Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moje minulost se odráží v mých písních ... 3. kapitola


Moje minulost se odráží v mých písních ... 3. kapitolaTřetí kapitolka je zde. Má název Hudebka. Asi už víte o co se v ní bude jednat, ale snad mi zanecháte nějaký ten komentář. ".)

3. kapitola

Hudebka


„Děkuji, ale už musím jít. Mám hudebku.“ Řekla jsem a otočila jsem se k odchodu.

„Počkej tedy na mě. Mám ji s tebou.“ Řekla Alice a šla ke mně



S Alice jsme tedy šly z jídelny do učebny hudební výchovy. Učitelka šla rovnou za námi. Naštěstí nic nenamítala a my si s Alice šly sednout do zadní lavice. Sedly jsme si a učitelka hned pokývala na Alice, aby šla za ní. Ta se poslušně zvedla, vzala papíry a šla za učitelkou Rhemt (Remt). Ta její papíry vzala a podepsala je. Potom se Alice představila třídě.

„Ahoj, já jsem Alice Cullen. S mojí rodinou jsme se sem přistěhovali z Aljašky. Na tuto školu chodí ještě se mnou i mí sourozenci.“ Řekla Alice a šla si sednout zpět ke mně. Učitelka si sedla ke klavíru a otočila se na nás.

„Dneska mi ukážete, jaký máte hlas. Někdo z vás může mít velikánský potenciál na zpěv, jiní z vás mohou zpívat jako kopyta. To ovšem nevadí. Tahle škola se přihlásila do soutěže School talent show 2010 (školní talentová šou 2010). Je to škola, kde se žáci různých škol poperou o hlavní cenu a pohár za svou školu v kategoriích zpěv, pohybová aktivita a výtvarné umění. Každý z vás má možnost zúčastnit se. Začneme tedy zkouškou vašeho hlasu. Vyberete si píseň, kterou vám zahraji na klavír a vy mi ji zazpíváte.“ Koukla se na nás, na Alice a mě.

„Začneme od slečny Swan. Prosím pojďte sem a zazpívejte nám něco. Co si budete přát?“ zeptala se mě až moc sladce. Kurňa, je na mě snad zasedlá? Nebo co? Alice do mě žduchla a já se zvedla a šla k tabuli.

„Suddenly od Ashley Tisdale prosím.“ Řekla jsem a učitelka mi zahrála předehru. Potom se koukla na mě.

„Je to ono?“ nezmohla jsem se na slovo a tak jsem radši jen přikývla.

 

Ashley Tisdale - Suddenly

 


Začala hrát a já zpívat. Když jsem začala zpívat najednou se ve třídě změnila atmosféra. Všichni utichli a poslouchali se zájmem jak zpívám. Konečně to skončilo a já jsem dozpívala. Ve třídě se spustil aplaus. Všichni mi tleskali a učitelka mi pokynula ať si jdu sednout. Sedla jsem si a na řadě byla Alice.

„Slečno Cullen, prosím, jste na řadě.“ Řekla zase tak přeslazeně učitelka. Alice se s úsměvem zvedla a skoro dotančila k učitelce. Pořád obdivuji ten její ladný pohyb. Tu její ladnou chůzi. Má se tak dobře, bohatá, hezká, talentovaná, chytrá a mnoho dalších vlastností, které bych moc chtěla mít. Já bohužel takové štěstí neměla nikdy a asi nikdy mít nebudu.

„Paní učitelko, prosím vás znáte Rihannu - Unfaithful?“ zeptala se Alice učitelky ta jen přikývla a přehrála ji kousek.

„Je to ono?“ zeptala se a Alice přikývla. Začala zpívat tu nádhernou písničku. Je to jedna z mých nejoblíbenějších písní od Rihanny. Alice má dokonce i nádherný hlas mohla by to dělat profesionálně.

Začala jsem přemýšlet jaké by to asi bylo, kdybych byla taky taková jako ona. To se mi nemůže stát. Být jako ona. Má takové štěstí. Že o to ani neví.

Alice dozpívala a šla si za mnou zpět sednout. Poté šla na řadu Lauren a potom ještě zbytek třídy. Hodina skončila dříve než jsem čekala a už jsem měla mít jenom tělocvik. To je hnus! Proč zrovínka já musím být na škole s povinným tělocvikem?

Zvedla jsem se a chtěla jsem odejít, v tom mě ale za ruku chytla Alice.

„Počkej, učitelka chce s námi mluvit.“ Usmála se na mě a táhla mě ke kabinetu naší hudebkářky. Stály jsme před ním a Alice zaklepala. Ze dveří vylezla naše hudebkářka a usmála se na nás. Pokynula nám abychom šly za ní a tak jsme šly. Učitelka nás zavedla do učebny velkého koncertního sálu.

„Mám pro vás nabídku holky.“


 


 

!!!Nebude li zde nějakých šest komentů tak pokráčko nebude!!!

 


 

Druhá kapitola Oo. SHRNUTÍ .oO Čtvrtá kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje minulost se odráží v mých písních ... 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!