Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejlepší přítel člověka - 7. kapitola

the-host


Nejlepší přítel člověka - 7. kapitolaKonečně se něco dozvíme... :) Ale možná vám to trochu zamotá hlavu... A nebo taky ne, kdo ví.. :)

7. kapitola – Prosím!

Probudila jsem se a pocítila přicházející potíže. Vystřelila jsem přes obývák do koupelny a pozdravila záchodovou mísu. Nevylítla ze mě šavle, ale rovnou celá zbrojnice. Když už bylo všechno venku, utřela jsem si pusu a šla k umyvadlu vyčistit si zuby. Až teď mi došlo, že mě nehorázně bolí hlava. Skvělý. Propláchla jsem si pusu a studenou vodu si nacákala i na čelo. Nepatrně to pomohlo, a tak jsem přešla do obýváku. Do očí mě praštily hodiny. Bylo půl desáté. Ale mám pocit, že byl čtvrtek... Ach ne, snad jsem nezaspala. Zrychleně jsem se přesunula do pokoje a v tu ránu jsem ztuhla.

„Ááá!!!“ začala jsem řvát na celé kolo. Na mé posteli ležel do klubíčka stočený Edward. Nahý. Jak jsem začala křičet, tak se probral a zřejmě mu to v hlavě šrotovalo rychleji než mně. Vystřelil z postele a zdvihl ruce jako v obraném gestu.

„Bello, počkej, všechno ti vysvětlím,“ začal se hlásit o slovo, ale zřejmě zbytkový alkohol zapříčinil to, že mě nezajímala slova, které vypouštěl, ale spíš jeho... nahota. „Já jsem totiž... Edie,“ řekl a spustil ruce.

„Edie nebo Edward, není to jedno?“ řekla jsem s nezájmem a dál si prohlížela jeho dokonalé tělo.

„Jsem Edward, ale i Edie. Tvůj pes,“ přiznával trhavě.

„Tak tohle se mi stoprocentně zdá,“ smála jsem se a konečně se mu podívala i do očí.

„Ne, Bello, já jsem skutečný. Vyslechni mě, prosím,“ řekl důrazně a konečně si získal moji pozornost. „Víš, moje matka měla jistý gen, který všem našim předkům a potomkům umožňoval měnit se v určité zvíře,“ vysvětloval pomalu.

„Co mi to ten Emmett včera dal?“ uvažovala jsem nahlas.

„Počkej, dokážu ti to.“ Klekl si na čtyři a nějak divně zaskučel. „Cože?! Nechápu to, teď už jsem měl být pes...“ Zvedl se a prohlížel si své tělo.

„Jo, jasný. Vypadni!“ zvýšila jsem náhle hlas.

„Bello, prosím, věř mi! Kde je potom Edie?“ ptal se.

„Co já vím, celý jsi to nastražil a unesl ho,“ blábolila jsem.

„Jak bych pak věděl, že když ses rozcházela s Jacobem, tak ho Edie kousl do nohy a Jacob ho pak odkopl?“ argumentoval.

„Vždyť je to přece směšný. Nedělej ze mě idiota.“ Snažila jsem se v tom všem najít smysl, ale nějak se mi to nedařilo.

„Když jsme spolu byli na veterině, tak jsi mi řekla, ať se nebojím, že to jenom trochu píchne a ať jsem tvůj hodnej kluk.“ Chtěla jsem ho přerušit, že to není nic tajného, ale pokračoval, „A když ses s Anett vrátila z kina a šly jste se mnou na procházku, tak jsi řekla, že seš v tom až po uši.“ Jenom jsem hloupě koukala a nevěřila svým vlastním uším.

„Ale... proč?“ ptala jsem se zmateně a koukala do blba, žmoulala si spodní ret.

„Jestli se ptáš na to, proč jsem se měnil v psa...“ Zarazil se a na chvíli ztichl. „To, že v sobě máme ten gen, způsobuje to, že se můžeme do člověka otisknout. A to je něco jako láska na první pohled. Ale mnohem, mnohem silnější. V moment, kdy dotyčného uvidíme, stane se středem našeho vesmíru a nic jiného neexistuje. Bohužel jsi v tu dobu chodila s Jacobem a já jsem nechtěl, aby ses kvůli němu se mnou rozešla.“ Pomalu jsem vstřebávala informace, které jsem se dozvěděla, a už vůbec jsem si nevšímala toho, že přede mnou stojí to božské tělo...

„Ale proč ses… třeba nechtěl spřátelit... Proč ses hned přeměnil v psa a čekal u dveří?“ snažila jsem se pochopit.

„Jedna část toho, že jsi do někoho otisklá, je to, že s ním musíš být téměř každou vteřinu svého bytí...“ Sklopil hlavu a zapíchl pohled do země. „Já už asi půjdu...“ Zvedl hlavu, zadíval se mi do očí a vyšel z pokoje.

„Počkej!“ křikla jsem.

„Neboj, neodcházím napořád, to ani nemůžu. Nech si to projít hlavou...“ Zase se otočil a odcházel.

„Takhle přece nemůžeš na ulici!“ snažila jsem se ho zdržet.

„V chodbě mám schované oblečení... Nejdu odsud poprvé,“ řekl přes rameno a zabouchl za sebou.

S vytřeštěnýma očima jsem se zhroutila na postel a zpracovávala získané informace.


Edward
Zrychleným krokem jsem kráčel po ulici a hledal Carlisleovo číslo. Chvíli to vyzvánělo a pak se ozval jeho sametový hlas. „Copak se děje?“ ptal se nevzrušeně.

„Prasklo to,“ řekl jsem stroze.

„Jak to?“ vyděsil se.

„Nevím, už se nemůžu proměnit. Načapala mě...“

„Za jak dlouho tu budeš?“

„A nemohl bys ty přijít ke mně do Seattlu? Jsem nějakej vyčerpanej, asi budu muset skočit na lov. A ty tu budeš rychleji než já u vás,“ přemlouval jsem ho.

„Dobře. Ještě musím něco dodělat, ty stejně budeš na lovu, tak za hodinu u tebe v bytě?“

„To by šlo.“ Zavěsil jsem a rozběhl jsem se normální rychlostí směrem k nejbližšímu lesu. Když jsem se po chvíli zadýchal, došlo mi, že nemám šanci ulovit ani slimáka. Vyťukal jsem zprávu pro Carlislea a doufal, že bude souhlasit.

Prehnal jsem to, jsem moc vycerpany, budu rad, kdyz dobehnu domu. Mohl bys mi vzit nejakou krev od vas z nemocnice?

Po chvíli mi přišla odpověď, že se pokusí dorazit co nejrychleji i s krví. Prohledal jsem kapsy a zjistil, že mám nějaké drobné, a tak jsem se rozhodl dojet k bytu autobusem. Teď jsem si nadával za to, že jsem si vybral byt tak daleko od centra, jen abych měl klid.

Po chvíli jsem se střetl s Carlislem přímo ve dveřích. Už z dálky jsem cítil krásnou, lákavou a téměř neodolatelnou vůni lidské krve, kterou měl v pytlíku pod kabátem. Rázem jsem pocítil svou upíří část, která tak dlouho byla zticha. Ano, potkal jsem cestou hodně lidí a nijak na jejich krev nereagoval, ale tady jsem měl přístup ke krvi, co byla skoro na vzduchu, a věděl jsem, že si ji můžu vzít téměř beztrestně a bez pocitu viny.

„Počkej do bytu,“ reagoval na mou žízeň, která se určitě projevila na barvě mých očí. Rychle jsem vytáhl klíče a s třesoucíma se rukama odemkl dveře. Vešel jsem dovnitř, Carlisle hned po mně, a rozsvítil. Podal mi balíček, který jsem do sebe okamžitě otočil. Najednou jsem se cítil mnohem silnější, mé smysly byly lepší, byl jsem vyrovnanější a klidnější.

„Děkuju,“ odpověděl jsem a sedl si na gauč.

„Co se stalo?“ lámal si hlavu Carlisle.

„Nevím. Prostě mě probudil Bellin křik. To už jsem byl člověk. Asi mé tělo není uzpůsobené, aby bylo celodenně proměněné. A krev jsem taky dlouho neviděl,“ uvažoval jsem.

„Bohužel s tvým druhem nemáme žádné zkušenosti, ale mohla by to být celková únava organismu. Měl by sis odpočinout. Pořádně se vyspat, najíst se, zajít si na lov a aspoň pár dní zůstat v lidském těle,“ ordinoval mi.

„Dobře, pokusím se,“ usmál jsem se na něj.

„A co na to Bella?“ zeptal se po chvíli.

„No, zatím to vypadá docela dobře... Ale nikdy nevíš. Zatím jsem jí neřekl ani půlku.“

„Budu ti držet palce... Víc asi nebude v mých silách,“ usmál se. „Já zase půjdu, mám ještě nějakou práci,“ loučil se.

„Ještě jednou děkuju. A pozdravuj všechny,“ kývl jsem na něj.

„Budu. A není zač. Co bych pro svého vnuka neudělal,“ usmál se na mě a odešel.

Ještě chvíli jsem zůstal sedět a pak jsem se zvedl a odešel do koupelny. Svlékl jsem se a vlezl do sprchy, umyl si vlasy, nechával horké kapky vody téct po svém těle dlouhou dobu a pak vstoupil z koutu do zamlžené koupelny. Utřel jsem zrcadlo a pohled mi padl na mé oči. Podruhé v životě nebyly tak krásně zlatozelené. Zlatá přešla do zářivě oranžové a zelená ustoupila až ke krajům. Vypadaly příšerně. Vzal jsem kartáček, nanesl na něho pastu a vyčistil si zuby. To už jsem neudělal pěkně dlouho a začínalo to být znát. Z kalhot jsem vytáhl mobil a zkontroloval zprávy. Ani ťuk... S ručníkem kolem pasu jsem přešel do své ložnice, zalezl si pod peřinu a usnul.


Ze snu mě probudila esemeska. Pomyslel jsem si, že jsem se moc nevyspal, ale když jsem se podíval na datum, zjistil jsem, že jsem spal dva dny. Otevřel jsem zprávu a srdce se mi rozběhlo snad dvakrát rychleji.

Chci vedet vic a zase Te videt.

Ja Tebe taky. Ale nevis toho strasne moc. Bojim se, aby Te to nevystrasilo jeste vic.

Nejak to zvladnu, neboj. :) Kde se sejdeme?

 


 

Abych řekla pravdu, tak vůbec netuším, co si mám o téhle kapitole myslet... Asi jsem ji měla ještě přepsat...Nu, nechám to na vás. ;)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejlepší přítel člověka - 7. kapitola:

 1 2   Další »
12. Daisy
13.02.2013 [20:37]

Tak a teď to už vůbec nechápu. Je Edward člověk, vlkodlak nebo upír?! Emoticon To je na palici! Emoticon Emoticon Ale tak snad to v dalších kapitolách aspoň trochu pochopím. Emoticon

11. Sára
08.12.2012 [11:37]

Teď nevím co si o tom myslet... Edward je z části upír , člověk a mění se v psa tak asi taky je z části něco jako vlkodlak , ale teď jsem vážně zmatená a nevím co si o tom myslet . A že Edward je Carlislenův (nwm jak se to správně píše) vnuk , by mě taky dost zajímalo jestli je Carlisle člověk nebo něco jinýho. Prosím o další kapitolu , ve které by se to vyjasnilo , protože už nevím co si o tom myslet. Emoticon Emoticon Emoticon

01.09.2012 [21:11]

AntjeCullenNika: Nevím, jestli sem ještě zabloudíš, i kdybych byla moc ráda, kdyby se tak stalo. Protože teď už mám rozepsanou 10. kapitolu, jenom čekám, až mi kapitoly korektorka opraví a pak bude chvilku trvat, než se dostanou na řadu v administraci. A strašně mě těší, že ti jí někdo nejenom doporučil, ale že se ti i líbí! Emoticon
A všem vám ostatním moc děkuju za komentáře.. Konečně jsem chytla slinu, tak se snad bude na co těšit.. Emoticon

9. Nika
01.09.2012 [20:20]

No páni! Emoticon Na doporučení mé kamarádky jsem se do povídky pustila... Emoticon Za chvilku sem se dostala k 7. kapče a pak? Nic! Emoticon Emoticon Sakra v takovém podivném napětí mě nechat! Jsem hrozný nedočkavec, teď budu poctivě čekat na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že dalsí kapča tu bude co nejdřív... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. katule
30.08.2012 [8:34]

krasa ale taky by me zajimalo co je edik vlastne zac =D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2012 [13:16]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
už aby byla další kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2012 [12:47]

Irmicka1No tak to teda bylo něco, zajímalo by mě co přesně ten Edward je, těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2012 [12:31]

ada1987 Emoticon

4. Jana
28.08.2012 [12:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus
28.08.2012 [12:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!