Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Matka, dcera - Kterou miluji? - 11. kapitola

5.Anup - Rosalie


Matka, dcera - Kterou miluji? - 11. kapitolaStaré časy jsou zpět a otevírají bolavá místa. Jak tohle všechno dopadne?

11. kapitola

„Edwarde,“ vydechla.

Zmateně jsem se podívala do tváře mámy a pak i na Cullenovi. Všichni se tvářili zmateně a nevěřícně. Znají se snad? To ale není možné - jak by se mohla máma znát s Edwardem, když je o tolik let mladší než ona, že? Přesto mi to stále vrtalo v hlavě. Nastalo trapné ticho, které nikdo z nás nepřerušil. 

„Ehm," odkašlala jsem si a čekala, než začnou svoji pozornost věnovat mně. Jenže Renée se stále dívala na Edwarda a ten ji zaujatě pohled oplácel. Co se to tady ksakru děje? ptala jsem se sama sebe.

„Donesu ti tvoje věci," usmála se na mě Alice a společně s Jasperem zmizela v domě. Ne, že by její odchod to dusno nějak zachránil, že.

Obrátila jsem se na Esme a vděčně se na ni usmála. Pustila jsem svoji mámu a přistoupila k ní. „Děkuju za všechno," zamumlala jsem a lehce ji objala. 

„Nemáš zač, zlatíčko. A brzy zase přijeď, ano?" Vrátila mi úsměv a já se otočila na Alici, která se objevila pod chody a natahovala ke mě ruku s mým kufrem. Poděkovala jsem i jí a ona mě na oplátku objala. Proč jsou všichni tak studení?

Se smíšenými pocity jsem mámu odtlačila k autu a nasoukala na sedadlo spolujezdce. Tak nějak mi bylo jasné, že není ve stavu, kdy by mohla řídit. Sice už nezírala na Edwarda, ale měla hlavu skloněnou k zemi a odmítala se mnou promluvit i jen jedno slovo. Bylo to zvláštní a trochu zarážející. Jak ho mohla oslovit jménem?

Zajela jsem na příjezdovou cestu před Charlieho domem a vystoupila. Z kufru jsem popadla kufr a šla ke dveřím. To, že mě Renée nenásledovala, jsem nechala plavat. Až bude v pohodě, dorazí sama. Na co bych se vzrušovala, že.

Když jsem otevřela dveře, málem mě porazil podivný zápach z domu. Tak takhle to vypadá, když se dlouho nevětrá, pomyslela jsem si a už otvírala okno v kuchyni.

Když jsem se otočila, uviděla jsem Renée, která čekala až jí začnu věnovat pozornost.
Dala jsem jí zvědavý pohled doprovázen zvednutým obočím, aby věděla, že může začít.

„Asi bys chtěla vědět, proč to vše, viď?“ začala.

„Myslíš?“ odpověděla jsem kousavě. Ani nevím, kde se ve mně vzalo to naštvání, ale věděla jsem, že tady prostě něco není v pořádku a já musela přijít na to co. Nevím proč, ale bylo to důležité a souviselo to se životem Renée a Cullenů. Sice jsem nevěděla, jak by to bylo možná, ale...  

„Bello,“ povzdechla, „já - po pravdě - nevím, jak ti to vysvětlit. Myslela jsem, že je znám, ale to je blbost.“ Lehce se usmála. „Dříve jsem takovou rodinu znala, jmenovali se Masonovi, byla Cullenovým hodně podobná, asi mám halucinace.“ Zatřepotala hlavou.

„A co, když nemáš, co když je to opravdu ona?“ zeptala jsem se. 

Zasmála se. „To není možné, Bello. Musela jsem se splést,“ řekla a chtěla vyjít nahoru do patra, ale já ji zastavila. 

„Ale on se opravdu jmenuje Edward,“ vyhrkla jsem. 

Ztuhla, ale hned se zase uvolnila. „No, vidíš, náhoda.“

„Ale mami -“

Nadzvedla varovně ukazováček. „Ne, Bello. Není to možné, kdyby ano, byl by Edward,“ jeho jméno řekla se zvláštním podbarvením, které jsem nedokázala identifikovat, „a jeho sourozenci stejně staří jako já teď, což nejsou. Co by to bylo za lidi, kdyby nestárli?“ položila řečnickou otázku a vyšla nahoru do koupelny a hlasitě zavřela dveře, ale bylo mi to jedno.

To co řekla! To co řekla, mi vrtalo hlavou... Co by to bylo za lidi, kdyby nestárli? 

Měla pravdu... Jako na povel mi vše začalo zapadat do sebe. Studená pokožka, zvláštní barva očí, jejich krása, jejich odtažitost a to vše čím jsou tak odlišní od ostatních. 

Oni nejsou lidé, došlo mi. Ale co jsou? 

Začala mě bolet z toho všeho hlava, a tak jsem si v koupelně vzala lahvičku s léky a zmizela ve svém pokoji. Po chvíli mi došlo, že jsem dneska ještě ani nejedla. Ale na to, abych šla něco uvařit k obědu, se mi až moc nechtělo. Místo toho jsem hodila tašku s věcmi, které jsem měla u Cullenů, a sedla si ke stolku.

Mohla jsem najít na internetu, co jsou Cullenovi zač, ale nechtěla jsem. Přeci jen je někdy lepší sladká nevědomost, že. Polkla jsem prášky a chvíli jen tak zírala z okna. Vítr slabě foukal a rozechvíval tak stromy naproti přes silnici. Jako obvykle pršelo. Nejsem si jistá, jak dlouho ještě tohle počasí moje psychika vydrží. Abych náhodou nezačala za pár měsíců nosit takové to vojenské oblečení, ve kterém splynete s přírodou.

Ušklíbla jsem se nad tou představou a zvedla se. Měla jsem hromadu času, a tak jsem se pustila do vybalování a poklízení. Vždy mě to dokázalo plně uklidnit. Když jsem s tím skončila, překvapily mě ručičky na hodinách, které ukazovaly sedmou hodinu večer. Můj žaludek už taky protestoval hladem, takže mi nezbylo nic jiného, než jít do kuchyně a něco si nachystat.

Máma seděla u stolu, bradu podepřenou rukou a zasněně se dívala na skříňky před ní. Proč se jen chová tak zvláštně?

martisek <<< Shrnutí >>> Rock



10. kapitola X 12. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Matka, dcera - Kterou miluji? - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!