Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová chyba Belly - 5. kapitola

Jacob


Osudová chyba Belly - 5. kapitolaPo velice dlouhé době jsem zpět s dalším dílem povídky. Omlouvám se za tak dlouhou prodlevu - byla nedobrovolná. Doufám, že se vám bude dnešní díl líbit a že se tu najde ještě někdo, kdo mé povídky zná. Dnes se dozvíte, co se dál dělo s Bellou, a jak se vyvíjela situace.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Zdál se jí krásný sen. Běžela po louce a vstříc jí běžela její holčička. Byla nádherná. Obličej měla po svém otci, ale oči po matce. Byla rozkošná. Měla krásné, zlatavě hnědé vlasy, které se jí točily do lokýnek. Bella nikdy krásnější dítě neviděla. Strašně jí zabolelo u srdce, když si uvědomila, že to je jen sen. Její dítě je dávno mrtvé a nic to nezmění. Tak že by byla v nebi? Pokud ano, byla Bella šťastná.

„Maminko, moc ráda jsem tě viděla, ale teď musíš jít zpátky za tatínkem,“ říkala mi moje malá holčička. Renesmé. Byla tak nádherná…

To byla Bellina poslední myšlenka na ni. Pak cítila, jak s ní někdo třese a ona se pomalu probírá k vědomí…

 

Jakmile nabyla vědomí, zjistila, že se cítí naprosto jinak. Těhotně. Je možné, že by se Carlisle spletl? Že by se i ona spletla? Že by dítě bylo schopno ten pád přežít? Pokud ano, drželo se u ní zuby nehty a Bella si byla jistá, že teď už své miminko ochrání, i kdyby ji to mělo stát život. Věděla, že dostala druhou šanci a udělá vše pro to, aby dítě porodila.

„Bello, copak nám to děláš? Už nás takhle nikdy nestraš!“ Řekl Carlisle a podíval se na ni.

Bella se na něj podívala a odpověděla mu: „Carlisle, myslím, že si se spletl, myslím, že jsem stále těhotná.“ Carlisle nevěřícně kroutil hlavou, protože si byl jistý, že dítěti již netluče srdce a je mrtvé. Nedošlo mu ale, že dítě, co Bella nosí, není lidské, a proto u tohoto těhotenství neplatí to, co normálně ano. Znovu ji proto vyšetřil, zavolal raději i Alici a ta mu potvrdila, že dítě stále žije. Pocit, který Bella při vyslovení této věty měla, se nedá slovy popsat. Pryč byla obava, čí je dítě, nejdůležitější bylo pouze to, že dítě žije. Nemohla tomu uvěřit. Pomalu se vypořádala s myšlenkou, že je opravdu těhotná, že o dítě nepřišla a slyšela dusot nohou na schodech. Byl to Edward.

„To není možné, nemůže to být pravda. Carlisle, udělej něco. Víš, že pokud je to dítě moje, tak ji zabije,“ křičel Edward.

„Edwarde, bohužel si myslím, že je to dítě Jacobovo. Přežilo Bellin pád ze schodů, uzdravilo se – bude mít nejspíš stejnou schopnost jako jeho otec – Jacob. Mrzí mě to.“

Edward se díval na Bellu jako ve snách. Ještě se zcela nevyrovnal s její nevěrou a teď by měl být otcem dítěte, které nebude nikdy milovat. Cítil se zrazený. I přesto všechno ji ale stále miloval a ve skrytu duše doufal, že dítě je jeho a že Carlisle dokáže zachránit Bellu i dítě. Nechtěl by přijít ani o jednoho z nich. Absolutně teď nevěděl, co má dělat. Jak se tvářit. Nevěděl, co si myslí Bella. Byl naprosto zmatený. Jediné, co věděl bylo to, že Jacob bude o Bellu a dítě bojovat. Rozhodl se jednat.

„Carlisle, nech nás prosím o samotě.“

„Bello, vím, že je to pro tebe teď těžké, ale to je asi pro nás všechny. Vím, že si chceš dítě nechat a budu to respektovat, ať už je mé nebo Jacobovo. Pokud je dítě jeho, nebudu ti v odchodu bránit. Miluji tě nadevše a udělám to, co pro tebe bude nejlepší. Pokud budeš chtít být s Jacobem, nebudu ti bránit,“ ukončil svou řeč Edward. Bella už dříve věděla, že si ho nezaslouží a teď si tím byla stoprocentně jistá. Byl tak milý, šlechetný a ohleduplný. Pořád si vyčítala, že mu dokázala tak ublížit. Kdyby neudělala tu osudovou chybu, kdyby ho nepodvedla s Jacobem, mohli se z jejího těhotenství radovat. Všechno ale bylo jinak. Věděla totiž, že jestli bude dítě Jacoba, tak že ten se ho nikdy nevzdá. Věděla, že ji čeká pár krušných měsíců. Až do porodu bude žít v nejistotě. Teda pokud se porodu vůbec dočká - nevěděli totiž, jaké komplikace by toto těhotenství mohlo s sebou nést.

Byla vdaná, těhotná, měla muže, který ji miloval – co víc si mohla přát? Věděla, že by měla být tou nejšťastnější ženou pod sluncem, ale měla obavy. Ne z těhotenství, z toho, jak bude probíhat, ale z toho, po kom dítě vlastně bude. Pokud by dítě bylo jako Jacob, tak věděla, že Edwarda ztratí – v tuto chvíli ale byla ochotna to riskovat, protože své nenarozené dítě už teď příliš milovala a nebyla ochotná se ho vzdát, nedokázala si ani představit, že by měla doprovolně podstoupit ukončení těhotenství, když ví, že je možnost, že dítě je Edwarda. Co se bude dít dál? Jak to přijme Jacob? Čí dítě to doopravdy je? To jsou otázky, které se honí Belle hlavou. Na odpověď je ale příliš brzo…




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová chyba Belly - 5. kapitola:

 1
08.02.2012 [20:34]

eivliSTo jsou zvraty, to jsou zvraty Emoticon
Vím, že je tato povídka už dokončená, ale jestli bude mít štěně, zblázním seEmoticon Emoticon Emoticon
Je to napínavý, jak malý kalhoty,...okousala jsem si nehty!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

7. Kačka
25.09.2011 [14:52]

Zajímavý!!! Ještě mě napadá taková bláznivá myšlenka, že Bells bude mít dvojčata a jedno bude Jacobovo a druhý Edwardovo :-D Nj, já vím, bláznivýv... tak já jdu číst dál Emoticon

28.06.2011 [15:29]

ForevergirlJupí, prežilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak, a teraz či je to dieťa Edwardovo alebo Jakovo Emoticon Emoticon
Krásna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2011 [8:47]

WhiteTieMetalistka: Já jsem taky ráda, že jsem zpět. Děkuji.
wik: To se nechte zatím překvapit. Emoticon

4. wik
22.06.2011 [20:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Doufám že to dítě je Edwarda .

22.06.2011 [20:30]

MetalistkaHuráááááááá dlouho jsem tady tuhle povídku neviděla a jsem moc ráda že je zase zpět Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2011 [18:41]

WhiteTieDěkuji, po dlouhé době je to takové nijaké... Nějak jsem se nemohla "vyjádřit". Emoticon

22.06.2011 [17:48]

kollartDoufám že to dítě je Edwarda ale uvidíme jak to bude dál...jinak pěkný Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!