Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová chyba Belly - 4. kapitola

PokojTCDKEC


Osudová chyba Belly - 4. kapitolaBella je těhotná. Edward i Jacob to těžce nesou, ale Bella hůř. Bude za své dítě bojovat nebo podlehne? V dnešní kapitolce se dozvíte, kdo je otcem dítěte a jak Edward přijme skutečnost, že ho Bella podvedla. Bohužel osud má jiné plány, a i když si Bella dítě chce nechat, přijde o něj... Přeji příjemné počtení.

A pak přišla ta osudná věta. Ona mě podvedla. Vyspala se s Jacobem. Jak mi to mohla udělat? Dostal jsem takový záchvat zuřivosti, že jsem musel ihned odejít nebo bych jí ublížil a to bych si určitě později vyčítal. Cítil jsem, jak ve mně pulsuje hněv a potřeboval jsem si ho někde vybít. Seběhl jsem dolů po schodech, chytil jsem Jacoba za rukáv a vytáhl jsem ho ven.

„Jacobe, cos to udělal? Nejsi si vědom toho, co všechno se mohlo stát, ať už se vyspí se mnou nebo s tebou?“ řval na Jacoba Edward.

„Co se děje? Co se stalo?“ ptal se nechápavě Jacob. Nic totiž nevěděl. Po chvíli mu to ale došlo.

„Bella je těhotná,“ řekl užasle.

„Ano je, ty zrůdo! Bohužel nevíme, čí je to dítě, jestli moje nebo tvoje,“ řval už Edward na celou zahradu. Jacobovi naprosto nedocházelo, co by se mohlo stát, kdyby to bylo Edwardovo dítě. Jistě kdyby byla těhotná s Jacobem, bylo by to nejspíš normální těhotenství a vše by bylo v pořádku. Ale co když není těhotná s Jacobem, ale s Edwardem? V tom je právě ten problém. Budou muset to dítě zabít, nemůžou riskovat to, že by ji připravilo o život. A bohužel vše zatím nasvědčuje tomu, že v Belle roste malý poloupír.

„Bohužel to dítě je nejspíš moje,“ hlesl Edward. „Budeme nuceni ho z Belly vyjmout a usmrtit, nebudu riskovat její už tak křehký život,“ pokračoval.

„A co když je to dítě moje? Zabiješ moje dítě a zničíš tak její šanci na normální, plnohodnotný život?“ vmetl Jacob Edwardovi do tváře.

„Jacobe, nic jiného mi nezbývá. Podle výpočtů je Bella těhotná pár týdnů, ale už to na ní jde poznat a dítě už ji i koplo. To u normálního lidského těhotenství není možné. To dítě je s největší pravděpodobností poloupír, a pokud mám pravdu, to těhotenství ji zabije,“ vysvětloval Edward. Dokud to nevyslovil nahlas, tak mu to nepřišlo tak hrozné. Bude nucen zabít svoje vlastní dítě. A může za to jen on sám. Kdyby nepodlehl Bellinu naléhání a počkal se sexem, tak by se to nikdy nestalo. Teď je to oba poznamená. Nebyl si vůbec jistý, jak má pokračovat dál. A má takový vztek. Edward se začal rozhlížet kolem sebe, když v tom spatřil Jacoba. Je to přece i jeho vina. Edward se k Jacobovi rozeběhl, chytil ho pod krkem a hodil s ním o strom. Jacob se začal třást a Edward veděl, že stačí jeden neuvážený pohyb či provokace a Jacob se promění a tím vše prozradí. Odtlačil ho víc do lesa a tam se začali prát. Edward drtil Jacoba ve svém objetí, cítil, jak mu praskají kosti v těle a cítil, jak se hladká kůže mění v chlupaté tělo. Pak najednou ucítil, jak mu kolem krku naprázdno cvakají vlčí tesáky. Ani jeden neměl navrch. Zvuky boje byly slyšet až do horního patra. Bella okamžitě věděla, co se děje. Rychle vstala z postele, utíkala dolů ze schodů, když vtom zakopla a padala...

Probrala se až v domě Cullenů – otevřela oči, kolem sebe uviděla pouze hadičky a stroje, které pípaly. Bolelo ji nesnesitelně břicho. Do nemocnice ji vzít nemohli, nevěděli by si rady s jejím těhotenstvím. V tom si vzpomněla, co se stalo a sáhla si na břicho. To bylo ploché a nic se v něm nehýbalo. Bella začala plakat. Její vzlyky přivolaly Carlisla.

„Bello, srdíčko, jak vidím, tak už jsi vzhůru,“ promluvil potichu. „Bohužel tím pádem ze schodů jsi potratila,“ snažil se jí šetrně sdělit.

Belle to ale bylo okamžitě jasné, ani nic říkat nemusel. Vůbec nevěděla, co se stalo s Jacobem a s Edwardem, proč tu ani jeden nejsou. Ublížili si? Zabil jeden druhého? Nebo co se vlastně stalo? Jakoby by Carlisle věděl, na co Bella myslí, začal vyprávět.

„Bello, po tom, co jsi ztratila vědomí a spadla ze schodů, tak toho rvaní oba okamžitě nechali. Edward tě vynesl zpět do patra, hostům jsme řekli, že jsi uklouzla a poslali jsme je všechny domů. Jacob odešel hned, jak si upadla, trápil se tím, že je to jeho vina. Edward ho vzápětí následoval, jen se ujistil, že budeš v pořádku. Způsobilo mu to strašnou bolest a moc si vyčítá, co se stalo. Kdyby se držel na uzdě, nic by se nestalo, ty by si nespěchala je od sebe odtrhnout, nespadla by si a nepotratila bys.“ Carlisle Belle celou věc vysvětlil.

„Ale co, vždyť je rád, že jsem potratila, aspoň jsem mu ušetřila práci se zabíjením vlastního dítěte, ne?“ Bella křičela a brečela. Bylo jí hrozně. Měla v srdci obrovskou prázdnou díru. Přála si, aby dokázala vrátit čas. Klidně by je nechala, ať se navzájem zabijí, ale její dítě by žilo. Teď byla prázdná. Neměla nic. Ani Edwarda, ani Jacoba a ani dítě.

„Carlisle, nech mě prosím o samotě,“ prosila ho Bella. Carlisle odešel a Bella zůstala sama. Opatrně se zvedla z postele a vydala se pomalu do koupelny. Podívala se na sebe do zrcadla a neviděla tam nic než bledý přízrak. Pryč byl její krásný výraz, její nádherné hnědé oči plné jiskřiček vystřídal prázdný bezduchý výraz. Už to nebyla ta okouzlující Bella, ale jen troska. Rozhlídla se po koupelně a v tom spatřila lahvičku s léky. Chtěla zapomenout. A moc. Třesoucí rukou vysypala prášky na umyvadlo, napustila si sklenici vody a spolykala všechny prášky, co našla. Upadla do slastné nevědomosti…

Zdál se jí krásný sen. Běžela po louce a vstříc jí běžela její holčička. Byla nádherná. Obličej měla po svém otci, ale oči po matce. Byla rozkošná. Měla krásné, zlatavě hnědé vlasy, které se jí točily do lokýnek. Bella nikdy krásnější dítě neviděla. Strašně jí zabolelo u srdce, když si uvědomila, že to je jen sen. Její dítě je dávno mrtvé a nic to nezmění. Tak že by byla v nebi? Pokud ano, byla Bella šťastná.

„Maminko, moc ráda jsem tě viděla, ale teď musíš jít zpátky za tatínkem,“ říkala mi moje malá holčička. Renesmé. Byla tak nádherná…

To byla Bellina poslední myšlenka na ni. Pak cítila, jak s ní někdo třese a ona se pomalu probírá k vědomí…

 

shrnutí

<< >>

 

Všem čtenářům moc a moc děkuji za vaše komentáře, vždy mě moc potěší a nabijí další energií na psaní. Samozřejmě děj je tvárný, takže když budete mít nějaké přání, jak by se měla povídka vyvíjet, sem s ním, ráda si ho poslechnu a možná i zařadím do tvorby. Vaše white



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová chyba Belly - 4. kapitola:

 1
08.02.2012 [20:25]

eivliSDobře, vidím, že u mě chceš vystřídat všechny pocity: vzrušení, napětí, šok, nedočkavost, strach, ... a teď i pláč Emoticon
Tak to má být, perfektní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [15:26]

Forevergirl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak toto som nečakala, chúďa Bella. Teraz si môže Edward trieskať hlavu o zem, že odišiel za Jakom a neostal s ňou Emoticon Emoticon
Samozrejme, krásna kapitolka, si proste talent Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [15:20]

WhiteTieScarlettCullen: Jsem ráda, že se ti povídka tak líbí. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.06.2011 [21:30]

Bomba! Další dílek! No, jako vždy byl dokonalý! Máš opravdu talent! Emoticon Musím si letět přečíst další! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!