Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední - 7. kapitola


Poslední - 7. kapitolaVeškeré problémy musí být odsunuty do pozadí. Přichází závažný problém. Přichází úplněk. Co se stane s vlčicí?

Divná - 7. kapitola

Úplněk

 

Všechna radost, kterou jsem po setkání s Culleny měla, dnes vyprchala. Usnula jsem u upířího domu, když začalo svítat. Zdály se mi zlé sny. Dnes večer přijde úplněk. Zděšeně jsem se probudila. Musím odtud pryč! Slunce stojí vysoko na obloze, je asi po poledni. Kam mám jít? Já nechci nikomu ublížit! Nenávidím svou temnou část! Bylo to nezvratné. Co mám dělat?
Z domu vyběhli Esme, Carlisle, Jasper, ta elfka a Edward. Čím blíž byli, tím klidněji jsem se cítila. Asi je to schopnost někoho z nich. Myslím, že to způsobuje Jasper.

„Co se děje?" zeptala se mě Esme.
„Dneska je úplněk! Já musím pryč!"

Nechtěla jsem křičet, ale nedokázala jsem to. Znovu mě polila vlna klidu.

„Co se přesně stane?" ptal se Carlisle.
„Já přestanu ovládat vlastní tělo a  můžu tak někomu ublížit," odpověděla jsem.

Měla bych asi propadat panice, ale když byl v blízkosti Jasper, zkrátka to nešlo.

„Nevím, co mám dělat..." zašeptala jsem nešťastně.
„Nepomohlo by, kdybychom tě odvezli někam daleko od lidí?" přemítala Esme.
„Nepomohlo, to jsem už zkoušela. Ať uteču jakkoli daleko od lidí, ta temnota co mi hýbe s tělem, vždycky nějaké lidi najde."
„Ale když se rozzlobíš, přeměníš se rychleji, že?" Chtěl Edward potvrdit to, co mi vyčetl z hlavy.
„Jo, ale jak to s tím souvisí?"

Netušila jsem, na co naráží. Když se proměním dřív, ničemu to rozhodně nepomůže.

„Zkoušela ses někdy před úplňkem uklidnit?" ptal se dál.
„Zkoušela, nešlo to!"
„Promiň, to mě nenapadlo," omlouval se mi.

Musím pryč, musím daleko! Nechci ublížit nikomu a už vůbec ne někomu z těchto upírů! Najednou se z mého hrdla ozvalo táhlé zavytí. Vlčí zavytí. Nebylo v něm slyšet ani tón lidského hlasu. Je pozdě, moc pozdě.

„Je pozdě, Carlisle! Já musím pryč! Kam mám jít?"
„Jdi do hor. Informujeme smečku. Dají na tebe pozor," odpověděl mi rychle.
„Děkuju!"

Po chvíli jsem je už neviděla. Proplétala jsem se mezi stromy a snažila se doběhnout do hor dřív, než se proměním. Měkkou lesní půdu stále častěji střídaly plochy stěrku a ploché balvany, znamení, že hory jsou na dosah. V dálce zaznělo zavytí a další následovala. Vlci jsou na cestě. Poslední sluneční paprsek se stáhl za horizont a já u blízkého stromu zkopla boty a na větev pověsila svoje oblečení.
Chvění okolo páteře zesílilo a já se začala neovladatelně klepat. Nejprve se mi změnily oči. Teď už to nebyly lidské oči, ale vlčí oči. Viděla jsem mnohem lépe i ve tmě. Okolo očí mi kůži začínaly porůstat chlupy. Nos i ústa se mi ve vteřině proměnily ve vlčí čenich. Opřela jsem se dlaněmi o zem a cítila, jak se mi zkracují prsty na rukou a některé kosti se mi zkracují a jiné prodlužují. V tu samou chvíli se mi okolo páteře začal šířit vlčí kožich. Byla jsem na půli cesty. Kolena se mi přibližovala k tělu, protože se mi zkracovaly stehenní kosti. Nártní a zánártní kosti se naopak prodlužovaly a já nyní stála jen na konečcích prstů. Naposledy mi přejel mráz po páteři a objevil se ocas. Nyní se mi mozek odpojil od těla a já už je viděla nohy běžet jinam, než bych si přála.

Mé vlčí já začínalo šílet, protože to tady všude páchlo upíry a jinými vlky. Nikdy jsem nic nežádala a tak teď prosím. Prosím, ať dnes nikomu nic neudělám!


Upozornění pro čtenáře:

 

Protože začínají prázdniny i já (kdo by to byl řekl) budu na dovolené, kde možná nebudu mít přístup k počítači.
Omluvte tedy, prosím, že povídky budou přibývat v delších odstupech.
Vaše Shire


 

8. kapitola

6. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!