Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šťastný konec pro mě a moji lásku - 10. kapitola 3/3

nm DVD


Šťastný konec pro mě a moji lásku - 10. kapitola 3/3Poslední část očekávané kapitolky. Snad se Vám bude líbit a neukamenujete mě. Nebojte se, dobře to dopadne. Proč by se asi jinak povídka jmenovala Šťastný konec pro mě a moji lásku? xD Příjemné počteníčko a pls, hodně komentíků, Vaše Zira.

10. kapitola – Tvoje volba on, on nebo on 3. část

„Riley,“ řekl sklesle Diego a odtáhl se ode mě. Teď mě nikdo nedržel a já běžela k Belle. Něčí ruce mě srazily k zemi a já se ocitla pod Rileym. Udělal něco, co jsem nečekala. Políbil mě. Naše rty se spojily a já přestala myslet na svou žízeň. Pak se ode mě odtrhl a zasmál se. Usmála jsem se na něho a vstala. Diego stál opodál a díval se na Rileyho vražedným pohledem. To bude ještě krušný den, jak vidím.

Najednou jsem uviděla, jak se ve křoví něco pohnulo. Byla to Jane. Vystoupila z lesa i s Felixem, Demetrim a Alecem. Alec se na mě usmál. Jsou tu, pomyslela jsem si. Postavila jsem se k Edwardovi a Rileymu. Diego byl opodál.

„Působivé. Ještě jsem neviděla, aby klan vyvázl z takového útoku bez ztrát,“ řekla zaujatě a podívala se na mě. Usmála se na mě.

„Měli jsme štěstí,“ řekla jsem a zlostný úsměv jí oplatila.

„O tom nepochybuji,“ řekla a podívala se na Aleca.

„Vypadá to, že jsme přišli o skvělý boj,“ řekl a podíval se na mě. Já uhnula pohledem a radši se dívala na Rileyho.

„Ano. Nestává se často, že není potřeba našeho zásahu,“ řekl Demetri.

„Kdybyste přišli před půl hodinou, mohli jste splnit své poslání,“ řekl Edward a víc si přitáhl Bellu k sobě.

„Jaká škoda,“ řekl si Felix pro sebe, ale já ho slyšela a myslím si, že i všichni ostatní.

„Přišli jsme si pro Alice,“ řekla Jane a všichni ztuhli. Jasper se napřímil a hlasitě zavrčel.

„To se opovažte,“ řekl Edward. Jane se jen škodolibě zasmála a pokračovala.

„Naše původní cesta byla jít sem a přivést ji. Když se ale Bree a ten její novorozený se schopností přidali k Vám, ani jsme nedoufali, že nám ji vydáte. Ale jak je vidět, tak tu není nikdo, kdo by nás zastavil. „Jak se vůbec opovažujete mi ji sebrat,“ vykřikl Jasper a vrhl se na Jane. V letu ale spadl a svalil se v křečích na zem.

„Tohle není nutné,“ řekla Esme. Nic se nedělo.

„Přestaň,“ zařvala Esme a všichni na ni vyjeveně zírali. Esme nebyla ten typ člověka, co by ječel na lidi, v našem případě spíš upíry.

„Dobrá tedy. Vydejte nám ji a nikomu se nic nestane,“ řekla a já zatajila dech. Jane je schopná toho, nás tady všechny pozabíjet.

„Samozřejmě. Felixi,“ řekla Jane a Felix se posunul dopředu.

„Ne,“ vykřikla jsem a Riley se na mě podíval.

„Já půjdu místo ní. Mám stejnou schopnost jako ona, takže by to tedy neměl být problém, že?“ řekla jsem.

„Co to děláš?“ zeptal se mě Riley.

„Zachraňuji Alice život. Stejně to tak mělo být, tak proč to měnit,“ řekla jsem a šla k Volturiovým.

„A ještě něco, nikoho sebou vzít nemůžeš… vyber si… Riley, Diego nebo Alec, tak či tak… pokud budeš s Rileym či Diegem, tak Alice půjde s námi… pokud půjdeš s námi, tak tu zanecháš vše, co mělo cokoliv společného s tvým starým životem a odevzdáš se Alecovi,“ řekla Jane a já nemohla uvěřit, že to vůbec vyslovila.

„Cože?“ řekla jsem překvapeně.

„Tvoje volba… on, on nebo on,“ řekla Jane a ukázala na Rileyho, Diega a Aleca.

„Jane přestaň,“ řekl Alec, ale ta se jen usmála.

„Ale no tak, bratříčku. Já vím, že si to tak přeješ, Tak se tomu nevzpírej. Stejně se rozhodne v náš prospěch,“ řekla pyšně a koutky rtů se jí zvedly nahoru. Byla tak podlá, věděla, co je moje slabina a tak toho využila. Nemohu uvěřit, že se na tom Alec podílí.

„Přijímám,“ řekla jsem a Jane se radostně usmála.

„Já to věděla.“

„Co? Jak to myslíš, že přijímáš? A co my?“ řekl Riley.

„Nemám na vybranou, Riley.“ Políbila jsem ho vášnivě a otočila se na podpatku.

„Sbohem,“ řekla jsem a už víckrát se neotočila.

„Ne,“ slyšela jsem za sebou ještě volat, ale neotočila jsem se. Nesnesla bych další podívání na něho, jelikož bych za ním hned běžela a víckrát se ho nepustila.

 

 


 

 

10. kapitola 2/3 - 11.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šťastný konec pro mě a moji lásku - 10. kapitola 3/3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!