Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Splněná přání - Kapitola 19.

Abduction


Splněná přání - Kapitola 19. Díleček výhradně 15+ !!! ;-) Pokusila jsem se o pohled Edwarda i Belly :-) snad se bude líbit. Já měla s tímto dílkem strašný problémy. Psala jsem ho několik hodin a nejsem si jistá, že by to bylo ono. Těším se na komentáře :-D

 

Edward:

Běžel jsem lesem, nemohl jsem se dočkat, až ji budu držet zase v náruči. Nesmím na ni ale spěchat. Vyrovnaně jsem dýchal. Už jsem cítil letmo její vůni. Blížil jsem se k paloučku. Měsíc ještě nebyl na vrcholu. Nebylo pozdě. Vběhl jsem na plácek mezi lesy. Ve srubu se svítilo. Zastavil jsem se na kraji lesa a pozoroval pohybující se stíny v okně. Byla tam ještě s Alice. Akorát se loučily. Nechal jsem sestru vyjít ze dveří, letmo se na mě podívala. Poslala mi v mysli nestydatou myšlenku. I z té dálky jsem zahlídl její mrknutí jedním okem a zmizela v lese. Nechtěl jsem Bellu nechávat dlouho samotnou. Vyrazil jsem upíří rychlostí ke dveřím. Otevřel jsem je a vešel. Bella stála zády ke mně. Když se však dveře s tichým zacvaknutím zavřeli, polekaně se otočila ke mně.

 

Byla krásná, srdce jí poplašeně bušilo z polekání. Když mě spatřila, lehce se zastavilo. Asi tak jako by se zastavilo moje, kdyby tlouklo. Byla tak něžná. Její vůně lučních květů byla tak něžná, ale při tom silná, omamující. I přes celou místnost jsem cítil vůni jejich vlasů. Ohlušující a výraznou malinovou vůni. Kdybych zavřel oči, dokázal bych si představit louku plnou kvítí a v okrajích lesa malinové keře. Měla krásné šaty. Tmavě modré. Věděla, že ji na ni zbožňuju. Její bledá pokožka působila tak jemně. Zadržel jsem dech, i když jsem celou noc a celý den lovil. Nebyl jsem si jist sám sebou. Vlastně co se týkalo mojí žízně, věděl jsem, že se nic nestane. Bál jsem se, že si ji vezmu hned a tady a s mojí touhou po krvi to nebude mít nic společného.

Šaty jí krásně zdůrazňovaly ženské křivky. Prohlédl jsem si její tělo a musel jsem hlasitě polknout vzrušení. Ruce si držela kolem těla. Její pokožka byla pokrytá husí kůží. Nejspíš jí byla zima. V tom jsem si uvědomil, že stále stojím jako přikovaný železnými okovy. Pomalu jsem přistoupil k ní. Usmál jsem se na ni. Rychle mi ho oplatila tím nejkrásnějším úsměvem. Za celou existenci jsem neviděl tak krásný úsměv. Lehce si skousla ret a já jí toužil políbit, ale řekl jsem si, že na to půjdu opatrně.

„Moc ti to sluší,“ nejradši bych se jí uklonil jako za starých časů. Byla jako princezna.

„Děkuji,“ odpověděla a do tváří se jí nahrnula krev.

Přistoupil jsem k ní blíž. Opatrně jsem si ji přivinul do náručí. Snažil jsem se být něžný, nerad bych jí ublížil. Snažil jsem se zachovat klid a nenechat propuknout moji touhu. Prsty jsem nadzvedl její bradu a lehce ji políbil na rty. Její srdce se roztlouklo rychleji.

Bylo to tak sladké vnímat její pocity a vnímat její reakce na mě. Lichotilo mi to. Škoda, že jí nemohu ukázat, co ona dělá s mnou.

 

„Rozdělám oheň,“ zašeptal jsem. Pustil jsem jí ze svého náručí. Nechtělo se mi, ale pokud ji chci držet po celou noc při svém těle, musí jí být teplo.

Přiklekl jsem ke krbu, naskládal připravené dřěvo a pomocí stříbrného zapalovače rozdělal oheň. Čekal jsem, až se rozhoří a pak přiložil další dvě polínka. Bella mě pozorovala. Cítil jsem její pohled v zádech. Usmál jsem se do ohně a přestavoval si její obličej, její tělo. Vytrhl mě z toho dotek její dlaně na mém rameni. Cítil jsem se jako by mi dala elektrickou ránu. I ona to cítila. Rychle ucukla, jakoby se popálila. Instinktivně jsem ji chytil za paži. Zabodla do mě svůj roztoužený pohled. Její krásné tmavé oči měli rozšířené zorničky a já cítil jako by mě pálili na kůži.

 

Pohlédla mi zkoumavě do očí, pohladila druhou dlaní po tváři. Zavřel jsem oči a přitiskl svoji tvář do její ruky. Oddával jsem se jí. Oddával jsem se její hřejivé dlani.

„Už máš oči skoro zlaté,“ řekla něžně. Uslyšel jsem v jejím hlase radost.

Lehce jsem přikývl, nechtěl jsem tu chvíli kazit slovy.

Přisedla jsi vedle mě. Pohodlně se usadila do velkých naducaných polštářů. Znovu se začervenala a radši se vyhnula mému pohledu. Hleděla do hrozivých plamenů, které olizovaly jednotlivá polena. Já nespouštěl oči z jejího obličeje. Pohledem jsem klouzal po jejích křivkách.

 

Seděli jsme tiše, ale cítil jsem jak je ta chvíle zvláštní. Cítil jsem kolem nás napětí. Opatrně jsem se nadechl a nechal její omamující vůni projít, přes bolavý krk. Nic zvláštního se nestalo. Ujistil jsem se tak, že jí nehrozí žádné nebezpečí. Vytrhla svoji dlaň z mojí a natáhla se pro další polínko. Naskytl se mi tak pohled na její nahou šíji a krásné vlasy, které se jí vlnili po zádech. Znovu jsem raději zadržel dech. Ale to nepomohlo. Ovládla mě moje touha. Nehleděl jsem na ní, jako na kořist, ale i tak jsem cítil lovce ve svém těle. Cítil jsem obyčejného muže, který se prodírá přes démona a touží po ní.

 

Lehce vhodila další kus dřeva do ohně a já se přestal ovládat. Přitáhl jsem si její tělo ke svému. Posadil jsem si ji před sebe. Zatajila dech, ale neprotestovala. Odhrnul jsem jí vlasy na stranu, abych měl více prostoru. Zachvěla se. Políbil jsem jí na šíji a něžně pokračoval. Trochu sklonila hlavu a naskytlo se mi více místa. Rukou, kterou jsem nedržel její kadeře, jsem jí objal kolem pasu a přitiskl si ji blíž. Zasténala a já cítil, jak se jí rozlévá po celém těle vlna sladké krve. Nevábila mě. Pouze ve mně vyvolávala větší vzrušení. Jako by to bylo málo.

 

Pustil jsem její vlasy a rozvázal mašli na jejích bedrech. Nechtěl jsem pospíchat, ale nechtěl jsem i otálet. Nezvládl bych déle čekat na její tělo.

 

Nekladla odpor, právě na opak, cítil jsem z jejích výdechů souhlas. Nic neříkala, byla jako omámená a já také. Pohladil jsem ji po zádech a ona se znovu zachvěla.

 

Vstala, otočila se ke mně čelem. Vzala okraje svých šatů a přetáhla si je přes hlavu. Jakoby se mi zpomalily reflexy. Už jsem ji neviděl jako slabou dívku, ale jako divokou vyspělou ženu. Zalapal jsem po dechu. Sledoval pomalý let jejích šatů. Klečela přede mnou. Čekala na moji reakci, ale já se nemohl ani pohnout. Bál jsem se. Bál jsem se, že moje pohyby budou moc rychlé nebo tvrdé. Pohledem jsem se zastavil na krásném krajkovém prádle. Nenechala mě dlouho ji pozorovat. Prsty mi zapletla do vlasů a vášnivě si mě přitáhla.

 

Vpila se mi do rtů a já neodolal. Hladově jsem ji líbal. Nevěděl jsem jak přestat. Obklíčil jsem její tělo svými pažemi a přitiskl jsem ji na svoje tělo. Moje ústa obkroužila jazykem a pomalu ho vsunula dovnitř. I když mi to její ústa moc nedovolovala, nadechl jsem se a vdechl jsem její výdech. Zaplavila mě vlna nevědomí. Jako bych ztrácel kontrolu nad svým tělem. Jako bych ztrácel sílu. Cítil jsem, že nevynaložila žádné velké úsilí a položila mě do polštářů. Položila se na mě a pořád hladově hltala moje rty. Ruce jsem posunul z jejího pasu na krásný kulatý zadeček. Opatrně jsem ho stiskl a ona mi zasténala do úst. Lekl jsem se, že jsem jí ublížil. Mně se to zdálo, jako bych ji pohladil, ale třeba byl ten dotek mnohem tvrdší.

 

Opustila moje rty a pokračovala na krku. Byla jako divoká šelma co se snaží polapit svou kořist. Byla tak sexy. Já jsem byl její kořistí. Jejím otrokem.

 

Slyšel jsem sám sebe, jak slastně vrčím. Okusovala moji tvrdou kůži a motýlími polibky mě laskala, co jí můj svetr dovoloval. Otočil jsem hlavu na stranu, abych ji udělal víc místa. Pohlédl jsem na svoji dlaň, co svírá jeden z hedvábných polštářů. Moje klouby zbělaly a já očekával, že vzrušením trhnu rukou a zničím tu hedvábnou látku.

V tom moji dlaň pohladila její něžná ručka a moje tvrdá pěst povolila. Nechápal jsem, co se stalo. Ale jakoby moje tělo reagovalo na její mnohem snadněji, než jsem myslel. Měla mne v moci.

 

Nechtěl jsem být pozadu. Obrátil jsem ji pod svoje tělo. Sundal jsem si černý svetr a přilehl jsem vedle ní. Její ručka se dotkla mé hrudě. Její dotek tak příjemně hřál, ale i tak jsem se zachvěl. Usmála se na mě. Znovu si mě přitáhla na ústa. Její ústa byla sladká, ale já chtěl ochutnat celé její tělo. Políbil jsem jí na pulzujícím místě, na jejím krčku. Jak snadné by bylo prokousnout to místo a zaplnit svoje tělo její vůní.

 

Moje mysl mě vylekala. Zadržel jsem dech a radši jsem se přemístil níž. Políbil jsem krajku, která zakrývala její prsa. Dlaní jsem je něžně pohladil. Bella se prohnula a vzrušeně vydechla. Zabloudil jsem prsty za její záda a rozepl jsem ji prádelko. Laskal jsem její pevná ňadra a poslouchal její pravidelný tlukot. Občas přitiskla svoje tělo blíž k mému, ale celkově se mi oddala. Olizoval jsem její bradavky a opatrně je okusoval. Sténala moje jméno. Vdechl jsem pořádně její vůni a zaplavila celou moji mysl. Nechtěl jsem nikam spěchat. Chtěl jsem si užívat její tělo. Měli jsme na to celou noc. Chtěl jsem jí hýčkat.

 

Podložil jsem si hlavu a druhou dlaní jí hladil. Něžně a jemně jsem kroužil po její pokožce. Její dýchání se zpomalilo. Koukala mi do očí. Hladil jsem jí po bříšku a po ztvrdlých hrbolcích. Pohled mi zabloudil na poslední látku, která ji zakrývala. Srdíčko jí poskočilo. Určitě věděla, na co myslím. Škoda, že já nevěděl, co by chtěla ona. Bylo takové ticho. Poslouchal jsem její srdce, ohlušovalo mě. To ano, ale bylo to jako hudba. Hudba života. Nic tak krásného by nedokázal složit ani ten nejlepší skladatel.

 

Zavřela oči a vypadala, jakoby usínala. Ale nespala. Odpočívala. Vnímala moje doteky jako já její. Hladila mě ve vlasech a šimrala po zátylku.

 

Bella:

Ležela jsem u krbu na polštářích. Jen v kalhotkách, ale nestyděla jsem se. Bylo mi krásně. Edward byl vedle mě. Hladil mě po bříšku a po ztvrdlých bradavkách. Nechápala jsem, na co čeká. Chtěla jsem, aby mě pomiloval, chtěla jsem být jeho. Neříkám, že tohle něžné mazlení nebylo hezké, ale já byla tak vzrušená, že jsem měla pocit, že každou chvilku vybuchnu. Hladila jsem ho ve vlasech a viděla jsem na jeho často zavírajících skoro tmavých očích, že se mu to líbí. Užíval si tu chvíli. Třeba i on po mě touží, ale čeká na moje svolení. Gentleman jako vždy. Vždy se omlouval za svoje chování. Budu mu muset ukázat, že jeho divoká povaha mi nevadí.

 

Nadzvedla jsem se a přisála jsem svoje rty na jeho hruď. Krásně voněl.  Pusinkovala jsem ho něžně, ale naléhavě. Putovala jsem po jeho těle a postupovala jsem níž. Rukama jsem se zastavila na zapínání jeho šedých džín. Ztuhl. Asi nečekal, že převezmu iniciativu. Prsty se mi klepaly, ale podařilo se mi jeho kalhoty uvolnit. Nezdržovala jsem se u jeho pasu moc dlouho. Vrátila jsem se znovu k jeho hrudi a jeho klíční kosti, kterou jsem zasypávala polibky. Jeho ruce si mě tiskli k sobě. Hladil mě po zádech. Po zadečku. Opatrně ho svíral ve svých dlaních. Přemístila jsem se výš a něžně jsem okusovala jeho ušní lalůček. Prsy jsem mu přitiskla k hrudi a svoje boky jsem přitlačila k jeho.

 

Jeho ruce jakoby ztratili kontrolu. Hladil mě vášnivě a hladově. Jeho ledové prsty přejeli po modré krajce a zabloudili mezi moje stehna. Opatrně mě pohladil, ale moje tělo si dělalo samo, co chtělo. Přitlačila jsem se na jeho prsty a toužila jsem, aby nezůstal jen při letmých dotecích. Chtěla jsem ho cítit v sobě. Ve svém vlhkém nitru. Znovu mě pohladil. Chtěla jsem mu vycházet vstříc. Zasténala jsem jeho jméno a poprosila jsem poníženě. Kdyby to neudělal on, udělala bych to snad já. Roztrhl látku a vklouzl do mého vstřícného místa prsty.

 

Přestala jsem se soustředit na polibky, které jsem mu věnovala. Oblouzněně jsem zaklonila hlavu a přijímala jeho pohyby. Zacítila jsem zachvění ve svém podbřišku. Stahy v mém těle se začaly zrychlovat. Můj dech se zrychlil na maximum. Propouštěla jsem jen svoje sténání a vzdychy. Nevnímala jsem ani jeho zrychlený dech.

 

Moje tělo se naposledy stáhlo. Zasténala jsem. Jeho prsty se vymanili z mého nitra. Vtiskl mi polibek do vlasů a já se k němu přitulila blíž. Uvolnil se. Nechtěla jsem odpočívat. Potřebovala jsem ho víc. Nejdříve jsem se vydýchala a pak jsem pokračovala v hýčkání jeho těla. Zachvěl se. Hlasitě vydechl moje jméno. S takovou láskou a touhou. Jeho hlas zhrubl.

 

Vzal mě do náručí a nesl mě do ložnice. Položil mě do velké postele. Vysvlékl se. Radši jsem si ho moc neprohlížela. Věděla jsem jistě, že bych nebyla schopná se na nic soustředit. Skousla jsem si rty a čekala na jeho dotek.

 

Přilehl si na mě. Opatrně jako vždy. Věděla jsem, že teď, už není nic, co by nám překáželo. Nejprve mě pohladil po vlasech. Políbil mě a pak mě lechtivými pohyby přitahoval blíž ke svému tělu.

„Miluji tě,“ zašeptala jsem. Byla jsem tak šťastná. Cítila jsem, jak mě pálí oči a derou se na povrch slzy štěstí.

„Miluji tě“ oplatil mi. Zašeptal mi to do ouška a já musela zavřít oči, abych unesla sílu těch slov. Přeci jen, se jedna slzička prodrala skrz moje víčka. Přitáhla jsem si ho na ústa a vášnivě se do něho vpíjela. Cítila jsem, jak se jeho tělo pohybuje. Jak mě něžně hladí po stehně. Nemohla jsem se dočkat, až do mě pronikne.

 

Roztáhl moje kolena od sebe. Přitiskl se na mě a bez toho, aby se přestal věnovat mému tělu, do mě vnikl. Byl neuvěřitelně něžný, soustředěný. Při prvním doteku jsem se prohnula a hlasitě jsem vzdychla. Jeho vzrušení přitvrdilo. Poznala jsem to podle jeho dlaní, kterými přidržoval moje boky, které mu vycházeli vstříc. Na jeho těle hráli všechny svaly. Oči měl upřené do těch mých.

 

Chtěla jsem, aby si mě bral rychleji. Pokusila jsem se zrychlit tempo, ale zarážela jsem se o jeho paže, na mých bocích. Po mém zoufalém zasténání nejspíš pochopil. Přitiskl se blíž a zrychlil svoje přirážení. Byli jsme jedno tělo. Jedno tělo, které by se obětovalo pro toho druhého. Milovali jsme se tak jako nikdo jiný na světě.

 

Jeho paže ztuhly a začal vynechávat polibky, aby mohl hlasitě dýchat. Nestíhala jsem vydechovat a nadechovat. Zalykala jsem se nedostatkem kyslíku, ale sama jsem žádný vzduch nepotřebovala. Vše co jsem chtěla, jsem měla. Hladila jsem ho po ramenech. Vnímala jsem jeho jemnou pokožku. Tu zvláštní strukturu. Vrývala jsem si do paměti každý pohyb, jako by to bylo životně důležité.

 

Otevřela jsem oči a jeho pohled se do mě vpíjel. Jeho krásné oči, tmavé touhou a vášní, kterou mi dokazoval každých výdechem a vyřčením mého jména. Nadzvedl si moje tělo a naposledy tvrdě přirazil. Zavřel oči a jako divoké zvíře zavrčel. Uvěznil mě ve svém náručí ještě pevněji. Zachvěl se a ještě jednou se ve mně pohnul. To bylo odjištění pro můj výbuch. Znovu jsem pocítila chvění v mém těle, ale intenzivnější. Slyšela jsem tlukot svého srdce jako zvučný gong. Pohybovala jsem se na něm. Byla jsem jako otrok touhy. Vnímala jsem, jak v celém mém těle křičí extáze a zasténala jsem s úlevou jeho jméno. Naposledy jsem se stáhla a pak jsem uvolněně padla do polštářů.

Byla jsem tak moc unavená, ale přitom jsem cítila velký příval energie a úlevu. Vyklouzl ze mě a položil se vedle mě. Políbil mě do vlasů, přikryl mě. Objal mě pažemi a broukal moji ukolébavku. Tak dlouho jsem ji neslyšela. Chtěla jsem mu poděkovat, za tak úžasný zážitek, ale nedokázala jsem otevřít ani oči, natož ústa, abych své díky vyslovila. Usínala jsem a naplňovalo to, mé tělo úlevou. Každý sval v mém těle povolil. Byla jsem jako hadrová panenka.

 

« Kapitola 18. ♥ Kapitola 20.»

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splněná přání - Kapitola 19. :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!