Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce od Edwarda 8. kapitola

2.JessicaBrikker-Zasnoubená


Srdce od Edwarda 8. kapitolaĎalšia kapitola z pohľadu Alice. :) Ako to vníma ona? To sa musíte dočítať. :)

Alice:

„Budeme mať návštevu,“ zajasala som hneď, ako som vstúpila do domu. Všetci, okrem Carlislea, ktorý prišiel so mnou, sedeli na gauči a otočili svoje pohľady na mňa.

„Prídu z Denali?“ vyhŕkla nadšene Esme a ja som len zavrtela hlavou. „Nie? Hádam nie z Volterry. Ale to by si nebola taká nadšená, nie?“ skúšala hádať ďalej a ja som len jej znovu s úsmevom zamietla jej pokus. „Tak kto? Už mi to povedz.“

„Bella,“ vyhŕkla som nadšene.

„Bella? Tá Bella zo školy?“ hádala Rosalie a ja som len jej odkývala že áno.

„Prečo?“ opýtal sa ma Emmett.

„Keď som sa na ňu išla pozrieť, stretla som sa na chodbe s jej otcom, keď telefonoval so svojim šéfom. Keď som prišla za ňou, rozprávali sme sa a tak ďalej. Potom prišiel do izby jej otec a oznámil jej, že ho volajú na služobnú cestu. Nechcel tam ísť, ale oni sa mu vyhrážali znížením platu a už aj teraz to ledva utiahli. Nakoniec ho Bella dokopala, aby tam išiel, ale keďže to je až na šesť týždňov, mala ostať sama doma a viem, že Charlie by ju tak nenechal. Tak som im navrhla, že môže byť u nás. Carlisle mi to dovolil, tak ticho,“ osopila som sa na Edwarda, ktorý chcela niečo povedať.

,Edward, ak chceš niečo protestovať, tak máš spolu. Je, alebo bude, to moja najlepšia kamarátka a ja sa s ňou chcem skamarátiť čo najskôr. Tak neprotestuj, prosím,´ prosila som Edwarda cez myšlienky.

Chcel ešte niečo povedať, ale nakoniec si to rozmyslel. ,Dobrý chlapec.´

„Carlisle?“ otočila sa Esme na neho.

„Charlie je dobrý človek. Chcel som mu pomôcť. Ale ak to bude niekomu prekážať,“ povedal Carlisle a čakal, či niekto na to niečo namietne.

„Som rada, že ju budem môcť spoznať. Už sa teším,“ povedala Rosalie a ´nenápadne´ na mňa žmurkla. Kým bola Bella v nemocnici, bola sa za ňou aj pozrieť, ale ako naschvál vtedy spala, alebo na začiatku bola ešte v bezvedomí. Spravila mi radosť.

„Som rada´, že budem mať v dome niekoho, o koho sa budem môcť starať,“ usmiala sa Esme a bolo na nej vidieť, že má skutočnú radosť.

***

„Ale pohni si,“ zakričala som na Bellu, keď vystupovala z môjho auta a utekala do izby, aby sa pobalila. Vydala som sa za ňou do domu a v kuchyni na stole som si všimla nejakú poštu. Bol tu nejaký balíček pre Bellu od nejakej Renée Dwyerovej a tak som jej to zobrala do auta. Isto si to bude chcieť pozrieť a u nás bude mať času dosť.

„Zobrala som ti poštu. Hádam ti to nevadí. Mala si tam nejaké balíček od nejakej Renée Dwyerovej,“ oznámila som jej, keď sme sedeli v aute na ceste k nám.

„To je moja mama. Zase museli s Philom cestovať a asi mi poslala nejaký suvenír,“ povedala mi, od koho to asi bude.

„Dala som to do kufra, tak ti to potom u nás vyberiem a môžeš si to pozrieť,“ usmiala som sa na ňu a ona sa len jemne pousmiala.

Poznala som ju len krátku dobu, ale videla som na nej, že ju niečo trápi. Nikdy sa naplno neusmiala. Keď sa aj usmiala, bol to hraný úsmev. Neusmievala sa a v jej očiach sa často leskli slzy. Mala som pocit, že sa každú chvíľu rozplače. Dúfala som, že počas pobytu u nás sa dozviem, čo sa s ňou stalo.

Tak ako som čakala, zaskočilo ju, keď som zabočila do lesa, ale po vysvetlení, že tam bývam, sa upokojila. Keď som zaparkovala pred naším domom, ústa sa jej otvorili a zaujato si premeriavala náš dom. Áno, musím povedať, že Esme sa prekonala.

Po krátkej zoznamovačke a ukážke domu som ju zaviedla do jej dočasnej izby. Emmett jej priniesol kufor a aj balíček, čo jej poslala mama.

Bez váhania sa naň vrhla a ja som si mlčky prisadla na posteľ. Otvorila ho a z balíčka vykuklo balenie vreckoviek a dva listy očíslovanie podľa poradia, ako ich má otvoriť. Otvorila prvý list a rýchlo ho prečítala. Sledovala som ju, ako položila list na posteľ a vybrala si z balíka vreckoviek jednu. Položila si ju na nohu a nesmelo sa pustila do druhého listu.

Keďže prvý list položila písmom nahor, svojím upírim zrakom som si ho dokázala prečítať.

´Edwardovi som sľúbila?´ Akému Edwardovi. Čo sa to tu deje? Kto je ten Edward?

Pozrela som sa na Bellu, ktorej teraz tiekli slzy po tvári a ako sa cez ne snažila dočítať druhý list. Sledovala som, Ako ho dočítala a prepadla do takzvaného tranzu. Pritisla si list k hrudi a plakala. Nechala si slzami zmáčať tvár a nevnímala okolie.

„Bella?“ oslovila som ju opatrne. Okrem toho, že sa na mňa pozrela, vôbec nereagovala.

„Deje sa niečo?“ opýtala som sa jej a ona mi bez slova podala druhý list.

Rýchlo som ho prečítala a neverila tomu, čo v ňom stálo. No po tom, čo som si ho prečítala asi trikrát, nemalo cenu čítať ho znovu. Kto je ten Edward? On jej daroval srdce? Ona bola chorá? Pripútaná na lôžku na prístrojoch?

Teraz som už chápala, prečo sa nesmiala. Z toho listu som pochopila, že Edward bol asi jej priateľ a to on jej daroval srdce. Ale z toho listu vyplýva, že ona to doteraz nevedela.

„Bella? Kto je ten Edward?“ opýtala som sa jej opatrne a dúfala, že mi povie niečo viac.

„Môj priateľ,“ povedala, ale potom akoby si niečo uvedomila a dodala: „Teda bývalý.“

Nemienila som ju viac trápiť. Sadla som pred ňu a objala som ju. Schúlila sa mi v náruči a plakala ďalej.

Po dvoch hodinách som to už nevydržala.

„Bella,“ šepla som.

„Hmmm,“ znela jej odpoveď. Keby to nebola taká napätá situácia, vyčítala by som jej to. Nenávidím také odpovede.

„Nemohla by si mi povedať, čo sa stalo? Nejako tomu nerozumiem. Teda, ak ti to nevadí,“ vyzvedala som a ona sa zhlboka nadýchla.

„Dobre. Tak...“ začala mi rozprávať je príbeh.

Rozprávala, ako raz bola so svojou kamarátkou v meste na nákupoch a keď si v obchode so spodnou bielizňou skúšala čierny, čipkovaný korzet, ako sa s Edwardom stretla prvýkrát.

Hovorila, ako sa vyšla jej kamarátke ukázať, no namiesto nej tam stál on. Vravela mi, ako sčervenela a nebola schopná pohybu. Opisovala mi, ako sa na ňu pozeral. Oči mal vraj vypúlené a nemohol z nej spustiť pohľad. Vtedy vraj nabehla jej kamarátka a strčila ju do kabínky. Bez váhania sa prezliekla a keď vyšla, uvidela ich v živej diskusii. Pozval ich na kávu a oni súhlasili. Zistili, že sú z jedného mesta a začali sa spolu stretávať. Nakoniec sa z toho vyvinul vážny vzťah.

Hovorila mi, ako jedného dňa omdlela, až ju museli zobrať do nemocnice. Tam zistili, že je chorá a odvtedy sa domov nedostala. Vravela mi, ako bol Edward pri nej každý deň. Nosil jej kvety. Slnečnice. A keď sa ho opýtala prečo, vysvetlil to tak, že on je tá slnečnica a ona je pre neho slnko. Ako sa vždy bude pozerať iba za ňou a keď mu zmizne z dohľadu, jeho život nebude mať cenu.

Opisovala mi, ako jej raz daroval retiazku s príveskom. Vtedy si siahla pod tričko a pevne ju zovrela v ruke. Potom sa dostala k tomu, ako za ňou prišiel doktor a oznámil jej, že pre ňu majú darcu. Ako tesne pred operáciou hovorila Edwardovi nech ju čaká a ako mu zmizol z tváre úsmev.

Počas celého rozprávania jej pomali tiekli slzy po tvári, ale keď sa je pustili potokom, začala mi hovoriť o jej prebudení. Ako sa zobudila a on nikde nebol. Nechal jej len list, kde jej hovoril, že už sa nikdy neuvidia. Vravela mi o tom, ako sa jej vtedy zrútil svet.

Keď mi podávala nejakú fotografiu, uvedomila som si, že aj ja vzlykám. Trasúcou rukou som si od nej zobrala fotografiu a keď som sa na ňu pozrela, oči mi išli vypadnúť z jamôk.

„Veď to je Edward,“ povedala som zaujato. Na fotke stál Edward s Bellou v objatí.

„Áno. Je to môj Edward,“ spresnila to.

„Ale vyzerá ako náš Edward,“ protirečila som jej. Vážne vyzeral ako náš Edward. Až na tie oči. Boli zelené a pleť nebola až taká biela. Ale to nemohol byť náš Edward.

Až teraz som pochopila jej reakciu na Edwarda. Isto v ňom videla toho svojho a nebolo to pre ňu vôbec ľahké. Chápala som jej reakcie, jej nútené úsmevy, jednoducho všetko.

„Mrzí ma to. Všetko,“ šepla som jej.

„Nie je to tvoja chyba,“ povedala mi a rozplakala sa naplno. Znovu som ju objala a jemne som ju kolísala zo strany na stranu, až kým mi v náruči nezaspala vyčerpaním. Opatrne som ju položila do postele a listy položila na nočný stolík. Prikryla som ju perinou a zišla som dole do obývačky.

Sedeli tam všetci a z ich pohľadu som vedela, že to všetko počuli.

7. kapitola :) 9. kapitola


Všetkým Ďakujem za komentáre pri minulej kapitole. :) Robia mi ohromnú radosť. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce od Edwarda 8. kapitola:

 1 2   Další »
18. Nesii
14.01.2012 [16:54]

NesiiRýchlo pokračovanie. Emoticon

17. CherryBella
12.01.2012 [20:34]

Honeeeem !! Dalšííí !!! Honeeeem !!! :D

16. viki
11.01.2012 [22:09]

Moc dobrá kapitola !

11.01.2012 [18:40]

SummerLiliÚplne úžasne napísané a vysvetlené Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , až na to, že ja som snáď úplne blbá a dementná, ale stále nechápem čo majú obaja Edwardovia spoločné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.01.2012 [18:01]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.01.2012 [18:00]

AliceCullenxD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Wau, nádhera. Nemám čo dodať, krása :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.01.2012 [17:45]

NikiLol Emoticon Emoticon

11.01.2012 [17:09]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon naozaj náááááááááááádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.01.2012 [16:44]

mima19974Náááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááádherné!!!!Úplne prekrásne!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. lied
11.01.2012 [16:13]

těším se na to jak budou reagovat ostatní na její vyprávění Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!