Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nel Tempo 2. kapitola

Sraz Ostrava!!! 25


Nel Tempo 2. kapitolaTakže za všechny vaše povzbudivé komentáře posílám do oběhu druhý díl! Tak snad se vám bude líbit i ten. Jen ještě musím dodat, že tahle kapitolka by neměla být přístupná *pod 18*, protože jak už jsem napsala u první kapitoly, bude se tu odehrávat svatební noc… A nemusíte se bát, že by snad Edward Bellu znásilnil… zas až takový hlupák není, ale víc už vám nenapovím! A moc děkuji mojí zlaté korektorce, že měla tu trpělivost a všechno mi to opravila!!!

Než jí ale sundal závoj, naklonil se k ní a potěšeně zašeptal: „Tak už dnes, zlatíčko. Nemohu se tě dočkat.“ A když si všiml, jak se celá zachvěla, úsměv se mu ještě rozšířil.

Obřad proběhl v tradičním stylu, a jakmile se měli novomanželé poprvé políbit, Bella zůstala jen nečinně stát. K ničemu se neměla. Nebo možná spíš nechtěla mít… Její prázdný pohled byl víc jak výmluvný. Takže to byl právě Edward, kdo uchopil její hlavu a přitáhl si ji k sobě do polibku, aby to nebylo příliš nápadné. Poprvé za celou dobu Bellu trochu politoval. Možná si mohl odpustit to poslední, co jí předtím řekl. Každopádně už bylo pozdě vzít to zpět, navíc on ji přece nenáviděl…

 

 

Na svatební cestu se měli čerství novomanželé vydat do horkého Španělska. Ale tuhle noc ještě stráví v Londýně, v Masonově rezidenci, kde se také koná pompézní svatební hostina, na které trval zvláště Edwardův otec. Chtěl ukázat celému širokému okolí, že právě dnes se žení jeho jediný syn a hlavním účelem bylo, aby se na tuhle událost jen tak nezapomnělo. Také proto na ni byl pozván každý, kdo něco znamenal. Bella se asi v polovině téhle směšné frašky rozhodla převléct do pohodlnějších šatů, které jí tak ochotně připravila matka. A ty svatební? Tak ty momentálně toužila spálit…

Edward čekal dole a nenuceně promlouval s hosty. Když se s nimi takhle bavil, vypadal úplně obyčejně, možná dokonce mile. Bella měla jen chvilinku, než si jí její manžel všimne, a tak ho s neskrývaným zaujetím pozorovala. Bolestně ji napadlo, že ačkoli je to tak arogantní, sebestředný a zřejmě i násilnický člověk, tak i přesto všechno je opravdu krásný. V očích ji začaly pálit slzy zrovna v momentě, kdy si jí Edward všiml. Potěšeně se usmál, omluvil se a vydal se ke svojí… ženě.

Bella by byla nejradši, kdyby se ji rozhodl ignorovat i tentokrát, tak jako na plese, to se však k její neskonalé smůle nestalo. Edward totiž neměl absolutně v plánu svoji manželku čehokoli ušetřit.

„Miláčku,“ oslovil ji přehnaně mile, ale Bella v jeho hlase slyšela pouze studený sarkasmus. Ovšemže ostatní si toho ani v nejmenším nevšimli.

V dalším nepatrném okamžiku se Edward vrhl na její ústa a sjednotil je v polibku, třebaže Bella se chystala ho od sebe odstrčit, když vtom začali všichni zběsile tleskat a provolávat slávu novomanželům. A tak jen zavřela oči, aby nikdo nemohl zahlédnout, jak se lesknou a ruce nechala volně položené na jeho břiše. Bylo to pro ni naprosté peklo, připadala si jako uzavřená ve zlaté kleci, ze které už ale neměla možnost jakkoli uniknout. Nemohla. Tenhle bezedně hořký pohár bude muset pít až do konce svého života…

Edward ji neustále tahal všude tam, kam se vrtnul a ona ho jako jeho právoplatná manželka poslušně následovala. Dokonce se pokusila vydržet s ním i tehdy, když se bavil se svými mužskými přáteli. Jenže jejich nechutné připomínky ohledně jeho dřívějšího života, jen tak strávit nedokázala, a tak ho tam raději nechala samotného a odběhla si dát něco silnějšího k pití. Možná, že šampaňské ji dokáže alespoň malinko otupit a navodit hořce falešnou, přesto snad spokojenější náladu, protože předstírání jí nikdy moc nešlo. Jediné v co doufala, bylo, že jí alkohol pomůže co nejdříve navodit nevědomí z nadcházejícího. Jenže jak se pomalu blížil konec hostiny, začala být pořádně nervózní i přestože neustále velice aktivně popíjela. A zrovna když mávala posledním hostům, Edward ji nevybíravě drapnul za ruku a táhl do domu.

Jeho rodiče odjeli na venkovské panství, aby měli mladí novomanželé alespoň trochu soukromí. A výraz, který měl v obličeji, jí našeptával tu krutou pravdu, ke které se jednoznačně schylovalo… že ji manželských povinností nehodlá jen tak ušetřit. Najednou pocítila pronikavou nenávist ke svému novému druhovi, za to, že se k ní chová jako prachsprostý barbar, třebaže na veřejnosti oslňoval způsoby gentlemana.

 

***

 

Když ji Edward zatáhl do svého pokoje, srdce jí už doslova bilo jak zběsilé. Ještě si stačila všimnout piána, které taky vypadalo jako by se před Edwardem krčilo v jednom potemnělém rohu, než se na ni právě on vrhnul. Z očí Belle vyhrkly ty proklaté slané krůpěje, které se okamžitě měnily v drobné potůčky a šinuly si to nestydatě po jejích horoucích tvářích směrem dolů. A přesto, že se je snažila veškerou svojí vůlí přinutit, aby zůstaly uvnitř, neměla nejmenší naději na úspěch, protože si příliš jasně uvědomovala, co se bude dít. V hlavě jí vířilo nepřeberné množství otázek, ale i pokus o útěk. Tušila, že tahle osoba, která ji tady s takovou razancí a necitelností osahává, pravděpodobně nebude chtít vyhovět prosbě, kterou si připravovala.

„Nemůžeme s tím ještě chvíli počkat?“ zašeptala s neskrývanou nadějí, která ale byla pohřbena v momentě, kdy Edward promluvil.

„Jsi moje žena, a tohle je teď tvoje povinnost, ne?“

Belle nad jeho krutým oznámením naprosto ztuhla krev. Nečekala, že by ji snad uchránil před touhle novou zkušeností, ale tohle? Opravdu se choval jak zvíře…

Edward malinko ustrnul nad ostrostí věty, kterou právě tak snadno vypustil, protože na Bellu nechtěl být až tak hrubý. Pořád si opakoval, že by měl být milejší, vzhledem k tomu, že ona teď byla jeho choť, jenže mu to jaksi vůbec nešlo. Naposledy fňukla, a konečně se jí podařilo zastavit ten příval slaných kapek. Nebyl dvakrát nadšený z téhle jeptišky, kterou si i proti svojí vůli musel vzít, jenomže její krásné tělo by byla škoda odmítnout. Teď když byli manželé, musela se mu podvolit.

„Buď opatrný… Prosím…“ Zašeptala smířeně spíše pro sebe, ale on to stejně zaslechl.

„Když budeš hodná,“ pověděl už o mnoho příjemněji a bylo mu nad slunce jasné, že skutečně opatrný bude, vzhledem k tomu, že by to mělo být její poprvé. Ublížit jí rozhodně nechtěl. Nyní to byla jeho žena a on s ní bude, chtě nechtě, muset žít. Navíc ještě nikdy nebyl ničí první muž, a to se jeho egu do jisté míry upřímně líbilo. Uspokojovalo jej to. Byla jako nový kůň… neosedlaná, nepoužitá a on bude první a jednoznačně poslední, kdo se povozí… to věděl s jistotou. Třebaže on má svoje avantýry, které jsou ale zcela omluvitelné, jak mu pokaždé zapáleně vysvětloval otec, tak u Belly si dá pozor, aby nedostala možnost ho někdy podvést. Jestli chtěl mít jistou, že jeho děti budou jen jeho… no, jinak to ani nešlo.

 

***

 

Když ji zbavil veškerého oblečení, vysvlékl se v mžiku i on. Chvilku na Bellu upíral svoje fascinující zelené oči barvy olivínu a chtivě si prohlížel její obnažené tělo, protože byla skutečně krásná, ale ta její stydlivost už mu opravdu začínala lézt na nervy. Neustále se energicky zakrývala rukama. Teď, když už je jen jeho, by si to snad mohla odpustit.

Vzal ji za ruku, kterou si doposud obratně překrývala ňadra, a přitáhl k sobě na své nahé tělo, a když ani v nejmenším neprotestovala, pohotově se ji pokusil políbit.

Bella, ač nechtěla, a byla šíleně vyděšená, přesto všechno se snažila vyjít mu vstříc, jak jen dokázala. Jednou pro vždy byla jeho manželka, podle zákona a před bohem, takže tohle vlastně byla její povinnost. A tak, když se jí pokoušel vloudit jazykem do úst, nechala ho.

Edward neudržel svoje potěšení a koutky se mu samovolně vytáhly do triumfálního úsměvu. Líbilo se mu, že Bella konečně spolupracuje, třebaže prozatím jenom pasivně. A moc dobře si uvědomoval, že se právě chová naprosto hanebně, ale jednoduše si nedokázal pomoct. Byl naštvaný na celý svět a hlavně na to, že ho donutili si ji vzít. Snad jediné plus na celém tom nešťastném sňatku bylo to, že mu jeho manželka poskytne potěšení, kdykoliv se mu zachce. Navíc je skutečně krásná a on bude jejím prvním.

Rukou jí chvilku požitkářky hladil prsa, než odhodlaně zamířil dolů, kde rázně uchopil její druhou ruku, kterou si ještě pořád zakrývala to neprozkoumané zákoutí jejího líbezného těla a položil si ji na svůj kříž, aby se pak vrátil zpátky a znovu zamířil mezi její stehna. Bella už nedokázala veškeré svoje zděšení a úzkost z toho, co mělo přijít, udržet uvnitř, a tak se opět tichounce, přesto intenzivně, rozplakala. Nohy nechala pevně semknuté, takže se Edwardova všetečná ruka stejně nikam nedostala.

Otevřel naštvaně oči, ale jeho zloba vyvanula v momentě, když uviděl její tvář. Překvapeně si prohlížel ten bezradně uplakaný obličej, ze kterého se mu až skoro mučivě sevřely útroby. Neměl v plánu si ji vzít násilím…

Pohladil Bellu po tváři a hřbetem ruky se pokusil otřít ty mokré tváře. V tenhle okamžik už mu jí bylo skutečně líto, ani ona si ho nechtěla vzít, jenže musela, protože k tomu stejně jako on byla donucena. A najednou mu myslí probleskla vzpomínka, jak si spolu kdysi dávno hrávali a Bella se mu tenkrát moc líbila, vlastně to se nikdy nezměnilo. Třebaže už od mala se chovala, jako by žila v klášteře a jeho otec učil, aby se takovým prozatím obloukem vyhýbal, že muž si před tím, než se ožení, musí pořádně užívat života. Vzal její hlavu do svých horkých dlaní a přitáhl si ji blíž, aby mohl políbit ty doposud uslzené oči.

Bylo to tak něžné gesto, které od něj Bella naprosto neočekávala. Překvapeně se po něm podívala. Ten výsměšný pohled, který s naprostou jistotou očekávala, se ale na Edwardově tváři neobjevil, naopak, usmíval se na ni tak nějak zvláštně.

„Promiň,“ zašeptal potichu omluvu, odevzdaně svěsil hlavu a přitáhl si Bellino třesoucí se tělo do náruče, aby ji mohl obejmout a uklidnit. A ona se skutečně bez sebemenšího náznaku vzdoru nechala. Hladil ji po zádech, občas políbil do vlasů a sem tam i nešťastně povzdechl. Asi to vážně přehnal…  Jenomže její pokožka byla tak příjemně hebká a voňavá, naprosto delikátní, což mu v žádném případě nepomáhalo od jeho naléhavé touhy. Přesto se ale ze všech sil pokoušel uklidnit, protože tušil, že ze svatební noci už stejně nic nebude…

Bella ještě celá zmatená a nervózní, najednou ucítila něco tvrdého, co se tak neústupně tlačilo proti jejímu tělu. Měla jistou představu, co by to tak mohlo být a v klíně ji neočekávaně příjemně zašimralo. Nevěděla, jestli to je tím, jak se k ní Edward před chvilkou něžně zachoval, ale najednou po něm zničehonic zatoužila. Bláznivě a hloupě… jednou rukou pomaloučku zamířila směrem k jeho dolní partii, která se na ni částečně tak příjemně tiskla. Kousek ustoupila a oparně mu svojí drobnou dlaní přejela po celé jeho délce. Edward slastně, ale zároveň překvapeně vydechl a naprosto udiveně přemítal nad tím, o co se Bella pokouší… Nesměle jej znovu a znovu hladila, nebo brala do dlaní a seznamovala se tak s tím, co jí doposud zůstávalo utajeno. Něco, co ještě v jejím krátkém životě neviděla, ani necítila.

Edward v rychlosti vypustil jednu hloupou myšlenku, aby Bellu urychleně hodil na postel a dopřál si to, po čem přímo neodkladně prahne. Najednou nevěděl, co dělat, a tak jí jen naléhavě zaklonil hlavu, aby se mohl podívat do Bellina obličeje a zjistit tak alespoň něco. Nečekal však, že v těch čokoládových očích uvidí tak roztomile skrývanou touhu. Lehce se k ní naklonil a Bella sama vyhledala jeho smyslná ústa. Polibek to byl ale o tolik jiný, než ty předešlé. Něžný, sladký… prostě dokonalý.

Tentokrát už opatrněji a hlavně ohleduplněji, se vydal na průzkum jejího těla, aniž by ji přestal líbat. A hned po té, co přestal laskat její ňadra, jeho ruka si to opatrně zamířila dolů. Bella se tentokrát absolutně nebránila a jedna její část se už dokonce nemohla dočkat, až ucítí jeho všetečné prsty tam, kde se jí doposud nikdo nedotýkal. Chtěla zjistit, co to s ní udělá… s jejím tělem, a tak mírně roztáhla nohy. Bylo to zřejmé pozvání, jenže Edward se zastavil na kyčli, kde ji lehce hladil krouživými pohyby a takticky se tak vyhnul právě tomu temnému koutku, kam ho dřív nechtěla pustit.

Jenomže Bella už nechtěla čekat ani minutu, a tak sama chytila jeho ruku a naváděla tam, kde ji najednou tolik toužila mít. Edward ji ochotně nechal, protože se mu líbilo, když zničehonic převzala iniciativu a dala tak konečně najevo, že i ona ho chce. On po ní totiž rozhodně touží. Vlastně se s ní chtěl momentálně milovat přímo naléhavě.

Prvně dlaní měkce vklouznul mezi její nohy a jemně jí prsty přejel po rozpáleném centru, jenže i tohle bylo na Bellu moc. Nevydržela to a vzrušeně mu vydechla do úst, bylo to něco tak nádherného, nikdy by ji ani ve snu nenapadlo, že to může být takhle úžasně příjemné. Její tělo se toužebně chvělo. Její prsty se automaticky zaryly do jeho těla a její tvář napovídala, jak moc se jí to líbí. Pak tu taky byla ta Edwardova úchvatná krása a ve své nahotě byl ještě kouzelnější, než by si kdy dokázala představit. A všechno to korunovala jeho smyslně kořeněná vůně, kterou vydávala jeho pokožka. Když ale jeho prsty poprvé zamířily do blízkosti jejího nitra, na okamžik úplně zkameněla… třebaže hned na to se zase uvolnila a nechala jej, aby pokračoval v tom nádherně rafinovaném hlazení. Edwardovy prsty si prozatím dychtivě pohrávaly pouze na povrchu její sladké propasti, přesto se ale snažil být co nejopatrnější. Cítil její nádhernou vlhkost, a tak alespoň tušil, že se jí to, co s ní provádí, líbí… jemu se to rozhodně líbilo, a to opravdu hodně. Byla už pomalu připravená, ale přesto nechtěl nic uspěchat. Opatrně jí dovnitř zasunul jeden prst a přitom si blaženě vychutnával, jak mu vzrušením a rozkoší zarývá nehty do zad. Potřeboval se zbavit toho nepříjemného pnutí, které se hlásilo o pozornost. V rozkroku už se mu velkolepě tyčila jeho milostná zbraň, která se chtěla co nejdříve zanořit dovnitř té jemné a vlhké prohlubně jejího klína. Bažil po tom, aby už konečně mohl být uvnitř. Ještě párkrát prstem objel vchod a jemně jej zasouval a vysouval… Nakonec ji vzal do náruče a odnesl na svou obrovskou mahagonovou postel (ZDE).

Jemně ji položil na nadýchanou přikrývku a okamžitě se vklínil mezi její nohy. Bellin lehce vyděšený pohled směřoval mezi Edwardovy nohy, protože ještě donedávna nic podobného neviděla, a teď navíc vypadal tak… obrovsky. Sice dostala nějaké rady od přítelkyně, i od matky, ale nic ji na tuhle očekávanou skutečnost nemohlo připravit. Říkaly jí, že to možná bude bolet, ale jen poprvé, takže to musí vydržet… Jenže začínala mít vážný strach. Ztěžka polkla.

Edward si všiml jejího zpanikařeného pohledu, který ale nebyl směřován do jeho obličeje, a tak se k ní opatrně naklonil, aby ji políbil a mohl upokojit, přičemž se nedočkavá špička jeho napřímeného přirození dotkla Bellina klína. Překvapeně vydechla, vzrušeně vypnula záda směrem ke stropu a rukama připoutala Edwardovo tělo k tomu svému. Když do ní pak opatrně vstupoval, necítila nijak velkou bolest, alespoň ne takovou, jak jí to popisovala Moy.

Edward pozoroval její obličej a jednou rukou pohladil její tvář. Zezačátku ho neskutečně štvalo, že je ještě neposkvrněná a on ji toho takzvaného věnečku bude muset zbavit. Jenže teď, když byl uvnitř, okamžitě změnil názor. Byla tak… vláčná, pevná, těsná…

Začal se v ní pomalu pohybovat a netrvalo dlouho, než nepříjemné pnutí nahradila narůstající rozkoš. Bylo to naprosto nádherné a možná se i trochu začervenala, když si uvědomila, že se pokouší vycházet vstříc Edwardovým přírazům. Naštěstí ale nic neviděl, protože se bez přestání líbali a jejich jazyky si spolu chamtivě pohrávaly. Tenhle čarovný prožitek byl neskutečný… Tělesnost. Smyslnost. Tělo jí bez přestání prohříval ten naléhavý plamen vášně.

Jakmile si Edward všiml, o co se Bella pokouší a jak se snaží vycházet mu naproti, v okamžiku jí její žádostivé přání splnil a přidal tempo. Zasunoval a opouštěl tu těsnou dokonalost čím dál rychleji a tušil, že jeho uspokojení už není daleko, jenže když pohlédl na Bellu, vypadalo to, že ona je snad ještě blíž… Což bylo jenom dobře, alespoň z toho taky bude něco mít. A jakmile dospěla k slastnému orgasmu, vypustil veškeré myšlenky a nechal se unášet stahováním jejího těsného pohlaví. Za moment na to vyšplhal na vrchol i on.

Když už byli oba klidní, Edward z ní opatrně vyklouzl a lehl si vedle. Položila mu hlavu na hrudník, ačkoli její pohyby byly ještě vcelku nejisté, protože netušila, jestli ho tím nějak nenaštve. Naštěstí ale neprotestoval, tak se mohla opět uklidnit a dál vdechovat vůni jeho úchvatného těla. Škoda jen, že Edward nebyl vždy a ve všem ohleduplný tak, jak jí to právě předvedl…

Přitáhl si ji víc k sobě a zakryl je přikrývkou, i když se jejich těla navzájem příjemně hřála.

 

***

 

Ráno se probudila jako první Bella. Ležela pořád na Edwardově hrudi a jednu nohu měla přehozenou přes ty jeho. Opatrně zvedla hlavu a podívala se na svého manžela, který stále ještě tiše spal.

V jejím klíně ji ještě trochu pobolívalo, ale stejně nezabránila tomu, aby si ve vzpomínkách vybavila jejich včerejší noc a tu rozkoš, kterou nikdy v životě necítila. Spokojeně zavřela oči, a jako by to nestačilo, z klína se jí také ozvala kladná odezva… začala vlhnout… a toužit. Bolest pod náporem elektrizující žádostivosti pomalu, ale jistě ustupovala. Opatrně položila hlavu zpátky na jeho hrudník a její pohled si dovolil sklouznout k Edwardově spodní části, kterou zakrývala pokrývka, ale i přes ni bylo vidět, že jeho sny nejsou zrovna dvakrát mravné. Ani nevěděla, kde se to v ní vzalo, ale rukou zajela pod deku a odhodlaně přejela po celé jeho délce. Ještě na tu tvrdou část nebyla tak zvyklá a takhle alespoň dostane příležitost ho lépe poznat. Edward sebou lehce cuknul a vzrušeně zaúpěl, ačkoli stále ještě snil. Líbila se jí ta neskutečná jemnost a zároveň i tvrdost té věci dole. Bylo to něco nového, a tak vzrušujícího. Představovala si, jak se jí s ním uvnitř jejího dychtivého těla právě takhle pohybuje, a nepřestávala jej vzrušeně hladit, což Edwarda za okamžik vytrhlo z jeho žhavých snů.

S očima dokořán, pořád ještě nemohl uvěřit, jestli se mu to náhodou jen nezdá. Párkrát mrkl, ale nemělo to žádný účinek, tak jen uchváceně vydechl nad Bellinými důmyslnými dotyky. A prahnul po dalších.

Jakmile si Bella všimla, že už je i Edward vzhůru, ruku polekaně stáhla. Jenomže když se podívala jeho směrem, nemohla tak jednoduše ukrýt všechnu tu naléhavou touhu. Doufala, že se snad nebude zlobit, když ho takhle probudila, ale když v jeho očích spatřila to samé, co tam měla i ona, odhodila veškerý svůj stud a nesmělost. Energicky je oba odkryla a v dalším okamžiku už se její stehna rozevřela kolem jeho boků.

Edward ji trochu vyděšeně a obezřetně pozoroval, něco takového zrovna od ní nečekal. Vždycky byla taková ostýchavá… Hladovým pohledem sjel do mezery, která je dělila od potěšujícího sjednocení, a prahnul po tom, aby to už konečně udělala a nasedla na něj.

Předtím, než si ho skutečně znovu navedla do svého už vlhkého centra, v rychlosti ještě pohlédla do jeho obličeje a neskutečně se jí líbil ten zmatek, který se mu na té jeho okouzlující tváři tak neskrývaně zračil. Konečně se dostala k moci i ona. Mučivě pomalu si jej nechala vklouznout dovnitř, pak se dlaněmi zapřela o jeho hruď a začala s pozvolnými přírazy. Jenže po chvilce už Belle tohle pomalé tempo ani zdaleka nestačilo a tak naléhavě zrychlila… třebaže pro Edwarda ani tohle nebyla nijak závratná rychlost… on chtěl víc. Chytil její kyčle a při každém pohybu dolů si ji přirazil až nadoraz. Hlavu jemně zvrácenou dozadu, třebaže jeho pohled neustále spočíval na Belliné tváři.  Kdyby chtěl, mohl už dávno být, jenže prachsprostě lačnil jako nějaký mlsný chlapeček po stazích, které cítil při jejím orgasmu, a které jeho požitek tolik znásobily. A on jednoduše musel počkat…

Bella celá rozechvělá tušila, že už není daleko od vysněného cíle a nemohla se dočkat, až opět ochutná to, co včera v noci. Blížila se jak neřízená střela ke svému cíli, a tak se i Edward poddal jejím důrazným přírazům. Poslouchal její přerývavý dech a občasné zasténání nebo vyheknutí, když se neomylně blížila ke konci a jakmile opravdu ucítil její vrchol, okamžitě to katapultovalo i jeho do výšin blažené extáze.

Hned co bylo po všem, slastně vydechl a Bella se mu unaveně zhroutila na prsa. A chvíli tam jen tak leželi, stále ještě spojení, než nadzvedl hlavu a políbil ji do vlasů.

„Půjdeme se nasnídat?“ zeptal se naprosto mile. Odpovědí mu bylo souhlasné zamručení a zakývání, třebaže se Bella opět vyčerpaně položila na jeho tělo. Její kaštanové kadeře se rozprostřeny na jeho hrudníku a příjemně lechtaly. A když spatřil její nádhernou šíji, do žil se mu vlila nová dávka opětovně probuzeného chtíče. Stupidně prahnul být opět zanořený v jejím temném zákoutí.

Raději zatřepal hlavou, opatrně ji ze sebe sundal a odešel se do koupelny opláchnout. Bella mezitím pozorovala jeho skvostné pozadí a potěšeně pomyslela, že by s ním nejradši strávila celý den v té honosné posteli. To ale nešlo… museli se připravit na svatební cestu. Protáhla se a zase zakryla dekou, přeci jen stydlivost se jen tak vyléčit nedá.

 

***

 

Při prvním doteku studené vody s jeho obličejem z něj rázem vyprchaly všechny ty úžasné pocity. I uspokojení se kamsi nenávratně vytratilo. Co se však objevilo v daleko větší síle, byl hněv… Zuřil! Vztek v něm nezadržitelně bublal jako termální pramen na Islandu. Chtěl se k ní chovat hnusně, ale jeho ideál pohořel. Jenomže v její blízkosti to prostě nešlo… tedy ze začátku ano, ale potom, co mu včera v noci darovala, co dělala s jeho tělem, to nedokázal. Toužil se s ní milovat pořád a jen tak v tom nepřestat…

Znovu zmučeně zatřepal hlavou a nechal napovrch vyplout vztek. Byl víc naštvaný sám na sebe, že si ho tak lehce omotala okolo jejího ladného prstíku. Choval se k ní tak něžně, a to s ní měl daleko jiné plány. Podrážděnost ještě zesílila a zahustila se. Křečovitě scvakl čelisti a zuřivě se chytil umyvadla, které zatoužil rozdrtit, neměl na to ale sílu. Chvíli zhluboka dýchal a pokoušel se zklidnit jeho podráždění, ale nedařilo se. Tak na sebe hodil župan a vyběhl nasupeně z ložnice. Bella se vyděsila, když uviděla Edwardův výraz, třebaže on jí nevěnoval jediný pohled. Seběhl schody do jídelny, kde už ho očekávala snídaně.

Rozrušená Bella vstala z postele, ale srdce jí neustále běželo jako závodník přeskakující překážky. Co jsem udělala? Byla jsem snad špatná? Očekával něco jiného? Asi ano, pomyslela si náhle. Jenže co mohla dělat? Bylo to přeci její první milování, nemohla být hned odborník… Chvíli nad tím ještě dumala, ale stejně na nic jiného nepřišla, a tak se vydala do koupelny, aby se také opláchla. Cítila se úplně jinak. Dospěleji.

Oblékla si šaty, které na sobě měla i včera a potichu se vydala do jídelny. Měla stažené hrdlo z toho, až bude muset potkat svého vznětlivého manžela. Netušila jak se k němu chovat, ale jaké bylo její překvapení, když tam Edwarda nenašla. Kde asi může být? Vzala si čerstvě upečenou housku a s chutí se do ní zakousla. Po té včerejší noci a vlastně i dnešku jí opravdu vyhládlo. Stále ještě s polovinou snídaně v ruce se ho váhavými krůčky vydala hledat. Bohužel to tu ale neznala.

Když vystoupala schody, vyhnula se jeho ložnici, protože tušila, že tam ho stejně nenajde a vydala se dál do chodby. Opatrně otvírala všechny možné pokoje a plaše do nich nakukovala, než došla skoro až nakonec. Ale pokud se nemýlila, tohle měla být část domu určená služebnictvu… a Edward pořád nikde. Chtěla to už vzdát, když najednou zaslechla divné rány a otřesy, které se linuly právě z jednoho pokoje úplně vzadu.

 

Prolog + 1. kapitola X 3. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nel Tempo 2. kapitola:

 1
06.04.2012 [17:58]

forewertwilight Emoticon

3. Wera
19.10.2011 [14:57]

Wera Emoticon Emoticon

12.10.2011 [15:06]

Danka2830oooooouuu.... tak takýto zlý Edward sa mi veru nepáči.... ten nežný bol lepšííí .. oveľa.... ja viem že mu to chvíľu bude trvať než sa uvedomí ale verím že to príde.... Emoticon Emoticon

1. kikuska
07.06.2011 [19:14]

pekné ale bojím sa toho čo bude nasledovať Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!