Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce a myseľ - 14. kapitola

Jack Huston - Noční vlak


Srdce a myseľ - 14. kapitolaEdward si prečíta list od Belly a ona sa vráti s Nathanielom a Alice do Ameriky. Pekné čítanie.

Edward:

„Myslím, že toto je pre teba,“ šepla Rose a ja som jej okamžite vytrhol obálku z ruky. Chcel som ju rýchlo otvoriť, ale musel som sa upokojiť, pretože by som ju roztrhol na márne kúsky. Bol som neskutočne zvedavý čo sa stalo, ako mi to vysvetlí a či sa jej  náhodou niečo nestalo. Uvoľnil som sa a pod drobnohľadom celej mojej rodiny som otvoril list.

 

Ahoj, Edward,

nebudem ti písať žiadny srdcervúci list, pretože ak si našiel tento list, musíš vedieť, čo sa stalo. Utiekla som s Nathanielom. Nepoviem ti prečo, pretože to nechce. Tento list ti píšem hlavne preto, aby som ti napísala, že Volturiovci ťa už nechali na pokoji, a preto ti už nemusím pomáhať. Ostaň so svojou rodinou a prosím, spomínaj na mňa v dobrom. Možno sa ešte niekedy stretneme, neviem. Vždy si mi pomohol a bol si mojím najlepším kamarátom. Mám ťa rada, ale iba ako priateľa. Prepáč, ale nikdy to nebolo, nie je a ani nebude viac. Už musím rýchlo dopísať, tak prosím, ešte pozdrav ostatných.

Bella

 

Zahodil som list a ostatní sa po ňom vrhli ako kŕdeľ supov. V sekunde ho mali prečítaný a Esme prišla za mnou a objala ma.

„Je mi to ľúto, zlatko,“ pípla.

„Ale je v tom aj dobrá správa. Volturiovci už po tebe nepôjdu, nemusíme sa skrývať,“ povedala Rosalie.

„Ale ona ma už nechce nikdy vidieť, odišla s Nathanielom, aj keď jej celý život len klamal,“ povedal som a zadržoval slzy, ktoré aj tak nikdy nepotečú, pretože som upír.

„Edward, aj keby tu bola, nič by si s tým nespravil, keď ťa nemilovala,“ ozval sa Carlisle.

„Ale ako? Ako sa dá niekoho milovať a po premene ho ignorovať? To aj ako človek lásku predstierala?“ zvýšil som hlas na svojho otca, ale okamžite som sa stiahol, pretože on za to nemohol.

„Edward, s tým sa musí vždy počítať, keď sa človek premieňa na upíra. Niektorí ľudia boli dobrosrdeční rodičia, a keď sa stali upírmi, boli z nich krvilačné monštrá, ktoré zabíjali vlastné deti bez mihnutia oka. Toto nie je práve najlepší príklad, ale musíš pochopiť, že ľudské city sa po premene menia. Možno vo väčšine nie, niektorí to ani nezaregistrujú, ale ako vidíš, Bella nie je týmto príkladom. Jednoducho sa za ten čas zmenila. Nie, nezmenila sa, zmenili sa len jej city k tebe a ty by si to mal akceptovať, Edward,“ vyhlásil Carlisle. V podstate som nevnímal čo hovorí, ale v tom, čo som počul, mal pravdu. Belline city sa zmenili a ja s tým nič nespravím. Musím ísť ďalej. Už žiadni Volturiovci. Nebudem znova ubližovať svojej rodine, stačí, že trpím ja.

„A prečo tu teda bola aj Alice?“ opýtal sa Emmett.

„Pravdepodobne sú s Nathanielom priatelia, keď ju Alice premenila, tak sa asi spoznali, neviem. Už to nechcem riešiť. Vrátime sa naspäť do Ameriky a budeme si žiť vlastný život,“ odpovedal som. Esme ma šťastne objala.

„Som rada, že ostaneš s nami aj po tom všetkom,“ šepla.

 

Bella:

Vylodili sme sa v New Yorku, kde sa Alice zvítala asi s Jasperom. Prechádzali sme pešo tmavou časťou Brooklynu, Alice a Jasper sa držali za ruky pred nami a romanticky si šeptali do ucha, zatiaľ čo ja s Nathanielom sme išli vedľa seba ako dvaja cudzí ľudia.

„Nemali by sme ísť rýchlejšie, keď utekáte pred Volturiovcami,“ prehovorila som.

„My pred nimi neutekáme, my ich práveže chceme stretnúť, Bella,“ oponovala mi Alice.

„Čože? Veď vás zabijú! Ja som si myslela, že som tu preto, aby som vám pomohla pred nimi utiecť, nie s nimi bojovať,“ rozčúlila som sa.

„Nezabijú nás, pretože máme teba. Teraz idem na lov,“ povedal spokojne Nath a ľudskou rýchlosťou sa rozbehol opačnou cestou.

„Čo? Ja s nimi nebudem bojovať! Nezomriem kvôli Nathovi! Ja som vedela, že mám ostať s Cullenovcami! Prečo som mu ja krava chcela pomáhať!“ nakričala som na Alice, zatiaľ čo Jasper na mňa zarazene pozeral.

„Bella, pokoj. Nikto nebude bojovať a nikto nezomrie. Preto tu máme teba. Aro taký talent nezabije a my budeme mať čas ho presvedčiť, aby Nathaniela nechal nažive. Najhoršie si ho vezme do gardy, ale tebe sa nič nestane,“ pokojne oznámila Alice.

„Ale čo ak bude chcieť do gardy mňa? Ja tam nepôjdem! Nech Natha pokojne aj zabije, ja tam nepôjdem!“ povedala som jej.

„Dobre, Bella, upokoj sa.“ Rozčuľovalo ma ako je nad vecou, akoby bola na práškoch. Rýchlo od nich musím vypadnúť – pomyslela som si.

 

My sme pred Volturiovcami utekali, ale musím povedať, že sme sa nemuseli tak ponáhľať. Čakali sme tu na nich už hodiny, zatiaľ čo Nath zabil tri prostitútky a stále nemal dosť, takže si znova odbehol.

„Koľko ešte?“ spýtala som sa.

„Neviem, nevidím to presne, ale myslím, že ešte hodinka alebo si možno myslia, že sme stále v Anglicku,“ vysvetlila mi Alice.

„To si nemyslím. Asi chcú byť len zbytočne dramatickí, keď vedia, že ich tu čakáme,“ povedal Jasper. To bolo po prvýkrát čo prehovoril.

„Prečo sa nechcete stretnúť so svojou rodinou?“ opýtala som sa ich.

„Bella, ty to nechápeš. Keď sme boli vo Forks, ty si bola niečo ako naša rodina, naša sestra. No, a keď sa teraz dozvedeli, že som ťa premenila, teda v podstate zabila tvoj ľudský život, neodpustia mi to. A Edward? Ten by vyvádzal ako malé decko. Ten ťa nechcel premeniť najviac zo všetkých. Nemôžeme sa tam vrátiť a vidieť ich pohľady plné opovrhnutia, Bella,“ odpovedala mi Alice.

„Ale veď Jasper nič nespravil, nie?“ podpichla som ho, aj keď som poznala odpoveď. Upíria láska. Nikdy by ju neopustil, ani keď po nej idú Volturiovci.

„Dobre, už som plný. Volturiovci stále nikde?“ opýtal sa Nath. Alice pokrútila hlavou, že nie. Ja som sa robila ako by tu nebol , pretože mu nemám čo povedať.

„Bella, nechceš sa ísť tiež najesť? Vidím, že si teraz na diéte,“ povedal Nath. Alice sa naňho len podráždene pozrela, ale ja som pokračovala vo svojom ignorovaní.

„Veď ty na mňa nebudeš nahnevaná navždy, keď nás Volturiovci pustia, odídeme spolu,“ oznámil Nath pyšne a ja som to už nemohla viac ignorovať.

„Čo prosím? Odídeme spolu? Tak možno vo sne,“ poznamenala som urazene.

„Bella, prestaň. Prečo si sa na mňa naštvala? Že som ti klamal? No to nie je také strašné. Bella, zažili sme spolu toho dosť na to, aby sme to len tak zahodili. A kam by si vlastne išla? Za Edwardom? Po tom liste, čo si mu nechala, sotva. Veď si mu doslova pľuvla do tváre a viem, že to, čo bolo medzi nami, nie je ešte zabudnuté,“ oznámil Nath hrdo. Chcela som mu niečo povedať, ale v podstate mal pravdu. Nebolo to zabudnuté. S Nathom som strávila viac než rok, to síce nie je veľa v upírskom živote, ale ja som ho milovala a to sa nedá zabudnúť len tak. No ja som vlastne na jednu lásku zabudla. Ostalo hrobové ticho a Volturiovci v nedohľadne, tak som sa chcela Alice opýtať na to, čo ma najviac zaujímalo.

„Alice? Môžem sa spýtať – milovala som Edwarda?“ vychrlila som to na ňu a ostatní ostali nemo civieť.

„Hm... Bella, to by si mala vedieť sama, ale keďže ty si na nič nepamätáš... Ja si myslím, že áno. Teda, je to len môj názor, ale je aj dosť možné, že si ho milovala len kvôli jeho upírskej kráse. Možno sa rozpamätáš, skús s fotkami, alebo...“ Alice sa zasekla a prudko sa aj s ostatnými postavila. Otočila som sa na smer, ktorým hľadeli a zbadala som postavy v čiernych plášťoch. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce a myseľ - 14. kapitola:

 1
06.07.2012 [21:45]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
06.07.2012 [19:46]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
06.07.2012 [19:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!