Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pohled zabijáka: 4. kapitola - Edward Masen je upír

Plakát1


Pohled zabijáka: 4. kapitola - Edward Masen je upírEdward Masen... Ten Edward, do kterého byla celý půlrok poblázněná. Ten Edward, co chodil s její setřenicí, která asi za rok po tomto incidentu společně s celou její rodinou shodou špatných okolností uhořela ve svém domě. Ten Edward, kterého nikdy po tom, co Renée zemřela a ona se přestěhovala do Forks, neviděla.

Ten Edward byl teď upír.

Pohled zabijáka: 3. kapitola – Edward Masen je upír

 

Co tu děláš?“ překvapeně vyjekla, když spatřila cíp šedé bundy, kterou by rozeznala za každou cenu, a pak svůj pohled přesměrovala s nervózně staženým žaludkem na jejího majitele.

Taky tě zdravím, Bello,“ usmál se pokřiveným úsměvem a jí se už zase zastavilo srdce. „Dneska je vážně příšerně, co? Ani se nedivím, že Adrianne nejde do školy,“ připomněl jí tak její sestřenici a ona ztěžka polkla. Ano, nesmí na ni zapomenout. Je to její rodina, a proto se jí Edward prostě nemůže líbit. Je to její kluk, nepatří jí, přestože by si to tolik přála.

Přikývla. „Chtěla jsem vzít Suzie do školky,“ přiznala a podívala se ke dveřím, kde její druhá maličká sestřenice bydlela. „Adrianne mi volala, že je nemocná, a tak mě napadlo, že pomůžu, když mám cestu kolem,“ pokračovala opatrně dál šeptem na vysvětlenou, co tu vůbec dělá.

Měl jsem přesně stejný nápad,“ opáčil a zasmál se. Isabella přestala na chvíli reagovat na okolní dění a poddala se té překrásné zvonkohře. „Tvá teta už ji chystá,“ poukázal na zavřené dveře za ní.

Tak já tedy půjdu,“ pokusila se znovu o úsměv, ale spíš z toho vzniklo cosi roztřepaného, co vypadalo jako příšerný škleb.

Chtěla se otočit a jít dál tím deštěm, co nečekaně všechny obyvatele Pheonixu zaskočil, aby se co nejdříve dostala do školy, protože už teď, přestože měla deštník, byla promočená až na kost. Nikdo tu nebyl zvyklý na takové lijáky, a tak ani nikdo nevlastnil nepromokavé boty a bundy.

Bello, počkej!“ vykřikl ten sametový hlas, co ji tolik dostával do kolen, než se stihla úplně otočit na patě a odejít.

Otočila se a pohlédla do jeho dokonalých smaragdů. „Můžeš jít s námi,“ dodával hned ochotně.

Isabella dlouho nad nabídkou nepřemýšlela. „Myslím… Myslím, že se to moc nehodí,“ namítla stydlivě a do tváří se jí už zase nahrnula horká krev, což v duchu už minimálně posté hned začala proklínat. Nesnášela ten pocit, kdy se cítila trapně.

Proč by se to nemělo hodit? Jsi sestřenka mé holky, rád si s tebou popovídám. A Suzie bude nadšená, že s námi jdeš i ty. Má tě očividně dost ráda,“ přemlouval ji okamžitě a jeho hlas jí pěkně nahlodával vědomí a rušil její přesvědčení. Nakonec se mu to podařilo úplně a ona svolila.

Stáli naproti sobě a zdálo se, že oba mají něco na srdci, co by rádi řekli tomu druhému, ale vtom se otevřely dveře domu a z nich vyběhla malá Suzie.

Jé, Bellí!“ nadšeně vypískla a vydala se do náruče Isabelly. Edward je jen s úsměvem na rtech pozoroval a také si ostražitě prohlížel Bellinu krásu. Ještě chvíli v mysli polemizoval, zda vůbec udělal dobře, že ji nenechal odejít, protože poslední dobou se mu zdála vysoce přitažlivá a nespočetněkrát se přistihl, jak by ji rád políbil, ale nakonec s tím přestal. Pokud se mezi němi něco snad stane – což stejně přítomnost malé Suzie nedovolí –, pak to tak mělo být a stalo by se to klidně i jindy, kdyby ne hned dnes. Pokud nutkání udrží na uzdě, je to jen chvilkové pobláznění a Adrianne je tou správnou dívkou pro něj, přestože se poslední dobou často hádají kvůli těm nejmenší blbostem.

Nazdar princezno.“ Isabelliny koutky se automaticky otočily vzhůru, jak ji Suzie už zase počastovala tou bláznivou zdrobnělinou. Připadala jí v té růžové pláštěnce s malou plastovou korunkou umístěnou na kapuci, kterou si očividně vybojovala u tety Trudie, ohromně roztomilá.

Čau Edo,“ usmálo se i na něj to malé třeštiprdlo a čekalo na jeho reakci s napětím pootevřenou pusinkou, protože moc dobře vědělo, že mu takové zdrobněliny jeho jména ohromně vadí.

Ty jedna!“ vykřikl s hraným popuzením a okamžitě ji chytl pod ramenem. Suzie výskla a se smíchem se v dešti nechala točit dokola Edwardovy osy jako malé letadlo.

Isabella ty dva se zalíbením pozorovala. Pak se ale stejně projevila znovu její povaha, která měla ráda vše spořádené, a tak ty dva zarazila v dalších lumpárnách. „Měli bychom jít, ať to stihneme,“ upozornila je s provinilým úsměvem, že kazí legraci. Ti dva se na ni však nezlobili. Na to ji oba měli až přespříliš rádi.

Suzie se hned vecpala mezi ně a každého popadla svou malou ručkou za tu jejich, aby své dlaně propletli a ji tak vedli uprostřed.

Teď jsme jako rodina!“ vykřikla nadšeně a zasmála se překrásným smíchem plným roztomilosti. „Ty budeš Bellí maminka, Eda tatínek a já vaše holčička, jo?“ domlouvala, aniž by na nějaké jejich reakce vůbec čekala. A stejně by se jich nedočkala, i kdyby čekala bůhvíjak dlouho – oba nebyli schopni slov. Nápad té maličké je překvapil a šokoval, protože si až moc dobře uvědomovali, že tvořit s tím druhým pár by jim ani ve skutečnosti nedělalo žádný problém.

Tak co? Se aspoň jako rodiče chovejte, ne?“ pobízela je Suzie a ani trochu si neuvědomovala, co po nich vlastně chce. Ti dva by se až moc rádi chovali jako opravdový pár, a to nevěstilo nic dobrého…

Edó, vezmi mě za krk! Prosííím!“ žadonila, když jí hlavinkou prošel nový nápad a ona ho hned chtěla zrealizovat.

Edward se s rezignovaným povzdechem zastavil, vytáhl svou ruku ze sevření té její maličké a vyhoupl ji ve svém náručí až za krk. Ona obmotala své paže okolo jeho čela, aby se pevně chytla a neupadla a mohla udílet další pokyny.

A teď se chytněte za ruce, protože tak to přece maminky a tátové dělají,“ poučila je chytře sladkým hláskem a oni se po sobě nervózně podívali.

Myšlenkami jim proplulo mnoho pochybností, zda by Suzie měli vůbec poslechnout, protože byla ještě malá a vlastně ničemu nerozuměla, ale nakonec v nich jako by snad naráz něco popohnalo a oba pokrčili rameny. Poslechli ji a aby nekazili hru, opatrně se chytli za ruce.



Projela nimi vlna elektřiny, až v duchu před tím náporem ucukli, protože ve skutečnosti by toho ani nebyli schopní, jak byli překvapení.

Co to ksakru bylo?

Dělali, že to ani jednoho z nich nerozhodilo, ale opak byl pravdou. Uvnitř svých těl cítili mravenčení. Podivný pocit, který ihned rozpoznali. Ani jeden z nich nebyl hloupý, aby nerozpoznal, že ho dotyčná postava vedle přitahuje víc, než je zdrávo.

Už jsme skoro tam!“ nadšeně vypískla Suzie, která si ničeho nevšímala – na to byla ještě příliš malá. Dožadovala se spuštění dolů, aby mohla běžet napřed před svou školku, kterou měla hrozně ráda. Edward jí její přání splnil, ale jen nerad musel svoji ruku zase vytáhnout z té Belliny, aby tu malou potvůrku mohl sesadit z trůnu, co si za jeho krkem už tolikrát vybudovala.

Já bežííím napřed, jo?“ dožadovala se propuštění a oni dva jen svorně kývli, přestože se obávali toho, že až spolu zůstanou sami, bude napětí mezi nimi ještě větší.

Vy si zatím dejte pusinku, jak si rodiče vždycky dávají, když si myslí, že je děti nevidí,“ přikázala a z úst jí vyšlo zahihňání. Isabella dokázala jen překvapeně hledět, kde se v to té malé uličnici vůbec bere. Kde se takovému chytráctví naučila?

Z Belly ani Edwarda však nedokázalo ujít ani jedno slůvko a Suzie si toho nevšímala, protože se už dávno rozutíkala. Měli na ni ale natolik dobrý výhled – stálá rovina před nimi –, že se o ni bát nemuseli a mohli si každý svou mysl nechat unášet myšlenkami na toho druhého.

Chvíli vedle sebe šli jen mlčky, celí rozpačití, co říct. Nakonec se ale Edward odhodlal a uprostřed chůze se zastavil, aby se mohl plně soustředit na to, co Belle řekne.

Víš, já... Asi mám problém. Ty... Ty se mi líbíš, Bello. Přitahuješ mě, mám tě rád. A myslím, že by z toho mohlo být časem i něco víc,“ přiznal zahanbeně, ale dál skenoval Isabellin výraz ve tváři. Vybalil to na ni rychle, bez okolků, protože se raději víc připravoval na její bolestivé odmítnutí.

Já... Mám to stejně,“ odvětila pološeptem a zrudla jako rajče rozpačitostí. Jen se upřímně modlila, aby si z ní neutahoval. Protože ona to myslela vážně a nejraději by pukla radostí, že to má očividně stejně.

Edward byl jako smyslů zbavený, všechny špatné myšlenky vypl a neřídil se ničím jiným než holým instinktem. Chtěl ji políbit. Chtěl okusit její plné růžové rty, aby alespoň tu malou chvíli mohl poznat pocit, že je jeho.

Nerozmýšlel nad následky, v ten moment mu na nich nezáleželo, a tak také udělal to, co udělal. V mžiku se k ní přiblížil a jemně se otřel o její rty. Ovála ho její sladká vůně, až se mu zatočila hlava.

Isabella však všechny možné následky z hlavy potlačit nedokázala. V hlavě jí blikalo jedno slovo – Adrianne. Nedokázala se do polibku vžít natolik, jak by ráda. Nemohla. Byl to kluk její sestřenice, se kterou si hrávala už na písku. Nemohla jí něco takového provést.

Odtrhla se od něj okamžitě, co jí došlo, že takhle by to nešlo, že dělá špatnou věc.

Adrianne,“ vydechla na vysvětlenou nešťastně a rozutíkala se za malou Suzie. Edwarda tam nechala stát jako opařeného, přemítajíc, co to vlastně udělal.

Edward Masen... Ten Edward, do kterého byla celý půl rok poblázněná. Ten Edward, co chodil s její setřenicí, která asi za rok po tomto incidentu společně s celou její rodinou shodou špatných okolností uhořela ve svém domě. Ten Edward, kterého nikdy po tom, co Renée zemřela a ona se přestěhovala do Forks, neviděla.

Ten Edward byl teď upír.

 


Takže...? Co říkáte ná celkový vývin situace? Jsem zvědavá na vaše domněnky, co bylo či bude... 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pohled zabijáka: 4. kapitola - Edward Masen je upír:

 1
25.07.2012 [19:49]

Irmicka1úžasné... Nádherná kapitolka. Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. budiška
23.07.2012 [20:56]

Takže teď já. Emoticon Kdybych nevěděla pár informací navíc (díky tomu, že chceš znát i můj názor), netušila bych, že může nastat takový zvrat a že by Edwarda už dřív znala. Tohle jsi vymyslela dobře! Emoticon Taky že do něj mohla být zamilovaná. Je to tak nečekané!

Jinak ta Suzie je neskutečně roztomilá. Připadá mi jako Adélka. Emoticon Takový prcek mazaný. Emoticon Je to andílek s malým ďáblíkem v těle. Emoticon

Tak mě napadá, co podle tebe asi znamená "shoda špatných okolností". Připadá mi, že za to může Edward. To on to tam zapálil! Vysál jim krev a maskoval po sobě stopy. Možná se chtěl pomstít! Nebo jsem jen "sprostý šotek" - jak ty říkáš a vymyslela jsem zas něco, co tam vůbec není. Emoticon

Jak se příběh bude vyvíjet dál? Emoticon Hmm.. asi... myslím, že Edwarda nezabije. Emoticon Emoticon Emoticon (víš proč se směju!) Emoticon Emoticon Emoticon (ráda se směju) Emoticon Emoticon Emoticon Už dost! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Myslím si, že tohle bude ještě napínavé! Emoticon

Chci tě pochválit. Jsem na tebe pyšná Dušane. Jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Satu
23.07.2012 [11:15]

SatuMusím priznať, že to spomínanie nebolo tak úplne podľa mojich, samozrejme dokonalých, predstáv, keďže správanie malej Suzie sa mi príliš nepáčilo. Ale aspoň sa jej podarilo ich dať dokopy.
Nemám toho toľko čo povedať, pretože som kapitolku prelúskala na jeden dych a ani som si nevšimla ako, spomínanie bolo na konci a potom už iba pár slov...
A tých pár slov, ach... krásne napísané. Úplne som tam cítila tie všetky pocity, ktoré sa v Belle ako lovkyni hromadili pri pohľade do tej známej tváre a ten šok, keď zistila, že jej Edward je vlastne upír.
Dokonalosť sama a ja už len môžem dodať, že sa ti postupne veľmi darí stotožniť sa aj s touto tvojou poviedkou.
Začiatok síce nebol taký perfektný, ale čím dlhšie to čítam, tým viac sa do príbehu zamilovávam.
Skutočne, nemám ti čo vytknúť, možno len to ustavičné skákanie z minulosti do prítomnosti, no tu bol ten výpadok pochopiteľný a sedel mi tam, takže pohodička.
Tlieskam a netrpezlivo očakávam pokračovanie. Emoticon

A vývin situácie?
Ehm, predpokladám, že ho Bella nechá nažive a bude mať more otázok. Ale pri nej, pravdupovediac, ani neviem čo očakávať. Je dosť dobre možné, že sa bude pýtať skôr Edward a Bella bude tajnostkárka a len ho bude pozorne skúmať a bedlivo sledovať. No nič, uvidíme, radšej nepredbieham, pretože už teraz viem, že všetky moje domnienky budú zlé. Emoticon

21.07.2012 [23:23]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2012 [20:59]

Clothylda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
21.07.2012 [18:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2012 [17:16]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. dm
21.07.2012 [13:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2012 [12:10]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!