Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak ze záhrobí 1. kapitola

Seth


Přízrak ze záhrobí 1. kapitolaCo by se stalo, kdyby Edward se k Belle nevrátil, ta si potom vzala Jacoba a jako člověk umřela? Jak by se s tím vypořádal Edward? Jaké dopady by to mělo na jeho rodinu? A najde Edward nový smysl svého bytí? A co když v tom má trochu prsty Bella, která je mrtvá? Odpověď naleznete zde... Je to moje první kapitola tady, takže budu ráda za Vaši kritiku. Pokud byste tam našli i něco pozitivního, budu mile ráda, Vaše Iva.

Přízrak ze záhrobí 1. kapitola

„Jo, už běžím,“ křikla jsem na mamku, která mne vezla na autobus. Jmenuji se Isabella Smith a zatím jsem vyrůstala v České republice. Je mi sedmnáct a matce už lezu krkem. No, znáte ty rodičovské řeči…

 

Učím se výborně, neměla jsem vysoké nároky, ale moje matka si myslela své. Můj otec pocházel z Ameriky a mám po něm jméno. Nejradši jsem, když mě oslovujete Bello.

 

Teď se stěhuji ke svému strýci do Německa, do malého městečka v údolí obklopeném lesy, pod stálým příkrovem mraků. Těším se tam, protože budu daleko od matky. Můj otec zemřel před pěti lety, ale to už s námi nežil, já ho ani neznala. Odešel od mojí matky, když byla v sedmém měsíci těhotenství kvůli nějaké jeho milence. Já nikdy nepoznala rodičovskou lásku, protože moje matka mě brala jako svoji přítěž a strýce neznám, takže se uvidí, jak spolu budeme vycházet. Strýc je doktor v nějaké nemocnici v Německu.

 

Matka se se mnou suše rozloučila a já nastoupila do autobusu směr Sasov. Německé městečko na hranicích. Když jsem vystoupila z autobusu, pršelo, ale na toto jsem si musela zvyknout.

„Ahoj, ty musíš být Bella, jsi okouzlující,“ složil mi kompliment postarší pán okolo šedesátky. „Jsem strýc Ruda,“ doplnil, když viděl můj nechápající výraz.

„Ahoj, já tě nepoznala, promiň,“ řekla jsem stroze a omluvně jsem se usmála.

 

„To nic, Bello,“ řekl s klidem a objal mě.

„Aspoň projevil trochu nějakého citu,“ řekla jsem si v duchu. Já mu obětí opětovala a potom se ode mne popotáhl a prohlédl si mě.

 

„Jsi mnohem krásnější, než jsem si myslel. Thomas by byl na tebe hrdý,“ řekl a já se začervenala. Nemám ráda, když mi někdo skládá komplimenty. Strýc Ruda byl bratr mého otce, ale on nebyl zrovna nadšený z otcova způsobu života a káral ho, že opustil moji matku dva měsíce před porodem.

 

„Tak pojď, čeká tě zítra škola a musíš vidět svůj nový pokoj. Musím ti nahradit to, co ti nedal otec,“ řekl a dál mě skenoval pohledem.

 

„To nemusíš a mohli bychom už jít, mně je totiž zima,“ řekla jsem a celá jsem se klepala zimou.

 

Strýc se usmál a s „jistě“ mě vedl k autu. Byl to nový typ terénního Nissanu v černé barvě. Luxus, to jediné slovo mě napadlo.

 

Cestou jsme prohodili pár slov o počasí, které nebylo zrovna slunečné. Zastavili jsme před krásnou vilou uprostřed lesa. Strýc mi pomohl z auta a odnesl mi kufry do pokoje. Dům byl ohromný a pokoj ještě hezčí. Byl ve světle béžové do bílé barvy sladěn tak, aby ten přechod mezi barvami byl poznat. Ohromná postel se spoustou polštářků a bílým baldachýnem na nebesích. Přišla jsem ke strýci a objala ho.

„Děkuji, je nádherný,“ děkovala jsem mu dnes už po několikáté. Objetí mi opětoval.

„Jsem rád, že se ti to líbí. Teď si udělej pohodlí, zítra tě čeká škola a pozor,“ vytáhl z kapsy klíče, „na tebe ještě něco čeká v garáži.“ Koukala jsem na něj a myslela jsem si, že je to jen sen. Znovu jsem ho objala a běžela do garáže. Tam na mě čekala krásná stříbrná metalíza.

 

„To je nádhera,“ vydala jsem ze sebe a už jsem lezla do mého miláčka. Nikdy jsem si nepřipadala tak šťastná.

 

„Děkuji,“ už jsem zase objímala strýce a začalo mi v hlavě šrotovat, jak mu to asi oplatím. Budu mu vařit, uklízet, prát a žehlit a snad si budeme kvit. Zítra škola a nevím, co mě může čekat. Strýc mi nechal moje věci, ale také mi nakoupil nové. Bylo mi hned jasné, že to nevybíral on, protože nevím, který génius se přesně trefil do mého vkusu, ale bylo tady i pár kousků více odvážných. Byly krásné, ale radši budu nosit ty staré. Už byl večer, tak jsem udělala zapečené brambory s mletým masem a šla spát.

 

Zdál se mi sen, ale velmi zvláštní.

______________________________________________________________________________________

Tak co, mám pokračovat? Je to trošku kratší, ale je to teprve úvod.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak ze záhrobí 1. kapitola:

 1
2. beda
02.04.2015 [17:08]

je to užasné
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Anezkanezka13
01.02.2013 [13:53]

seš jednička Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!