Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední - 8. kapitola

4.Marjorie - Já a moje knihy


Poslední - 8. kapitolaÚplněk. Téměř nikdo neví, že se po lese prohání bestie stokrát děsivější, než si vůbec dokáže představit. Ona ale nechce nikomu ublížit! Ona si svůj osud nevybrala.

Poslední - 8. kapitola

Vlk

 

Mé vlčí tlapy dusaly po měkké lesní půdě. I když jsem byla vysoko v horách, běželo nyní mé tělo podle mé stopy zpět. Zpátky ke Cullenům. Ne! Já nechci nikomu ublížit! Už vůbec ne upírům, kteří mi chtějí pomoci. Pomyslela jsem na lidi ve městě. Spí, a nevědí, že se nedaleko jejich domů potuluje bestie stokrát děsivější, než jakou si vůbec dokážou představit.

Dusání tlap, tap tap-tap tap. Šustění lístků. Křupání větviček. Zvuky lesa. Znělo to jako odpočítávání. Už jen 15 kilometrů. Ne, to se nesmí stát!

Zastav!

Nikdy jsem se na nic nesoustředila víc než na tenhle rozkaz. Bratr to uměl, dokázal své tělo ovládnout.

Zastav!

Nenáviděla jsem svoje vlčí já.

Zastav!

Bylo to poprvé, co se to stalo. Mé tělo poslechlo! Ne zcela. Pouze zpomalilo, ale aspoň něco.

Zastav!

Jakmile jsem se přestala soustředit, šťastná, že to zafungovalo, mé nohy znovu zrychlily. Z blízkého křoví zapraskaly větvičky. Potom se ozvalo vrčení, které pocházelo z hrudi štíhlého šedého vlka, jehož záda byla pokrytá černými skvrnami. Jeden z Jacobovy smečky. Naježily se mi chlupy, také jsem vrčela. Udělal krok dopředu a mé tělo začalo couvat. Hurá, děkuji! Ať mě zažene daleko. Pomalu jsem ustupovala. Deset metrů, dvacet metrů, třicet metrů. Potom se ve mně něco zlomilo. Z mé hrudi se ozvalo temné zavrčení. Zavrčel na oplátku. Mé tělo se přikrčilo a potom jsem letěla vzduchem. Srazila jsem ho k zemi. Zakřupaly kosti. Né! To nechci! Ale má hlava byla bezmocná. Tělo neposlouchalo. Zakňučel, když jsem ho hryzla, ale neoplatil to. On se nebránil.

Byla jsem zděšená sama sebou. Potom na mé tělo přišla další slabá chvíle a já se nabourala do vedení. Se staženým ocasem jsem mířila do hor, kam jsem měla od začátku namířeno. Proč se sakra nebránil?! Potom jsem ucítila přítomnost zbytku vlků. Sevřeli mě do kleští, a tak jsem mohla jedině dopředu. Hnali mě do chvíle, než na východě zrůžověl horizont. Jakmile na mě dopadly sluneční paprsky, skácela jsem se v bezvědomí k zemi.

Když jsem se probrala, bylo poledne. Byla jsem asi 2 kilometry od místa, kde jsem nechala oblečení. Tohle je na celým vlkodlačím životě dost nepříjemný. Asi po dvaceti minutách jsem našla boty i strom, na který jsem pověsila své tílko a kraťasy. Pomalu se mi začaly vracet vzpomínky na včerejší noc. Musím se mu omluvit, je mi to moc líto. Znechuceně jsem zašlápla otisk vlčí tlapy v bahně. Moje kroky mířily rovnou do vesnice. Ke Cullenům přijdu potom. Přeběhla jsem silnici. Nějaký řidič vztekle zatroubil. Nevěnovala jsem mu pozornost. V malém krámku u silnice právě matka hubovala svého přerostlého syna.

„Embry! Proč?! Myslela jsem, že už jsi těch nočních útěků nechal! Co to máš na ruce?!" hysterčila.

„Mami, klid. Musel jsem. Snaž se to pochopit. To na ruce je jenom škrábnutí."

Asi mě zaslechl a tak hádku rychle ukončil a vyběhl ven. Zamával na mě.

„Ahoj! Já jsem Embry. Byla jsi včera dost ostrá," zazubil se.

Jak to mohl vědět? Jedině snad... Na jeho kůži docela zřetelně vystupovala světlejší místa - jizvy. Otisk vlčích zubů, mých zubů.

„Ahoj," drmolila jsem, „já se strašně omlouvám, to jsem fakt nechtěla, je mi to vážně líto."

„Klid!" znovu se zazubil.

Jeho bílé zuby se ostře kontrastovaly s jeho tmavou kůží. Byl hezký, opravdu hezký. Kušuj, sakra! Napomenula jsem se v duchu. Máš tu dost jiný práce.

„Pojď k Cullenům, vsadím se, že Jacob tam prudí už od rána. Seth tam už určitě taky bude."

„Seth? Který z nich je Seth?" ptala jsem se.

„Mladší brácha Leah."

„Aha. Kde je Leah?"

„Trucuje," odpověděl. „Brzo zjistíš proč."

 


 

7. kapitola

9. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!