez okno som sledovala ako Edward zastavil s volvom pred domom.  Vpredu sedel Jacob a niečo Edwardovi  nadšene rozprával, no on hľadel na dvere a vyzeral že ho veľmi nepočúva.

Rýchlo som zbehla po schodoch a po ceste schytila chvostíka a ťahala ho von z domu. Jemne som sa k nemu naklonila a videla ako  Edward pri tom pohybe spozornel a pohľadom  prepaľoval Chvostíka.

„Nepraj si ma ak to pokazíš.“  Zašepkala som mu do ucha a on sa nervózne ošil.  Pomalým krokom sa ťahal za mnou a pri tom vystrašene sledoval Jacoba, ktorý sa na nás žiarivo usmial.

Rýchlo som nasadla do auta a chvostík sa strčil hneď vedľa mňa.

„Ahoj Bella a... kamarát.“  Povedal Edward po trápnom tichu a spätným zrkadlom ma sledoval.

Jacob sa otočil tiež  a nadšene chytil chvostíkovú ruku.

„Ja som Jacob.“ Predstavil sa a čakal na jeho reakciu. Po chvíli som sa pozrela na chvostíka ktorý sa zhnusene odťahoval neschopný slova. Keď si všimol že z neho nič nejde otočil sa na mňa.

„Bella, ako sa volá?“ spýtal sa Jacob  a ja som stŕpla.  Snažila som si spomenúť na jeho meno, no nešlo to.  Tuším Patt, alebo čo to hovoril. Musím si prestať vymýšľať prezývky.

„Matt!“ vyhŕkla som celá nadšená že som si spomenula a sledovala ako sa na neho Jacob skúmavo pozrel. Celá cesta ubehla veľmi rýchlo vďaka Edwardovým kontrolným otázkam pre chvostíka nenápadne smerujúcim ku významu „daj jej pokoj lebo ťa vyciciam!“. Však on ešte uvidí chlapec to čo ešte nikdy nevidel.

 

Nadšene som zdvihla hlavu, ktorú som mala doteraz opretú a sledovala ako parkujeme pred kinom.

Edward trochu neochotne otvoril Jacobovi dvere a hneď nato ich otvoril mne a prekrásne  sa na mňa usmial. Chudák chvostík si musel otvoriť sám a celý čas sa za nami neohrabane ťahal a občas na mňa znudene pozrel.  Spozornela som keď Jacob Edwarda vrúcne objal.

„Tu som ťa prvý krát zbadal a zamiloval sa.“ Povedal a utrel si mokré oči. Edward na neho nechápavo hľadel a pritom sa škrabal na hlave.

„Jáj... aha vtedy.“ Vysúkal zo seba a vražedne na mňa pozrel.  Žiarivo som sa na neho usmiala a prešla ku pokladni. Nechápem prečo na mňa Edward tak pozerá, veď by mal byť šťastný že si vďaka mne našiel jeho “miláčika“.

„No nie sú spolu zlatý.“ Povedala som zasnene predavačke a ona na mňa zhrozene pozrela. Rýchlo prikývla na súhlas a pozorne si prezerala Edwarda a napokon hlasito vzdychla.

„Ako som hovorila... všetci normálny muži sú vydatý alebo to sú gayovia.“ Zahlásila a ja som sa zasmiala.

„Viete tu sa prvýkrát stretli... je to romantické.“  Povedala som a snažila sa nahodiť vážny výraz keď som si všimla že Edward tento rozhovor celý počúva a zahanbene klopí hlavu k zemi.

„Edward!“ zakričala som na neho a on ku mne poslušne dobehol no s Jacobom v pätách.

„Objednávaj, ja nemám peniaze!“ povedala som a on sa akoby prebral a začal si pozerať rozpis. Prstom som ukázala na film ktorý sme si s Jessicou vybrali a on na mňa prekvapene pozrel, pretože už z názvu bolo jasne vedieť o čom ten film bude. Nakoniec iba kývol plecami a pozrel na predavačku.

„Štyri lístky na toto.“ Ukázal prstom a predavačka sa neho usmiala. Povedala mu cenu a Edward jej tam hodil aj niečo navyše.

„Nech vám to vydrží.“  Zašepkala smerom ku Edwardovi a Jacobovi. Edward si vzdychol a nezaujato poďakoval no keď to počul Jacob silno pľaskol Eda po zadku a koketne sa neho pozrel. On iba zdesene naskočil a privrel oči.  Zasmiala som sa pretože Edward vyzeral že mu Jacob do zadku skôr niečo pichol ako ho pľaskol.

Rýchlym krokom sme vošli do sály a všetci si posadali na svoje miesta. Ja som sedela vedľa Edwarda.

Asi vo štvrtke filmu začalo Jacobovi trebať na záchod. Keď sa postavil tak vyskočil aj chvostík so slovami že treba aj jemu. Povzbudzujúco som na neho žmurkla no on iba prevrátil oči.

Čakala som dokým obidvaja vyjdú zo sály. Môj plán sa mohol začať len som ešte musela dúfať že chvostík zadrží Jacoba aspoň na dlhšiu dobu.

Otočila som hlavu ku plátnu a sledovala pár ktorý si to práve rozdával na stole. Edward to so zaujatím sledoval, ale keď si všimol že ho sledujem nahodil znudený výraz. Chápem že sa nato tak pozeral však nato čo tam robia  potrebuje dievča, pretože Jacobovi ho nemá kde strčiť. Vypleštila som oči keď som si uvedomila nad čím rozmýšľam. Zatriasla som hlavou a čakala dokým sa Edward znova vžije do toho príbehu.

Keď prišla tá najzaujímevajšia scéna tak som zľahka Edwardovi položila ruku na stehno. Cítila som ako stuhol a stále uprene sledoval plátno. Čakal čo urobím. Pomaly som posúvala ruku hore k jeho najcitlivejšiemu miestu. Na chvíľu som sa zastavila a Edward sa nervózne ošil a prerušene sa nadýchol. Znova ale rýchlejšie som ho tam pohladila a cítila ako jeho kamarát hneď zareagoval a postavil sa ako vojak v pozore.

Edward sa zdesene pozrel na jeho  zrazu nadvihnuté nohavice a odsunul moju ruku preč. Nahnevane sa pozeral  na jeho dolného kamaráta.

„Ty pedofil!“ zakričal na celé kino. Všetci ľudia sa otočili a sledovali Edwarda, ktorý stále hľadel na svoj rozkrok s ktorým sa rozprával.  Až po chvíli zdvihol hlavu, ale v zapätí ju zahanbene sklopil. Pomaly sa postavil a prechádzal okolo sedadiel.

„Niekto mu musí vynadať!“  Zakričal na starú babku, ktorá karhavo na Edwarda pozerala.

Sledovala som ako beží k východu.

Nadšene ale aj trochu nervózne som sa posadila. Nadšene z toho ako na mňa reagoval a nervózne pretože týmto som po Edwardovi začala ešte viac túžiť.

Nervózne som sledovala ten film, ale po chvíli ma to už nudilo tak som aj ja vyšla zo sáli.

Hneď som zbadala chvostíka, ktorý utekal pred Jacobom. Rýchlo ku mne dobehol a celý zadýchaný sa oprel.

„Nechápem čo na ňom ten Edward vidí, je to úplný blázon.“ Sťažoval sa mi a pohľadom sledoval ako Jacob na neho žiarivo kýva.

„Nevidel si Edwarda?“  spýtala som sa ho a on prikývol.

„Hneď  ako vyšiel zo sály bežal do záchodov... mal šťastie že ho nevidel ten úchyl Jacob.“ Skonštatoval a žiarivo sa usmial.

„Niečo si mi sľúbila... takže teraz so mnou pôjdeš do mcdonaldu.“ Nadšene zatlieskal no ja som ho už nepočúvala. Odstrčila som ho z cesty a vybrala sa ku chlapčenským záchodom.

Opatrne som otvorila dvere a nakukla do vnútra.

Edward bol v jednej z kabíniek.

„Už nikdy, nikdy nech ťa ani nenapadne postaviť sa.“ Ozývalo sa z kabínky. Rukami som si zakryla ústa aby som sa nezasmiala. Zrazu Edward otvoril dvere a keď ma zbadal podvihol jedno obočie.

„Nezaregistroval som že by si bola chlap.“ Povedal a ja som jeho narážku ignorovala.

„Priznaj že sa ti páčim.“ Skúšala som ho a on na mňa vypúlil oči.

„Dovoľ mi sa zasmiať.“  Povedal provokatívne a prevrtával ma pohľadom.

„A čo to malo byť v tom kine?“ spýtala som sa a on sklopil hlavu k zemi a nervózne krútil špičkou nohy.

„Hral tam pekný herec.“ Mykol plecami a ja som prevrátila oči. Blbšiu výhovorku  si nájsť asi nemohol. Stáli sme tam a pozerali na seba až dokým na záchody neprichádzali iný ľudia, čo mne už bolo trošku trápne.  Pomaly som vyšla z dverí a čakala kým sa ku mne Eďo pripojí.

„Pri Jacobovi sa mu postaviť asi nechcelo.“ Povedala som s úsmevom a sledovala ako Edward prekvapene zastal a pozeral na mňa s otvorenými ústami.

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Tak ako sa vám páčil tento diel? Konečne sa niečo deje medzi Edom a Bellou. A prosím o komenty, ktoré vždy povzbudia v písaní. Ďakujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 9:

 1
1.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [22:50]

Super. Proste skvelé. Mala si pravdu, keď si písala, že tak nejak sa zblížili po svojom. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!