Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Playboy - Kapitola 14. Láhev Tequilly

edwbyana


Playboy - Kapitola 14. Láhev TequillyJak to dopadá, když se vezme do party láhev Tequilly... Enjoy, Barchetta

Playboy - Kapitola 14. Láhev Tequilly

 

Nervózně si posbírám věci z lavice a vyjdu ven. Nikdo už si nedovolí se smát nahlas, ale je mi jasné, co se jim honí v hlavě. Ani na to nechci myslet. A jestli je problém dívat se do očí jim, co teprve mému spoluaktérovi v Emmově vystoupení. Karty jsou teď vyloženy na stůl tak jasně, že by se z nich dala číst budoucnost. Hmpft.

 

Sedím v jídelně u stolu, počítám písmenka v polévce a bezděčně z nich skládám slova. Teda jedno slovo. Když už mám obskládaný skoro celý talíř jménem Edward, ozvou se za mnou známé hlasy, které mě v mé situaci vyděsí natolik, že lžičku s prásknutím pustím do talíře a ten vystřelí pár svých písmenek do vzduchu, aby příchozímu přistála na obličeji.

„Eh.“ Zarazí se Edward poprskaný těstovinami a Emm mu po shlédnutí mého talíře písmenka na čele aktivně přeskládá do slova „Bella“.

Čeho je moc, toho je příliš...

„Emmette.“ Zasyčím vztekle a jdu polévku vylít. Emm se tváří smutně a nechápavě, Edward otráveně a já na to kašlu a jdu pryč. Těch trapasů mám už dost. Chvíli se toulám po venku a nad vším zadumaně přemýšlím, jenže pak narazím zase na Emmetta. Háže kamínky do jezera a děsně naříká.: „Nikdo mě nemá ráááád."

 

Pohled na toho hromotluka mi málem zlomí srdce. „Emme.“ Vydechnu šokovaně a sesunu se odevzdaně vedle něj. Uraženě se otočí na druhou stranu a háže dál kamínky. Tohle bude těžší, než jsem myslela. Po chvilce váhání ho konejšivě obejmu.

„Emme, já to tak nemyslela.“

Ale Emm se snaží dívat na druhou stranu, jakoby mě neviděl. A tak se skřípajícími zuby, jen pro jeho smutný voči, pronesu: „Děkuji Emmette. Bez tebe bychom byli úplně ztracení.“ Emmett se ještě chvíli dívá dotčeně na hladinu a pak se mu smutná tvář rozpustí.

„Si myslim.“ Mrkne na mě a vypadá, že už se nezlobí. Zbytek dne strávím s ním. Ještě si povídáme a já jej zapřísahám, aby svou „pomoc“ příště alespoň neprezentoval veřejně a obloukem se vyhnul písmenkovým polévkám.

„To je složitý. Edwardovi to totiž nepálí tak jako mně. Na něj musíš pomalu a na plnou hubu, víš?“ Svěřuje se mi Emm a já se zděsím při představě, že by Edwardovi stálo na vedení víc lidí než Emmovi. Nervózně se na něj usměju a díkybohu nic nemusím říct, protože se v mém zorném poli objeví mávající Angela: „Hej, vy dva!“ Huláká.

Emmovi se roztáhne úsměv a sklopí pohled, aby začal špičkou boty kroužit kolečka. Ehe?

„U Mika se hraje flaška a docela to tam žije. Pojďte.“ Směje se na nás Angela. Emm mě okamžitě chytne za ruku a táhne za ní.

„Emmette! Já na takovýhle blbiny nejsem a navíc...“ Snažím se mu vyvlíct, ale zkuste se někdo s tou hromadou svalů přetahovat.

„Bude to super Bello!“ Vysvětluje mi nadšený Emm a já kapituluju. Nemusím přece hrát, ne?

Tuhle informaci přehodnotím ve chvíli, kdy mi Mike mezi dveřmi vrazí panáka a donutí mě ho vypít. Po několika dalších žbluňknu po Emmetově vzoru do kolečka, kde už sedí pár lidí a jsem vlastně docela veselá. Stejně pořád nemusím dělat nic, co nechci. Otevřou se znova dveře a tam se zjeví naprosto nadšený Jasper s méně nadšenou Jessicu. Táhnou za sebou jak sopel Edwarda, který se opře o stěnu a znuděně kouká kolem, až mě zmerčí v kolečku a Emmettovi dojde, že jeden člověk v místností s námi pořád ještě nehraje.

„Edwarde!“ Zatlemí se na něj Emm a důležitě poplácá zem vedle sebe. Edward ho kupodivu s povzdechem poslechne a sesune se mezi nás.

„Můžeme?“ Usměje se Mike významně na naši malou puberťáckou společnost.

Jasper mu to nadšeně odkývá a mlsně se zadívá na slečny v místnosti. „Já chci začít!“ Hlásí se a dělá, že necítí, jak do něj Jessica prstem dloube.

„Dobrá.“ Odkýve mu to Mike a podá mu nástroj – láhev  Tequilly.

„Na koho to ukáže, tomu musíš dát pusu nebo dát fant!“ Poučuje ho znalecky.

Jasper rozrotuje láhev a labužnicky očima přejíždí po přítomných slečnách. Láhev se motá a motá a Jazz slintá a slintá, až se flaška pomalu zastaví pod Laureniným nadutým výstřihem. Během jednoho mého mrknutí ovšem zázračně změní směr na Mika. Ten ztěžka polkne a Jessica se spokojeně uchichtne: „Drahý? Tvůj partner čeká!“ Dloubne do něj a Jasper si se zoufalým: „Pane bože, za co mě trestáš?“ Vysvleče mikinu jako fant a opře hlavu nešťastně do rukou.

„Jsi na řadě.“ Poddá mi rezignovaně láhev, protože sedím vedle něj. Cože, já???

„Ne, já...“ Snažím se protestovat, ale Mike mě nutí vypít dalšího panáka. Už naprosto chápu, proč se Jessica před pár dny tak ztřískala. S povzdechem ho do sebe kopnu a z jedné lahve mám najednou dvě. A tak pokrčím rameny a rozmotám je. Chvíli sebou mlátí o lidi, protože já prostě kolečko kolem své osy neumím a pak se zastaví – k jeho naprostému nadšení – opět na Mikovi a opět po mém mrknutí změní směr – tentokrát na Edwarda. Mikovi poklesnou koutky, Edward vykulí oči a Emmett na mě zamrká a začne plácat: „Pusu, pusu, pusu!“

Zamžourám na Edwardy přede mnou a přemýšlím, kterýho z nich Emm myslí.

„Ne-e!“ Zaprotestuju, protože si nemůžu vybrat a všichni Edwardové se zatváří naprosto uraženě.

Když na mě vypláznou jazyk, spojí se opět do jednoho – namistrovaného, dotčeného frajera.

„Abys věděla. Já na tebe taky nejsem zvědavej.“ Šklebí se ten protiva.

„Jdi do háááje.“ Ukážu na něj.

„Ty jdi do háje!“ Ukáže na mě on.

„Pch!“ Nadskočím a už už si chci sundat mikinu po Jasperově vzoru, když v tom Emmett vesele dodá: „Bella to totiž asi neumí.“

„Cožeee?“ Zašklebím se. „Jááák jako neumí?“ Zamžourám na něj a jsem pěkně nasupěná.

„Tak jak to říkám. Bella se neumí líbat.“ Dobírá si mě Emmett a já se vztekle domotám k tomu jednomu protivnému Edwardovi dřív, než jich bude zase víc. K jeho naprosto šokovanému výrazu ho chytnu za límec a vztekle naplácnu svoje rty na jeho...

 

Ech...

 

Přísahala bych, že mnou projela vlna elektrického proudu. Jsem přilepená na těch sexy sladkých ústech a ony po mně chňapnou. Edward pohladí moje rty těmi svými a do pusy mi nacpe jeho jazyk, aby probudil k životu ten můj a mně se to... hrozně líbí. Jeho ústa jsou chladná jako kdyby vyžvejkal balíček winterfreshek, přesto z nich sálá žár, který naprosto spaluje jakékoliv moje zábrany. Přitáhnu hlavu majitele těch božských úst dlaněmi co nejblíž, promnu jeho hebké vlasy prsty a on mě na oplátku semkne ve svém náručí, aby mě zběsile tiskl ke svému tělu. Unikne mi malé vzdechnutí, na které on reaguje ještě zběsilejšími polibky a najednou nás někdo odtrhne...

Všichni se strašně smějí a Jasper, který nás rozdělil, se na nás naprosto vyděšeně dívá a přerývaně dýchá. „Tohle... už... přede mnou... nedělejte!“ Mává nám prstem před nosem. Rozhlédne se nervózně po místnosti a když mu skončí zrak na Jessice, prohlásí: „Vem to čert!“ A vrhne se na ni, aby ji začal líbat jak o život.

Sednu si zpátky na své místo a překlopím do sebe pořádnou dávku Tequilly. No ty vole...

„Ještě, že už to máme za sebou.“ Upraví si Edward nervózně oblečení a naplácne pohled na podlahu.

„Jistě. Strašnááá puuusa.“ Odpovím opilecky na souhlas.

„Katastrofa.“ Pokyvuje si Edward.

„Nejhorší v mééém... životě.“ Přidám se k němu a počítám chlupy na koberci. Trochu se mi z toho zamotá hlava, protože se mi krapet mlží. Mike mi zase nacpe láhev a já mám za nějakou chvíli nakoupeno. Trochu mi to celé splývá v jakémsi mlhavém oparu...

 

„Edwardééé...“ Ukazuju na něj prstem a směju se. Když si stoupnu a málem sebou zase praštím, jeho ruce mě zachytí a nesou pryč. Plácám do něj a směju se. Jednu chvíli se mu vytrhnu a běhám okolo, ale on mě vždycky zachytí předtím, než se o něco rozbiju. Zmateně na mě kouká a já se na něj směju: „Tady má Edward oko!“ Píchnu do něj prstem a Edward cukne a protočí panenky.

„A tady má Edward pusu!“ Napíchnu prst na jeho rty a zmlknu a přestanu se smát. A on necukne. Přejíždím prstem po těch sametových rtech a on pod nimi taje jako led, kterým sála a já pak pronesu do nočního ticha: „Bella chce Edwarda! Škyt.“

 

Dvě ruce mě zvednou a odnesou do mé postele. A... zabalí mě pod peřinu a jeho rty mě políbí na čelo. Už už chci spát, ale ještě si k sobě spokojeně přitáhnu svého oblíbeného plyšáka. Dneska je nějaký tvrdý. Budu ho muset naložit do aviváže, ale obávám se, že tady už ani Lenor nepomůže...

A pak usnu a zdá se mi krásný sen, protože jinak to ani není možný. Vlastně pokračuju tam, kde jsem přestala. Ve chvíli, kdy opět prstem zkoumám Edwardovi dokonalé rty je přitisknu k sobě a políbím je. Nebrání se. Řekla bych, že ani nemůže. Táhne nás k sobě cosi magnetického a mně se nechce tomu vzpouzet. Líbat ho je tak krásné a opojné... Přitáhnu si ho co nejblíž ke svému tělu, které po něm bezmezně touží a opustím na vteřinu jeho rty, abych ho políbila na krk. Slastně vydechne. Zajedu mu pod košili a zašeptám do ucha. „A tady má Edward bradavku!“ Edward znejistí a já se skloním, abych mu ji políbila. Ve chvíli, kdy pronesu: „Budliky, budliky, na ty tvoje čudlíky. Škyt!“ Edward zkamení a poté co mu oznámím: „A co má Edward tady!“ a sjedu rukou níž, na mě vyděšeně vykulí oči a normálně se ode mě odtahuje: „Bello... ne že by se mi nelíbilo, co teď děláme ale... „

Oznámím mu, že je to můj sen a já si v něm můžu dělat, co chci a čapnu ho rukou tam, kde tuším jeho kamaráda. Edwardovi ujede syknutí a přerývaně mi oznámí: „Bello... já tě prosím... já se vážně snažím ovládat, ale ty mi to vůbec nezlehčuješ!“

„Proooč by ses měl ovládat? Škyt...“ Oznámím mu a můj snový Edward zase protočí panenky.

„Já se chci seznamovat s malým Edwardem!“ Zaprosím sladce do Edwardova ucha a ejhle. On mi malý Edward dokonce podává ruku. Škoda, že jeho pán není tak ochotný. Chvilku se se svým snem ještě hádám, ale on mě pořád odbývá se slovy, že jsem namol, že takhle to nechce a že není takovej hajzl, jak si myslím... a pak, je tma.

 

Spokojeně spinkám až do rána, abych se stejně spokojeně probrala. Tedy, až do chvíle než si uvědomím, že mi v hlavě duní zvony. Auuu. Moje alkoholové opojení mi právě ukazuje své důsledky. Angela ještě spí, Jessica nikde a tak se sama odplazím z postele na snídaní, kterou nechci ani vidět. Natočím si jenom kafe na probrání a sednu si sama ke stolu. Murphyho zákon schválnosti ale zafunguje dokonale, když přede mnou přistanou toasty se sýrem.

„Jez! Pomáhá to na kocovinu.“ Pobídne mě docela mile hlas, který mě z neznámých důvodů naprosto rozněžní a já zvednu hlavu k hrdinovi svých snů.

„Jak to tam včera dopadlo? Už si to pak nějak nepamatuju...“ Usměju se na něj, protože je příjemné se ním jednou nehádat a protože ze včerejšího dne mám totální okno. Od té nucené pusy, který byla ale famózní, mám v hlavě jen střípky.

 

„Ne-pa-ma-tu-ješ?“ Nakouskuje to slovo vyděšeně.

„Je něco, co bych měla?“ Vykulím na něj oči. Něco mi zaručeně uniká... Matně si pamatuju, jak mě někdo odtamtud táhl a pak už jenom ten krásný sen. Píchne mě ve slabinách, když si vzpomenu na Edwardovo snové lepší já a ten skutečný se jenom usměje a zavrtí hlavou.

"Vlastně ne!"

 

Kapitola 13. Auuu *** Následujicí Bonus vsuvka díl - Edwardův pohled

Shrnutí povídek od Barchetty



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Playboy - Kapitola 14. Láhev Tequilly:

 1
30.05.2012 [17:36]

Irmicka1úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!