Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední - 9. kapitola

kellan-mensfitness2


Poslední - 9. kapitolaProč je Leah najednou nepřátelská? Co je se smečkou? Proč se Embry chová, tak jak se chová?

Poslední - 9. kapitola

Věc z legend

 

Šli jsme s Embrym ke Cullenům. Nevypadal, že by mu můj útok nějak moc vadil. Povídali jsme si o všem a o ničem. Byla s ním zábava. Už z dáli jsme slyšeli Emmettův smích.

„Hrdličky dorazily!" vykřikl Emmett, jakmile jsme přišli.

Embry ho počastoval zlým pohledem. Emmett se se smíchem svalil na zem. Seth se na nás zadíval trochu zvláštně a Jacob se věnoval Nessie. Leah tu byla taky, stála na břehu řeky a se skloněnou hlavou se dívala do vln. Když si nás všimla, hodila na mě vražedný pohled. Embry se smutně usmál. Sakra, co se tu děje?

Pomalu jsem šla k Leah. Oslovila jsem ji, ale neodpověděla mi, jen dál civěla na vlnky. Nechala jsem ji být. Když jsem odcházela, konečně se ozvala.

„Je mi to moc líto, já se ti omlouvám, ale tohle vážně nevydržím. Prosím, odpusť mi," smutně se na mě zadívala.
„Leah, já vážně nevím, co se tu děje... Prosím vysvětli mi, o co jde."
„On ti to ještě neřekl?" vyvalila překvapeně oči.
„Kdo mi měl co říct?"
„Když ti to neřekl, nemám právo, míchat se mu do toho." Znovu stočila zrak na vlnky v řece.

Ve dveřích se objevili Edward a Jasper, šli ke mně. Svižným krokem jsem jim šla naproti.

„Co se to tady děje?" vypálila jsem.

Pokud Edward čte myšlenky, musí to vědět. Obrátil oči v sloup.

„Do toho se nebudu míchat. To je vlčí věc," odbyl mě.

Potom změnil tón.

„Co všechno jsi od Volturiových slyšela?"
„Moc ne," snažila jsem si vybavit, co říkali. Tvářil se soustředěně, snažil se zachytit každou mou myšlenku.

„Má pravdu," řekl po chvíli, „moc toho není. Máme smůlu, Jaspere." Jasper rozmrzele pokýval hlavou a odešel za svou elfkou. Edward ještě zůstal.

„Takže od tebe se nic nedozvím?" zkoušela jsem to znovu.
„Ne, ode mě ne. Zkus to u někoho jiného," uličnicky se usmál a odešel.

Zkusila jsem poskládat to málo, co mám. Takže vlčí věc, Cullenovi vědí, o co jde, ale nebudou do toho zasahovat. Někdo mi to měl říct, ale neřekl. Když nenajdu toho, co mi to měl říct, nepoví mi to ani vlci. Sakra, je to zamotaný. Leah je z toho nešťastná. Všichni vlci to vědí. Možná s tím má co dělat i ta Emmettova poznámka o hrdličkách. Zkusím přidusit Embryho, třeba mi poví, o co jde.
Ucítila jsem něčí pohled. Otočila jsem se. Byl to Embry. Díval se na mě fakt divně. Řekla bych, díval se asi tak, jako se dívají bláznivý puberťačky na svého idola. Jenže tohle byl vlk, a ne puberťačka. Když mu došlo, že jsem ho viděla, stočil pohled na zem. Jistým krokem jsem k němu přišla a posadila se vedle něj na zem.

„Prosím, řekni mi narovinu, co se tu děje."
Znovu se na mě tak divně zadíval, ale potom spustil: „Sám tomu moc nerozumím. Sice bych ti to měl vysvětlit já, ale nedokážu to. Možná Sam nebo Jake. Taky Quil nebo Jared by možná mohli..."
„Tak se vymáčkni, o co jde?" řekla jsem mu a doufala, že to zabere.

Odpověděl, ale já z jeho odpovědi nebyla o nic moudřejší. Řekl mi akorát: „Otiskl jsem se do tebe..." Potom poklidnou atmosféru prořízlo řinčení kovového nádobí o podlahu. Všichni se rychle nahrnuli do domu. Upírům přece z rukou nikdy nic nepadá. Uprostřed pokoje stála ta elfka, oči měla vytřeštěné do prázdna. Vedle ní stál Jasper a potichu, ale zřetelně jí pokládal otázky.

„Alice, co vidíš?"

 


 

8. kapitola 10. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!