Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperovo tajemství - 6. kapitola

2.Anik-Celebration


Jasperovo tajemství - 6. kapitolaJak dopadl rozhovor mezi Jasperem a Bellou už víme, ale jak to bude s Alicí? Jaká bude její reakce?
Jen chci dodat, že jestli Vám v této kapitolce nebude něco jasné, zkuste se zamyslet. Myslím, že alespoň někdo to odhalí, pokud bude číst mezi řádky. :)
A ještě něco málo na závěr: Vaše komentáře u předchozí kapitoly mě velmi potěšily, děkuji. :)

„Měl bych tě představit rodině,“ promluvil najednou a já na něj nechápavě zírala. „Vím, že už je znáš, ale nechovali se k tobě zrovna mile, obzvlášť někteří.“ Zamračil se. „Obzvlášť já,“ dodal a já se lehce pousmála. 

Ano, zrovna on se ke mě moc hezky nechoval, ale po pravdě nevím, co bych dělala já, kdyby to bylo naopak. Ach, jak snadno jsem odpustila.  

„Já... Nevím, jestli je to dobrý nápad. Upřímně? Nemám ráda upíry, ba co víc? Já je nenávidím a ještě teď nedokážu pochopit, jak jsem ti tak lehce mohla odpustit. No, odpustit asi není to správné slovo, ale nechala jsem Vás přiblížit blíž, než jsem chtěla. Zkrátka a dobře, není to zrovna nejlepší nápad,“ řekla jsem svoje důvody. 

„Prosím, Bell.“ Upřel na mě svoje oči a já věděla, že jim nejde odolat. Podlehla jsem stejnému kouzlu, avšak úplně jinak, jako moje matka.

„Tak fajn, ale případné nadávky a rozbité věci jsou na tebe, tati.“ Zasmál se a přikývl. 

Povzdechla jsem si a pomalým krokem se vydala za Jasperem, který kráčel k jejich domu. 

„Stejně si myslím, že s toho nevznikne nic dobrého,“ pochybovala jsem. 

„Uvidíš, zamilujou si tě.“ Zamračila jsem se. Rozhodně jsem nebyla jeho názoru a co víc? Chci, aby si mě zamilovali? 

Jasper si nejspíše všiml toho, nad čím dumám, protože pohodově dodal: „A ty si zamiluješ je, jsou hodní a skvělí... upíři.“ Jasně, skvělí upíři, bezva. 

Rezignovaně jsem si povzdechla a pokračovala dál v cestě. 

Jasper pomalu otevřel dveře a my vešli dovnitř. Následovala jsem ho až do obýváku, ale ani tady nikdo pořád nebyl. 

„Rodino, mohli byste sem prosím jít?“ řekl Jasper, ovšem tak potichu jako by to říkal jen mě.

Ani ne za vteřinu už tu byli všichni a zkoumavě na nás hleděli. 

„Stalo se něco, Jaspere?“ ptala se vystrašeně ta černovlasá upírka a měřila si mě pohledem. Cítila jsem z ní nejistotu a strach. 

„Ano, Alice. Chtěl bych Vám všem představit mojí dceru.“ Při tom slově ve mně trhlo, ale nevadilo mi to. Jen mě to zaskočilo, že se to slovo nebál použít i takhle... před svou rodinou. 

„Bell,“ otočil se na mě. „Tohle je má rodina. Carlisle a Esme.“ Ukázal na blonďatého Carlislea, kterého už jsem jako jediného jakž takž znala. Lépe řečeno, jeho zvědavost. A potom na tu milou hnědovlásku - Esme, která na mě byla tak hodná a milá, i když o mě vlastně nic nevěděla a stále neví. 

Jasper nedal nikomu z nás prostor na to, abychom něco řekli. Možná se bál mé nebo jejich reakce, nevím, ovšem pokračoval dál v představování. 

Nyní ukázal na toho hromotluka s panenkou barbie. „Tohle je Emmett a Rosalie.“ Emmett se na mě poťouchle usmál. Cítila jsem z něj podivnou radost - zjevně rodinný vtipálek. Za to Rose si jen odfrkla. Opovržení, opovržení mnou. Nic jiného v tom nebylo.  

Jasper to přešel - zjevně to teď nechtěl řešit, nebo nevěděl, jestli se mě má vůbec zastat.

„Edward,“ ukázal na toho kluka co mě tak rád chytal pěvně za ruku a vláčel mě za sebou. Mračil se, stejně tak jako já. Cítila jsem z něho nechápavost. Nechápal, co se to tady vlastně děje. Myslím, že to nechápal nikdo - stejně tak i já, ale u něj to bylo nejsilnější. 

„A moje žena, Alice,“ dodal zvláštním tónem. A mě to najednou došlo, celou tu dobu čeká na její reakci. Ona je jeho žena, která se dozvěděla, že její manžel - upír - má dceru. A co víc? V té době mít nemanželské dítě?  

Jen na její reakci záleží, jestli mě celá rodina přijme mezi ně. Tedy alespoň většina - u barbie jsem to vážně nečekala, a ten upíří Drákula - Edward  - asi tak ne.  

Podívala jsem se na Alici a čekala na její verdikt. Vlastně, všichni se na ní dívali. Ona se zkoumavě dívala na Jaspera, jako by se chtěla ujistit, že tohle je jenom sen. 

Najednou se otočila a byla pryč. Nevěděla jsem, co se stalo, když v tom silně bouchly dveře. 

Jasper se zachoval jako správný manžel - nemohla jsem mu to mít za zlé. Vlastně mě vůbec neznal. 

Chtěl se vydat za ní, ale zabránil mu v tom Drákula, chci říct, Edward. 

„Co to?“ 

Jen zakroutil hlavou a řekl: „Chce být sama, Jazzi. Vše si urovnat, dej jí čas.“ Jasper jenom chápavě přikývl a otočil se na mě.

<<< X >>>


 

Pamatujte na to, co jsem psala u předchozí kapitoly. Doba je vážně strašně zlá - však vy to zvládnete.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperovo tajemství - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!