Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šťastný konec pro mě a moji lásku - 11. kapitola

vlci


Šťastný konec pro mě a moji lásku - 11. kapitola Bree letí do Volterry a už v letadle se něco děje. Jak se smíří s Volturiovými? A bude její náklonost k Alecovi opravdová? Zapomene na Rileyho? Doufám, že se Vám povídka bude líbit. Vaše Zira

11. kapitola – Vítej ve Volteře

Nasedla jsem do letadla, sedla si a koukala se do sedadla před sebou. Myslela jsem na svou životní lásku a v duchu přemýšlela, co teď asi dělá. Určitě se má na tom mnohem lépe nežli já, ale já se tak rozhodla. Zachránila jsem Alici, svou lásku a všechny ostatní. Nevím, jak dlouho budu ve Volteře, ale věřím, že tam nezkysnu celý svůj život a to bude hodně dlouhá doba, jelikož já můžu žít věčně, pokud mi někdo neutrhne hlavu, což, jak se tak dívám na Jane, může lehce stát. Zaklapla jsem stolek, který byl přede mnou otevřený, a začala se dívat z okna. Najednou si ke mně někdo přisedl… Alec.

„Co chceš?“ zeptala jsem se a stále se dívala z okna.

„Jak se máš?“ zeptal se a já se usmála.

„Jak asi myslíš, že mi je? Odtrhli jste mě od mé lásky. Teď nevím, jak dlouho s vámi budu trčet v jednom domě a jestli mě budete nutit pít lidskou krev, jelikož s Cullenovými jsem jaksi změnila své návyky a jídelníček,“ řekla jsem a zlomyslně mrkla na něho.

„Samozřejmě to akceptujeme,“ řekl a najednou vykoukl zpoza sedačky. Byla to Jane.

„Akceptujeme? Jsme Volturiovi, Alecu. Musíš s ní vyjednávat a navíc, tohle nepřísluší nám, ale Arovi,“ řekla a usmála se. Alec se zvedl ze židle a šel pryč. Jane si sedla místo něj. Usmála se na mě a potom jsem ucítila prudký příval bolesti.

„Tak… a teď mě dobře poslouchej, krásko. Můj bratr tě miluje, a proto chci, abys mu jeho lásku oplácela, ano?“ řekla a znovu jsem ucítila příval velké bolesti. Znovu se usmála a chytila mě pevně za ruku.

„Rozuměla si?“ zeptala se.

„Já nebudu tvému bratrovi dělat žádnou děvku. Nebudu s ním spát, když se ti to zrovna bude hodit,“ řekla jsem a ucítila jsem znova příval bolesti, ale tentokrát byl silnější. Vyjekla jsem bolestí a uslyšela jsem kroky.

„Jelikož tu bude za deset vteřin můj bratříček, tak ti to musím říct rychle. Já tě nežádám, abys s ním spala, ale abys aspoň předstírala, že ho miluješ. Samozřejmě, že pak dojde i na sex, ale myslím si, že to ti určitě vadit nebude. Vždyť to pro vás oba bude poprvé, tak proč to tak řešit,“ řekla, „ rozuměla jsi?“ Přikývla jsem a uviděla Aleca.

„Děje se něco?“ zeptal se a podíval se na mě.

„Ale jistě, že se nic neděje, bratříčku. Jen jsme si povídaly mezi námi děvčaty a já jí říkala, že už na hradě nemáme žádné jiné pokoje, a že bude muset bydlet u tebe, dokud se to jinak nevyřeší a ona jen vyjekla radostí. Je to tak, zlatíčko?“ řekla a podívala se na mě.

„Ano, je. Nechtěla jsem svoji náklonnost k tobě zakrývat, ale teď, když už nejsem s těmi… Cullenovými… už může být všechno tak, jak to vždy mělo být,“ řekla jsem a poslala mu vzdušnou pusu. Alec se usmál a šel zase pryč.

„Tak se tu měj, héérečko,“ řekla, znovu se usmála a šla pryč. Chtělo se mi brečet, i když jsem nemohla, a tak jsem jen tiše vzlykala. Modlila jsem se, ať už je to za mnou, což možná nikdy nebude. Budu zavřená ve Volteře po zbytek svého života a budu Alecova milenka. Budu jeho služka, se kterou si bude moct dělat, co chce a pokud ne, tak zemřu. Několik hodiny jsem se ještě dívala z okna a potom jsme přistáli. Rychle jsem vystoupila z letadla a nasedla do černé limuzíny. Cestu jsem nijak nevnímala a dívala se na podlahu. Všichni netrpělivě poklepávali nohama, což mě strašně rozčilovalo.

„Děje se něco, drahoušku?“ zeptal se mě Jane a pak se nenápadně koukla na Aleca.

„Ne, nic. Jen jsem se zamyslela,“ zašeptala jsem tak, aby mě slyšela. Znovu se usmála. Ten její úsměv mě doháněl k šílenství. Jako by jí ho tam někdo přišil a ještě k tomu tak blbě. Než jsem se nadála, byla jsem v hale, kde mě přivítal Aro.

„Vítej ve Volteře. Měla jsi příjemnou cestu?“ zeptal se usměvavě… bylo to dost ubohý. Měla jsem skrytou tvář, jelikož jsem se celou dobu, co mluvil, dívala do země. Zvedla jsem hlavu tak, aby mi bylo vidět do obličeje.

„Díky, ani si neumíš představit, jaká cesta to byla,“ odsekla jsem a ucítila prudkou bolest. Aro se podíval na Jane a pak znovu na mě.

„Jane, nech ji! Je vidět, že máš vtipkovací náladu. Já jsem Aro a ty?“

„Bree a jen tak pro informaci, vaše jméno znám, takže se mi nemusíte představovat,“ odsekla jsem znovu a chtěla jít pryč.

„Ano, já vím. Bree… hezké jméno. Zdá se mi to, nebo jsi doopravdy naštvaná?“ zeptal se a já ztuhla.

„Já a naštvaná… ne, nikdy. Mohla bych jít do své… tedy do Alecova pokoje?“ zeptala jsem se a on přikývl. Rychle jsem se rozběhla a šla po Alecově pachu.

 


 

 

10.kapitola 3/3 - 12.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šťastný konec pro mě a moji lásku - 11. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!