Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak ze záhrobí 2. kapitola

2.Seiren-End


Přízrak ze záhrobí 2. kapitolaPrvní kapitola byla jen takový úvod, ale v této kapitole se už setkáme s našimi oblíbenými Cullenovými. Jak toto setkání dopadne? A co Bellin sen?

Přízrak ze záhrobí 2. kapitola

Byla jsem na květinové louce, ale nebyla jsem sama. Byla tam se mnou dívka, moje přesná kopie. Měla dlouhé vlasy, ale o kousek kratší, a bledou pleť. Šla ke mně a zastavila se kousek ode mne.

 

„Jsi stejná jako já a to je dobře,“ řekla tyto slova, kterým jsem nerozuměla, a posadila se ke mně, „potřebuji tvoji pomoc.“

 

Já tomu vůbec nerozuměla. Komu mám pomoct a jak? Tyto otázky se mi honily hlavou.

 

„Já vám nerozumím,“ řekla jsem a nechápavě jsem na ni hleděla.

 

„Bello, sama brzy pochopíš, ale trochu ti to objasním. Musíš dokončit něco, co já jsem za svůj život nedokázala,“ řekla ta dívka a hleděla na mě se zvláštním jiskřením v očích.

 

Dívka si ke mně přisedla blíže, protáhla se a začala vyprávět.

 

„Bello, brzy poznáš jednu rodinu, která mi kdysi byla velmi blízká a stále k ní chovám stejnou náklonnost jako kdysi. Je to dávno, co jsem se zamilovala do jednoho krásného muže, jmenoval se Edward Cullen. Byl dokonalý, nádherný a milý, ale stalo se to, co nám osud předurčil. Je to na dlouhé vyprávění, takže to zkrátíme. Prostě ode mne odešel a já si potom vzala mého přítele Jacoba. Mohu ti říct, že jsem ho nikdy nemilovala, v mém srdci bylo místo jen pro Edwarda. V šedesáti devíti letech jsem zemřela a jsou to zítra dva roky. Nelekej se mě, jsem duch, ale musím ti říct vše, co potřebuješ vědět. Edward nebyl tak obyčejný člověk, byl něco víc. On byl upír i jeho rodina,“ řekla a já strnula. Upíři neexistují, toto je určitě výplod mé bujné fantazie.

 

„To není možné,“ vydala jsem ze sebe.

 

„Bello, vše je možné, ale oni ti nic neudělají, protože jsou vegetariáni. Edward mi též nikdy nic neudělal. A tato rodina je zrovna v tomto městečku, kde jsi ty, a tvým posláním, které jsem nedokázala splnit já, bude, že se pokusíš učinit Edwarda a jeho rodinu šťastnými. Nemusíš to dělat, ale jak tě znám, nedáš se dlouho přemlouvat a myslím, že až uvidíš Edwarda, tak ti to půjde samo, jen nikdy nedej najevo, že víš, co jsou zač!“

 

„Ale já nevím jak,“ zašeptala jsem, ale dívka mě opět zadržela.

 

„Bello, zítra ti odpovím na více tvých otázek, ale teď se musíme rozloučit,“ řekla a v tu chvíli byla pryč.

 

Vyskočila jsem do sedu, celá zpocená. Natáhla jsem se na vypínač u lampičky na nočním stolku, ale to bych nebyla já, abych nespadla z postele.

 

„Au,“ zaskřehotala jsem a mnula jsem si čelo, do kterého jsem to napasovala.

 

Sebrala jsem se ze země a šla do koupelny, protože hodiny ukazovaly 6:30, tudíž nejvyšší čas na vstávání.

 

Celou dobu jsem nepomyslela na ten divný sen, až když jsem si čistila zuby, tak mi začalo šrotovat v hlavičce, co to mělo znamenat? To je výplod mé bujné fantazie. Žádný Edward, ani Cullenovi, ani Jacob neexistují! Ale ten tichounký hlásek v mé hlavě mi šeptal pravý opak.

Už jsem se tím více nezabývala a šla se převléct a připravit na nejhorší věc na světě – na školu.

 

Edward

 

„Edwarde Cullene, okamžitě vylez ze svého pokoje a pojď do školy,“ křičela a bouchala do dveří moje malá sestra Alice.

 

Ale já nikam nepůjdu, dnes jsou to dva roky, co umřela moje láska, moje jediná láska v mé ubohé existenci. Kdybych ji tehdy neopustil. Proč jsem to udělal? Jedině, co mě může těšit, je, že žila šťastný lidský život.

 

„Nikam nejdu, Alice,“ křikl jsem.

 

„Edwarde, když se takhle budeš stále zavírat, tak se nikam nedostaneš!“

 

„Alice, a co když se nikam dostat nechci?“ řekl jsem a přemýšlel o tom, že bych mohl navštívit Volterru…

 

„Na to zapomeň! Nikam nepůjdeš a vylez a okamžitě oblíkat,“ ječela na mě Alice přes dveře.

 

„Nech ho a pojď, nebo zmeškáme školu,“ odlákal ji Jasper.

 

Mohu mu poděkovat, protože za to může on, že jsem musel od Belly odejít, ale nejvíc za to mohu já. Musím si to přiznat. Neměl jsem Belle zkřížit ani jeden jediný krok. Svírám v ruce její fotku, a kdybych mohl, byla by celá zaslzená, ale já jsem upír a ti nemohou brečet.

 

„Zlato, nechceš si promluvit?“ ptala se mě přes dveře moje matka Esmé.

 

„Esmé, nech mě prosím,“ vzlykal jsem schoulený na podlaze. Neměl jsem náladu na tlachání.

 

„Dobře, synu, potom prosím přijď za mnou dolů,“ řekla smutným hlasem Esmé.

 

„Chudáček můj malý, co já bych jen pro něj mohla udělat?“ myslela si Esmé, ale já už pomalu myšlenky ostatních nevnímal.

 

Zavřel jsem oči a představoval jsem si mě s Bellou na naší květinové louce jako poprvé, když jsem jí ji poprvé ukázal. Tančila mezi květinami, které byly krásné, ale na její krásu neměly. Ztratil jsem se v této nejkrásnější vzpomínce mé existence.

________________________________________________________________

Moc děkuji za komentáře k první kapitole, moc mě potěšily a nepočítala jsem s takovou chválou.

Tak co tomu říkáte? Mám pokračovat? Jak dopadne první shledání Cullenů s novou Bellou? Jak bude reagovat Edward? A co teprve Bella, když zjistí, že její sen nebyl výplod fantazie?

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak ze záhrobí 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!