Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak ze záhrobí 3. kapitola

Kristn - gesta sněhurky... =D


Přízrak ze záhrobí 3. kapitolaPrvní setkání Belly s Culleny. Příjemné počteníčko.

Přízrak ze záhrobí 3. kapitola

Bella

 

Snídaně pro strýce byla připravená, já oblečená a nachystaná do školy. Oblékla jsem si normální rifle, modrou halenku a k tomu jsem si obula pohodlné tenisky. Na luxus jsem nebyla zvyklá a zvykat si nebudu. Snad strýci ty vajíčka se slaninou budou chutnat. 

„Dobré ráno, Bello, jak ses vyspala?“ zeptal se mě strýc, který právě scházel ještě v županu schody.

 

„Děkuji za optání, velice dobře,“ trochu jsem zalhala, „a jak ty?“ 

„Velice dobře a copak to tady máme?“ ptal se a u toho se zasněně díval na vajíčka na stole. 

„Připravila jsem ti snídani, já musím do školy, nechci první den přijít pozdě,“ řekla jsem a utíkala pro tašku. 

„Ahoj a ať se ti tam líbí,“ řekl s plnou pusou strýc. „A abych nezapomněl, o víkendu přijde na návštěvu můj velice dobrý přítel a kolega s rodinou,“ dodal a dál se ládoval vajíčky.

 

„Dobře, takže asi mám připravit nějaké občerstvení,“ poznamenala jsem. 

„Myslím, že ne, oni jsou trochu podivíni, ale to každý tady,“ řekl s výsměšným úsměvem. 

„Já letím, ahoj,“ křikla jsem na něj a už jsem se řítila do garáže. 

Sedla jsem si do mého miláčka a nejkrásnější pocit byl, když jsem nasála tu vůni kůže a všeho nového, co tam bylo. S velkou libostí jsem vyjela ke škole. Škola se dala rychle nalézt a zaparkovala jsem na kraji parkoviště, u lesa. Když jsem vystoupila, tak se na mě všichni otočili, ale nebylo tam moc lidí. Toho jsem se nejvíce bála, že na sebe přilákám pozornost. Moje autíčko bude asi nejhezčí auto na tomto parkovišti.

 

Vydala jsem se do budovy s velkou cedulí Přijímací kancelář. Vstoupila jsem do ní a tam stála nějaká postarší paní, která se pokoušela vypadat mladě. Měla na sobě více pudřenky, než kolik jí mají v drogérii. Přistoupila jsem blíže a ta paní vzhlédla. 

„Dobrý den, jmenuji se Isabella Smith a jsem nová studentka,“ řekla jsem slušně.

 

„Aha, vás sem přihlásil pan Smith? Vy jste příbuzní?“ ta žena mi připadala odpuzující už od pohledu, ale teď jsem proti ní cítila doslova averzi! 

„Je to můj strýc,“ odpověděla jsem jí přesladce. 

„Dobře, tady máte rozvrh hodin, plánek školy a přeji vám hodně zdaru,“ řekla přesladce pro změnu ona a mně se chtělo zvracet. 

„Dobře, děkuji a neshledanou,“ a vylítla jsem z té kanceláře, jako kdyby do mne kobyla kopla.

 

Zastavila jsem se až na chodníku okolo školního parkoviště a viděla jsem, jak u mého autíčka stojí nějaký svalovec, blondýna, menší černovláska a blonďák a prohlížejí si moje auto. Až teď jsem zaregistrovala, že vedle mého autíčka stojí červený Jeep. Musí být asi jejich. Nedalo mi to a pomalu jsem se rozešla k nim, abych zjistila, co vidí na mém autíčku. Šla jsem přes parkoviště a všichni se na mě otáčeli. Já je jednoduše ignorovala. 

Zastavila jsem se kousek od nich a čekala, až si mě někdo z nich všimne. Začala jsem dupat nohou a pak mi už to nedalo. 

„Abyste mi to auto nevykoukali,“ pronesla jsem sarkasticky a teprve teď se na mě otočili a zpozorovali moji přítomnost. 

V jejich obličejích bylo vidět překvapení, nedůvěra a radost? Nevím, co mě to napadá, ale vypadali jako kdyby mě už někde viděli a teď se mě lekli.

 

První se vzpamatoval ten svalovec. Teď mi konečně došlo, že jsou velice krásní. 

„Bello?“ pronesl a všichni – i já – zmrzli. Jak to, že zná moje jméno? 

 

Alice

 

Mne už to zlobí. Chápu Edwarda, že ho to bolí, že Bella je už po smrti, ale nikdo se kvůli tomu u sebe nezavírá v pokoji. Mně taky chybí, ale musíme jít dál a vlastně si to dělá sám. Kdyby ji přeměnil, měl by jí stále u sebe, ale on stále nechtěl, že by jí prý vzal duši. Zajímavé je, že v určitých chvílích stále vidím Bellu jako nás, i když je už mrtvá. Toto jsem nikomu neřekla, protože by si ještě o mně začali myslet, že jsem blázen. Jela jsem s Jazzem, Rose a Emmettem jeepem. Nějak jsem se dnes do té školy těšila, ale nevěděla jsem proč.

 

„Lásko, nepodvádíš mě náhodou? Jsi nějak šťastná a veselá,“ žertoval Jasper, asi jsem ho nakazila mojí dobrou náladou. 

„Jak jsi na toto mohl přijít? Já jsem ti věrná až za hrob,“ pronesla jsem sarkasticky a všichni se začali smát. 

Ke škole jsme dojeli celkem rychle, ale naše obvykle parkovací místo na kraji parkoviště u lesa bylo obsazené. Stála tam krásná, nová, stříbrná metalíza a jediné místo na kraji bylo vedle ní.

 

„Který blbec nám zaparkoval na našem místě?!? Já ho zaškrtím,“ vrčel Emmett. 

„Klid,“ pronesl Jazz a autem se najednou rozhostila vlna klidu. 

Vystoupili jsme z auta a přímo nám do nosu vrazila taková silná květinová vůně. Taková známá, i když cizí. Takto voněla jen jedna osoba… 

Prohlíželi jsme si to auto, když někdo si za námi stál a klepal nohou o zem, ale nám to bylo i vcelku jedno. Největší šok přišel, když ten dotyčný za námi promluvil.

 

„Abyste mi to auto nevykoukali,“ pronesl ten známý hlas sarkasticky. 

Pomalu jsme se otočili a mysleli jsme, že budeme první upíři, kteří omdleli. Před námi stála celá Bella, akorát byla krásnější, vlasy měla o kousek delší a podupávala pravou nohou o zem. 

První, kdo se zmohl ke slovu, byl kupodivu Emmett.

 

„Bello?“ pronesl a všichni včetně té dívky ztuhli.

 _____________________________________________________________________

Tak co tomu říkáte? Doufám, že jste napnutí... Děkuji za předešlé komentáře a Vaši podporu... Vaše Iva



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak ze záhrobí 3. kapitola:

 1
1. Anezkanezka13
01.02.2013 [14:19]

máš originální nápady. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!