Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Navždy v tvojom objatí - 6. kapitola

sfjsdg


Navždy v tvojom objatí - 6. kapitolaV tejto kapitole sa dozviete, kto je Peter, aj keď ani ja sama neviem ešte, či je to záporná, alebo kladná postava. :) No, prajem príjemné čítanie. :)

6. kapitola

Opláchla som si tvár a s hlbokým nádychom som sa vydala na ďalšiu hodinu. Pri dverách umenia som zbadala známy tieň čiernej.

Pokúsila som sa preto na tvári vyčarovať úsmev. „Ahoj, braček! Čo tu robíš?“ pozdravila som Sebastiána a zastavila som hneď vedľa neho.

Nič nepovedal, len jeho aura zvláštne zablikala, keď sa odtrhol od steny a lapil ma okolo pása. Zdalo sa mi zvláštne, že inak môj vždy ukecaný brat teraz mlčí ako peň. A ešte zvláštnejšie bolo, keď ma bez jediného slova, aj napriek mojim protestom, zaviedol za roh budovy. Tam sme zastavili a môj pohľad okamžite upútal krvavý tieň muža, ktorý ma blikotavým svetlom vyvádzal z rovnováhy.

Nechápavo som sa otočila na Sebastiána, ale skôr, ako som stihla čokoľvek povedať, prehovoril neznámy muž. „Už môžeš ísť domov, Sebastián.“ Keď prehovoril, aj na vzdialenosť niekoľko metrov, som cítila jeho chladný zhnitý dych. Striaslo ma. A môj brat? Otočil sa a ako bábika odkráčal preč. Chcela som na neho zakričať, ale hlas mi uviazol v hrdle. Chcela som sa pohnúť preč, ale moje nohy akoby vrástli do zeme. Zlý pocit mi zovrel žalúdok, keď som sa otočila späť na blikotavý tieň muža. V jednej sekunde som ľutovala, že nemám zrak.

„Bella, stálo ma to veľa úsilia, aby som ťa sem priviedol, tak ma počúvaj. Počúvaj môj hlas, počúvaj moje šeptanie, počúvaj...“ Jeho hlas sa mi strácal v diaľke. No o okamih sa ozval pri mojom uchu, v mojej hlave. Už som ničomu nechápala. Predsa pred chvíľou som videla jeho tieň pred sebou, ale teraz tam už nebol. Stál za mnou. Cítila som na krku jeho chladný dych. Chcela som utiecť, vypariť sa. Mala som veľký strach. No keď sa znova ozval jeho pokojný hlas, rozlial sa vo mne pokoj, akási nevysvetliteľná blaženosť.

„Počúvaj ma, počúvaj, počúvaj...“ opakoval stále dookola. A ja som chcela počúvať. V jednom okamihu som nechcela robiť nič, len počúvať jeho rozkazy.

***

Pohľad autora:

Zapadajúce lúče slnka prerážali cez okná starého domu. No len do chvíle, kým ich nezastavil záves, ktorý niekto práve zatiahol. Schátraná pracovňa na prízemí potemnela. Ale to nevadilo útlej postave, ktorá bez problémov obišla rozhádzané krabice na zemi a sadla si na podlahu k pohovke. Zodvihla ruku.

Muž, ležiaci na pohovke jej ruku prijal s úsmevom. Vyzeral ako mŕtvola, no jeho spoly rýchle pohyby stále dokazovali, že je v ňom ešte život. Kostnatú tvár, z ktorej mu vyčnievali najmä lícne kosti, mal potiahnutú nezdravou sivastou kožou. Zelené oči zapadnuté hlboko do lebky prekrývali časti hnijúceho mäsa, ktoré mu ovísali z čiernej rany na čele a pár bielych vlasov dopĺňalo jeho mŕtvolný výzor.

Peter zodvihol Bellinu ruku k ústam a schuti sa zahryzol do jej alabastrovej kože. Kvapka po kvapke mu stekala čerstvá krv do úst a regenerovala jeho telo. Stačil len liter na to, aby jeho mŕtvolné telo ožilo a predstavilo sa v celej svojej kráse. Keď Bella padla na zem, vyčerpaná z nedostatku prúdiacej krvi v tele, namiesto mŕtvoly na pohovke sedel mladý upír s krvavými očami.

Bez akýchkoľvek problémov sa postavil a vzal Bellu na ruky. Akoby nevážila ani kilo, odniesol ju na vrchné poschodie a položil na spráchnivenú posteľ. Viečka sa jej zachveli, keď ju prikrýval dekou, rozožratou moľami, ako starostlivý rodič. Ešte pri dverách sa na ňu raz otočil, keď vyslovila jeho meno.

„Áno, Bella?“ spýtal sa jej s úsmevom.

Na jej odpoveď si musel chvíľu počkať. „Oci, si už v poriadku?“

Usmial sa. „Áno, srdiečko, už je všetko v poriadku.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Navždy v tvojom objatí - 6. kapitola:

 1
26.05.2012 [12:12]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Janča
04.01.2012 [19:45]

jsem zvědavá na další kapitolu, kdo je Peter a kde s Bellou jsou

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!