Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pach veverky - 9. kapitola - Noc v hotelu - 1. část


Pach veverky - 9. kapitola - Noc v hotelu - 1. částEdward s Bellou hledají nějaké přístřeší. Alice se vrací do Volterry...

9. kapitola – Noc v hotelu – 1. část

Edward konečně po nějaké době, pro Bellu neskutečně dlouhé, našel vhodné místo k přenocování. Bella si musela odpočinout, viděl na ní, že spánek by jí jen prospěl. Kdyby byla člověkem, měla by fialové kruhy pod očima, unavené oči tak, že by se jí samy zavíraly, a pohybovala by se pomaleji. Jenže Bella byla upírkou, proto na ní nic z toho nebylo poznat. Vše jako by bylo schované za tlustou vrstvou neprostupné mlhy.

Edward vstoupil spolu s lehce malátnou Bellou do vstupní haly hotelu, která byla až neobvykle malá. Za neuspořádaným pultem stála žena s mastnými vlasy a kulatými brýlemi. Na obličeji měla akné, na prstech okousané nehty s odrbaným lakem rudé barvy a nuceně se usmívala. Edward sice nechtěl vědět, co si myslí, ovšem její myšlenky byly tak hlasité, že přeslechnout je nebylo vůbec lehké. Vlastně ani možné ne! Edward proto raději nepřemýšlel nad obsahem mysli ženy za pultem, měl jiné a důležitější starosti.

Pokročil dopředu, Bella mu byla v patách jako stín.

„Jeden pokoj pro dva, prosím.“

Bella si všimla elegantních pohybů Edwarda, jak podával ženě peníze, aby zaplatil pokoj pro dva. Krasopisně podepsal kus papíru svým jménem, vlastně spíš jiným, protože jinak by se mohl nějak prozradit. A není zrovna nejchytřejší nápad prozrazovat svoji identitu, když se snažíte před někým schovat.

Edward odešel s Bellou nahoru po schodech neurčitého odstínu. Hledali pokoj s číslem sedm, kde byli ubytovaní. Edward našel pokoj hravě, počet pokojů totiž nebyl nijak zvlášť velký, sotva hrst místností poskytovala možnost k přechodnému bydlení. Vstoupil s Bellou dovnitř a málem mu vylétly oči z důlků. Místnost byla sotva o trochu větší než vstupní hala hotelu. Jedna velká manželská postel s tvrdou matrací, dva noční stolky, které působily velice staře a oprýskaně, křeslo jediné se zdálo být v pořádku. Také koberec vypadal značně opotřebovaně, vyskytovaly se na něm skvrny, které nikdo nevyčistil. Malá koupelna neměla téměř žádný sortiment. Jen obyčejnou bílou vanu, roztřískané umyvadlo a nespláchnutý záchod.

Pokoj nevyhovoval ani jednomu z nich, ovšem neměli příliš na výběr. Bella, přestože byla nyní upírkou a spánek k životu nepotřebovala, by si měla odpočinout. Všechno je to pro ni nové. Pocity má zesílené jako zvuk na videu, ovšem tak moc, že přesáhnul povolený limit.

„Odpočiň si, já ti seženu něco k jídlu. Hned jsem zpět, nikam nechoď!“

Bella si lehla na rozvrzanou postel a zavřela oči. Sice se nechystala usnout, ale po několikerém nadechnutí se jí to podařilo.

 

***

„Alice, vítám tě! Co tu ale děláš? Kde je Bella?“

Poslední otázku zařval tak hlasitě, že praskaly bubínky v uších. Intenzita ostrého křiku byla nesmírně nevítaná a nepříjemná. I když byla očekávaná, ne v takové míře.

„Alice, jak jsi jen mohla? Svěřil jsem ti to nejcennější a ty jsi mne zklamala!“

Aro přistoupil k Alici a vrhal po ní zlostné pohledy. Alice by se normálně nebála, Aro jí nikdy nenaháněl strach. Jenže teď se třásla jako osika. Strach ji lapil a nehodlal jen tak pustit na svobodu. Červené oči Ara žhnuly a zabodávaly se do Alicina něžného vílího obličeje jako ostré dýky.

„Nechtěl jsem to udělat, ale nedáváš mi na výběr!“

Vtom se přihrnuli Jeremy a Felix. Chytili Alici a sevřeli ji do pevného objetí svými drsnými pažemi. Měli velkou sílu, nadpřirozenou. Nemělo žádný smysl odporovat! Alice to moc dobře věděla a tušila, že přesně k tomuhle dojde. Jeremy i Felix ji drželi pevně a vyvléknout se by se nikomu nemohlo nikdy podařit.

„Je mi to líto, Alice,“ šeptl jí do ucha Jeremy tak tiše, že to naštěstí nikdo jiný – kromě Alice – nezaslechl.

V tom šepotu byl opravdový cit. Náklonnost si nelze vynutit, natož náklonnost od upíra! Přesto Alice cítila jakousi podvědomou radost z toho, co Jeremy pravil. Byla ráda, že jí někdo projevil smutek. Byla šťastná, že poslední slova, co zaslechla, slyšela právě od Jeremyho. Pokud šlo o ni, Alice ho milovala. Jeremy se k ní choval mile a uctivě. Takže ji potěšilo, že jí Jeremy řekl něco takového před její smrtí, které se milerád zhostí Aro.

Alice raději zavřela oči a ponořila se plně do krásných představ. O tom, jak byla vedle Jeremyho. Jak se na ni zasněně díval a mluvil s ní. Jak se k ní otočil, usmál se a nakláněl se blíž, aby ji poctil polibkem. Alice si to přála už velice dlouhou dobu. Vlastně od té doby, co ho viděla prvně. Na ten okamžik nikdy nezapomene...

 

„Nemohl byste mi, prosím, rozměnit?“

Alice podávala bankovky mladému muži. Ten se usmál, jakmile se jejich oči střetly v dlouhém pohledu.

„Ale jistě, krásná slečno. Pro vás cokoli!“

A tehdy to myslel vážně! Skutečně by pro ni udělal cokoli. Skutečně ho okouzlila. A ačkoli to hned nepoznal, on na oplátku okouzlil ji. V lásku na první pohled Alice nevěřila, ovšem tento okamžik s velkým O ji přesvědčil, že na onom tvrzení „láska na první pohled“ něco nejspíš bude.

Poté, co se vzájemně představili, si dokonce vyměnili čísla a ještě ten večer se znovu setkali. Setkali se spolu v restauraci, kterou vybral Jeremy. Po vydatném jídle se rozhodli se projít. Procházeli ulicemi a drželi se přitom za ruce. Neustále se o něčem bavili a smáli se.

Jenže Jeremy po nějakém čase přišel na to, čím Alice je, a rozhodl se ji zabít. To kvůli tomu, že Alice byla nebezpečná. Tedy spíše podle Jeremyho! Ale naštěstí pro Alici – při jednom z oněch pokusů ji zabít – se těžce zranil na hlavě a s tím i zapomněl na Alice a celou tu upíří záležitost. Samořejmě netrvalo dlouho a našel ho Aro. Jeremy totiž už jako člověk vynikal výborně v tom, že se mu velice snadno podařilo každého člověka k něčemu přemluvit. Takže nebylo až tak velkým překvapení, že Jeremy získal dar ovládání myšlenek lidí. Dokázal jim cokoli namluvit a oni to bez nejmenších pochybností splnili. A tak se stal Jeremy upírem! Bohužel, jakmile ho Alice spatřila, uvědomila si, že ho nikdy nedokáže přestat milovat a znovu propadla jeho neobyčejnému kouzlu.


Ozvalo se křupnutí kostí a Alicina hlava spadla z krku, který ji doposud držel připojenou k jejímu tělu. Odkutálela se někam do rohu, kde zůstala ležet. Krev z těla tvořila nevyzpytatelnou cestičku. Tělo upadlo, když ho Jeremy s Felixem pustili. Aro se pousmál a vrátil se ke svým bratrům, aby dořešili rozhovor, jež vedli před Aliciným příchodem.

 

A právě tehdy se Alice vyděšeně probudila! Všechno to byl jen hloupý a mučivý sen! Tedy až na tu skutečnost, kým kdysi Jeremy byl. Ovšem to, že ji Aro zabil, byla jen noční můra! Bylo jí nyní jasné, že se nemůže do Volterry už nikdy vrátit! Musí naopak najít Edwarda a Bellu. Doufala, že nebudou daleko a odpustí jí. Jenže ona zkrátka toužila být poblíž Jeremyho. Navíc k Arovi cítila jakousi povinnost. Jinak by se rovnou bez rozmýšlení vrhla na dlouhou cestu s Edwardem a Bellou.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pach veverky - 9. kapitola - Noc v hotelu - 1. část:

 1
01.10.2013 [16:41]

Johnna Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. bara
01.10.2013 [8:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.09.2013 [9:51]

MyfateAhoj,
článek jsem Ti opravila, jen si, prosím, dej příště pozor na:

- číslovky v textu slovem
- shoda přísudku s podmětem
- přímá řeč
- Náklonost –> Náklonnost
- poctěl –> poctil
- příliš velký kus textu kurzívou
- čárky

Děkuji. Myfate Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!