Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 11

arolikesbunn


Túžba 11Tak je tu ďaľšia kapitola. Síce je trochu krátka ale dúfam že sa vám bude páčiť. A hlavne prosím o komenty a ďakujem za tie staré.

„Čo ste tu robili?!“ spýtal sa nahnevane a pohľadom kmital z Edwarda na mňa.

„Študovali sexuálnu výchovu.“ Vyprskol Edward a ja som na neho vypúlila oči.

„Takže s ňou ju študovať môžeš a so mnou nie?!“ spýtal sa a nahnevane na Edwarda pozdvihol jedno obočie. Edward sa na neho nechápavo pozrel, keďže sa Jacob snažil vyzerať strašidelne ale vyzeral skôr komicky.

„Nacvičujem a skúšam aj iný štýl.“ Povedal Eďo a zazubil sa. Jacob chápavo zakýval hlavou.

„Môžem sa k vám pridať?“ vyhŕkol zrazu Jacob a zvedavo čakal čo mu odpovie. Edward kývol hlavou ku mne.

„Spýtaj sa šéfa.“  Povedal a povzbudivo na mňa žmurkol. Zamračila som sa na neho.

„Prepáč Jacob, ale chcela by som byť so svojim frajerom sama.“ Povedala som a slovo frajer zvýraznila. Zasmiala som sa keď Jacob vypleštil oči.

„F-frajerom?“ vykoktal  a nešťastne hľadel na Edwarda. Ten tam iba prešľapoval z nohy na nohu. V duchu som si priala aby Jacob už vypadol a ja som mohla venovať tomu čo doteraz Edwardovi. Pritom pomyslení som si vzdychla a koketne žmurkla na Eďulu.

„Prepáč Jacob.“ Zašomral Edward po dlhom tichu. Sledovala som ako sa Jacobovi do očí nahrnuli slzy a on potichu vzlykol.

„Chlapy sú svine!“ zakričal a päsťami búšil do Edwarda, ktorý to zrejme ani necítil.

„Ale pevná sviňa.“ Povedal a šúchal si ruky, ktoré ho boleli z Edwardového kamenného tela. Jacob na neho ešte chvíľu zamilovane hľadel ale nakoniec so sklopenou hlavou odišiel.

„Super.“ Zamrmlal Edward a porazene si sadol na posteľ.

„Tak kde sme to skončili?“ spýtala som sa a koketne žmurkla. Edward sa iba pousmial.

„Bože Bella... mala by si si nájsť nejakého chlapca v tvojom veku a nie tu baliť svojho brata, ktorý ma navyše priateľa.“ Zasmial  sa a neveriacky krútil hlavou.

„Nevlastného.“ Doplnila som.

„A navyše žiadny nie je taký skvelý ako ty.“ Krásny, dokonalý a hlavne sexi.

„Z šesť miliárd ľudí na zemi som najlepší?“ spýtal so záujmom a prekvapene sa obzeral v zrkadle.

„Keď vylúčiš Číňanov, Arabov, černochov, Aziatov a neviem ešte koho tak áno.“ Odpovedala som s úsmevom a on sa konečne prestal obzerať v zrkadle.

„Máš pravdu, som veľmi pekný.“ Skonštatoval a ja som sa na neho výsmešne pozrela.

„Áno, nielenže  mám krásnu tvár, ale mám aj krásne telo ... a ten zadok! Za tím by som sa obzrel.“ Uchylácky si ho rukami držal a obzeral sa.  No musím uznať že neklamal.

„A ani ty si neodolala!“ zvýskol a natešene na mňa vyplazil jazyk.

„Prosím ťa buď aspoň trochu skromný.“ Zaškerila som sa.

„Čo spolu podnikneme ako pár?“ spýtal sa a mňa hneď napadla odpoveď. Veď prečo by mi nemohol ten svoj dokonalý zadok hneď teraz predviesť?!

„Všetko okrem toho.“ Vyhŕkol. Zamračila som sa... ako mohol zbadať čo mám v pláne? Asi som priveľmi slintala. Edward ma zrazu chytil za ruku a ťahal ma k autu.

„Poď so mnou ty moja úchylná sestrička, pôjdeme do mesta.“ Povedal a nasadli sme do auta.

„A prečo nejdeme radšej robiť to čo napadlo mňa?“ žmurkla som na neho a on  nahodil pokrivený úsmev.

„Ja ťa chcem iba chrániť, pretože toľko krásy naraz by si nezvládla.“  Zamrmlal. Pozorne som si ho obzrela. Keď si všimol iba nadvihol jedno obočie.

„Máš pravdu, to by som určite nezvládla.“ Zasmiala som sa.

Sledovala som ako Edward parkuje a v duchu sa radovala. V meste som naposledy bola v kine a to tam bol aj Jacob a Chvostík. A teraz som tu s Edwardom sama. Keď som si to uvedomila zasnene som sa na neho usmiala. Jediné čo ma pri ňom napadlo bolo to že je neuveriteľne pekný, no nikdy aký je dobrý. Myslím nato čomu niektorý hovoria vnútorná krása. No Edward bol na rovinu riadne povýšenecký.  Znova som sa na neho usmiala keď som si všimla že ma so zaujatím pozoruje.

 

Edward vliezol do nejakého obchodu a poobzeral sa. Pomaly prišiel ku spodnému prádlu a chytil do rúk nejaké trenky.

„Čo na ne hovoríš? Budú sa ti páčiť?“ spýtal sa a ja som na neho pozerala s ústami otvorenými dokorán.

„Hlavne mi musia sedieť na zadku.“  Zamyslel sa a rýchlo vliezol do kabínky. Po chvíli z tadiaľ vyšiel a ja som šokom znova otvorila ústa. On totiž na sebe mal iba tie trenky a nič iné.

Stála som tam s vypúlenými očami a hladovo si ho prezerala. Nečudujem sa že je na seba taký hrdý. Veď takéto telo nie je zákonné!

„No ako to na mne vyzerá?“ opýtal sa no ja som nebola schopná odpovede. Chvíľu čakal na odpoveď no keď si všimol že zo mňa nič nevyjde rozbehol sa za nejakou blondínkou, ktorá stála pri spodnom prádle.

„Prosím ťa... hodia sa mi?“ spýtal sa jej Edward a nahodil nejakú pózu. Ona si ho záujmom začala prezerať a vyzerala že sa na neho o chvíľu vrhne.

„Si sexy.“ Uznala po dlhom očumovaní  MôJHO Edwarda.

„Ja viem!“ zajásal Edward čím si zaslúžil pozornosť celého obchodu. Všetky ženy ho priam hltali očami. Zrazu som započula debatu dvoch starých dám vedľa mňa.

„Krásny chlapec.“ Povedala jedna zasnene.

„Pekný Žofka pekný.“  Slintala tá druhá a ja som prevrátila oči. Len aby jej z toho nevypadla protéza.

Nahnevane som sa vybrala ku Edwardovi, ktorého obchytkávali nejaké baby. Nahnevane som ho chytila za ruku a vsunula ho spať do kabínky.

„Čo to robíš?“ spýtala som sa ho nahnevane. On  sa na mňa nevinne usmial.

„Len som chcel vedieť názor... vieš že či ho majú taký rovnaký.“  Zamrmlal a vpíjal sa mi do očí.

Pomaly sa ku mne začal približovať a keď už bol úplne blízko tak obtrel svoje pery o moje.

Omámene som sledovala jeho pery. Zrazu sa usmial a vystrčil ma z kabínky.

Nahnevane som si založila ruky na hrudníku. „Debil.“ Zamrmlala som a počula ako sa Edward v kabínke zasmial.

Keď sme konečne vychádzali z toho obchodu chytila som Eďa za ruku aby všetky videli že je môj. Aspoň na tento týždeň. Pomaly sme prechádzali po meste a ja som so zaujatím niečo hovorila Edwardovi a pritom pozerala do výkladom.

„Čo by som mala kúpiť Esme na Vianoce?“ spýtala som sa ho a pozrela do výkladu. Keď mi Edward dlho neodpovedal prekvapene som na neho pozrela. On sa pozeral na nejaké dievča a koketne na ňu žmurkol. Tá chudina bola z toho taká omámená že si nevšimla lampu pred ňou a rozčapila sa na chodníku. Edward sa začal na celú ulicu smiať a ona sa nešikovne zdvihla a so sklopenou hlavou odišla. Silno som Edwarda buchla do ramena. Prekvapene sa otočil.

„Ešte stále som tu.“ Upozornila som ho a on iba mikol plecami.

„Ja viem že si tu.“ Povedal nechápavo. Pevne som mu stisla ruku až trochu sykol. Nahnevane si ju vytrhol a začal si ju šúchať.

„Za čo to mám?“ spýtal sa a urazene na mňa hľadel.

„Za každú jednu na ktorú sa iba len pozrieš, dostaneš!“  pohrozila som mu a on sa zahľadel do zeme.

No a tak skončil Edward celý dobitý......

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

No tak ako sa vám páčil tento diel? Veľmi moc prosím o komenty....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 11:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!