Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Playboy - Bonus - Edwardův pohled


Playboy - Bonus - Edwardův pohledNo, tomuhle stručně říkám "velice krátký bonus". Nejedná se o kapitolu, ale o menší bonusový díl - Edwardův děsuplný noční zážitek. Tento bonus vypravuje víceméně o události, která se Edwardovi někdy mezitím přihodila. Je to taková ptákovina, kterou jsem začala psát z haluze při dumání, co si asi prožívá Edward a ségra mě mezitím ukecala, že to sem mám dát... takže, tady to je.

 

Playboy - Bonus - Edwardův pohled

 

 

Seděla v jídelně jak zpráskaný pes. Vlasy měla zcuchané a poházené na všechny strany, mikinu naruby a z kalhot jí čouhal kousek toaletního papíru. Navzdory všem mým ideálům krásy a tomu, co připadá sexy mé dolní polovině těla, se nám takhle oběma hrozně líbila.

Míchala zbrkle kávovou lžičkou, zahleděná kamsi nahoru a ani si nevšimla, že kávou celou dobu kropí stůl. Stál jsem tam jak včera malej Eda a přemýšlel o tom, že jsem se asi zbláznil.

Jenže mou hlavou bohužel proběhla šílená vzpomínka, která mě ve všem utvrzovala.

 

....

 

Když jsem k ránu přišel od Belly na naší chatu, byl už docela klid. Jessica seděla v křesle a peskovala Jaspera, který jí poslušně masíroval nohy. To by bylo normálně v cajku, kdybych neopomněl jeden důležitý detail. Jelikož jsem se asi definitivně pomátnul a akci u Belly nedotáhl do konce, byl jsem pořád ještě vzrušenej jak prase.

 

Jasper se v tu ránu zarazil a pomaličku se otočil mým směrem. Polilo mě horko a příšerně jsem se lekl, protože Jazz v poslední době namísto působení na lidi z nějakého neznámého důvodu pocity naopak přejímá a málokdo ví, že když včera u flašky v zápalu vášně prohlásil „Vem to čert“ a skočil po Jessice, jeho původním cílem byl vlastně někdo úplně jiný... někdo, komu se teď udělalo špatně od žaludku, ačkoli to fyziologicky není možné.

 

Instinkt mi radil „Zdrhej“, ale vzhledem k nedávno prožitým událostem na Bellině chajdě, které jsem zdaleka ještě nevydýchal, to dost dobře nebylo možné. Cejtil jsem se jak nadržený králík v říji, moje tělo o tom podávalo jasný signál a zkuste si běhat s vlajkovým stožárem. V tu chvíli se v nás obou praly dva pudy sebezáchovy.

 

První byl fyziologický – jestli budeme běhat, bude to hodně, hodně... hodně bolet, ale jestli zůstaneme... V hrůze se mi stáhly půlky a já okamžitě vystřelil ze dveří.  Jasper samozřejmě za mnou. Jessica po něm švihla pantofel, trefila ho do hlavy a mírně ho tím zpomalila.

Bohužel i tak byl výjimečně mnohem rychlejší než já, protože jemu nic nepřekáželo. Mlsně se oblizoval a dostával se ke mně pořád blíž...

 

Vzpomněl jsem si, jak byl Jasper malý. Jeho nejoblíbenější hračka byla kostka, která v sobě měla různé otvory a do ní se vkládaly předměty příslušných tvarů. Jazz se vždycky snažil nacpat předměty do děr, do kterých rozhodně nepatřily. Často hlavně větší předměty do menších otvorů. Rval a rval, dokud se mu to nepovedlo a hračku nerozbil. Polkl jsem naprázdno, protože Jasper se přiblížil a chystal se k finálnímu útoku.

 

Zavřel jsem v hrůze oči a nalepil se zadkem na strom. Býval bych ještě utíkal, ale zády k Jazzovi... ehm... tohle vypadalo jako bezpečnější varianta.

 

Když jsem konečně znovu odvážil podívat na svět, zjistil jsem, že mi visí na noze a objímá ji jako plyšáka.

 

„Mám tě tak rád noho, teda Edwarde,“ rozplýval se Jazz a já jsem to absolutně nechápal. Maják stále ještě vysílal, ale on jeho signály nechytal. Jakoby byl na úplně jiné vlnové frekvenci. Navzdory počátečnímu zmatení mi rychle začaly docvakávat dvě věci.

 

První: Můj zadek zůstane díkybohu ještě nějakej ten pátek panna a... ta druhá.

To proto, že chtíč ve mně, který by normálně Jaspera ovládal, přebil úplně jiný pocit. Koukal jsem na toho perverzního moulu, jak přejetej parním válcem a zpracovával informace, které se mi skládaly v hlavě jako tetris.

„Kurňa, nějak ses mi dostal pod kůži, Edwarde. Vlastně nevím, jak to popsat,“ usmál se na moji nohu Jasper a já se málem zadusil, jak mi zaskočilo. Protože jestli je něco víc v prdeli, než Jasperovi občasné touhy po mně, pak je to situace, do které mě ta holka bláznivá dostala.

 

.....

 

A s tímhle nově získaným vědomím, které mi Jasper 3D odprezentoval, jsem se přiblížil k pultu s jídlem, abych tomu nemožnému stvoření jménem Isabella připravil snídani.

 

Nějak měkneš, Edwarde...

Kapitola 14. Láhev Tequilly

Kapitola 15. Fifty - fifty

Shrnutí povídek od Barchetty



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Playboy - Bonus - Edwardův pohled:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!