Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce od Edwarda 7. kapitola

Prsten Eclipse


Srdce od Edwarda 7. kapitolaKonečne Vám prinášam ďalšiu kapitolu. Je kratšia, ale najskôr som plánovala pridať len Edwardov list, ale nakoniec som musela pridať ešte niečo, lebo tom bolo až príliš krátke. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Táto kapitola sa mi písala zatiaľ najťažšie zo všetkých.

Musím priznať, že ste ma prekukli. Väčšina z vás uhádla, čo sa s Edwardom stalo. Teraz to tu máme, aby sa dozvedela aj naša Bella. Príjemné čítanie a ďakujem za komentáre pri minulých kapitolách.

 

Drahá Bella.

Dnes by to mali byť približne tri mesiace od nášho posledného stretnutia, aj keď mám pocit, že ti tento list Renée dá už skôr. Neverím, že by vydržala udržať tajomstvo až tri mesiace. Na to ju poznám dosť dlho a isto to vieš ty sama najlepšie.

Viem, že teraz čakáš vysvetlenie, prečo som ťa opustil, ale ver, že sa mi to nehovorí ľahko. Možno si ani nevieš predstaviť, ako ťažko sa mi to píše. Neviem, ako ti mám oznámiť, že ťa bezvýhradne milujem a že viem, že to čo som spravil mi neodpustíš. Viem, že si ma milovala a aj keď to znie teraz bláznivo a trhá mi to srdce keď to píšem, dúfam, že ma už nemiluješ. Lebo ak ma už nemiluješ, nebude ťa to bolieť. Ale ak ma miluješ, tak sa bojím o tvoje zdravie. Čítaš toto a čakáš, čo som vyviedol. Ale pravdou je len to, že srdce čo nosíš je moje.

Znie to bláznivo, ale je to pravda. Mesiac pred tvojou operáciou som sa dozvedel, že mám rakovinu. Preto som bol vtedy tak málo pri tebe. Chodil som na všelijaké vyšetrenia, až mi nakoniec povedali, že sa rakovina rozšírila tak, že sa už nedá liečiť. Chcel som ti to povedať, ale keď som sa ti pozrel do očí, nenabral som odvahu. Keď som ťa videl na tej posteli z hadičkami, moje srdce pukalo.

Raz na jednej konzultácii s doktorom mi povedal, v akom štádiu rakovina je. Že ostávajú približne len dva týždne, kým mi tá rakovina zasiahne srdce a potom mi ostávajú len dva týždne života.

Hneď vtedy mi napadla jedná bláznivá myšlienka, ktorej som sa potom už nechcel vzdať. Začal som sa dohadovať z doktormi, rodičmi a všetkými na okolo. Nikto s tým nesúhlasil, ale nakoniec rezignovali a už mi nič do toho nehovorili.

Nevedel som, či je to rozhodnutie správne, ale keď som sa pozrel na teba, vedel som, že je to najlepšie rozhodnutie v mojom živote.

Darovať svoje srdce tebe bolo najmenej, čo som pre teba mohol spraviť. Ten prívesok, čo som ti dal, viem že si ho  brala ako len taký darček, aby si sa uzdravila, ale pravdou bolo to, že som chcel, aby si mala niečo zo mňa stále pri sebe. Nejakú pamiatku, ktorú môžeš stále nosiť.

Keď ti oznámili, že majú pre teba darcu, nikdy som ťa nevidel šťastnejšiu. Tie tvoje iskričky v očiach, slzy šťastia na tvojom líci a ten prenádherný úsmev.

Viem, že sa teraz budeš na mňa hnevať, že som ti to nepovedal, ale keby si to vedela, tak mi to nedovolíš spraviť. A ja nedovolím, aby si zomrela. Nie, keď mám možnosť zachrániť ťa.

Bolo to správne rozhodnutie a hádam to pochopíš. Miloval som ťa a aj milujem. Nemáš moje srdce len slovne, ale aj v skutočnosti. Opatruj ho, prosím.

Milujem ťa.

Navždy, Tvoj Edward.

 

***

 

Zo slzami v očiach som hľadela na list v mojich rukách. Čítala som ho zas a znova a nechcela som veriť tomu, čo tam píše. On nie je mŕtvy. On žije. Klame tam. Veď keby bola pravda to, čo hovoril, tak to srdce, na ktoré som sa tak neskutočne tešila, bolo jeho. Ja som zabila to najdôležitejšie v mojom živote. Zabila som kus seba.

Zavrela som oči a predstavila som si jeho tvár. Jeho krásne zelené oči, dokonale vykrojené pery, bezchybné črty tváre.

Z očí sa mi valili slzy ako ešte nikdy. Ani keď som čítala prvý list o tom, že ma opustil. Ani keď som sa dozvedela, že mám choré srdce a ak sa do pol roka nenájde darca, tak zomriem.

„Bella,“ ozvala sa opatrne Alice, ktorá stále sedela na posteli. Úplne som na ňu zabudla.

„Deje sa niečo?“ opýtala sa opatrne. Pomaly som zdvihla hlavu a cez slzy som sa na ňu pozrela. Chvíľku mi trvalo, kým som na ňu zaostrila, ale potom som to dokázala. Nechápavo sa na mňa pozerala, ale v jej očiach som videla, že sa ma bojí niečo opýtať, aby nevyvolala vo mne ešte väčšiu bolesť.

Bez slov som jej podala list a zadívala som sa jej do oči. Kývla som hlavou k listu a ona si bez rečí zobrala.

„Bella? Kto je ten Edward?“ opýtala sa ma nechápavo.

„Môj priateľ,“ povedala som jej a potom som sa zarazila. „Teda bývalý,“ toto som povedala už s trasúcim sa hlasom.

„Ou. To ma mrzí,“ povedala mi a sadla si vedľa mňa. Objala ma a ja som sa jej schúlila do náručia. Až teraz mi došlo, ako mi chýbalo niekoho objatie. Poslednú dobu som sa nemala ani ku komu schúliť.

Sedeli sme tam možno hodinu, možno dve a možno len päť minút. Stratila som pojem o čase. Stále som v tichosti plakala a Alice ma hladila po chrbte.

„Bella?“ prerušila Alice to ticho.

„Hmmm,“ dala som jej znak toho, že ju počúvam.

„Nemohla by si mi povedať, čo sa stalo? Nejako tomu nerozumiem. Teda ak ti to nevadí,“ vyzvedala ticho a ja som sa len nadýchla.

„Dobre. Tak...“ začala som jej rozprávať svoj príbeh. Z oči mi tiekli slzy a pred očami som všetko videla tak, ako by sa to dialo práve teraz.

 

6. kapitola :) 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce od Edwarda 7. kapitola:

 1 2   Další »
31.01.2012 [20:49]

EmmettkaTeď tu u toho bulím :/ :D Dokonalý, perfektní! Emoticon Emoticon

16. wera
09.01.2012 [19:43]

DOKONALÉ honem pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. viki
06.01.2012 [20:55]

Pěkné !

06.01.2012 [20:30]

mima19974Smutne dokonalé!!! Rýchlo ďalšiu!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. lied
06.01.2012 [20:28]

tak ten dopis mě dostal a já si lámala hlavu jak to udělaš a on měl nakonec rakovinu to jsem zvědavá jak na její příběh bude reagovat zbytek rodiny
Emoticon Emoticon Emoticon

12. van
06.01.2012 [19:37]

van Emoticon Emoticon Emoticon

06.01.2012 [19:23]

SummerLiliKrásne pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , i keď trošku krátke Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.01.2012 [18:43]

N1I1K1O1LNo teda. Ten dopis mě rozsekal. Emoticon Emoticon Emoticon Takže to srdce je vážně Edwarda? A tuší (nebo ví) to Alice? Emoticon Jinak to byla krásná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

9. Simona
06.01.2012 [18:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.01.2012 [18:37]

daslli141Krásna, no tak smutná kapitola... neviem sa dočkať na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!