Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šťastný konec pro mě a moji lásku - 10. kapitola 2/3

Weizt - NM 1


Šťastný konec pro mě a moji lásku - 10. kapitola 2/3Druhá část povídky je tu a s tím i už očekávaná bitva. Toto je mé vlastní video, ale není tu kvůli tomu, abyste se na něho podívali, ale tu hudbu jsem poslouchala, když jsem psala. Snad se Vám povídka bude líbit. Vaše Zira

10. kapitola – Tvoje volba on, on, nebo on 2. část

„Už to začíná,“ řekl.

Vše jsem viděla ve svých vizích, ale něco mi tu nesedělo. Kde byla Victoria? Pak jsem ale uviděla, jak běží lesem a míří si to přímo k nám.

„Edwarde? Bella,“ řekla jsem a pak ještě dodala, „šla po tvé stopě, jelikož ví, že budeš s ní. Bere sebou ještě dalších šest novorozených. Nemůžeme se s nimi prát a ještě k tomu chránit Bellu. Běžte, já ji tu na chvíli zdržím, běžte,“ řekla jsem, ale Edward nesouhlasil. Victoria se tu po chvíli objevila a hned na mně vystartovala. Uhnula jsem jí a vrhla se na Sáru. Edward se zatím pral s Victorií, Seth s Nickem a Bella stála opodál.

„Vzdejte se,“ řekla Victoria.

„Nikdy,“ vykřikla jsem a utrhla Sáře hlavu. Najednou mě někdo popadl zezadu, čtyři silné paže mě vzaly za obě ruce a nechtěly pustit. Byl to Nick a Michael… s Edwardem udělali to samé John, Raoul a Maria a Seth… Setha jsem nikde neviděla… ááá, támhle je. Ležel na zemi a nehýbal se, to není dobré. Bella stála opodál, ale Victoria si jí ani nevšimla.

„Zabijte ji,“ řekla, ale pak jsem něco ucítila. Krev. Victoria se otočila a podívala se směrem, kde se linula ta nádherná krev… byla Bellina. Ovládla jsem se a kopla Nicka a Michaela do nohou a utrhla jsem jim ve vteřině hlavy. Edward to měl trošku těžší. Marie jsem utrhla hned hlavu, ale Raoul mě hned odhodil a utrhl mi ruku. Vykřikla jsem bolestí a nemohla ani vstát, jelikož si na mě lehl a něco mi pošeptal do ucha.

„Na tuhle chvíli jsem tak dlouho čekal,“ řekl a utrhl mi druhou ruku. Viděla jsem, jak se Victoria směje. Najednou už na mě Raoul nebyl a já mohla vstát. Riley ke mně přiběhl a nasadil mi obě ruce.

„Díky,“ řekla jsem a políbila ho… na pusu. Ztuhla jsem, ale hned jsem vstala a pomohla Edwardovi. Mrkla jsem na Rileyho a oba jsme se vrhli na Raoula. Roztrhali ho na kousky a hodili ho k ostatním tělům. Zbývala Victorie. Vrhla jsem se na ni, ale ta mě odhodila a běžela pryč.

„Takovouhle šanci už mít nikdy nebudeš. Chceš ji,“ řekl Edward. Victoria se zastavila a já ji nepozorovaně obešla a vrhla se na ni. Znovu mě strhla k zemi. Riley a Edward se na ni vrhli. Rileyho pak taky strhla k zemi ke mně. Edward ji pak kousl do krku a tím jí hlavu odtrhl. Victoria byla mrtvá, ale bitva ještě neskončila. Riley a já jsme ihned běželi na mýtinu. Novorození byli v přesile a Fred byl, kdo ví kde. Pomohla jsem Jasperovi s jednou holkou a roztrhla ji na kousky a pak mrkla na Emmetta. Vyhodil mě do vzduchu a já přistála na jednom novorozeném. Utrhla jsem mu hlavu a hodila ho k té holce. Někdo mě zezadu chytil a přidržel mě k zemi. Ucítila jsem velký tlak na mé levé noze a pak uslyšela, jak mi někdo utrhl nohu. Zařvala jsem bolestí. Najednou tlak ustal a já měla svou nohu zas zpátky… Riley. Sam se o novorozeného postaral.

„Dík,“ řekla jsem Samovi a šla na další novorozené. Pokýval hlavou a běžel pomoct Leah. Fred a Carlisle nikde a Esme se musela vypořádat s novorozenými sama. Jasper odháněl novorozené od Alice. Emmett zase od Rosalie, ale Esme nikdo nehlídal. Diego byl taky někde fuč, takže jsem jí šla pomoct. Zrovna na ni někdo útočil zezadu, a kdybych ho nestrhla stranou, tak by ji nejspíš zabil. Společně jsme mu s Esme utrhly hlavu. Když byla bitva skoro u konce a my vyhrávali, tak jsem narazila na něčí tělo. Podívala jsem se na hlavu a byla Kiřina. Hořela. Někdo ji zapálil.

„Nééééééééé,“ vykřikla jsem na celé pole. Všichni Cullenovi ztuhli a novorození toho využili. Byla jsem tak rozzuřená. Vstala jsem a pobila asi devět novorozených. Pak mě zezadu někdo chytl.

„Ššššššššššttttt… Bree… to bude dobrý,“ šeptal mi Diego do ucha, ale já mu zakroutila ruku za zády a hodila ho na strom. Riley mě objal a šeptal mi do ucha krásné slova. Jeho dech mě ovíval a jeho praktiky byly lepší než Diegovi a taky to mělo lepší účinky. Jasper se na mě chvíli díval, a pak se usmál.

„Je to dobré,“ řekl a šel za Alice. Fred a Carlisle vyšli z lesa, a když jsem Fredovi řekla, co se stalo, tak utekl pryč. Esme za ním chtěla běžet, ale já jsem jí řekla, že by to stejně nemělo cenu. Vlkodlakům jsem sdělila, že se vydal na sever a tím pádem není nutné ho pronásledovat. Vlkodlaci pak běželi pryč, jelikož Volturiovi nesmí zjistit, že jsme s nimi spolčený. Edward s Bellou dorazili hned potom, co vlkodlaci odešli. Potom se ale stalo něco, co jsem nečekala. Bella se řízla o větev a já to nevydržela. To samé i Jasper. Jaspera držel Emmett a Carlisle. Mě držel Diego.

„Říkej si, že to bude dobré. Nepoddej se tomu,“ šeptal mi pořád dokola. Já ho ale nevnímala. Diego mě políbil, ale nic se nedělo. Belle stále tekla krev a já měla nutkání všem utrhnout hlavu, aby ta krásná tekutina spočinula na mém jazyku a ukojila mou nepředstavitelnou žízeň… abych ji měla sama pro sebe a nemusela se s nikým dělit. Jasper se uklidnil a dával mi pocity, které mi teď byly cizí.

„Tohle nejde,“ řekl Edward a pak oba s Jasperem řekli:

„Ji dokáže zastavit jen jediný člověk a to je…“

„Riley,“ řekl sklesle Diego a odtáhl se ode mě. Teď mě nikdo nedržel a já běžela k Belle. Něčí ruce mě srazily k zemi a já se ocitla pod Rileym. Udělal něco, co jsem nečekala. Políbil mě. Naše rty se spojily a já přestala myslet na svou žízeň. Pak se ode mě odtrhl a zasmál se. Usmála jsem se na něho a vstala. Diego stál opodál a díval se na Rileyho vražedným pohledem. To bude ještě krušný den, jak vidím.

 

 


 

 

10.kapitola 1/3 - 10.kapitola 3/3



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šťastný konec pro mě a moji lásku - 10. kapitola 2/3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!