Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moje minulost se odráží v mých písních... 2. kapitola

natáčení


Moje minulost se odráží v mých písních... 2. kapitolaTady Bella poprvé bude mluvit s Cullenovými. Není tu nic zajímavého, hlavní děj se začne odvíjet od příští kapitolky. Uvidíme. Snad se to bude líbit. Kim ".)

2. kapitola

- Cullenovi -


Otevřela jsem skříňku a vzala si učebnice, zavřela jsem jí a v tu chvíli jsem ho poprvé spatřila. Byl jako anděl, jako bůh na zemi. Byl tak krásný a neuvěřitelně sexy. Jeho bronzové vlasy byly volně rozcuchané do všech stran. Ty nádherně karamelové oči. Miluji karamel. Co to tu plácám, já nesnáším karamel. Bacha jde ke mě. Bože a já zase vypadám.

„Ehm. Ahoj." Má ještě více sexy hlas než tělo. Ví to vůbec?

„Ahoj. Potřebuješ něco?" Ježíš marjá já dokážu hned vše zbabrat na poprvé!

„Blokuješ mi skříňku."

„Ehm. Jo, promiň." Uhla jsem mu a radši šla na hodinu. Měla jsem angličtinu. Takže v pohodě. No spíše, to jsem si myslela než jsem došla do své třídy. V mojí lavici seděla nějaká krásná holka, řekla bych že bude příbuznou toho, kterého jsem potkala u skříňky. Šla jsem tedy k ní a ona se na mě ani nepodívala.

„Ahoj, zasedla si mi moje mí-,“ Nedokončila jsem jelikož zvedla hlavu a podívala se mi do obličeje. Byla krásnější než se zdála ode dveří. Jestli doteď byla nejhezčí na škole Lauren, tak tohle jí při nejmenším přivodí infarkt. Až teď jsem si všimla, že mi ta holka mává před očima.

„Něco potřebuješ?“ zeptala se.

„Jo, jen že sedíš u mě v lavici. Je tu místo tak tady klidně zůstaň, ale budu sedět s tebou, neva?“

„Mělo by mi to vadit? Ty jsi tady už dlouho a já jsem nová.“ Odpověděla a usmála se na mě. Úsměv jsem jí oplatila a přisedla jsem si k ní. Do třídy vkročil Pan Creovn (Kreoun). Náš učitel angličtiny.

„Ehm. Mimochodem já jsem Bella, Bella Swan.“ Řekla jsem jí a podala jí ruku.

„Rosalie Cullenová.“ Odpověděla a zbytek hodiny se věnovala pouze výkladu. Zbytek hodiny uběhnul ve veliké rychlosti, ani jsem to nepostřehla a už byl oběd. Za celé dopoledne jsem ani Rosalii a ani toho kluka nezahlédla. Nevím proč, ale nějak mi chyběli. Co to zas melu? Jak mi můžou chybět? Znám je teprve čtyři hodiny.

Dál jsem o tom nepřemýšlela a vydala jsem se na oběd. Neměla jsem hlad a tak jsem si vzala jenom colu a šla jsem si sednout k mému stolu. V tu chvíli kdy jsem vytáhla svůj notes Song of my heart, do jídelny vkročila ta Rosalie, ale vedle ní nešel ten z rána. Ona za ruku držela vysokého, svalnatého a také velmi  krásného kluka. Ten z rána byl sice hezčí, ale ani on nebyl k zahození.

Po nich vešli do jídelny asi její další sourozenci, nebo co to bylo. Taky se držela za ruce. Krásná a malá tmavovláska a za ruku jí držel vysoký a štíhlý kluk s lví hřívou. Byl krásný i ona, vlastně všichni z nich byli krásní, ale ten kluk z rána byl nejkrásnější. Konečně vešel do jídelny i on. Byl tak krásný, nemohla jsem se na něj vynadívat. Hltala jsem ho pohledem. Utápěla jsem se v těch jeho karamelových očích a zase jsem ani nepostřehla Rosaliinu ruku, která mi mávala před očima.

„Ano?“ zeptala jsem se.

„Bello, tohle jsou mojí sourozenci, sice adoptovaní, ale jsou. A tohle je můj přítel Emmet. Mohli bychom si k tobě přisednout? Není tady jiný volný stůl.“

„Ale ovšem, proč by jste nemohli?“ Odpověděla jsem jí, ale stále jsem se dívala na toho kluka. Nemohla jsem od něj odlepit zrak, byl úchvatný. Sourozenci od Rosalie následovali můj pohled a potom se podívali s úsměvem na mě.

„Neztrácej s ním čas.“ Řekla mi ta tmavovláska.

„Posadíte se, nebo tu budete stát jako solné sloupy?“ zeptala jsem se. Usmáli se a sedli si.

„Já jsem Alice a tohle je Jasper.“ Řekla ta tmavo – Alice.

„Bella.“ řekla a podala jsem jim ruku.

Zbytek oběda jsme si jen povídali a nic jiného se nestalo. Ten Edward, jak se ten kluk jmenoval, jak mi řekla Rosalie, se neobtěžoval k nám přijít. Radši odešel pryč. Nezaobírala jsem se tím. Začala jsem si na ně tvoři t svůj názor.

Moje názory:

(Moje poznámka: Trochu si pohraji s charaktery postav, snad vám to nebude vadit a neodradí vás to od čtení)

Rose -> Přísná, vážná, někdy až moc upjatá. Ale podle mého je to jen její maska, pod kterou je to vážně moc fajná a vtipná holka. Jinak je to moje kamarádka, jako první z jejich rodiny jsem si ji doopravdy oblíbila a ona se ke mně taky chová normálně. Zdá se mi, že se s Emmettem doplňují navzájem.

Emmett -> Vtipný, milý, umí si udělat srandu ze všeho s ním to bude Ok, doufám.

Alice -> Nevím proč, ale tak nějak přiblble se na mě pořád usmívá, jinak jak jsem se dozvěděla Shopaholik. Jinak milá a v pohodě.

Jasper -> Je zvláštní, asi ani neexistuje slovo, které by ho vystihlo.

Edward -> Krásný, božský, sexy. Má vše co má mít perfektní kluk. Jen nevím proč, ale mám takovej divnej pocit, že mezi námi to bude skřípat. Co jsem slyšela je dost arogantní a namyšlený.

„Lidi musím už jít.“ Řekla jsem a Emmett se z nějakého, mě neznámého důvodu, uchechtnul. Neřešila jsem to a začala jsem se zvedat. V tom jsem já nemotorná shodila ze stolu svůj sešitek Song of my Heart. Rosalie se sehnula a zvedla ho. Byl otevřený a tak se do něj zahleděla. Šla jsem pomalu k ní a podívala jsem se jí přes rameno, co v něm zkoumá. Četla si mou oblíbenou písničku, kterou mám ze všech  nejradši I Hate.

„To jsi napsala sama?“ zeptala se mě po chvíli.

„Ano, proč? Je to blbý?“

„Ne, právě naopak. To rozložení klavírních a kytarových stupnic. Ty slova a ta melodie. To je něco.“ Odpověděla.

„Děkuji, ale už musím jít. Mám hudebku.“ Řekla jsem a otočila jsem se k odchodu.

„Počkej tedy na mě. Mám ji s tebou.“ Řekla Alice a šla ke mně.

 


 

Líbí x Nelíbí

 


 

 

První kapitolka Oo. SHRNUTÍ .oO Třetí kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje minulost se odráží v mých písních... 2. kapitola:

 1
1. Origamigirl
23.02.2012 [19:00]

rozhodně líbí!!! (a jak) Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!