Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce a myseľ - 13. kapitola

the host stills


Srdce a myseľ - 13. kapitolaViem, že táto kapitolka prišla trochu neskoršie, ale predsa. Bella ide na lov a nebola by to ona, keby niekoho nestretla. Prajem pekné čítanie.

Bella:

Už bol za nami týždeň strávený v Londýne. Bolo to tu krásne, ale keďže tu bolo priveľmi ľudí, tak som ešte nechodievala von na dlhšie prechádzky. Loviť sme chodili do neďalekého lesa za mestom. Dnes som išla sama, pretože všetci boli zaneprázdnení výberom ďalšej destinácie, aby nás Volturiovci nenašli. Mne to bolo jedno, hlavne nech sú tam aspoň nejaké srnky.

Edward to nedával príliš najavo, ale všimla som si, že sa s tým výberom ponáhľa, aby nás nenašla jeho sestra, keďže ona vidí budúcnosť a pravdepodobne vie, kde sme. Teda, podľa mňa hlavne kvôli Nathanielovi. Bola som síce zvedavá, prečo so mnou chcú hovoriť, ale zároveň som Natha už nechcela vidieť. V lese nebol veľký výber zvery, ale dalo sa to vydržať. Ulovila som pár srniek, zložila ich mŕtve telá na zem a znetvorila ich, aby niekomu ani len nenapadlo, že ich mohol zabiť upír.

Už som sa vracala naspäť a videla som svetlá mesta, keď za mnou niečo zašuchotalo. Inokedy by som si povedala, že je to len nejaké zviera, ale toto bol človek, nie, nebol to človek, ale upír... a mne známy upír. Prudko som sa otočila a vrazila som mu celou silou do hrude a on vyskočil niekoľko metrov odo mňa. Chcela som utiecť, aby ma nestihol osloviť, ale bohužiaľ bol rýchlejší.

„Bella, počkaj! Musíme sa porozprávať!“ zakričal Nath.

„Chvíľu nás počúvaj, Bella,“ oslovila ma druhá upírka, ktorá sa teraz objavila. Teda myslím, že sa volá Alice.

„Čo tu robíte? Myslíš si, že sem prídeš a ja sa ti hodím okolo krku? To si na omyle! Ja mám vlastné problémy,“ vykríkla som naňho.

„Bella, preto sme tu aj my. Potrebujeme od teba pomoc. Prosím, neotáčaj sa mi chrbtom a spomeň si, ako som ti pomohol ja, keď si bola novorodená,“ šepol. Mal pravdu. Bola som jeho dlžníčkou. Nebyť jeho povraždila by som polovicu štátu.

„Poď za nami. Nechcem, aby ma našla moja rodina. Pre nich, teda hlavne pre Edwarda, som teraz vyvrheľ,“ povedala a rozbehla sa hlbšie do lesa a ja za ňou. Nathaniel išiel za mnou akoby ma chcel sledovať či náhodou neutečiem.

 

Zastavili sme sa pri malej skalke na najvyššom vrchole lesa.

„Neviem na čo je toto skrývanie. Keby ma Cullenovci hľadali, nájdu ma aj tu,“ povedala som im s veľkou dávkou sarkazmu. Alice mi ukázala, že si mám sadnúť.

„Bude to dlhý príbeh,“ oznámila mi.

„Ja postojím, neudržím dlho pozornosť,“ povedala som jej drzo a k tomu sa ešte usmiala. Alice vyzerala akoby jej to vôbec nevadilo a bola na toto správanie pripravená, veď vidí budúcnosť – povedala som si. Za to Nathaniel, ktorý sedel na zemi, vyzeral, akoby pri tom veľmi trpel. Dobre vedel, že pre mňa je mŕtvy.

„Bella, keď sa Edward s tebou rozišiel,“ všimla si ako som pri tom stuhla, pretože toto nebola moja obľúbená téma, „videla som, ako skáčeš z útesu, tak som ti automaticky išla na pomoc, ale keď som dorazila, našla som ťa len ako sa ponáraš do mora so slabo bijúcim srdcom. Vedela som, že ťa nezachránim, pretože by si to do nemocnice nevydržala, tak som urobila to, čo by každá dobrá priateľka urobila. Vzala som ti zápästie a s veľkým ovládaním som ťa premenila. Pretože sme boli na území vlkov, rýchlo som ťa vzala a utekala do Seattlu, kde som sa behom tých troch dní, keď si sa premieňala, zoznámila s Nathanielom. Keďže bol veľmi osamelý a ja som ťa nemohla vziať domov, pretože by ma všetci zabili sa to, že som ťa premenila, tak som ťa nechala s Nathom, s tým, že sa o teba postará. Doma som povedala, že som ťa videla ako skáčeš, ale že som ti už nemohla pomôcť, a že si zomrela. Povedala som im aj to, že som videla tvoje mŕtve telo na pohrebe, aby si nezisťovali viac. Keď sa to dozvedel Edward, odišiel za Volturiovcami. Mňa to nesmierne mrzelo a cítila som za to vinu, preto som aj s Jasperom odišla, aby som im to ešte nepovedala. Ale ako vidíš, oni si to zistili sami,“ dokončila a ja som na ňu ostala nemo hľadieť. Stále mi ale nebolo všetko jasné.

„Dobre, chápem, prečo si ma premenila, kto si a ako som sa zoznámila s Nathenielom, ale čo odo mňa teda, do pekla, chcete?“ opýtala som sa ich.

„Bella, potrebujeme ťa, pretože po nás idú Volturiovci!“ povedal Nathaniel zúfalo. Pokrútila som hlavou.

„Po vás? Ale prečo?“ znova som sa ich opýtala zmätene.

„Nie tak po nás, iba po mne, ale Alice mi prišla na pomoc, ale nechce o ňu žiadať svoju rodinu, tak sme prišli aspoň za tebou, pretože nám to dlžíš. Bez Alice by si ani nežila. Bella, oni prišli na to, kto vraždil v Seattli a ešte... po tom, čo si odišla za Edwardom, som v tom pokračoval... a vo väčšom,“ odpovedal mi. Ja som naňho vyvalila oči.

„Čo si zošalel? Veď oni ťa zabijú!“ kričala som naňho zúrivo.

„Bella, keď ja som bol na seba strašne naštvaný, že som ťa nechal odísť, že som nemohol prestať loviť. No a potom za mnou prišla Alice a povedala mi, že videla, že idú po mne, tak sme rýchlo utiekli. Bella, pomôžeš nám?“ opýtal sa ma utrápene.

„Ale... Nath, oni idú aj po nás, pretože Edward od nich odišiel. A prepáč, ja radšej pomôžem jemu,“ odpovedala som mu.

„Ale oni už po ňom dávno nejdú. Nemyslíš si, že by vás už dávno našli? A možno po ňom neskôr pôjdu, ale teraz nie je dôležitý. Musia zabiť Nathaniela, aby všetkým dokázali, že s Volturiovcami sa nemôže zahrávať, tak ani s ich zákonmi,“ povedala mi. Doteraz som nad tým nerozmýšľala, ale keď teda nejdú po Edwardovi... ale nemôžem odísť len tak. Musím im dať nejako vedieť. Ale aj nie som ešte rozhodnutá... Nath mi dosť ublížil a Edwardovi dlžím aspoň to, že mu poviem, že ho Volturiovci nechali. Pozrela som sa na Natheniela a ten mal v očiach bolestný výraz obesenca.

„Bella, prosím...“

 

Edward:

Bella už bola na love viac ako päť hodín, a to bolo zvláštne. Ona bola z tých rýchlejších a nedočkavých, preto bývala tak skoro doma. Vedel som, že ju nemám nechávať ísť samú. Čakal som na ňu v našej izbe aj s ostatnými, zatiaľ čo oni si bezstarostne pozerali televíziu alebo čítali knihu, ja som ju nedočkavo čakal pri okne. Možno zablúdila. Blbosť! Upíri nikdy nezablúdia.

„Carlisle, nemyslíš, že je Bella na love už nejako dlho?“ opýtal som sa ho a dúfal, že mi povie nejakú hovadinu, ktorou ma upokojí.

„Máš pravdu, už bude svitať a jej stále nikde. Mali by sme ju ísť pozrieť,“ povedal Carlisle záhadne, akoby si myslel to, čo aj ja a ostatní v tejto miestnosti.

„Podľa mňa od Edwarda zdrhla,“ zasmial sa Emmett, ale všetkým ostal v tvárach kamenný výraz, pretože vedeli, ako mi táto veta ubližuje, aj keď si myslím to isté.

„Emmett, prestaň!“ pokarhala ho Rosalie a konečne to došlo aj jemu.

„Prepáč,“ povedal kajúcne.

„Idem von za ňou. Možno sa niečo stalo a ona potrebuje pomoc,“ oznámil som im a vyšiel z izby. Z myslí ostatných som vedel, čo si myslia, ale aj tak vyšli za mnou hrali so mnou toto divadielko.

 

Prešli sme les a ucítili jej vôňu. Ale bohužiaľ nielen jej, ale aj niekoho cudzieho.

„Alice...“ šepla Esme a kútikmi úst sa usmiala. Mne nebolo veselo, pretože som automaticky zistil, koho je tá druhá vôňa.

„Nathaniel...“ doplnil som ju.

„Určite odišla s nimi,“ povedal Carlisle.

„Ale prečo? Čo od nej chcú?“ opýtal som sa do vetra.

„Ty tu čítaš myšlienky,“ zavtipkoval Emmett a ja som sa naňho pozrel s úplnou vážnosťou a okamžite sklapol.

„Prečo by odchádzala, keď vie, že od nej potrebujem pomoc,“ povedal som.

„Edward?“ oslovila ma Rose. „Myslím, že toto je pre teba,“ šepla a ukázala na obálku s mojím menom. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce a myseľ - 13. kapitola:

 1
05.07.2012 [22:19]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!