Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šťastný konec pro mě a moji lásku - 9. kapitola


Šťastný konec pro mě a moji lásku - 9. kapitolaBree se konečně setkává s Cullenovými a Bellou. Později jí dojde zpráva od Rileyho, že se chce sejít o půlnoci v lese. Bree Diegovi nic neřekne a vydává se společně s Edwardem za Rileym. Co Riley Bree chce? Doufám, že se Vám bude líbit další kapitolka a doufám, že tu necháte i koment. Vaše Zira

9. kapitola – S někým jste si mě spletli

„Jak to myslíš… naše záchrana?“ zeptala jsem se jí a nevěděla, co na to říct. Záchrana? Já a jejich záchrana? To asi těžko. Neuměla jsem ani přimět Rileyho, aby to zastavil, a bojovat taky moc dobře neumím, tak jak bych jim mohla pomoct, aniž bych vše zpackala. Postavila jsem se vedle Freda a Kiry. Diego byl přede mnou a ochraňoval mě. I když jsem té malé věřila, že mi žádný člen z její rodiny neublíží… teda zatím ne.

„Jsi naše záchrana a vlastně i moje… teda… no, to záleží na tobě a taky na tom, jak se někdo… “

„Rozhodne?“ Nejspíš jsem uhodla. Už jsem říkala, že má stejnou schopnost jako já? Možná ji umí lépe ovládat, ale obě ji máme stejnou. Třeba mě naučí ji používat. Ale zatím musím zabránit tomu krveprolití. Byla by velká škoda přijít o takovou rodinu, kterou teď mám před očima.

„Díky,“ řekl upír s bronzovými vlasy a viděla jsem, jak je za ním ještě někdo.

„Já jsem Carlisle, má žena Esme, mé dcery, Rosalie, Alice… a Bella a mí synové, Emmett, Jasper a Edward,“ řekl upír se zlatavými vlasy. Esme ke mně přišla a objala mě.

„Jak ti to mohli udělat? Jsi ještě dítě,“ řekla a trochu vzlykla.

„Já… nevím, co mám na to říct. Já přišla jsem sem, abych… abychom zabránili krveprolití. Budou tu za tři dny. Není dost času. Já…“ Najednou jsem měla vizi. Riley v lese, čeká na mě… dnes o půlnoci. Byla jsem zase zpátky.

„Co jsi viděla?“ zeptal se mě Diego.

„Nic důležitého. Bella je člověk, že?“ zeptala jsem se, abych se vyhnula Diegově otázce.

„Nevím, o čem to mluvíš,“ řekl rozzuřeně Edward.

„Edwarde, já vidím do budoucnosti. Ona není upírka, ale je to člověk. Neříkám ti tu, aby jsi mi ji dal na talíř, jen se přátelsky ptám. Myslím si, že je dobré být připravena, až její vůně zavítá k nám. Já jsem Bree,“ řekla jsem a zamávala směrem k Edwardovi. Bella se oddělila od Edwarda a zamávala mi nazpátek. Byla krásná a to ani není upírka. Měla krásné kaštanové vlasy, které jí vály ve větru jako zrníčka prachu. Měla na sobě tmavomodré džíny, tričko a mikinu. Všechno jí to perfektně ladilo… Alice. V jejím světě je na prvním místě Jasper a hned pod tím móda. Je vážně úžasná. Diegovi jsem večer řekla, že jdu s Edwardem na lov. Souhlasil…, věřil mu. Po několika kilometrech od domova jsem se zastavila.

„Co se děje?“ zeptal se. Jako bys to nevěděl.

„Riley… potřebuji se s ním sejít,“ řekla jsem.

„Zbláznila ses? Může to být past,“ řekl a opřel se o strom.

„Nezbláznila…, já vím, jaký je… mně neublíží… on mě totiž nejspíš…“

„Ale ne… on se do tebe zamiloval? Bože.“ Začal se smát.

„Je na tom něco vtipného?“ zeptala jsem se ho. Nahodil neutrální výraz.

„Ne, jen že ty máš Diega. Snad nechceš…?“

„Ne, to bych Diegovi neudělala…, já jen potřebuji si s ním promluvit… o samotě. Uslyšíš jeho myšlenky a pak uvidíš. Já jen chci, aby se mu už konečně rozsvítilo. Potřebuje to tak moc jako to potřebuje tvůj bratr,“ řekla jsem a usmála se.

„Emmett,“ řekl a začal se smát. Neměl námitky. Zašli jsme tam a čekali, dokud nepřišel. Potom Edward odešel a nechal nás o samotě.

„Co ode mě potřebuješ, Riley?“ zeptala jsem se ho. On ke mně přišel a objal mě.

„Tebe… jak jsi mi mohla něco takového udělat? Potřebujeme tě… já tě potřebuji,“ řekl a usmál se. Tak tohle nechápu.

„Ty mě…?“

„Miluji tě, Bree. Já nevím, jak se to stalo. Ani jsem nevěděl, že k tobě něco cítím, ale když jsem tě políbil, tak jsem si to uvědomil. Já tě…“

„Neříkej to slovo, Riley. Já mám Diega. Zapomněl jsi snad?“ Zatvářil se smutně a poodstoupil ode mě.

„Ale já tě vážně…“

„A co Victoria, Riley? Tu už nemiluješ? Měníš názory jako… to je jedno. Konečně se ti rozsvítilo… ohledně Victorie, ale myslím, že to už ji teď nezastaví. Myslím si, že tu ale nejsi jen kvůli tomu, abys mi řekl, co ke mně cítíš, nebo snad ano?“ Přišel ke mně blíž a jeho rty se dotýkaly mého ucha. Hlasitě jsem vzdechla a on se usmál.

„Pokoušel jsem se ji zastavit, ale ona jen lační po pomstě. Měla jsi s ní pravdu. Já byl jsem zaslepen láskou k ní, ale to se teď změnilo. Potkal jsem tebe. Bude tu za dva dny. Už se nesnaží předstírat, že za tou armádou není ona.“

„Vidím, změnila směr a Volturiovi taky. Blíží se. Budou tu za dva dny. Bitva se blíží a my na ni budeme muset být připraveni. Jdeš do toho s námi?“ zeptala jsem se ho a vzala jeho ruku do té své. Ztuhl a pak se usmál.

„Jasňočka, beruško,“ řekl a políbil mě na pusu, jenže náš polibek se prohloubil a já ho políbila víc, než bylo nutné. Odtrhla jsem se od něho a něco si uvědomila.

„Jdeme, musím jim to říct. Máme o jednoho bojovníka víc,“ řekla jsem a běžela pro Edwarda. Je to skvělé, teď tu mám všechny, které mám ve svém srdci.

„Počkat, ještě něco jsem ti neřekl,“ řekl Riley trochu posmutněle.

„Co se děje?“ řekl Edward, když jsme běželi směrem k domu. Zastavila jsem se tedy a Edward se mnou. Nevěděla jsem, co mi chtěl říct, ale když jsem se to dozvěděla, tak jsem málem dostala infarkt. To snad není možný?

„Victoria už nechce Bellu… chce tebe.“ Cože?

 



 

 

8. kapitola - 10. kapitola 1/3



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šťastný konec pro mě a moji lásku - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!